ACT ADITIONAL 2 DIN DATA DE 03.07.2018

LA CAMPANIA

“PREGATESTE-TE PENTRU FOTBAL CU LG!”

01.06.2018 – 31.07.2018

 

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL, PERIOADA SI ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI, articolul 2.2. se modifica dupa cum urmeaza:

2.2. Perioada de desfasurare a campaniei este 01.06.2018 – 31.07.2018, ora 23:59:59. Perioada campaniei este impartita in 2 etape:

a. Etapa de achizitie a produselor participante: 01.06.2018 – 27.07.2018

b. Etapa de inscriere in cadrul Campaniei desfasurata in perioada 01.06.2018 – 31.07.2018.  

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI, articolul 5.1, se modifica dupa cum urmeaza:

5.1. Pentru a putea participa la Campania promotionala, Participantii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a) sa achizitioneze un produs participant, in etapa de achizitie a Campaniei promotionale, respectiv 01.06. 2018 – 27.07. 2018 (inclusiv),respectand conditiile de la Sectiunea 4.

b) sa acceseze site-ul dedicat Campaniei promotionale www.campanialg.ro/frigidere in perioada 01 iunie 2018 – 31 iulie 2018 (inclusiv);

SECTIUNEA 6. DESCRIEREA PREMIILOR OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE, articolul 6.1. se modifica dupa cum urmeaza:

6.1. In cadrul acestei Campanii promotionale, Organizatorul ofera doua tipuri de premii, garantate si prin tragere la sorti. Premiile din cadrul campaniei sunt descrise mai jos:

Tip premiu

Denumire

Caracteristici

Nr. total premii acordate

Valoare/premiu

Garantat

1 bax bere Carlsberg

1 bax (24 doze bere Carslberg)

garantat fiecarui participant validat, in limita a 350 de bax-uri

68.64 RON

Tragere la sorti

excursie in Danemarca, 2 nopti

Excursie 2 persoane (transport inclus, cazare inclusa, vizita fabrica de bere Carlsberg)

 

 

              1

 

 

8096,63 RON*

Tragere la sorti

Televizor LG SUPER UHD 49SK7900

webOS, Ultra Luminance, 4k Upscaler

 

              1

4000 RON

Tragere la sorti

Premiu 1 pereche casti LG TONE PRO® Bluetooth® (HBS – 780)

LG TONE PRO® Bluetooth® (HBS – 780)

            10

279.67 RON**

*Echivalentul a 1745 euro, suma calculata la cursul valutar din data de 30.05.2018 (1 euro = 4.6399 lei). Valoarea excursiei se poate modifica in functie de pretul biletelor de avion in momentul achizitionarii acestora. Valoarea excursiei poate creste in functie de preturile existente la momentul cumpararii biletelor.

** Echivalentul a 69.99$, suma calculata la cursul valutar BNR din data de 30.05.2018 (1$= 3.9958 lei).

Descriere premii

Premii garantate – 1 bax x 24 doze de bere Carslberg

Premiile se vor acorda in limita a 350 de bax-uri. 

Premiu acordat prin tragere la sorti - Excursie in Danemarca, 2 nopti, pentru 2 persoane

Castigatorul poate alege perioada in care sa beneficieze de excursie:

  1. 15 - 17 august 2018
  2. 22 - 24 august 2018
  3. 29 - 31 august 2018
  4. 05 – 07 septembrie 2018
  5. 12 – 14 septembrie 2018

Premiul include:

a)       Bilete avion cursa Bucuresti – Danemarca si retur, pentru 2 persoane

b)      Transfer privat aeroport – hotel – aeroport pentru 2 persoane

c)       Cazare 2 nopti hotel de 4 stele - camera dubla cu mic dejun

d)      Asigurare medicala pe durata calatoriei

e)      Vizita la Fabrica de bere Carlsberg

f)        Bani de cheltuiala – 500E

g)       Premiul nu se poate valorifica in bani si nu se poate modifica destinatia

Costul aferent transportului castigatorului/insotitorului din judetul/localitatea de domiciliu pana la aeroportul din Bucuresti este suportat de castigator si insotitor. Totodata, taxele legate de parcare sunt suportate de castigator. Cheltuielile cu room service-ul sunt suportate de catre Castigator.

Dupa validarea acestuia, Castigatorului excursiei i se va oferi contactul agentiei de turism in vederea intrarii in posesia premiului castigat.

 Premiu acordat prin tragere la sorti - Televizor LG SUPER UHD 49SK7900

Culori spectaculoase prin afișajul Nano Cell™

4K Active HDR pentru o scenă plină de viață

Surround Sound

 

Premiu acordat prin tragere la sorti

1 x pereche casti LG TONE PRO® Bluetooth® (HBS – 780)

Restul prevederilor raman nemodificate.



ACT ADITIONAL 1 DIN DATA DE 07.06.2018

LA CAMPANIA

“PREGATESTE-TE PENTRU FOTBAL CU LG!”

01.06.2018 – 15.07.2018

 

 

SECTIUNEA 6. DESCRIEREA PREMIILOR OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE, articolele 6.1., 6.2., 6.3., se modifica dupa cum urmeaza:

6.1. In cadrul acestei Campanii promotionale, Organizatorul ofera doua tipuri de premii, garantate si prin tragere la sorti. Premiile din cadrul campaniei sunt descrise mai jos:

Tip premiu

Denumire

Caracteristici

Nr. total premii acordate

Valoare/premiu

Garantat

1 bax bere Carlsberg

1 bax (24 doze bere Carslberg)

garantat fiecarui participant validat, in limita a 350 de bax-uri

68.64 RON

Tragere la sorti

excursie in Danemarca, 2 nopti

Excursie 2 persoane (transport inclus, cazare inclusa, vizita fabrica de bere Carlsberg)

 

 

              1

 

 

8096,63 RON*

Tragere la sorti

Televizor LG SUPER UHD 49SK7900

webOS, Ultra Luminance, 4k Upscaler

 

              1

4000 RON

Tragere la sorti

Premiu 1 pereche casti LG TONE PRO® Bluetooth® (HBS – 780)

LG TONE PRO® Bluetooth® (HBS – 780)

            10

279.67 RON**

*Echivalentul a 1745 euro, suma calculata la cursul valutar din data de 30.05.2018 (1 euro = 4.6399 lei). Valoarea excursiei se poate modifica in functie de pretul biletelor de avion in momentul achizitionarii acestora. Valoarea excursiei poate creste in functie de preturile existente la momentul cumpararii biletelor.

** Echivalentul a 69.99$, suma calculata la cursul valutar BNR din data de 30.05.2018 (1$= 3.9958 lei).

Descriere premii

Premii garantate – 1 bax x 24 doze de bere Carslberg

Premiile se vor acorda in limita a 350 de bax-uri. 

Premiu acordat prin tragere la sorti - Excursie in Danemarca, 2 nopti, pentru 2 persoane

Castigatorul poate alege perioada in care sa beneficieze de excursie:

  1. 1 - 3 august 2018
  2. 15 - 17 august 2018
  3. 22 - 24 august 2018
  4. 29 - 31 august 2018

Premiul include:

a)       Bilete avion cursa Bucuresti – Danemarca si retur, pentru 2 persoane

b)      Transfer privat aeroport – hotel – aeroport pentru 2 persoane

c)       Cazare 2 nopti hotel de 4 stele - camera dubla cu mic dejun

d)      Asigurare medicala pe durata calatoriei

e)      Vizita la Fabrica de bere Carlsberg

f)        Bani de cheltuiala – 500E

g)       Premiul nu se poate valorifica in bani si nu se poate modifica destinatia

Costul aferent transportului castigatorului/insotitorului din judetul/localitatea de domiciliu pana la aeroportul din Bucuresti este suportat de castigator si insotitor. Totodata, taxele legate de parcare sunt suportate de castigator. Cheltuielile cu room service-ul sunt suportate de catre Castigator.

Dupa validarea acestuia, Castigatorului excursiei i se va oferi contactul agentiei de turism in vederea intrarii in posesia premiului castigat.

 Premiu acordat prin tragere la sorti - Televizor LG SUPER UHD 49SK7900

Culori spectaculoase prin afișajul Nano Cell™

4K Active HDR pentru o scenă plină de viață

Surround Sound

 

Premiu acordat prin tragere la sorti

1 x pereche casti LG TONE PRO® Bluetooth® (HBS – 780)

6.2. Valoarea maxima totala a premiilor suportata de Organizator este de 38 917, 33 RON.

6.3. Premiile garantate si cele oferite prin tragere la sorti (TV LG Super UHD si castile LG) vor fi expediate prin curier privat, in maxim 60 de zile lucratoare de data validarii. In momentul primirii premiului, castigatorii sunt obligati sa semeneze un proces verbal de predare – primire. In cazul in care participantii refuza sa semneze, acestia nu pot intra in posesia premiului.

6.4.  Un castigator poate castiga un numar nelimitat de premii garantate, insa poate castiga un singur premiu prin tragere la sorti.

SECTIUNEA 8. PROCEDURA DE ACORDARE A PREMIILOR CAMPANIEI, sectiunea 8.2, 8.6, se modifica dupa cum urmeaza:

8.2. Castigatorii premiilor oferite in campaniei promotionale se vor desemna prin tragere la sorti electronica, la sediul Coorganizatorului, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data incheierii campaniei si va fi asistata de un notar public.

In cadrul tragerii la sorti se vor extrage 12 castigatori si 36 de rezerve (cate 3 rezerve pentru fiecare premiu acordat prin tragere la sorti).

8.6. Premiile oferite in cadrul campaniei (cele garantate, TV LG Super UHD si castile LG) vor fi expediate catre Castigatori in maxim 60 de zile lucratoare de la data validarii lor.

 

Restul prevederilor Regulamentului raman nemodificate.



REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“PREGATESTE-TE PENTRU FOTBAL CU LG!”

01.06.2018 – 15.07.2018

 

 


SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

1.1. Campania promotionala “PREGATESTE-TE PENTRU FOTBAL CU LG!” (numita in cele ce urmeaza “Campania”) este organizata de LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti (denumita in continuare "Organizatorul" sau "LG"),cu sediul in Bucuresti, Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 19-21 C, Sector 1, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/14354/2016, Cod Unic de Inregistrare RO36692913.

1.2. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei SC Interactions Marketing SRL, cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626, avand notificarea inregistrata la ANSPDCP sub nr. 10558, numita in cele ce urmeaza “Coorganizator”. Coorganizatorul va actiona strict sub indrumarile Organizatorului.

1.3. Participantii in prezenta Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial al Campaniei (denumit in continuare “ Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”).

1.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial pe parcursul derularii Campaniei, inclusiv perioada, elemente ale mecanismului Campaniei, forma si continutul cadoului, insa nu si valoarea, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntarea in mod public a modificarilor respective prin intermediul acelorasi canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost facut public anterior, precum si prin notificarea autoritatilor competente, dupa caz, daca modificarile efectuate necesita o astfel de notificare. Modificarile vor intra in vigoare dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei promotionale.

1.5. Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial, acesta fiind obligatoriu pentru toti Participantii.

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL, PERIOADA SI ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

2.1. Campania este organizata si se desfasoara doar pe teritoriul Romaniei prin intermediul website-ului http://campanialg.ro/frigidere/. Campania este accesibila oricarei persoane fizice cu domiciliul in Romania, care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.

2.2. Perioada de desfasurare a campaniei este 01.06.2018 – 15.07.2018, ora 23:59:59. Perioada campaniei este impartita in 2 etape:

a. Etapa de achizitie a produselor participante: 01.06.2018 – 10.07.2018

b. Etapa de inscriere in cadrul Campaniei desfasurata in perioada 01.06.2018 – 15.07.2018.   

2.3.  Dupa data incheierii campaniei, Organizatorul nu mai are nicio responsabilitate si nu isi mai asuma nicio obligatie in legatura cu orice circumstanta care ar putea eventual conduce la concluzia actualitatii sau continuarii campaniei.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a prelungi perioada Campaniei pe parcursul derularii acesteia, dar nu inainte de a anunta acest lucru public pe pagina campaniei promotionale. Astfel de modificari vor intra in vigoare la data autentificarii actului aditional prin care Regulamentul este modificat.


SECTIUNEA 3. DREPTUL DE PARTICIPARE

3.1. La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu varsta de minim 18 ani impliniti pana la data achizitionarii unui produs participant, cu domiciliul sau resedinta in Romania, cu exceptia angajatilor Organizatorului, ai Coorganizatorului si ale celorlalte entitati juridice implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie, rude de gradul I).

3.2. La aceasta Campanie Promotionala poate participa orice persoana fizica care se inscrie in Campanie respectand in totalitate prevederile prezentului Regulament Oficial, pe baza facturii fiscale de achizitie a unui produs participant.

 

SECTIUNEA 4. PRODUSE PARTICIPANTE

4.1. In cadrul prezentei campanii participa urmatoarele produse importat de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti:

  1. Side-by-Side LG- GSX961NEAZ
  2. Side-by-Side LG - GSX961NSAZ
  3. Side by Side LG - GSJ760WBXV
  4. Side-by-Side LG - GSM860BMAV
  5. Side by Side LG - GSJ961NEBZ
  6. Side by Side LG - GSJ960PZBZ
  7. Side-by-Side LG - GSL471ICEZ
  8. Combina frigorifica LG - GBP20PZCFS
  9. Combina frigorifica LG - GBP20PZQFS
  10. Combina frigorifica LG - GBB60NSYFE
  11. Combina frigorifica LG - GBB60SAFFB
  12. Aparat frigorific LG - GTF916PZPZD
  13. Aparat frigorific LG - GTF744PZPZD
  14. Aparat frigorific LG - GTF744BLPZD

Dupa data incheierii campaniei promotionale, produsele participante descrise mai sus isi pierd calitatea de a conferi premii, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii campaniei promotionale.

4.2. Produsele participante prezinta pe una dintre lateralele cutiei in care sunt ambalate o eticheta cu urmatoarele mentiuni: Continut pachet, Producator si Importator impreuna cu insemnul RO sau ROM, importatorul fiind LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti.

4.3 Campania promotionala este valabila numai pentru achizitia modelelor de aparate frigorifice mentionate sus, importate de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti. Produsele similare cu Produsele Participante si/sau care nu sunt importate de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti si/sau care au pe ambalaj etichete reproduse sau copiate neautorizat nu vor putea fi considerate Produse Participante, iar eventualele inscrieri ale acestora in prezenta Campanie promotionala nu vor fi validate.


SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

5.1. Pentru a putea participa la Campania promotionala, Participantii trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a) sa achizitioneze un produs participant, in etapa de achizitie a Campaniei promotionale, respectiv 01.06. 2018 – 10.07. 2018 (inclusiv),respectand conditiile de la Sectiunea 4.

b) sa acceseze site-ul dedicat Campaniei promotionale http://campanialg.ro/frigidere in perioada 01 iunie 2018 – 15 iulie 2018 (inclusiv);

c) sa completeze corect formularul de inscriere in Campanie, ce contine urmatoarele campuri obligatorii:

(*) Nume

(*) Prenume

(*) Telefon mobil

Numarul de telefon la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada Campaniei promotionale si ulterior pe intreaga durata a validarii inscrierilor in Campanie, precum si pentru intrarea in posesie a premiului;

 (*) Email

Adresa de e-mail valida la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada desfasurarii Campaniei si ulterior pe intreaga durata a validarii inscrierilor si premiilor din Campanie;

(*) Incarca factura (jpeg, png <2MB)

sa incarce (upload-eze) pe site-ul dedicat Campaniei promotionale o fotografie sau o copie scanata lizibila a facturii fiscale prin care se dovedeste achizitionarea produsului participant conform termenilor din prezentul Regulament Oficial. Imaginea trebuie sa fie in format jpg sau png, iar marimea fisierul sa nu depaseasca 2 MB;

 (*) Localitate

(*) Oras

(*) Adresa livrare – strada

(*) Numar strada

( ) Bloc

( ) Scara

( ) Apartament

Adresa completa de livrare prin curier a Cadoului;

(*) Declar ca am peste 18 ani

Confirmarea (prin bifa pe site-ul Campaniei) implinirii varstei de 18 ani inainte de data la care s-a achizitionat produsul participant;

 

(*) Confirm ca am citit Regulamentul Campaniei si, prin completarea formularului campaniei, sunt de acord ca datele mele inscrise sa fie prelucrate si procesate de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti si Agentia Interactions Marketing in vederea validarii datelor inscrise si trimiterii premiului.

Nebifarea campului duce la imposibilitatea inscrierii in promotie.

(*) Sunt de acord cu Politica de confidentialitate

 ( ) Sunt de acord ca datele completate (nume, prenume, adresa de email) sa fie prelucrate si colectate in conformitate cu politica de protectia datelor disponibila pe http://www.lg.com/ro/privacy de catre LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti, prin intermediul Agentiei Interactions Marketing, in vederea abonarii la newsletter-ul LG. Pentru finalizarea abonarii, veti primi un email de confirmare pe adresa de email furnizata.

Campurile marcate cu (*) sunt obligatoriu de completat in vederea inscrierii in campanie.

Ulterior completarii campurilor si incarcarii fotografiei, participantul trebuie sa dea click pe butonul “Inscrie-te”.

5.2. Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce la imposibilitatea validarii inscrierii. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru inscrierea unor date incorecte, incomplete sau a unor date care apartin altor persoane.

5.3. Participantii au obligatia, sub sanctiunea anularii Cadoului, de a pastra produsul participant achizitionat in perioada Campaniei si factura fiscala, in original si nedeteriorata, care dovedeste achizitionarea acestuia, pana la validarea finala si intrarea in posesie a Cadoului oferit de catre Organizator.

5.4. Daca un participant returneaza din orice motiv Produsul Participant in Campanie, pentru a carui achizitie a primit un Cadou conform Regulamentului, acesta este obligat sa returneze si Cadoul.

5.5. Un Participant poate inscrie in Campanie o singura data o factura a unui Produs participant achizitionat. In cazul in care un Participant achizitioneaza mai multe produse participante in perioada Campaniei, le poate inregistra pe toate cu datele sale personale si cu factura/facturile fiscale de achizitie corespunzatoare, aferente fiecarui produs participant si va primi cate un Cadou pentru fiecare inregistrare valida efectuata. Pentru achizitia unui Produs participant in Campanie se va acorda 1 (un) singur Cadou.

5.6. Pentru fiecare produs participant achizitionat in perioada Campaniei promotionale, participantul trebuie sa efectueze cate o inscriere separata pe site-ul Campaniei, respectand pentru fiecare inscriere toate conditiile de inscriere mentionate in SECTIUNEA 4.

5.7.  Pentru fiecare accesare a website-ului Campaniei, participantul va suporta costul accesului la internet, tarif stabilit de furnizorul propriu de internet.

5.8. Participantul isi asuma ca datele completate in formular ii apartin si ca acestea sunt corecte.

 

SECTIUNEA 6. DESCRIEREA PREMIILOR OFERITE IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

6.1. In cadrul acestei Campanii promotionale, Organizatorul ofera doua tipuri de premii, garantate si prin tragere la sorti. Premiile din cadrul campaniei sunt descrise mai jos:

Tip premiu

Denumire

Caracteristici

Nr. total premii acordate

Valoare/premiu

Garantat

1 bax bere Carlsberg

1 bax (24 sticle bere Carslberg)

garantat fiecarui participant validat, in limita a 350 de bax-uri

68.64 lei

Tragere la sorti

excursie in Danemarca, 2 nopti

Excursie 2 persoane (transport inclus, cazare inclusa, vizita fabrica de bere Carlsberg)

 

 

1

 

 

8096,63 RON

Tragere la sorti

Televizor LG SUPER UHD 49SK7900

webOS, Ultra Luminance, 4k Upscaler

 

1

4000 RON

Tragere la sorti

Premiu set de pahare Carlsberg

Un set de 6 pahare Carlsberg

10

Fara valoare comerciala

*Echivalentul a 1745 euro, suma calculata la cursul valutar din data de 30.05.2018 (1 euro = 4.6399 lei). Valoarea excursiei se poate modifica in functie de pretul biletelor de avion in momentul achizitionarii acestora. Valoarea excursiei poate creste in functie de preturile existente la momentul cumpararii biletelor.

Descriere premii

Premii garantate – 1 bax x 24 sticle de bere Carslberg

Premiile se vor acorda in limita a 350 de bax-uri. 

Premiu acordat prin tragere la sorti - Excursie in Danemarca, 2 nopti, pentru 2 persoane

Castigatorul poate alege perioada in care sa beneficieze de excursie:

  1. 1 - 3 august 2018
  2. 15 - 17 august 2018
  3. 22 - 24 august 2018
  4. 29 - 31 august 2018

Premiul include:

a)       Bilete avion cursa Bucuresti – Danemarca si retur, pentru 2 persoane

b)      Transfer privat aeroport – hotel – aeroport pentru 2 persoane

c)       Cazare 2 nopti Hotel Square - camera dubla cu mic dejun

d)      Asigurare medicala pe durata calatoriei

e)      Vizita la Fabrica de bere Carlsberg

f)        Bani de cheltuiala – 500E

g)       Premiul nu se poate valorifica in bani si nu se poate modifica destinatia

Costul aferent transportului castigatorului/insotitorului din judetul/localitatea de domiciliu pana la aeroportul din Bucuresti este suportat de castigator si insotitor. Totodata, taxele legate de parcare sunt suportate de castigator. Cheltuielile cu room service-ul sunt suportate de catre Castigator.

Dupa validarea acestuia, Castigatorului excursiei i se va oferi contactul agentiei de turism in vederea intrarii in posesia premiului castigat.

 Premiu acordat prin tragere la sorti - Televizor LG SUPER UHD 49SK7900

Culori spectaculoase prin afișajul Nano Cell™

4K Active HDR pentru o scenă plină de viață

Surround Sound

Premiu acordat prin tragere la sorti

1 x set cu 6 pahare Carlsberg

6.2. Valoarea maxima totala a premiilor suportata de Organizator este de 36 120, 63 RON.

6.3. Premiile garantate si cele oferite prin tragere la sorti (TV LG Super UHD si premiile personalizate Carlsberg) vor fi expediate prin curier privat, in maxim 60 de zile lucratoare de data validarii. In momentul primirii premiului, castigatorii sunt obligati sa semeneze un proces verbal de predare – primire. In cazul in care participantii refuza sa semneze, acestia nu pot intra in posesia premiului.

6.4.  Un castigator poate castiga un numar nelimitat de premii garantate, insa poate castiga un singur premiu prin tragere la sorti.


SECTIUNEA 7. PROCEDURA DE VALIDARE

7.1.  Inscrierile in cadrul Campaniei sunt verificate de reprezentantii Organizatorului intr-un termen de maxim 7 zile lucratoare de la data efectuarii acestora. Fiecare participant a carui inscriere a fost verificata va fi notificat prin e-mail, pe adresa de email folosita la inscriere, in intervalul specificat anterior, pentru a fi informat daca inscrierea sa a fost corecta sau daca a fost invalidata pentru nerespectarea conditiilor din prezentul Regulament.

7.2. Fiecare inscriere in Campanie va fi considerata corecta daca indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:

a. produsul inscris in campanie de catre Participant face parte din Promotie;

b. factura fiscala de achizitie a Produsului participant sa fie emisa in etapa de achizitie a Campaniei;

c. inscrierea sa fie efectuata in etapa de inscriere in Campaniei si in conformitate cu prezentul Regulament Oficial al Campaniei;

7.3. In situatia in care documentele incarcate nu sunt lizibile sau nu corespund cerintelor, respectiv lipsa copie/ foto factura si/sau date incomplete, Organizatorul isi rezerva dreptul de a anula inscrierea.

7.4. Organizatorul isi rezerva dreptul de a efectua mai multe verificari in cazul in care observa tentative de frauda ca de exemplu, dar fara a se limita la, inscrierea de mai multe ori a aceeasi facturi.

7.5. Participantii validati vor fi informati prin email, la adresa de e-mail specificata in formularul de inscriere, cu privire la modalitatea de validare finala si predare a premiilor garantate, emailul continand toate informatiile si cerintele ce trebuiesc indeplinite in momentul livrarii premiului.

7.6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu lua in considerare inscrieri incomplete si de a nu valida inscrierile ce nu respecta 100% conditiile Regulamentului, indiferent de motivul invocat de catre participant de exemplu, dar a fara a se limita la: furt, pierdere, distrugere etc., fie ca este vorba despre Produsul participant, ambalajul Produsului participant sau factura fiscala in original ce demonstreaza achizitionarea Produsului participant in Campanie.

7.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si a interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare a Campaniei se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva din Campanie a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.

7.8. Participantii validati vor fi informati prin email cu privire la modalitatea de validare finala si predarea cadoului, emailul continand toate informatiile si cerintele ce trebuiesc indeplinite la livrarea premiului.

7.9. Corespondenta email de la Organizator/Coorganizator catre participantii prevalidati se va realiza la adresa de email mentionata de catre participant in formularul de inscriere in Campanie. Prin inscrierea in Campanie, participantii sunt de acord ca acestia sa fie contactati in vederea validarii premiilor.


SECTIUNEA 8. PROCEDURA DE ACORDARE A PREMIILOR CAMPANIEI

8.1. Pentru desemnarea castigatorilor premiilor oferite prin tragere la sorti, se va crea o baza de date, administrata de Coorganizator, in care vor fi inregistrati Participantii eligibili conform prezentului Regulament. Participantii eligibili sunt participantii a caror inscriere a fost validata.

8.2. Castigatorii premiilor oferite in campaniei promotionale se va desemna prin tragere la sorti electronica, la sediul Coorganizatorului, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data incheierii campaniei si va fi asistata de un notar public.

In cadrul tragerii la sorti se vor extrage 12 castigatori si 36 de rezerve (cate 3 rezerve pentru fiecare premiu acordat prin tragere la sorti).

8.3. Pentru validarea unui Participant ca si castigator, un reprezentant al Coorganizatorului va incerca sa-l contacteze telefonic, pe numarul furnizat in formularul de inscriere in campanie. Daca reprezentantul Coorganizatorului nu reuseste timp de 2 zile lucratoare sa ia legatura telefonic cu Participantul desemnat castigator, ori castigatorul refuza premiul exprimand explicit acest lucru, in cadrul apelului telefonic, calitatea de castigator ii este retrasa. In cazul acesta se va trece la contactarea primei rezerve extrase. Daca si aceasta nu poate fi validata din aceleasi motive, se trece la contactarea celei de-a doua, pana la validarea uneia dintre rezervele extrase. In situatia in care nu poate fi validata niciuna dintre rezerve, premiul nu se mai acorda si ramane in posesia Organizatorului.

8.4. Pentru validare, castigatorii trebuie sa trimita in maxim 2 zile lucratoare de la momentul contactarii telefonice, pe adresa de email indicata de reprezentantul Coorganizatorului, urmatoarele documente:

In cazul castigatorului excursiei in Danemarca: Copie CI/BI castigator, Copie CI/BI insotitor, copie IBAN

In cazul castigatorului TV Super UHD: Copie CI/BI castigator

Nerespectarea termenului de 2 zile lucratoare duce la invalidarea premiului.

8.5. Castigatorul excursiei in Danemarca poate fi insotit doar de o persoana majora cu cetatenie romana, avand domiciliul stabil in Romania, posesoare a unui document de identitate. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru acestia pe parcursul excursiei. Odata inmanat premiul, Organizatorul si Coorganizatorul si partile terte sunt eliberati de orice obligatie fata de Castigator si insotitorul acestuia.

8.6. Premiile oferite in cadrul campaniei (cele garantate, TV LG Super UHD si premiile personalizate Carlsberg) vor fi expediate catre Castigatori in maxim 60 de zile lucratoare de la data validarii lor.

8.7. Organizatorul si Coorganizatorul nu-si asuma raspundere pentru situatiile in care Participantii au comunicat o adresa gresita sau nu se mai afla la adresa comunicata la inscriere pentru livrare, iar din aceste motive nu pot intra in posesia premiului. Organizatorul si Coorganizatorul nu sunt obligati sa efectueze mai mult de o livrare sau livrarea la alta adresa.

8.8. Participantul este obligat sa semneze un proces verbal de predare-primire, in 2 exemplare. Procesul Verbal va contine, printre altele, datele de identificare ale participantului, denumirea si valoarea premiului, si datele care au fost mentionate si incarcate in formularul online de inscriere. Un exemplar il va pastra si un exemplar va fi predat curierului. Abia dupa predarea acestuia, curierul va inmana premiul castigatorului.

8.9. Participantii nu pot cere modificarea modelului, cantitatii, componenta, conditiilor si modului de acordare a premiilor, iar acestea nu vor fi inlocuite cu alte beneficii si nici nu se va acorda contravaloarea lor in bani.

8.10. Daca in timpul Campaniei nu se inscrie niciun Participant ori se inscriu mai putini Participanti decat numarul estimat de premii, atunci premiile ramase neatribuite vor ramane la dispozitia Organizatorului.

8.11. Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organinelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.

8.12. Premiile acordate in cadrul prezentei Campanii vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.

8.13. Livrarea tuturor Cadourilor se va face prin intermediul unor agenti curieri, folosind servicii de curierat rapid contractate de catre Coorganizator. Organizatorul si Interactions Marketing SRL nu isi asuma raspunderea pentru modul in care firma de curierat manipuleaza premiile. Odata inmanat premiul catre curier, cei anterior mentionati sunt exclusi de orice responsabilitate.

8.14. Prin participarea in Campanie, Participantii desemnati Castigatori in urma tragerii la sorti, isi exprima acordul de a fi contactati telefonic si/ sau pe e-mail in vederea validarii premiului castigat.

8.15. Un Participant poate castiga un numar nelimitat de premii garantate (in conditiile in care acesta achizitioneaza mai multe produse participante in campanie) insa intra in tragerea la sorti cu 1 sansa.


SECTIUNEA 9. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII

9.1. Organizatorul si societatile comerciale implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale nu isi asuma raspunderea pentru imposibilitatea participarii datorita unor cauze care nu depind direct de ei, cum ar fi defectiuni tehnice ale operatorilor de internet etc. Prin inscrierea in Campania promotionala, Participantii sunt de acord sa respecte Regulamentul Oficial, precum si toate deciziile luate de catre Organizator si colaboratorii sai in toate aspectele legate de implementarea acesteia.

9.2. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru validitatea datelor personale furnizate de catre Participanti.

9.3. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior termenelor stabilite in prezentul Regulament Oficial sau ulterior incheierii Campaniei promotionale.

9.4. Organizatorul Campaniei promotionale si Coorganizatorul, implicat in organizarea Campaniei, nu isi asuma raspunderea pentru:

- situatiile in care un Participant nu poate accesa website-ul http://campanialg.ro/frigidere din motive care nu tin de functionalitatea paginii, de genul: conexiune Internet, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a serviciului de hosting al website-ului etc. sau alte motive independente de Organizator;

- situatii in care datele completate in formularul de inscriere in Campania promotionala contin erori, sunt incomplete si /sau apartin altei persoane.

- situatii in care participantul nu poate fi contactat de catre curieri pentru livrarea premiului

9.5. Castigatorul excursiei este responsabil pentru comportamentul lui si al insotitorului in timp ce beneficiaza de Premiu. Organizatorul Campaniei si Coorganizatorul nu isi asuma niciun fel de raspundere daca castigatorul si/sau insotitorul acestuia nu respecta indicatiile primite de la Organizatorul campaniei sau orice companii asociate cu Premiul sau in cazul in care castigatorul si/sau insotitorul actioneaza intr-o maniera care este periculoasa pentru ei insisi sau pentru public ori care este anti-sociala in orice alt mod sau cauzeaza o perturbare ori este deranjanta pentru ceilalti. Orice actiune desfasurata de castigator/insotitor din momentul acordarii premiului exonereaza LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti si Interactions Marketing SRL de orice raspundere.


SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE

10.1. Premiile oferite prin tragere la sorti (excursia in Danemarca si TV LG Super UHD) au valoare comerciala mai mare de 600 lei si prin urmare se supun impozitarii cu retinere la sursa aplicabil veniturilor individuale provenite din campanii promotionale.

10.2. Coorganizatorul si Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori prin primirea Premiului Campaniei, in conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal cu modificarile in vigoare.

10.3. Coorganizatorul si Organizatorul vor depune declaratii de venit la autoritatea fiscala competenta pentru veniturile din aceasta campanie. Orice alte declaratii de venit si cheltuieli ce deriva din castigarea premiului cad in sarcina exclusiva a castigatorului.

 

SECTIUNEA 11. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Informatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal se afla in Anexa nr. 1.


SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN

12.1. Prezenta Campanie promotionala poate inceta inaintea termenului mentionat numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie promotionala, dar numai dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei promotionale http://campanialg.ro/frigidere.


SECTIUNEA 13. LITIGII

13.1. In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campania promotionala, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu se vor adresa pentru solutionare instantelor competente romane in jurisdictia carora se afla Organizatorul. Orice reclamatii sau sesizari referitoare la Campania promotionala se primesc in scris, la adresa Soseaua Bucuresti – Ploiesti Nr. 19-21, Baneasa Business Center, Sector 1, catre Organizator pana la data de 30 iulie 2018 (inclusiv).

 

SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA

14.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.

14.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.


SECTIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

15.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

15.2. Regulamentul Oficial al Campaniei va fi disponibil gratuit pe website-ul Campaniei http://campanialg.ro/frigidere sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial.

 

 

 

 

 

 

ANEXA 1 la REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“PREGATESTE-TE PENTRU FOTBAL CU LG!”

 

1. DATE PRIVIND OPERATORUL DE DATE CU CARACTER PERSONAL SI IMPUTERNICITUL

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate

de catre:

LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. Budapesta Sucursala Bucuresti. (denumita in continuare „Organizator”) inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul social si de corespondenta in Bucuresti, Sos.   Bucuresti - Ploiesti, nr.   19 - 21C, Sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/14354/2016, Cod Unic de Inregistrare RO36692912, (denumita in continuare "Operatorul"),prin intermediul Interactions Marketing SRL, cu sediul in sediul in str. Siriului nr. 42-46, et. 3, sector 1,  Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de  Inregistrare  RO9188626,  avand  notificarea  inregistrata  la  ANSPDCP  sub  nr.  105582.

 

2.       CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL PROCESATE IN CADRUL CAMPANIEI

In cadrul prezentei Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu

caracter personal:

  1. Prenume
  2. Nume
  3. Adresa e-mail
  4. Telefon mobil
  5. Localitate
  6. Oras
  7. Adresa livrare – strada
  8. Numar strada
  9. Bloc
  10. Scara
  11. Apartament
  12. Imagine factura care demonstreaza achizitia unui produs

 

3. SCOPUL PROCESARII

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin

intermediul Imputernicitului in vederea:

(i)                  organizarii si desfasurarii Campaniei (participarea la campanie si atribuirea premiilor garantate in conditiile si termenii detaliati in Regulamentul oficial al Campaniei);

(ii)                trimiterea premiilor garantate pe adresa mentionata in momentul inregistrarii

(iii)               desfasurarii tragerii la sorti conform prezentului Regulament

(iv)               trimiterea de materiale publicitare din partea Operatorului pentru Prenume si Adresa de email. Trimiterea se va face doar daca Participantul si-a dat consimtamantul in acest sens, prin bifa existenta in formularul de inscriere in Campanie.

 

4. TEMEIUL JURIDIC AL PRELUCRARII

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea

de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

 

5. DESTINATARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite in vederea validarii inscrierilor si atribuirii premiilor catre INTERACTIONS MARKETING SRL si Mediapost HitMail precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare.

Cu scopul expedierii premiilor catre castigatori, datele participantilor desemnati castigatori vor fi transmise si catre firmele de curierat Urgent Cargus si Fan Courier. Prin inscrierea in campanie, Participantul este de acord ca datele lui sa fie transmise si catre fima de curierat in vederea trimiterii premiilor.


6. PERIOADA DE STOCARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele cu caracter personal ale Participantilor care s-au inscris pe pagina campaniei in vederea obtinerii cadoului garantat vor fi stocate de catre Imputernicit pana la revocarea acordului Participantului printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Operatorului la adresa Bucuresti, Sos. Bucuresti - Ploiesti, nr.   19 - 21C, Sector 1 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail dpo-eu@lge.com.

Odata cu receptionarea informarii privind revocarea acordului Participantului pentru stocarea datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.


7. DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe

durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

(i) dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca

aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de

retragerea acestuia;

 

(ii) dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;

(iii) dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;

(iv) dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal

(v) dreptul la restrictionarea prelucrarii;

(vi) dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;

(vii) dreptul la portabilitate a datelor;

(viii) dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrari Datelor cu Caracter Personal.


8. SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit, in scopul participarii la Campanie.


9. MODIFICAREA POLITICII DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONALE

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament, cu cel putin 24 de ore inainte ca acestea sa devina aplicabile.


10. ALTE PREVEDERI

Participanti la Campanie pot fi numai persoanele fizice cu varsta minima de 18 ani impliniti la data achizitiei produsului participant. Datele personale ale Participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.