ESSENZA PLUS

Espressorul dumneavoastra Essenza Plus este echipat cu un sistem inteligent ce permite efectuarea unei comenzi de cafea printr-o simpla atingere de buton. Odata ce ati conectat espressorul la dispozitivul dumneavoastra (iPhone®, iPad®, AndroidTM) si ati configurat o comanda in aplicatia Nespresso, totul este pregatit pentru a efectua comenzi, rapid si usor, in orice moment. Trebuie doar sa apasati pe butonul de comanda One-Touch de pe espressor si comanda dumneavoastra va fi inregistrata.


CONFIGURATI-VA COMANDA

1) Porniti aplicatia Nespresso pe dispozitivul dumneavoastra iPhone®, iPad®, AndroidTM si apoi dati clic pe pictograma cu espressorul
2) Activati functia Bluetooth pe telefonul dumneavoastra, apoi asociati dispozitivul iPhone®, iPad®, AndroidTM cu espressorul Essenza Plus
3) Prin intermediul aplicatiei, conectati espressorul dumneavoastra la reteaua Wi-Fi
4) Urmati pasii prezentati in aplicatia Nespresso pentru a configura caracteristicile unei comenzi One-Touch

 


EFECTUATI O COMANDA
Apasati butonul de comanda One-Touch de pe aparatul dumneavoastra, iar comanda configurata in aplicatie va fi trimisa spre inregistrare.


Atentie:
Apasarea butonului One-Touch genereaza o comanda.
Aveti posibilitatea de a anula comanda efectuata in aplicatia Nespresso, in maximum 2 ore de la apasarea butonului de comanda One-Touch.
Consultati manualul de utilizare pentru mai multe informatii despre espressorul Essenza Plus si functia de comanda One-Touch.


Aflati statusul comenzii dumneavoastra:
• Culoarea alba a butonului One-Touch: comanda este procesata
• Culoarea rosie a butonului One-Touch: comanda nu a fost confirmata

Specialistii Clubului Nespresso va raspund cu placere la toate intrebarile privind sortimentele de cafea, aparatul dumneavoastra de cafea sau serviciile Nespresso, de luni pana vineri, intre orele 08:00 – 20:00 la numarul de telefon 0 800 008 300 (apel gratuit din orice retea).