REGULAMENT OFICIAL CAMPANIE PROMOTIONALA SI TOMBOLA

„500 DE MII DE MOTIVE PENTRU STAREA TA DE BINE”

1. Organizatorul si partenerul

1.1. Organizatorul campaniei promotionale si al tombolei  denumita ”500 de mii de motive pentru starea ta de bine” (denumita in continuare „Campania si Tombola”) este  HELP NET FARMA S.A. cu sediul in Bucuresti, str. Pictor Rosenthal, nr.14, Et.2, Ap.3, Cam.2, Sector 1, adresa de corespondenta: Com. Balotesti,Sat Balotesti, Str. Malul Rosu, nr. 4, jud. Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.  J/40/7727/2001, cod unic de inregistrare fiscala RO 14169353, capital social subcris si varsat 100.000 lei, avand cont bancar RO24BACX0000000735046000 deschis la Unicredit Bank -  Sucursala Grigore Mora, telefon 021/308.25.00, fax 021/308.26.34, reprezentata legal prin D-nul Sebastian Ring – Director General si D-na Otilia Fezi – Director Financiar Grup (denumita in continuare „Organizatorul” sau “Help Net”).

Partenerul campaniei promotionale si al tombolei mai sus mentionate este FLANCO RETAIL S.A., cu sediul in Voluntari, Sos. Bucuresti Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, cladirea Windsor, et. 5, jud Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/513/2012, cod unic de inregistrare 27698631, reprezentata de Dragos Sirbu, in calitate de Director General (denumita in continuare „Partenerul” sau „Flanco”).

1.2. Campania promotionala si tombola este organizata in baza prezentului regulament oficial (denumit in continuare „Regulamentul Oficial”),intocmit in conformitate cu dispozitiile legale, cuprinse in Ordonanta Guvernului nr. 99/2000, astfel cum a fost modificata si completata, regulament care este obligatoriu pentru toti participantii.

1.3. Participarea la Tombola implica acceptarea de catre participanti a prevederilor prezentului Regulament Oficial precum si obligativitatea respectarii acestora. Prin participarea la prezenta Tombola, participantii vor fi considerati a-si fi insusit integral prevederile prezentului Regulament Oficial.

1.4. Regulamentul Oficial precum si detaliile campaniei promotionale si a tombolei sunt disponibile in mod gratuit in farmaciile Help Net si la adresa site-ului oficial al Organizatorului (www.helpnet.ro) precum si al Partenerului (www.flanco.ro),pe toata durata Tombolei.


2. Scopul

Prezenta campanie promotionala si tombola se desfasoara in conformitate cu dispozitiile legale cuprinse in Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 si are ca scop promovarea serviciilor oferite de Farmaciile Help Net si de magazinele Flanco.


3. Drepturi de participare           

3.1. La campania promotionala si la tombola poate participa, in conditiile prezentului Regulament Oficial, orice persoana fizica, romana sau straina, cu domiciliul sau resedinta in Romania, care a implinit varsta de 16 ani pana la data de 30.09.2019, inclusiv, si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial.

3.2. Pentru a fi eligibil, a participa la Tombola si a putea castiga premiile oferite de Help Net pe loc in cazul campaniei publicitare si prin tragere la sorti in cazul tombolei, Participantii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii exprese, in mod cumulativ:

(i)            sa fie persoane fizice cu domiciliul sau resedinta in Romania, care au implinit varsta de 16 ani pana la data de 30.09.2019 inclusiv;

(ii)           sa fie posesori ai unui card de fidelitate Help Net;

(iii)          sa achizitioneze, pe durata Tombolei, in orice farmacie Help Net, produse in valoare de minim 70 lei (TVA inclus),pe un singur bon fiscal, in perioada desfasurarii tombolei, cu exceptia produselor eliberate in baza prescriptiilor medicale decontate de Casele de Asigurari de Sanatate;

(iv)         sa nu fie angajati Help Net sau Flanco rudele acestora pana la gradul I inclusiv, precum si sotii/sotiile;

(v)          accepta si respecta prevederile prezentului Regulament Oficial.


4. Perioada de desfasurare

Campania publicitara si tombola se va desfasura in perioada 01.10.2019 – 15.11.2019 (inclusiv),in cadrul farmaciilor Help Net. Tragerea la sorti in cadrul tombolei va avea loc in data de 16 noiembrie 2019.

Organizatorul isi rezerva dreptul prelungirii campaniei promotionale/tombolei, printr-un act aditional la prezentul Regulament, de comun acord cu Partenerul.


5. Premii campanie promotionala si tombola

5.1.Campanie promotionala

In cadrul campaniei promotionale, se acorda participantilor umatoarele premii :

- 250 de tichete razuibile in valoare de 450 lei fiecare, tichete ce pot fi folosite exclusiv in magazinele Flanco, pentru produsele aflate in stoc (prin scanarea codului de bare inscriptionat pe tichet)  sau pe site-ul online al Partenerului (prin introducerea numerelor aferente codului de bare inscriptionat pe  tichet),in perioada 16 noiembrie  2019 - 31 decembrie 2019; tichetul se poate folosi o singura data, pe un singur bon. Tichetele utilizate de castigatori se retin in magazin; orice solicitare de acordare a premiului dupa aceasta data nu mai poate fi acceptata;

-500 tichete razuibile in valoare de 250 lei fiecare, tichete ce pot fi folosite exclusiv in magazinele Flanco, pentru produsele aflate in stoc (prin scanarea codului de bare inscriptionat pe tichet)  sau pe site-ul online al Partenerului (prin introducerea numerelor aferente codului de bare inscriptionat pe  tichet),in perioada 16 noiembrie 2019 - 31 decembrie 2019 tichetul se poate folosi o singura data, pe un singur bon; tichetele utilizate de castigatori se retin in magazin; orice solicitare de acordare a premiului dupa aceasta data nu mai poate fi acceptata;

-20.000 de produse marca Livsane respectiv 3.000 buc. Vitamina C efervescenta x20 tablete, in valoare de 13.49 lei (TVA inclus)/buc 6.000 buc. Zinc+Vitamina C efervescent, 20 tablete, in valoare de 13.49 lei (TVA inclus)/buc si 11.000 buc. Vitamina C 1000 mg efervescenta 20 tablete, in valoare de  17.75 lei (TVA inclus)/buc, ce vor fi  acordate de catre Organizator, in functie de stocul disponibil, pana la data 15 noiembrie 2019 inclusiv; tichetul se poate folosi o singura data, pe un singur bon; orice solicitare de acordare a premiului dupa aceasta data nu mai poate fi acceptata;

-2.000 buc. de ape micelare Ultra piele reactiva 100 ml, marca La Roche Posay, in valoare de  14.49 lei (TVA inclus)/buc, ce vor fi acordate de catre Organizator pana la data 15 noiembrie 2019 inclusiv; orice solicitare de acordare a premiului dupa aceasta data nu mai poate fi acceptata;

-477.250 tichete razuibile cu reducere de 15% la achizitionarea de produse, cu exceptia medicamentelor, din cadrul farmaciilor Help Net, in perioada 16 noiembrie 2019 – 31 decembrie 2019; reducerea se poate acorda o singura data, respectiv pe un singur bon fiscal, in perioada mentionata, cu conditia ca prin aplicarea reducerii pretul final sa nu scada sub pretul de achizitie; orice solicitare de acordare a premiului dupa aceasta data nu mai poate fi acceptata.

Tichetele razuibile vor fi numerotate de la 000.001-500.000.

Valoarea totala a tichetelor razuibile oferite este de 584.140 lei, cu exceptia discount-ului de 15%, care nu poate fi cuantificat.

Tichetele razuibile vor fi oferite pe loc participantilor care indeplinesc conditiile stipulate la art. 3.2 de mai sus.

Este interzisa acordarea de rest in bani la tichete razuibile.Tichetele razuibile nu se cumuleaza cu nicio alta reducere (produse aflate in promo sau reduceri pe cardul de fidelitate).

5.2.Tombola

Premiile ce se vor acoda pe durata Tombolei, constau in produse electronice/electrocasnice, dupa cum urmeaza:

- 3 pachete TV + Soundbar  marca Sony, compus din 1 buc TV Smart Led, Sony BRAVIA KD-55XG8096B, id: 134335,  Ultra HD 4K, Android, 139 cm si 1 buc. Soundbar 2.1 Sony HT X8500, id: 135278,  in valoare de  5.898 lei (TVA inclus)/pachet;

- 5 pachete TV + Home Cinema marca Sony compuse din 1 buc. TV Smart Led, Sony BRAVIA KD-55XG8096B, id: 134335, Ultra HD 4K, Android, 139 cm si 1 buc. Sistem Home Cinema 5.1. Sony BDVN9200WB, id: 89158, in valoare de 7.198 lei (TVA Inclus)/pachet;

-1 pachet Tableta + Ceas, marca Apple compus din 1 buc. Tableta MacBook Air 13, id: 119436, , cu procesor Intel® Dual Core™ i5 1.80GHz, 13.3", 8GB, 128GB SSD, INT KB si un ceas Apple Watch Series 4 GPS, id: 129185 Procesor S4 with 64-bit dual-core, Memorie interna: 16 GB, in valoare de 8.348 lei (TVA inclus)/pachet;

-1 pachet Frigider+Asirator marca Bosch, compus din 1 buc. Combina frigorifica Side by Side Bosch id: 96412, KAG90AI20, No Frost, 522 l, Clasa A+ 522 l si 1 buc. aspirator vertical Bosch BCS1ULTD, id: 135927, 0.4 L, 18 V, in valoare de 9.098 lei (TVA inclus)/pachet;

-1 pachet Robot + Espressor compus din 1 buc. iRobot Roomba 980, id: 109123, Filtru AeroForce, Carpet Boost, si 1 buc. Espressor Nespresso Creatista Plus, id:  120811, 1300 W, 19 bari, in valoare de 5.748 lei (TVA inclus)/pachet ;

-1 pachet masina si uscator + frigider marca Bosch, compus din 1 buc. masina de spalat rufe Bosch WVG30442EU, id:  124045  cu uscator, 7 kg spalare si 1 buc. combina frigorifica Bosch, id: 109776, No frost, 480 l, in valoare de 8.998 lei (TVA inclus)/pachet.

Valoarea totala a celor 12 (dousprezece) premii oferite in cadrul tombolei este de 45.288 lei TVA inclus.


7. Taxe si Impozite

7.1. Orice obligatie de natura fiscala in legatura cu premiul castigat este in sarcina exclusiva a castigatorului, cu exceptia impozitului ce trebuie calculat, suportat, declarat si virat la bugetul de stat, conform prevederilor legale in vigoare (Legea nr. 571/2003 privind Codul Fiscal),.

7.2. Avand in vedere faptul ca valoarea premiilor ce se vor acorda in cadrul tombolei depaseste valoarea scutita de impozit prevazuta de lege, respectiv suma de 600 lei, calcularea, declararea si plata impozitului ii revine Organizatorului.

7.3. In cadrul campaniei promotionale precum si a tombolei nu este posibila acordarea contravalorii in bani a premiilor oferite sau a altor beneficii in locul premiilor.


8. Mecanism de desfasurare. Desemnare castigatori si acordare premii.

8.1 Campanie promotionala

8.1.1.Pentru a participa la campania promotionala participantii trebuie sa achizitioneze, pe durata acesteia, din orice farmacie Help Net, produse in valoare de minim 70 lei (TVA inclus),pe un singur bon fiscal, in perioada desfasurarii campaniei promotionale, cu exceptia produselor eliberate in baza prescriptiilor medicale decontate de Casele de Asigurari de Sanatate si care indeplinesc toate conditiile cumulative prevazute la art. 3.2.

8.1.2. Inscrierea la campania promotionala se face automat pentru toti clientii eligibili, pe durata desfasurarii acesteia, in baza bonului fiscal.

8.2.Tombola

 8.2.1 Inscrierea la Tombola se face automat pentru toti clientii care au achizitionat produse in valoare de minim 70 lei (TVA inclus),pe un singur bon fiscal, in perioada desfasurarii tombolei, cu exceptia produselor eliberate in baza prescriptiilor medicale decontate de Casele de Asigurari de Sanatate si care indeplinesc toate conditiile cumulative prevazute la art. 3.2.

8.2.2. Un participant va fi inscris la tombola in baza bonului fiscal care atesta achizitionarea produselor in valoare de minim 70 lei (TVA inclus),pe un singur bon fiscal, in perioada desfasurarii campaniei publicitare, cu exceptia produselor eliberate in baza prescriptiilor medicale decontate de Casele de Asigurari de Sanatate.

8.2.3.Tragerile la sorti vor avea loc dupa finalizarea campaniei promotionale, respectiv in data de 16 noiembrie 2019, in vederea atribuirii celor 12 premii detaliate la art. 5.2. In cadrul tragerii la sorti  vor participa toate bonurile fiscale aferente perioadei desfasurarii campaniei promotionale. 

 8.2.4.Fiecarui bon fiscal participant i se va atribui un numar, extragerea efectuandu-se aleator, in mod electronic, prin intermediul site-ului random.org, conform mecanismului de desfasurare. Pe site-ul random.org vor fi introduse numerele atribuite bonurilor fiscale.

Tragerea electronica la sorti si acordarea premiilor se va efectua sub directa supraveghere a unei comisii din care vor face parte reprezentantii Help Net.

8.6.In urma tragerilor la sorti se vor desemna cei 12 castigatori si cele 12 rezerve aferente. In situatia in care unul din participantii desemnat castigator nu indeplineste conditiile de validare din Regulamentul Oficial, sau a mai fost desemnat castigator in cadrul prezentei tombole, premiul acestuia va fi oferit urmatorului participant desemnat castigator ce indeplineste conditiile.. Comisia de extragere va intocmi un proces verbal de desemnare a castigatorilor. Extragerea va fi efectuata de o comisie formata din 3 (trei) reprezentanti ai Organizatorului.

8.7. In termen de 72 ore de la desemnare, castigatorii vor fi contactati telefonic, in baza datelor mentionate in formularul de inscriere al cardului de fidelitate Help Net, pentru a-i informa despre faptul ca au fost desemnati castigatori.

8.8. Organizatorul isi declina orice raspundere in situatia in care oricare dintre participantii desemnati castigatori nu raspunde la apelurile reprezentantilor Organizatorului (fiecare castigator va fi contactat prin  3 apeluri telefonice pe parcursul unei singure zile)  nu se afla in aria de acoperire, are telefonul defect, are mesageria neactivata sau supraincarcata, nu vorbeste limba romana, are handicap auditiv sau de alta natura sau pentru orice situatii in care oricare participant desemnat castigator nu poate fi contactat in termenul de 72 de ore sus-mentionat. In cazul in care in acest interval de timp, Organizatorul nu poate comunica cu oricare participant desemnat castigator, atunci acesta va fi declarat necastigator si se va efectua o alta tragere la sorti in vederea stabilirii castigatorului.

8.9. Pentru validarea în calitate de castigator este necesar ca datele oferite la primul apel al Organizatorului la care s-a primit raspuns sa coincida cu datele din formularul de inscriere aferent cardului de fidelitate Help Net.

8.10. In cadrul apelului telefonic, participantul castigator isi da acceptul pentru primirea premiului si pentru procesarea datelor cu caracter personal, sub sanctiunea neacordarii premiului catre acestea si trecerea la participantii de rezerva.

Datele cu caracter personal solicitate in cursul convorbirii telefonice cu reprezentantul Organizatorului sunt necesare in vederea validarii participantului cat si in vederea evitarii eventualelor fraude in procesul de acordare a premiilor. Categoriile de date cu caracter personal solicitate participantului sunt nume, prenume.

8.11. Fiecare participant declarat castigator prin tragerea la sorti are posibilitatea de a opta, in cursul convorbirii telefonice, cu privire la refuzul de a intra in posesia premiului. Refuzul exprimat in aceste conditii va fi consemnat de catre reprezentantul Organizatorului si se considera a fi irevocabil, Organizatorul declarand necastigator un asemenea participant, fiind contactat in acest sens urmatorul participant desemnat castigator, conform prevederilor art. 8.6.

8.12. Premiile castigate in cadrul campaniei promotionale, respectiv produsele Livsane si apa micelara La Roche Posay se vor acorda pe loc, in farmacia Help Net de unde au fost achizitionate produsele, in baza tichetului razuibil care se va retine in farmacie.

 Premiile ce constau in discount de 15%, vor fi acordate  in farmaciile Help Net la achizitiile efectuate in perioada 16 noiembrie – 31 decembrie 2019.

De asemenea, premiile ce constau in tichete Flanco vor fi putea fi folosite in magazinele Flanco, pentru produsele aflate in stoc sau online, in baza tichetului razuibil care mentioneaza dupa razuire „Ai castigat un tichet Flanco in valoare de 250 lei/450 lei (dupa caz) in magazinele Flanco.”

Tichetele razuibile care contin tichet Flanco pot  fi folosite in magazinele Flanco, pentru produsele aflate in stoc sau pe site-ul online Flanco la achizitionarea de produse electronice/electrocasnice, in perioada 16 noiembrie – 31 decembrie 2019.

8.13. Premiile castigate in cadrul tombolei se vor acorda in baza bonului fiscal. De asemenea, castigatorii vor trebui sa prezinte reprezentantului Organizatorului cardul de fidelitate Help Net si buletinul de identitate/cartea de identitate, urmand ca Organizatorul sa procedeze la confruntarea datelor si la validarea premiului. Neprezentarea bonului fiscal, a cardului de fidelitate Help Net si a buletinului de identitate/cartii de identitate atrage dupa sine imposibilitatea validarii premiului. Premiile se vor doar inmana doar castigatorului.

Dupa validare, castigatorii isi pot ridica  premiul din magazinul Flanco,  indicat de catre Organizator, in perioada 16 noiembrie – 31 decembrie 2019.

Premiile se vor doar inmana doar castigatorului.

Neprezentarea castigatorilor in vederea ridicarii premiilor castigate in termenul prevazut mai sus, atrage decaderea acestora din toate drepturile, iar premiile neridicate vor ramane la dispozitia organizatorului, fapt evidentiat intr-un proces verbal de constatare incheiat in acest sens prin grija acestuia. Castigatorii nu pot cere si nu pot obtine contravaloarea in bani a premiilor castigate.

8.13. In conformitate cu prevederile art. 41(2) din O.G. nr. 99/2000, participantilor nu le este impusa in contrapartida nici o alta cheltuiala directa sau indirecta suplimentara.


9. Forta majora si cazul fortuit

9.1. Conform legislatiei in vigoare, forta majora inseamna orice eveniment extern, imprevizibil, absolut invincibil si inevitabil iar cazul fortuit reprezinta acel eveniment care nu poate fi prevazut si nici impiedicat de cel care este tinut sa isiindeplineasca anumite obligatii in baza acestui Regulament Oficial.

9.2. Daca o situatie de forta majora sau caz fortuit implica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea / punerea in aplicare a Tombolei de catre Organizator, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinireaobligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi implicata sau intarziata, conform art. 1351 din Codul Civil. Organizatorul, daca invoca forta majora sau cazul fortuit, este obligat sa comunice participantilor la Tombola existenta acesteia in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora sau caz fortuit.


10. Litigii

10.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Tombola se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantelejudecatoresti competente de la sediul Organizatorului.

10.2. Orice reclamatie legata de desfasurarea Tombolei se va face in scris, in termen de 5 zile de la data la care s-a cunoscut sau trebuia sa se cunoasca evenimentul cauzator de prejudicii.

 

11. Informarea Participantilor conform Regulamentului UE nr. 679/2016. Protectia datelor cu caracter personal.

11.1. Prin participarea la programul de fidelitate Help Net, participantii consimt sa participe la tombola. Aceasta presupune ca Organizatorul  sa inregistreze, sa organizeze, sa stocheze, sa extraga, sa consulte, sa utilizeze, sau sa proceseze in orice alt mod, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, numele, prenumele, numarul de telefon, in scopul Tombolei si al prezentului Regulament Oficial.

Participarea la Compania promoțională nu presupune o acțiune de asociere a datelor câștigătorului din programul de fidelitate Help Net cu premiul/tichetul câștigate în cadrul acestei campanii.

Suplimentar pentru validarea câștigătorului pentru un premiu la tombolă vor fi colectate, stocate și transmise către ANAF datele referitoare la nume si prenume, domiciliu, CNP, total castig, total impozit retinut.

Numele și prenumele câștigătorilor vor fi transmise către Flanco în vederea intrării în posesia premiului.

11.2. Pentru participarea la Campania promoțională temeiul este reprezentat de consimțământul participantului. În ceea ce privește Tombola, temeiul este reprezentat pe de-o parte de consimțământ, pe de-altă parte de obligația legală prevăzută de OPANAF nr. 48/2019.

Conform legislatiei aplicabile, Organizatorul este obligat sa faca public numele castigatorilor tragerii la sorti. Ca urmare, temeiul pentru prelucrarea numelor participantilor desemnati castigatori, precum si a premiului acordat, în vederea publicării este reprezentat de prevederile O.G. 99/2000 art.42 (2).

Refuzul unui participant declarat castigator de a i se procesa datele personale in scopul prezentului Regulament Oficial si al Tombolei de catre Organizator si al identificarii castigatorului, indreptateste Organizatorul sa refuze acordarea premiului, participantul declarat castigator fiind astfel descalificat automat.

11.3. Datele participanților la această Tombolă vor fi stocate pe întreaga durată de desfășurare a acesteia și până la finalizarea procedurii de înmânare a premiilor către câștigători. Datele câștigătorilor vor fi păstrate pe o perioadă de 10 ani, conform prevederilor legale în vigoare.

11.4. Organizatorul se obliga sa respecte legislatia privind protectia datelor cu caracter personal pe perioada Tombolei si ulterior. Astfel, Organizatorul se angajeaza sa pastrezeconfidentialitatea datelor personale ale participantilor la prezenta Tombola si sa le utilizeze conform prezentului Regulament Oficial si legislatiei in vigoare.

11.5. Conform Regulamentului UE nr. 679/2016, participantii au urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificarea datelor, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la stergerea datelor, dreptul la opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a nu fi suspus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plangere la Autoritatea de Supraveghere  si dreptul de a se adresa justitiei.

 Pentru exercitarea drepturilor, participanții pot transmite o  cererea scrisa a participantului, adresata Help Net Farma S.A. la adresa de mail dpo@helpnet.ro sau office@helpnet.ro  sau la adresa sediul social mentionat in preambulul Regulamentului Oficial,

In cererea formulata, participantii pot arata daca doresc ca informatiile sa le fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea li se va face numai personal.


12. Raspunderea Organizatorului

Organizatorul nu isi asuma nicio responsabilitate pentru vreun eveniment care determina imposibilitatea participarii clientilor Help Net sau afecteaza buna desfasurare a activitatilor descrise in prezentul Regulament Oficial, ca urmare a oricarorrestrictii si / sau limitari de orice natura.

13. Regulamentul Oficial al Tombolei

13.1. Regulamentul Oficial al Tombolei este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile, fiind accesibil in mod gratuit oricarui solicitant pe intreaga durata a Tombolei in farmaciile Help Net, pe website-ul www.helpnet.ro si al partenerului www flanco.ro.

13.2. Prin participarea la Tombola, participantii adera in mod expres si neconditionat la prezentul Regulament Oficial si se obliga sa respecte in totalitate termenii si conditiile acestuia. Orice nerespectare a prevederilor prezentului Regulament Oficial poate conduce la descalificarea participantilor si neacordarea potentialelor premii.

13.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentul Regulament Oficial, fara drept de compensare, orice modificare fiind adusa la cunostinta publicului pe website-ulwww.helpnet.ro.

13.4. Orice modificare a Regulamentului Oficial va face obiectul unui act aditional la acesta si va fi autentificat de catre notarul public. Modificarile nu vor produce efecte retroactive, ci de la data la care au fost aduse la cunostinta publicului.

13.5. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru neluarea la cunostinta de catre participanti a modificarilor, cat timp acestea sunt facute publice pe website-ulwww.helpnet.ro.

13.6. In cazul in care Organizatorul suspenda sau intrerupe Tombola, un anunt de suspendare, respectiv intrerupere va fi facut public pe website-ul www.helpnet.ro,k  cu 24 ore inainte.

13.7. Prin publicarea anuntului respectiv, Tombola va fi suspendata sau intrerupta de drept si nicio parte interesata nu va avea temei in a pretinde continuarea Tombolei sau orice fel de despagubiri cu conditia ca, in cazul in care Tombola este suspendata inainte de expirarea Duratei acesteia prevazuta in prezentul, Organizatorul va acorda premiile relevante castigatorilor desemnati pana la data de suspendare a Tombolei, in conformitate cu prezentul Regulament Oficial.

 

ORGANIZATOR

HELP NET FARMA S.A.

 

DIRECTOR GENERAL

Sebastian Ring

 

DIRECTOR FINANCIAR GRUP

Otilia Fezi

 

PARTENER

FLANCO RETAIL SA

 

DIRECTOR GENERAL

Dragos Sirbu