PROMOTIA CASHBACK SI 3 ANI GARANTIE 

TERMENI SI CONDITII

 

 

Promotie si Promoter

1. Promoter-ul este Canon CEE GmbH, inregistrat cu adresa Oberlaaer Strabe 233, 1100 Viena, (numit de aici inainte “Canon”).

2. Pentru Produsele Canon selectate (“Produsele Promotionale”) detaliate mai jos, Promotia Garantie 3 ani (“Garantia Promotionala”) ofera o extindere* de 3 ani la garantia standard si Promotia Cashback ofera valori cashback (cu valorile detaliate mai jos):

*Extindere = O extindere a unei garantii Canon comerciale, deja existenta si  aplicabila, pentru a-i prelungi valabilitatea pana la 3 ani.

3. Cu exceptia amendamentelor explicitate in cadrul documentului de fata (prin extensie),garantia comerciala Canon existenta, aplicabila produsului dvs., se va aplica serviciilor de garantie furnizate in cadrul acestei Garantii Promot In cazul oricarui conflict intre termenii serviciilor furnizate in cadrul acestei Garantii Promotionale si cei ai Garantiei Comerciale Canon, vor avea intaietate termenii acestei Garantii Promotionale.


Perioada Promotionala

Produsele Promotionale trebuie achizitionate de pe Teritoriul Promotional (definit mai jos),in perioada 01.09.2016 si 31.12.2016. Data achizitionarii produsului trebuie sa fie confirmata printr-o dovada valabila a achizitiei. Pentru a beneficia de cashback, trebuie sa depuneti o cerere de cashback pana la data de 31.01.2017.

Pentru a va inregistra produsul pentru Garantia Promotionala si/sau a trimite cererea pentru Cashback, va rugam urmati procedura pentru revendicari, conform instructiunilor de mai jos.


Teritoriul Promotional

4. Produsele Promotionale trebuie sa fie achizitionate de pe urmatoarele Teritorii Promotionale: Romania, Bulgaria, Croatia, Slovenia, Malta, Cipru sau Grecia.


Produsele Promotionale

5. Produsele Canon participante la aceasta oferta de Garantie Promotionala si Cashback (“Produsele Promotionale”) sunt:

Gama produse

Produse

Garantie Promotionala

Valoare Cashback

 

 

Oferta Promotionala

Serviciu Garantie Promotionala

 

MAXIFY

MAXIFY MB2150

Extindere

Service Local

90 RON

MAXIFY MB2750

Service Local

90 RON

MAXIFY MB5150

Service Local

140 RON

MAXIFY MB5450

Service Local

230 RON

MAXIFY iB4150

Service Local

90 RON

i-SENSYS

i-SENSYS LBP7110Cw

Extindere

Service Local

50 RON

i-SENSYS LBP7100Cn

Service Local

50 RON

i-SENSYS LBP6230dw

Service Local

50 RON

i-SENSYS MF212W

Service Local

70 RON

i-SENSYS MF216n

Service Local

50 RON

i-SENSYS MF217w

Service Local

50 RON

i-SENSYS MF226dn

Service Local

70 RON

i-SENSYS MF229dw

Service Local

70 RON

i-SENSYS MF411dw

Service Local

70 RON

i-SENSYS MF416dw

Service Local

90 RON

i-SENSYS MF418x

Service Local

90 RON

i-SENSYS MF419x

Service Local

90 RON

i-SENSYS MF623Cn

Service Local

50 RON

i-SENSYS MF628Cw

Service Local

50 RON

i-SENSYS MF724Cdw

Service Local

90 RON

i-SENSYS MF728Cdw

Service Local

90 RON

i-SENSYS MF729Cx

Service Local

90 RON

 

6. Produsele Promotionale trebuie sa fie produse Canon noi si originale, si trebuie sa fi fost furnizate si distribuite magazinelor de retail de catre parteneri autorizati Canon cu localizare in Teritoriile Promotionale de mai jos:

ROMANIA, BULGARIA, CROATIA, SLOVENIA, MALTA, CIPRU SI GRECIA


Va rugam verificati validitatea acestor detalii la magazin, pentru a nu vi se anula participarea la promotie!

7. Produsele Promotionale trebuie sa fie produse Canon noi si originale. Achizitionarea produselor la mana a doua, reconditionate sau renovate, sau a produselor contrafacute sau care incalca drepturile de proprietate intelectuala ale companiei Canon in orice mod (inclusiv dar fara a se limita la produse achizitioante din piete paralele sau de pe piata “gri”) nu se califica pentru participarea la aceasta promot

8. Garantia Comerciala Canon acopera doar acele defecte aparute in urma utilizarii normale a produsului, si nu acopera nici un alt defect, inclusiv cele rezultate in urma:

a. Intretinerii sau modificarii incorecte;

b. Utilizarii de software, suporturi media, componente sau rezerve care nu sunt oferite sau suportate de Canon;

c. Operarea in afara conditilor din specificatiile produsului;

d. Modificarea neautorizata sau folosirea improprie.


Va rugam verificati termenii Garantiei Comerciale Canon aplicabile pentru a cunoaste toate conditiile referitoare la acoperirea si limitarile aplicabilitatii acestei Garantii.

9. Aceasta oferta nu se poate cumula cu nicio alta oferta.

10. Aceasta oferta este disponibila doar pentru utilizatorii finali. Cererile din partea firmelor sau indivizilor care au facut achizitii en-gros (aceasta insemnand mai mult de 10 Produse Promotionale pe parcursul Perioadei Promotionale) nu sunt eligibile pentru participarea la aceasta Promot

Distribuitorii si magazinele de retail sunt exclusi din aceasta promotie si nu pot depune cereri in numele clientilor lor.

11. Se presupune ca toti Revendicantii sunt de acord cu acesti Termeni si Condit


Cum sa va inregistrati produsul si sa revendicati Garantia Promotionala si Cashback 

Toti revendicantii trebuie sa aiba minimum 18 ani impliniti. In momentul in care trimiteti o cerere in cadrul acestei promotii si va inregistrati produsul, sunteti de acord cu acesti Termeni si Conditii. Daca nu aveti 18 ani impliniti si/sau nu sunteti de acord cu acesti Termeni si Conditii, va rugam nu trimiteti cererea de revendicare.

12. Pentru a revendica Garantia Promotionala, completati corect si trimiteti un formular de cerere online, prin care va inregistrati produsul (inclusiv specificarea numarului/numerelor de serie valabil(e)*) aici.

Pentru a revendica oferta Cashback, va rugam sa completati corect si sa trimiteti o cerere online aici. Revendicarile vor fi acceptate pana la 31.01.2017, inclusiv. Cererile primite dupa 31.01.2017 nu vor fi acceptate de catre Canon.

Toate cererile trebuie insotite de incarcarea unei dovezi valabile a achizitiei (de ex. o copie a bonului fiscal sau a confirmarii online de comanda si plata). Va rugam aveti in vedere ca dovada trimiterii prin curier a produsului nu va fi acceptata ca dovada valabila a achizitiei acestuia.

Canon nu va procesa cererile primite dupa expirarea perioadei de revendicare, sau, la discretia sa, cereri incomplete sau ilizibile. Canon nu va fi responsabila pentru cererile intarziate sau neprimite.

*Pentru informatii privind locatia numarului de serie al produsului, va rugam dati clic aici.

13. In urma validarii cererii, revendicantii vor primi un e-mail pentru confirmarea acceptarii cererii lor si a inregistrarii garantiei promot Daca nu primiti aceasta confirmare in decurs de 8 zile lucratoare de la data trimiterii cererii dvs. sau nu aveti acces la un computer, va rugam adresati-va printr-un mail la office@canon.ro. Va rugam pastrati e-mailul de confirmare, deoarece acesta poate fi necesar ca dovada a validitatii cererii dvs. in cazul in care doriti sa obtineti servicii de garantie.

14. Canon isi rezerva dreptul de a nu valida oricare cerere incompleta, incorecta sau fara

15. Pentru cererile de cashback, in urma primirii si verificarii cererii, Canon va efectua o plata prin transfer direct BACS al sumei aplicabile din clauza 6 catre contul de banca al Participantului specificat in cererea de revendicare. Nu se va initia un aranjament alternativ, si nu se vor oferi cecuri sau bani cash.

16. Canon se va stradui sa faca platile cashback in decurs de 28 de zile de la primirea unei cereri de revendicare valabile.

17. Atunci cand Participantul nu selecteaza una dintre valutele oferite in cererea de revendicare, aceasta poate fi alocata la discretia absoluta a Canon.

18. Se va face o singura plata BACS per revendicare valabila.

19. Daca sunteti inreguistrat pentru scopuri de TVA si primiti cashback, acest lucru poate reduce valoarea taxabila a achizitiei dvs., si este posibil sa puteti reduce corespunzator taxa. Sunteti singurul raspunzator pentru orice obligatii fiscale care se pot aplica.

  • Revendicantii sunt singurii responsabili pentru plata oricaror taxe cerute prin lege, iar Canon nu va fi responsabila sau pasibila catre revendicanti sau oricare alta parte pentru orice dauna, pierdere sau costuri suportate de revendicant sau oricare alta parte terta ca urmare a lipsei sau intarzierii platii acestor taxe.


Clauze Speciale

20. Canon nu va fi, in cadrul deplin al legii, responsabila pentru orice pierdere, paguba sau prejudiciu de orice natura, indiferent de cauza acestuia, suferit de catre orice Revendicant in cadrul acestei promot Totusi, regulile din acest document nu vor exclude sau limita raspunderea Canon pentru ranirea personala sau decesul cauzat prin neglijenta dovedita a angajatilor sau agentilor Canon.

21. Canon isi rezerva dreptul de a audita orice revendicari, pentru a se asigura ca acestea corespund cu acesti termeni si conditii, precum si dreptul de a solicita informatii suplimentare si documente doveditoare. Canon isi rezerva dreptul de a exclude revendicari si/sau Revendicanti daca se suspecteaza abuzul de orice fel al acestei promot Deciziile Canon cu privire la promotie sunt finale, si nu va fi initiata nicio corespondenta in acest sens.

22. Produsele Promotionale sunt supuse disponibilitatii stocurilor. Canon nu va fi raspunzatoare pentru esecul magazinelor de retail de a raspunde comenzilor pentru Produse Promotionale pe durata Perioadei Promot

23. Canon isi rezerva dreptul de a invalida, amenda si/sau modifica aceasta promotie in orice moment, fara nicio obligatie suplimentara, dar se va stradui intotdeauna sa minimizeze efectul asupra Revendicantului, pentru a evita deziluzia nejustificata a acestuia.


Protectia Datelor Personale

24. Canon CEE GmbHCanon Europa N.V., inregistrate la adresa Bovenkerkerweg 59, 1185 XB, Amstelveen, Olanda, siCanon Europe Limited, inregistrata in Marea Britanie cu numarul 4093977 si cu sediul in 3 The Square, Stockley Park, Uxbridge UB11 1ET, Marea Britanie, sunt Controlorii de Date pentru scopul aplicarii legilor si regulilor privind protectia datelor personale furnizate de catre Revendicanti in cadrul acestei Promot Controlul si procesarea datelor personale de catre Canon sau oricare din tertele parti autorizate in acest sens se va face strict in acord cu legile si regulile necesare pentru confidentialitatea datelor personale. In lipsa altor acorduri, Datele Personale vor fi stocate si procesate de catre Canon sau tertele parti autorizate doar in scopul administrarii acestei Promotii si a serviciilor Garantiei Promotionale. Daca Revendicantii nu doresc ca informatiile lor de contact sa fie utilizate in scopuri promotionale sau pentru contactarea de catre Canon pe viitor pentru promotii similare, acestia trebuie sa NU bifeze casuta “opt-in” relevanta in momentul completarii formularului de revendicare.

Controlorii de Date pot utiliza Datele Personale pentru a comunica cu Revendicantii si pentru a administra relatia cu clientii, incluzand, dar fara a se limita la trimiterea catre Revendicanti de informatii despre produsele si serviciile Canon, prin mesagerie directa sau alte metode de comunicare. Acest drept este acordat Controlorilor de Date doar daca Revendicantul isi exprima explicit, in cadrul formularului online de revendicare, acordul de a primi corespondenta.


Cum sa re vendicati Serviciile Garantiei Promotionale

  • Odata validata cererea dvs., daca aveti nevoie sa obtineti serviciile garantiei extinse oferite in cadrul acestei promotii, va rugam contactati furnizorul local de service la Bld Bucurestii Noi, Nr 25 A, Sector 1, Bucuresti + 40 (21) 408 3003 ,+ 40 (21) 9633 , sales@sistec.rodispecerat@sistec.ro.

 

25. Sistec sbsol, Bld Bucurestii Noi, Nr 25 A, Sector 1, Bucuresti + 40 (21) 408 3003 ,+ 40 (21) 9633 , sales@sistec.ro, dispecerat@sistec.ro si aveti in vedere ca va trebui sa:

a. Furnizati numele complet al modelului dispozitivului/imprimantei dvs., precum si numarul de serie al acesteia* [link above];

b. Confirmati Sistemul de Operare instalat pe computerul dvs. – daca se aplica;

c. Confirmati detaliile dvs. de contact, adresa la care se afla dispozitivul/imprimanta si adresa dvs. de e-mail;

d. Furnizati dovada achizitionarii produsului si a activarii garantiei promotionale, conform e-mailului de confirmare pe care l-ati primit in urma inregistrarii online a garantiei(garantiilor);

e. Furnizati o descriere clara a defectului, si sa urmati pasii de diagnosticare sugerati;

f. Va conformati oricaror instructiuni rezonabile din partea furnizorului local de service pentru a va permite sa beneficiati de serviciul de garantie.


Legislatie si Jurisdictie 

26. Niciuna dintre prevederile acestui document nu va restrictiona in vreun fel drepturile consumatorului..

27. In cadrul prevedrilor legale, aceasta promotie, acesti termeni si conditii, precum si orice dispute rezultate din sau in conxiune cu acestea, se vor supune si vor fi interpretate in acord cu legile din Austria, si vor intra sub jurisdictia non-exclusiva a curtilor de judecata din Viena.

Daca sunteti consumator, aveti dreptul de a intenta procedurile de judecata in propria limba si in curtile de judecata locale. O organizatie pentru consultanta consumatorului va va putea sfatui in privinta drepturilor dvs. Acesti Termeni si Conditii nu restrictioneaza in vreun fel drepturile statutare.