REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI TEFAL PENTRU CONSUMATORI

“Chef sa fii Chef la tine acasa!”

Perioada campaniei: 28.01.2019 31.12.2019

 

 

 SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1    Organizatorul Campaniei “ Chef sa fii Chef la tine acasa!” (denumita in continuare „Campania”) este S.C. Groupe SEB Romania S.R.L. („Organizatorul”),societate comerciala din Romania, cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, avand CIF RO18288047, inregistrata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/482/2006

1.2    Campania se deruleaza prin intermediul agentiilor S.C. MINIO STUDIO S.R.L., societate comerciala cu sediul social in Bucuresti, Strada Alizeului nr. 3, Sector 6, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/7494/2008, cod unic de inregistrare RO23788596, reprezentata prin Ioana Mucenic, in calitate de Director General, (denumita in continuare “Minio”) si Pure Media, cu sediul social in Str. Sura Mare Nr. 1 Bl. 1A Sc. D Et. 6, Ap. 121, Sector 4 Bucuresti, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/4662/2014, avand CUI RO33066524, legal reprezentata de dna Ruxandra Vasile in calitate de Administrator (denumita in continuare „Pure Media”).

1.3    Campania se va derula sub prevederile prezentului Regulament Oficial (denumit in cele ce urmeaza “Regulamentul”),care este obligatoriu pentru toti participantii.

1.4    Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare a modificarilor respective pe site-ul www.clubtefal.ro.

 

 

 SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

2.1. Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

 SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

3.1. Campania “Chef sa fii Chef la tine acasa!” va fi organizata si se va desfasura exclusiv in punctele de vanzare cu amanuntul de pe teritoriul Romaniei, in perioada 28.01.2019, incepand cu ora 00:00:00 – 31.12.2019, pana la ora 11:59:59 inclusiv, in conditiile respectarii prevederilor prezentului Regulament.

 

 SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1.  Campania este deschisa participarii persoanelor fizice cu varsta de minimum 18 ani (impliniti pana la data inceperii Campaniei) care achizitioneaza produsele participante la Campanie, in perioada 01.01.2019 ora 00.00.00 – 31.12.2019 ora 23.59.59, inclusiv, ora Romaniei, si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite in continuare „Participanti”). Se considera data achizitiei produselor participante, data inscrisa pe bonurile/facturile fiscale.

4.2.  Nu sunt eligibile pentru a participa in Campanie persoanele juridice, asociatiile familiale, angajatii/colaboratorii Groupe SEB Romania SRL., ai agentiilor implicate in organizarea Campaniei, precum si sotii/sotiile si afinii acestora.


 SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

5.1   Este considerat Produs Participant in aceasta Campanie orice produs electrocasnic Tefal din categoriile: mic dejun, prepararea alimentelor si aparate de gatit, cum sunt descrise mai jos, achizitionate de pe teritoriul Romaniei, din magazine fizice sau online, in perioada 1 ianuarie 2019, ora 00:00:00 31 decembrie 2019, ora 23:59:59, inclusiv:

Produse electrocasnice Tefal din categoria mic dejun:

  • Filtre de cafea
  • Fierbatoare electrice
  • Prajitoare de paine
  • Aparate de preparat sandwich-uri

Produse electrocasnice Tefal din categoria prepararea alimentelor:

  • Blendere
  • Storcatoare de fructe
  • Mixere verticale
  • Mixere de mana
  • Roboti de bucatarie
  • Masini de tocat
  • Razatori si mini-tocatoare electrice
  • Rasnita electrica
  • Cutite electrice

Aparate de gatit electrice Tefal:

  • Aparate de gatit cu abur
  • Aparate de gatit multifunctionale (multicooker)
  • Gratare electrice
  • Masini de paine
  • Friteuze electrice
  • Cuptoare si plite electrice
  • Aparate electrice pentru desert
  • Aparate de vidat

 

 SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

Participantii la prezenta Campanie trebuie:

a)       Sa achizitioneze cel putin un produs participant la campanie (conform sectiunii 5 a prezentului

Regulament) in perioada 01.01.2019 – 31.12.2019;

b)       Sa isi creeze un cont de utilizator pe website-ul www.clubtefal.ro, completand numele si prenumele sau, adresa de e-mail, parola dorita si telefonul, ca fiind solicitari obligatorii pentru participare. Participantul isi asuma responsabilitatea pentru corectitudinea datelor si, prin inscrierea lor, confirma ca sunt ale sale.

c)        Sa citeasca si sa bifeze, in mod obligatoriu informatiile referitoare la termeni si conditii dupa cum urmeaza:

-          Prin inregistrarea in campanie declar ca am citit si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al campaniei, Politica de confidentialitate a datelor, Termenii si Conditiile.

-          Confirm ca indeplinesc varsta minima legala pentru participare (18 ani).

-          Declar ca sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal in vederea participarii la campania ”Chef sa fii Chef la tine acasa!” organizata de Groupe SEB Romania. Declar ca sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal in

vederea validarii eventualelor castiguri si sunt de acord sa fiu contactat(a) prin e-mail sau telefon de catre operator sau persoana imputernicita de operator in acest sens.

-          Sunt de acord ca datele inregistrate sa fie anonimizate si utilizate pentru statistici de profilare de catre organizator, in vederea imbunatatirii campaniilor promotionale viitoare. Am luat la cunostinta ca aceste date, odata anonimizate, nu mai sunt considerate date cu caracter personal si nu sunt identificabile. Ofer consimtamantul organizatorului sa pastreze datele anonimizate pe o perioada nedeterminata.

d)       Sa inscrie numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale care atesta achizitia produsului

participant in perioada campaniei astfel:

-          Participantii trebuie sa completeze formularul Inscrie Bon, cu toate informatiile solicitate: Numarul Bonului Fiscal, Data bonului fiscal, magazinul de unde a fost achizitionat produsul, numarul de produse Tefal achizitionate pe bon si adresa unde doreste livrararea produsului din catalog.

-          De asemenea, trebuie sa scrie numele fiecarui produs Tefal si valoarea totala, cu TVA a acestuia. Astfel, daca un consumator cumpara mai multe produse de acelasi fel, le va inregistra o singura data si va trece in sectiunea “Valoare Produs Tefalvaloarea totala, cu TVA, a acestor produse. Daca un consumator cumpara produse Tefal diferite, ele vor fi inregistrate in casute separate.

-          Participantul va incarca o fotografie a bonului fiscal/facturii fiscale ce atesta achizitia, incluzand in fotografie zona din bon in care este vizibila achizitia produselor Tefal, data achizitiei, numele furnizorului, data si numarul bonului/facturii. Fotografia bonului trebuie sa fie clara, iar informatiile cuprinse sa fie lizibile.

-          Va bifa faptul ca aceste date sunt corecte, asumandu-si responsabilitatea pentru corectitudinea lor si faptul ca ii apartin.

-          Dupa ce completeaza corect datele de mai sus, participantul va apasa butonul “Inscrie bon” si va primi urmatorul mesaj automat: “ Felicitari! Bonul tau a fost inregistrat. Urmeaza sa validam  inscrierea  si  in  termen  de  5  zile  lucratoare  vei  putea  vedea punctele alocate in Contul Tau. Nu uita sa pastrezi bonul pentru validare.

 

6.2.   In urma inscrierii bonurilor, participantii in Campanie vor acumula puncte in conturile lor create pe www.clubtefal.ro, in functie de valoarea produsului participant achizitionat in perioada campaniei. Numarul de puncte reprezinta 10% din valoarea cu TVA a produsului achizitionat, ce se regaseste pe bonul fiscal/factura fiscala inregistrata pe www.clubtefal.ro. De exemplu, daca un participant a inscris un produs participant a carui valoare cu TVA pe factura fiscala/bonul fiscal este de 200 de lei, participantul acumuleaza, in urma validarii inscrierii, 20 de puncte in contul sau.

6.3.    Validarea bonurilor/facturilor fiscale se va face in termen de maximum 5 zile lucratoare de la data inscrierii, de catre un reprezentant al Organizatorului. In urma validarii inscrierii, participantul va vedea in contul sau creat pe www.clubtefal.ro numarul de puncte acumulate in urma bonului/facturii inscrise in campanie.

Numarul de puncte ce va rezulta in urma validarii, va fi intotdeauna numar intreg. In cazul in care, in urma inscrierii bonului/facturii, vor rezulta fractii, atunci numarul de puncte validat va fi rotunjit astfel:

  • Numarul de puncte cu fractii cuprinse intre ,00 si 0,49, se va rotunji in minus. De exemplu, daca in urma inscrierii unui bon fiscal/facturi fiscale, au rezultat 14,49 de puncte, participantul va acumula 14 puncte in contul sau.
  • Numarul de puncte cu fractii cuprinse intre ,50 si 0,99, se va rotunji in plus. De exemplu, daca in urma inscrierii unui bon fiscal/facturi fiscale, au rezultat 14,50 de puncte, participantul va acumula 15 puncte in contul sau.

6.4.   Un participant poate inscrie mai multe bonuri/facturi diferite in campanie, dar nu mai mult de 3 bonuri pe zi. Punctele colectate cu fiecare bon fiscal / factura fiscala inscris/a in campanie se vor cumula in contul participantului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica sau chiar bloca din platforma orice utilizator pentru care exista suspiciune de frauda.

6.5.    Un bon fiscal/o factura fiscala poate fi inscris/inscrisa o singura data in cadrul prezentei Campanii. Bonurile fiscale/facturile fiscale care atesta achizitia produselor participante trebuie pastrate pentru validare in eventualitatea solicitarii schimbarii punctelor acumulate (partiale sau totale) cu produse din catalogul de produse aflat pe www.clubtefal.ro.

6.6.    Pe baza inscrierilor valide in prezenta campanie, un participant va putea solicita schimbarea punctelor acumulate cu oricate produse din catalog doreste, cu conditia ca in momentul solicitarii unui produs din catalog, sa dispuna de numarul necesar de puncte. Un participant se poate inscrie cu maxim 3 (trei) bonuri diferite intr-o zi. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare inscriere in campanie (achizitia de produse participante si conexiunea la internet).

 

 SECTIUNEA 7. VALIDAREA INREGISTRARILOR

7.1   Pentru a putea fi declarate valide, inregistrarile in Campanie trebuie sa indeplineasca cumulativ, in mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

  • inscrierile sa se faca pe adresa de web www. clubtefal.ro
  • inscrierile trebuie sa se faca in perioada desfasurarii Campaniei 28.01.2019 ora 00.00.00 –

31.12.2019 ora 23.59.59, ora Romaniei;

  • participantul in campanie sa aibe cont activ pe www.clubtefal.ro, completand numele si prenumele sau, adresa de email, parola dorita si telefonul, ca fiind solicitari obligatorii pentru participare. Participantul isi asuma responsabilitatea pentru corectitudinea datelor si, prin inscrierea lor, confirma ca sunt ale sale.
  • participantul sa inscrie numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale care atesta achizitia produsului participant in perioada campaniei, intocmai cum este descris in sectiunea 6.1 a prezentului Regulament.
  • Informatiile continute de bonul fiscal/factura fiscala inscris/a in campanie, mentionate in sectiunea 6.1, sa fie vizibile si lizibile
  • bonul fiscal/factura fiscala sa nu existe in baza de date ca fiind inscris/inscrisa anterior.

7.2.     Validarea inregistrarilor bonurilor/facturilor fiscale si acordarea punctelor se va face de Organizator in maximum 5 zile lucratoare de la data inscrierii in Campanie.

7.3.  In situatia in care o inregistrare nu este completa sau corecta pentru a se putea fi validata (cum ar fi, dar fara a se limita la copia bonului/facturii fiscale nu este lizibila sau este incompleta),Organizatorul va incerca contactarea participantului printr-un e-mail (folosind adresa de e-mailclubtefal@puremedia.ro) ce va contine o solicitare de transmitere a informatiilor care lipsesc pentru ca inregistrarea sa poata fi validata. Daca participantul nu transmite informatiile solicitate in maximum 5 zile lucratoare de la data expedierii e-mailului, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida inregistrarea si nu va acorda punctele.

7.4.  Dupa validarea inregistrarii bonurilor/facturilor fiscale de catre Organizator, participantul va putea vedea in Contul Tau numarul de puncte acumulate.

7.7. Participantii care au acumulat puncte in perioada 17.09.2018 – 31.12.2018, in temeiul campaniei

„Chef sa fii Chef la tine acasa!” desfasurata in perioada 17.09.2018 – 31.12.2018, pot solicita schimbarea punctelor cu produse din catalog, cu conditia sa aiba numarul necesar de puncte pentru a solicita produsul ales. In situatia in care numarul necesar de puncte nu este atins, participantul poate continua inregistrarea de bonuri/facturi fiscale conform sectiunii 6 a prezentului Regulament, iar acestea se vor adauga la punctele deja acumulate in perioada 17.09.2018 – 31.12.2018.

 

 SECTIUNEA 8. CATALOGUL DE PRODUSE

8.1.   Catalogul de produse care pot fi solicitate de catre participanti in schimbul punctelor acumulate in cadrul prezentei Campanii si punctele necesare pentru a putea efectua schimbul pot fi vizualizate in tabelul urmator:

 

Numar de puncte

 

Produs

 

Cod produs

 

Valoare de piata (TVA inclus)

 

Valoare individuala de piata (TVA inclus)

50

Set sticla de apa si recipient pentru copii

K3169414

 

64

64

50

Cana de calatorie

K3071114

 

57

57

50

Cutit SANTOKU

K1220114

 

59

59

75

Cantar de baie

PP1070VO

 

72

72

75

Tocator manual

K1330404

 

64

64

75

Tigaie 26cm

B3090543

 

69

69

100

Sandwich maker

SM155233

 

132

132

100

Prajitor de paine

TT330D30

 

142

142

 

100

Set forma de copt Combi si lingura de silicon

K2064214

 

153

46

J1642874

107

150

Fierbartor electric

KI730D30

 

174

174

 

150

 

Set tava de copt si mixer de mana

J1625244

 

208

44

HT410138

164

 

150

 

Set tigaie 28 cm si wok 28 cm

B3440622

 

183

79

B3441922

104

200

Aparat de calcat cu abur

DT8150E0

 

339

339

200

Oala sub presiune

P2530750

 

379

379

200

Set 2 tigai pe inductie cu maner detasabil

L6509105

 

289

289

 

250

 

Set fier si masa de calcat

TI1200E1

 

633

294

FV5640E0

339

250

Statie de calcat

SV7030E0

 

614

614

250

Set de oale din inox

A702SC85

 

529

529

 

Prezentul catalog de produse este valabil in perioada 28.01.2019 – 30.06.2019. Incepand cu 01.07.2019, Organizatorul va pune la dispozitie pe www.clubtefal.roun nou catalog de produse ce va fi valabil in perioada 01.07.2019 – 31.12.2019.

8.2.    Participantilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor Tefal participante, descrise sectiunea 5 si costul conexiunii la internet).

8.3.    Nu se poate acorda contravaloarea in bani a produselor din catalog achizitionate in schimbul punctelor acumulate in cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba cu alte produse din catalog.

8.4.  Produsele din catalog din imaginile folosite pe materialele de promovare ale Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.


8.5.  In situatia in care in momentul solicitarii unui produs din catalog in schimbul punctelor acumulate, acesta nu este disponibil si nu poate fi livrat de organizator in perioada stabilita prin prezentul Regulament, Organizatorul se obliga sa il inlocuiasca cu un produs echivalent sau superior din punct de vedere caracteristici.

8.6.  Participantii pot inregistra bonuri/facturi fiscale pana la data 12.01.2020, inclusiv, ora 23:59:59, cu conditia ca bonurile/facturile fiscale sa respecte conditiile de participare mentionate in Sectiunea 6 a prezentului regulament si pot solicita schimbarea punctelor cu produse din catalogul valabil pana la data de 31 ianuarie 2020, inclusiv, ora 23:59:59.

 

 

SECTIUNEA 9. LIVRAREA PRODUSELOR DIN CATALOG

9.1.    Dupa validarea inregistrarilor si acumularea de puncte necesare, un participant poate solicita produse din catalogul de produse disponibil pe www.clubtefal.ro, in schimbul punctelor. Pentru a face acest lucru, participantul trebuie:

  • sa acceseze sectiunea Catalog de Produse
  • sa selecteze produsul dorit si sa apese butonul Revendic din dreptul produsului
  • sa completeze toate campurile obligatorii pentru livrarea produsului
  • sa apese butonul Trimite

9.2.     Produsele vor fi expediate prin curier rapid, la adresa mentionata in momentul inscrierii bonului/facturii, in termen de maxim 60 de zile de la data solicitarii si se vor inmana in baza semnarii AWB-ului ce insoteste coletul. In momentul inmanarii produsului, castigatorul are obligatia de a prezenta bonurile fiscale/facturile fiscale inscrise in Campanie si validate de Organizator.

 

 SECTIUNEA 10. BONURI / FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE

10.1.    Bonurile fiscale/facturile fiscale care sunt deteriorate, falsificate, inventate, cat si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare in cadrul Campaniei. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate in Campanie nu isi asuma nici o raspundere pentru bonurile/facturile fiscale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde produse din catalog pe baza unor astfel de bonuri/facturi fiscale care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

10.2.    Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor/facturilor fiscale sau de instrainarea

lor.

 

 SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE

11.1    Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte in cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra punctelor acumulate in cadrul campaniei si implicit a produselor din catalog solicitate in schimbul punctelor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda produsele persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii produselor de catre participant, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

11.2    Organizatorul Campaniei va acorda produse din catalog Participantilor care au luat parte la Campanie, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii produselor participante la Campanie, prin bon fiscal/factura fiscala. In cazul in care Organizatorul constata ca un participant nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin participantului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului participant. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce produsul din catalog a fost deja

acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea produsului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu aceasta.

11.3.    Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si a interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.

11.4.   Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a produselor din catalog oferite in cadrul acestei Campanii.

11.5.   Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

  • Pierderile, intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de internet, generate de retelele de telefonie mobila sau internet sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;
  • Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal/aceeasi factura fiscala; in acest caz va fi validat castigator acel participant care face dovada bonului/facturii in original;
  • Situatiile in care participantii inscriu pe pagina web o adresa de email, o adresa de livrare sau un numar de telefon incorect si din aceasta cauza castigatorul nu poate fi contactat pentru a fi validat si/sau pentru a i se livra produsul solicitat in schimbul punctelor acumulate;
  • Situatiile in care participantii achizitioneaza in perioada campaniei produse neparticipante la

promotie.

  • Situatiile in care bonul fiscal/factura fiscala inscris in campanie este in afara perioadei

campaniei.

  • Situatia in care e-mailul transmis catre participanti nu a fost vizualizat, a fost blocat sau primit intr-un folder de tip Spam.
  • Situatia in care data si ora de inscriere in Campanie difera de cea specificata de participant.

11.6   Organizatorul are dreptul de a invalida inscrierile care contin informatii false ori vadit eronate si care nu indeplinesc conditiile de validare mentionate in prezentul Regulament.

11.7   Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al campaniei.

11.8    Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Incercarea de frauda, precum inscrierea aceleiasi persoane folosind adrese de e-mail diferite vor rezulta in descalificarea respectivului participant si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi produsul. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de puncte, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 SECTIUNEA 12. CONFIDENTIALITATEA DATELOR – GDPR

12.1 Prin participarea la campania promotionala „ Chef sa fii Chef la tine acasa” confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora si cu privire la includerea datelor personale in baza de date a Group SEB Romania SRL, Organizatorul, Group SEB Romania SRL., este, potrivit legii privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, imputernicitul Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate in cadrul acestei campanii in scopurile mai sus declarate in numele Operatorului S.C. MINIO STUDIO SRL. Scopul acestei baze de date consta in acordarea punctelor si respectarea prevederilor legisatiei fiscale. Datele utilizatorilor platformei www.clubtefal.ro vor fi pastate pe toata durata menttnerii contului in cadrul platformei, dar nu mai mult de 12 luni din momentul in care organizatorul decide inchiderea platformei, exceptie facand datele personale ale persoanelor care aleg sa schimbe punctele pentru produse din catalog care vor fi pastrate in contabilitate potrivit normelor fiscale (dar acestea nu vor mai fi facute publice). Organizatorul va mentine activa platforma pe o perioada nedeterminata de timp. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiilor implicare in organizarea si gestionarea campaniei.

12.2.   Participantilor la campania promotionala le sunt garantate drepturile prevazute de Legea privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi:

-          dreptul de informare potrivit caruia orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Operator si drepul de acces la date;

-          dreptul la rectificare;

-          dreptul de a solicita stergerea datelor;

-          dreptul la restrictionarea prelucrarii;

-          dreptul la portabilitatea datelor

-          dreptul de opozitie prin care persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care se afla, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazului in care operatorul demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilorsi libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

-            Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea

de profiluri.

12.3.    Aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unui email la adresa clubtefal@minio.ro. Dupa crearea contului pentru inscrierea in campanie, fiecare participant va primi pe adresa de e-mail mentionata in formularul de inscriere, un mesaj ce contine date unice de autentificare cu care poate verifica in orice moment si urmatoarele informatii:

  • Date personale procesate de Operator;
  • Scopurile procesarii;
  • Perioada procesarii;
  • Data la care datele personale vor fi sterse automat.

12.4. In aceasta platforma, participantii au posibilitatea de a actualiza datele cu caracter personal care nu mai sunt de actualitate. Acestea se vor actualiza automat in baza de date si vor afecta toate inregistrarile in campanie.

12.5. In cazul in care participantii doresc stoparea procesarii datelor cu caracter personal inainte de data pentru care au furnizat acordul anterior, prin aceasta platforma se poate trimite o cerere de stopare a procesarii si stergerii definitive a datelor. Cererea se trimite prin email la adresa clubtefal@minio.ro. Aceste cereri vor fi solutionate in termenul legal de 30 de zile lucratoare. Operatorul va trimite o notificare pe e-mail participantului in momentul in care cererea a fost solutionata.

12.6  La cererea participantilor, adresata in scris pe adresa S.C. MINIO STUDIO S.R.L., Bucuresti, Str. Alizeului nr. 3, sector 6. Cererile vor fi solutionate de catre imputernicitul SC Minio Studio SRL, avand responsabilitatea de a colecta cererile privind exercitarea drepturilor garantate de Legea privind protectia datelor personale venite din partea participantilor pentru a le aduce la cunostinta operatorului si ofiterului DPO. Imputernicitul are de asemenea responsabilitatea de a trimite raspunsurile formulate de operator catre participantii care au formulat astfel de cereri.

12.7  Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiilor implicate in organizarea si gestionarea acestei campanii.

12.8  In plus, participand la aceasta campanie cu actualul regulament, declarati ca ati citit si ati luat la cunostinta si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate a Group SEB Romania SRL.

12.9     Participand la actuala campanie sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in

scopul prezentei campanii, conform celor mentionate mai sus.

12.10   Operatorul si Imputernicitul se obliga de asemenea sa respecte toate prevederile Legii privind protectia datelor personale stocate.

 

 SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI

13.1.    Prezenta Campanie poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora.

13.2.   In intelesul prezentului Regulament pot constitui cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:

a)  pierderea bazelor de date care contin inscrierile in campanie;

b)  avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a produselor din catalog;

c)  tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

d)  orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

13.3.   Enumerarea de mai sus nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

13.4.   Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1634 alin. (1) – (3) Codul Civil. In cazul in care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

 SECTIUNEA 14. LITIGII

14.1.    Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Romania.

14.2.     Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite in termen de 2 saptamani de la data terminarii campaniei pe urmatoarea adresa: S.C. MINIO STUDIO S.R.L., societate comerciala cu sediul social in Bucuresti, Strada Alizeului nr. 3, Sector 6 sau online la adresa de email clubtefal@minio.ro. Dupa aceasta data Organizatorul si imputernicitul nu vor mai lua in consideratie nici o contestatie.

 

 SECTIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant, pe site-ul www.clubtefal.ro, sau printr-o solicitare scrisa catre SC Group SEB Romania SRL, cu sediul in Bucuresti, Strada Ermil Pangratti 13.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator; anuntul va fi facut pe site-ul www.clubtefal.ro.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare si a fost semnat in 3 exemplare originale, astazi 25.01.2019.

 

Agentia,

SC. Minio Studio SRL Director General Ioana Mucenic