Raspunsuri pentru cele mai frecvente intrebari:
Cum aflu statusul comenzii mele?

Poti afla in ce stadiu este comanda ta intrand in contul tau Flanco. Statusurile livrarii comenzii sunt vizibile in contul tau.
Modificarile de status comanda sunt notificate prin e-mail pe adresa din cont flanco.ro.
Care este costul livrarii comenzilor?

Pentru achizitii de pe flanco.ro cu valoare de peste 200 de lei costul transportului este de 10.99 lei.
Daca valoarea comenzii este mai mica de 200 de lei, costul transportului este de 14 lei.
Cum pot modifica sau anula o comanda?

Daca te-ai razgandit in privinta produsului dorit sau doresti schimbarea adresei de livrare, ne poti contacta la unul dintre numerele de telefon 0374.477.100 sau 0212.038.170 sau pe adresa suport@flanco.ro si unul dintre consultantii Flanco te va ajuta.
Cum pot returna un produs?

Daca produsele comandate nu sunt ceea ce iti doreai, poti initia returul din contul tau online, in meniul „Fisele mele de retur”.
Nu uita sa consulti sectiunea termeni si conditii privind conditiile de retur accesand acest link.
Ce solutii de plata cu card in rate sunt disponibile?

Poti gasi aici oferta curenta de creditare pentru fiecare dintre partenerii care ofera solutii de plata online.
De asemenea, aici poti afla cum poti accesa un credit online.
Dificultati la plata cu cardul?

Dupa ce te-ai asigurat ca datele cardului sunt corect introduse in campurile din pagina PayU - Procesatorul de plati online catre care esti redirectionat dupa finalizarea comenzii, te rugam sa ne contactezi daca intampini dificultati in finalizarea platii cu cardul.
Vrei sa stii daca un produs este pe stoc intr-un magazin?

Poti verifica singur incercand sa plasezi o comanda cu rezervare/ ridicare din magazin urmand pasii de aici.
Daca magazinul dorit nu se afla in lista de optiuni, produsul nu este disponibil in acel magazin.
Daca totusi nu ai aflat ce iti doreai, poti apela cu incredere la unul dintre consultantii serviciului de suport clienti. 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana.
Cum primesc factura si certificatul de garantie?

Factura in format electronic este transmisa ca atasament in e-mail-ul de confirmare a comenzii.
O poti descarca, de asemenea, din sectiunea "Comenzi" a contului tau.
Certificatul de Garantie emis de producator este livrat impreuna cu produsul.
Cum pot trimite produsul in service?

In cazul unei defectiuni in perioada de Garantie a produsului puteti apela la una dintre Unitatile de Service Autorizat de pe Certificatul de Garantie.
De asemenea, poti apela la suportul consultatilor de vanzari din magazinele Flanco pentru trimiterea produsului in Service-ul Autorizat.