Garantia Ultra All Inclusive

TERMENI SI CONDITII



1. Incepand cu 01.02.2018, FLANCO pune la dispozitia Clientilor sai noul pachet “Garantia Ultra All Inclusive” prin intermediul caruia, in cazul unei defectiuni (lipsa conformitate) sau daune accidentale sau a unui furt agravat (prin efractie sau talharie),Clientii beneficiaza de remedierea acestor situatii.   
   In situatia unei probleme de conformitate a produsului acesta va fi readus la conformitate in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data la care Clientul aduce la cunostinta DEPANERO lipsa de conformitate a produsului si produsul in cauza ajunge la DEPANERO (societatea de reparatii autorizata a lui Flanco).
  In situatia unei daune accidentale sau a unui furt agravat (prin efractie sau violenta) clientul va fi notificat in legatura cu decizia finala a dosarului de dauna in termen de cel mult 5 (cinci) zile lucratoare de la momentul in care acesta a furnizat toate informatiile necesare conform termenelor si conditiilor acestui serviciu.
  In cazul in care se va aproba repararea, Depanero va contacta Clientul pentru a-i aduce la cunostinta procedura de reparare inclusiv valoarea fransizei (daca este cazul),iar Clientul va fi informat de catre Depanero cu privire la finalizarea reparatiilor. Produsul reparat va fi trimis clientului de catre Depanero.
  In cazul in care se va aproba inlocuirea produsului , Flanco va contacta clientul pentru a-i aduce la cunostinta procedura de inlocuire inclusiv valoarea fransizei (daca este cazul). 

  Totodata, in functie de perioada de valabilitate a pachetului „Garantia Ultra All Inclusive” pentru care opteaza, Clientii pot beneficia de extinderea perioadei de acoperire a garantiei cu un an peste perioada de garantie oferita de producator.
  Pachetul“Garantia Ultra All Inclusive”  este disponibil in trei variante in functie de perioada de valabilitate a asigurarii produsului (1 (unu),2 (doi),sau 3 (trei) ani de la data la care devine valabil conform prezentelor termene si conditii).
  Pachetul „Garantia Ultra All Inclusive” 1 an include serviciul „Garantia All Inclusive” pe o perioada de 2 ani si asigurarea impotriva daunei accidentale sau furtului agravat (prin efractie sau violenta) pe o perioada de 1 an
  Pachetul „Garantia Ultra All Inclusive” 2 ani include serviciul „Garantia All Inclusive” pe o perioada de 2 ani si asigurarea impotriva daunei accidentale sau furtului agravat (prin efractie sau violenta) pe o perioada de 2 ani
  Pachetul „Garantia Ultra All Inclusive” 3 ani este compus din serviciul „Garantia All Inclusive” pe o perioada de 3 ani si asigurarea impotriva daunei accidentale sau furtului agravat (prin efractie sau violenta) pe o perioada de 3 ani

2. Pot face obiectul pachetului “Garantia Ultra All Inclusive” produsele de folosinta indelungata din categoria Telecom (Telefoane mobile, Smartphone-uri) , produse comercializate de catre FLANCO, noi sau fiind deja achizitionate de maxim 30 de zile din reteaua Flanco.Pot face obiectul pachetelor „Garantia Ultra All Inclusive” 2 ani si „Garantia Ultra All Inclusive” 3 ani produsele din categoriile Electrocasnice mari, Televizoare LED si Televizoare LCD , detaliate in tabelul de mai sus. 


3. Pachetul “Garantia Ultra All Inclusive” este oferit de catre FLANCO contra cost, fiind obligatorie asocierea cu un singur produs. La momentul achizitionarii, Clientul va plati contravaloarea serviciului conform ofertei de pret afisata in magazin sau in ofertele FLANCO.
Pachetul „Garantia Ultra All Inclusive” include urmatoarele servicii :
              - serviciul „Garantia All Inclusive” ale carui conditii se regasesc pe site-ul Flanco http://www.flanco.ro/garantia-all-inclusive
              - asigurarea ce acopera riscurile de avarii accidentale si furtul (prin efractie sau violenta)  ale carei conditii se regasesc mai jos in „Conditiile de asigurare”     
Componentele pachetului „Garantia Ultra All Inclusive” – serviciul Garantia All Inclusive cat si asigurarea nu pot fi separate. Pachetul „Garantia Ultra All Inclusive” astfel achizitionat este valabil doar pentru produsul caruia ii este dedicat si nu poate fi folosit pentru alte produse.
La achizitia pachetului “Garantia Ultra All Inclusive” Clientul va primi urmatoarele documente :

  •  certificat aferent acestui serviciu
  •  cererea de aderare la asigurare pe care clientul este obligat sa o semneze
  •  certificatul de asigurare (emis din sistemul propriu)
  •  termenii si conditiile asigurarii (in format pre-printat disponibil in magazinele Flanco)


4. Pachetul “Garantia Ultra All Inclusive” este valabil, astfel:
a) incepand cu data achizitiei serviciului odata cu produsul caruia ii este destinat;
b) la o data ulterioara cumpararii produsului caruia ii este destinat , insa nu mai tarziu de maxim 30 de zile de la data achizitionarii produsului din reteaua Flanco
c) numai pentru produsele achizitionate din reteaua de magazine Flanco

5. Conditiile minime (cumulative) ce trebuie indeplinite pentru a beneficia de avantajele pachetului“Garantia Ultra All Inclusive” sunt:

  •  achizitionarea serviciului si asocierea acestuia cu un produs ce poate fi cumparat din reteaua de magazine Flanco (conform tabelului de la articolul 2);
  •  aparitia, in perioada de valabilitate a serviciului, a unei lipse de conformitate, avarii accidentale sau a unui furt (prin efractie sau violenta) inregistrat la politie
  •  notificarea evenimentului (lipsa de conformitate, avarie accidentala si furt) se va face de Client catre Depanero intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la identificarea acestuia
  •  orice solicitare venita din partea Clientului in legatura cu neconformitatea, dauna accidentala sau furtul unui produs asociat cu pachetul „Garantia Ultra All Inclusive” sa fie adresata catre Depanero prin e-mail (allinclusive@flanco.ro , telefonic 0742726843 sau *4114 (valabil numai pentru apeluri din retele de telefonie mobila) sau direct la sediuldi Soseaua Orhideelor , nr 27-29, sector 1, Bucuresti, in perioada de valabilitate a serviciului
  •  prezentarea de catre Client, impreuna cu produsul defect a facturii de achizitie (original),a certificatului de garantie oferit de producator (original),a certificatului aferent serviciului “Garantia All Inclusive” precum si a cererii de aderare la asigurare si certificatului de asigurare. In caz de furt clientul va inregistra furtul la politie si va pune la dispozitie si Declaratia de la politie
  •  numai in cazul produselor de tipul : telefoane mobile / smartphones , ce au fost reparate sau inlocuite ca urmare a riscurilor de avarii accidentale si/sau furt (prin efractie sau violenta),clientul va trebui sa suporte o fransiza, dupa cum urmeaza : Clientul va plati o suma de 110 lei (TVA inclus)


6. In cazul in care produsul nu este adus la conformitate pentru un eveniment care intra sub acoperirea serviciului Garantia All Inclusive , in cadrul termenelor asumate prin prezentul extras din termenii si conditiile pachetului Garantia Ultra All Inclusive, Clientul poate opta pentru oricare din urmatoarele solutii:

a) prelungirea termenului de reparare / remediere a defectiunii;
b) inlocuirea produsului cu un produs similar existent in oferta FLANCO (in schimbul produsului defect care va fi retinut de catre FLANCO sau persoana imputernicita de acesta);
c) oferirea unui card cadou in valoare egala cu pretul platit de catre Client pentru produsul defect, conform facturii de achizitie, la care se adauga un bonus de 3% (in schimbul produsului defect care va fi retinut de catre FLANCO sau persoana imputernicita de acesta),numai daca repararea sau inlocuirea produsului conform pct. a) si pct. b) de mai sus nu au fost posibile;
d) restituirea pretului platit, conform facturii de achizitie, doar in cazul produselor cumparate de la FLANCO, urmand ca produsul defect sa fie retinut de catre FLANCO sau persoana imputernicita de acesta, numai daca repararea sau inlocuirea produsului conform pct. a) si pct. b) de mai sus nu au fost posibile.


7. In cazul in care Clientul opteaza pentru inlocuirea produsului cu un produs similar existent in oferta FLANCO, inlocuirea se va face la magazinul Flanco de unde a fost achizitionat produsul inlocuit. In aceasta situatie Clientul va beneficia in continuare de pachetul “Garantia Ultra All Inclusive” deja achizitionat, pe perioada de valabilitate ramasa.
Clientii nu vor mai beneficia de pachetul “Garantia Ultra All Inclusive” in urmatoarele cazuri din prezentele termene si conditii :
- in cazul predarii catre Client a cardului cadou, conform pct. 6, lit. c),Clientul (sau orice alta persoana caruia Clientul i-a oferit cardul cadou) poate utiliza cardul astfel primit pentru achizitionarea oricarui alt produs (produse) din oferta disponibila in magazinele FLANCO. Cardul cadou nu reprezinta un instrument (card) bancar si nici un titlu de valoare fiind acceptat doar in magazinele FLANCO ca modalitate de plata a produselor, cu respectarea urmatoarelor conditii cumulative: (i) produsul (produsele) astfel achizitionat(e) sa fie achitat(e) integral la data achizitiei, (ii) cardul cadou sa fi fost utilizat in perioada de valabilitate inscrisa pe card; (iii) pretul produsului (produselor) achizitionat(e) sa fie cel putin egal cu valoarea cardului cadou (clientul nu va primi rest in cazul achizitionarii unui produs(unor produse) a carui valoare va fi mai mica decat valoarea cardului cadou).
 - in cazul in care produsul lasat nesupravegheat este obiectul unui Furt sau produsul este obiectul furtului simplu care nu a fost comis prin violenta, agresiune sau efractie
 - in cazul in care daunele sunt de natura estetica si nu afecteaza buna functionare a aparatului , cum ar fi de exemplu dar fara a se rezuma la : decolorarea, adancituri sau zgarieturi

Nu sunt acoperite accesoriile si consumabilele de tipul dar fara a se limita la : becuri, sigurante, aplice, cabluri, prize, filtre, curele, baterii, carduri de memorie
Nu pot face obiectul pachetului “Garantia Ultra All Inclusive” produsele cu valoare mai mica de 150 lei (TVA inclus) chiar daca se regasesc in tabelul de la articolul 2.
Nu sunt acoperite daunele provocate de pierderea aplicatiilor software, a informatiilor de orice tip, a datelor personale stocate in produs

Nu sunt acoperite defectiunile cauzate de neglijenta, utilizare neadecvata sau in neconcordanta cu recomandarile producatorului regasite in documentatia care insoteste produsul, act intentionat sau abuz
Pachetul „Garantia Ultra All Inclusive” nu acopera raniri personale.

8. In cazul in care, pe perioada si in interiorul termenului de garantie oferit de catre producator, produsul suporta o lipsa de conformitate, Clientul poate opta fie pentru extinderea perioadei de garantie ca si componenta a pachetului “Garantia Ultra All Inclusive”, fie pentru garantia oferita de producator, cu respectarea termenelor de rezolvare stabilite conform legislatiei aplicabile.

9. Pentru a beneficia de pachetul “Garantia Ultra All Inclusive” Clientul trebuie sa sesizeze direct Depanero, astfel: prin e-mail (allinclusive@flanco.ro) , telefonic : 0742726843 sau *4114 (valabil numai pentru apeluri din retele de telefonie mobila) sau direct la sediul din Soseaua Orhideelor, nr 27-29, sector 1, Bucuresti.

Dupa sesizarea primita de la Client, un reprezentant al Depanero va contacta Clientul pentru a stabili detaliile remedierii neconformitatii reclamate.
In cazul in care  unitatea service autorizata Depanero nu poate colecta /diagnostica produsul din motive imputabile Clientului (acesta nu poate fi contactat, nu se afla la domiciliu, etc) in termen de 24 de ore de la sesizarea acestuia, termenul de remediere va fi decalat cu o perioada egala cu termenul de intarziere datorat Clientului. Asadar, respectarea termenului asumat de aducere la conformitate a unui produs este conditionata de disponibilitatea produsului.
In functie de defectiune , produsul poate fi reparat la adresa Clientului sau la unitatea service. In situatia in care produsul se repara la unitatea service autorizata Depanero , acesta din urma asigura transportul produsului defect de la Client catre unitatea service si ulterior, transportul produsului reparat dela unitatea service la Client (la adresa clientului de unde a fost ridicat produsul defect),conform prevederilor legale.
In a 5-a zi lucratoare de la data la care Clientul aduce la cunostinta Depanero lipsa de conformitate a produsului si produsul ajunge la Depanero sau in a 10-a zi lucratoare de la comunicarea deciziei finale a dosarului de dauna in cazul  daunei accidentale sau furtului agravat, Clientul va fi informat de catre Depanero (in cazul repararii produsului) sau FLANCO (in cazul inlocuirii produsului) despre solutionarea sesizarii sale.

In cazul furtului , Depanero va consilia Clientul pentru a beneficia de clauzele politei de asigurare.

Conditiile de asigurare

Acestea sunt Conditiile de Asigurare ale Politei de Asigurare de Grup pentru daune accidentale si furt agravat. Asigurarea este constituita din aceste Conditii de Asigurare, Cererea de Aderare semnata de Dumneavoastra si din Certificatul de asigurare emis catre Dumneavoastra, care contin  informatiile pe care Dumneavoastra ni le-ati furnizat atunci cand v-ati inregistrat Produsele Asigurate si cand ati solicitat aderarea la Polita de Asigurare de Grup pentru daune accidentale si furt agravat, precum si conditiile in care Dumneavoastra beneficiati de aceasta Asigurare. Aceste Conditii de Asigurare, Cererea de Aderare semnata de Dumneavoastra si Certificatul Dumneavoastra de Asigurare trebuie sa fie citite impreuna. Va rugam sa le verificati cu atentie, pentru a va asigura ca va ofera asigurarea pe care o doriti.
In cadrul acestei asigurari, noi suntem de acord sa asiguram persoana asigurata („dumneavoastra” „al/a dumneavoastra”) in conformitate cu prezentele Conditii de Asigurare, cererea de aderare la asigurare semnata de Dumneavoastra si Certificatul de asigurare, sub rezerva platii de catre Dumneavoastra a Primei si a respectarii conditiilor Asigurarii.

Obiectul contractului

Noi (Cardif-Assurances Risques Divers S.A. Paris Sucursala Bucuresti),si Flanco Retail S.A., am incheiat un Contract (Polita) de Asigurare de Grup, intermediat de S.C. Marsh - Broker de Asigurare-Reasigurare S.R.L., avand drept scop oferirea asigurarii facultative pentru daune accidentale si furt agravat persoanelor care cumpara de la Flanco un produs eligibil pentru asigurare. Aceasta asigurare se incadreaza in Clasa B16: asigurari de pierderi financiare, prevazute in Anexa 1 din Legea nr. 32/2000, privind activitatea de asigurare si supravegherea asigurarilor, cu modificarile si completarile ulterioare.

Definitii


Cuvintele sau expresiile care au un sens particular sunt evidentiate cu caractere aldine si au sensul indicat mai jos indiferent unde apar in prezentul document:

Accident sau Accidental - Un eveniment spontan, extern si neprevazut, ce afecteaza functionarea normala a bunului asigurat. Evenimentul este spontan sau neprevazut daca intervine brusc, fara a exista posibilitatea de a fi anticipat. Evenimentul este extern, atunci cand cauza care il produce nu este provocata sau controlata de catre dumneavoastra.

Broker - S.C. Marsh – Broker de Asigurare – Reasigurare S.R.L., este brokerul de asigurare ce intermediaza Polita de Asigurare de Grup intre noi si Flanco.

Dauna - Avarierea, distrugerea sau defectarea produsului/produselor dumneavoastra asigurat(e) ca urmare a unui Accident care impiedica functionarea corecta a produsului/ produselor dumneavoastra asigurat(e).

Cerere de despagubire - O solicitare facuta de catre dumneavoastra privind oricare drepturi si beneficii in temeiul acestei asigurari.

Produs asigurat - Dispozitivul nou achizitionat din magazinele Flanco (excluzand accesoriile) si utilizat de catre dumneavoastra pentru uz personal, si nu pentru activitati profesionale, comerciale sau industriale si care este identificat in certificatul de asigurare. O conditie obligatorie a acestei asigurari este achizitionarea simultana a produsului asigurat si a acestei asigurari.

Fransiza - O anumita suma care va fi suportata de catre dumneavoastra pentru fiecare dauna si care va fi dedusa din fiecare despagubire de platit (atat ca reparatie cat si ca inlocuire),dupa cum urmeaza: Telefoane mobile si Smartphones, o suma de 110 lei.

Despagubire - Despagubirea ce trebuie platita de catre noi in cazul furtului agravat sau a daunei accidentale a produsului asigurat constand in repararea produsului asigurat sau inlocuirea produsului asigurat; valoarea despagubirii este supusa limitarilor si termenilor prevazuti in prezenta. Chiar si in cazul in care prima este platita de o alta persoana decat cea mentionata in certificatul de asigurare ca persoana asigurata/ detinator al asigurarii, despagubirea (inlocuirea sau reparatia) va fi in beneficiul persoanei mentionate ca persoana asigurata/ detinator al asigurarii in certificatul de asigurare.

Certificat de asigurare - Documentul emis de noi prin intermediul Flanco, care atesta existenta asigurarii.

Prima - Suma pe care dumneavoastra sunteti de acord sa ne-o platiti in schimbul drepturilor si beneficiilor in temeiul acestei asigurari.

Produs de inlocuire - Orice produs nou (sau, in cazul produselor Apple, un produs reconditionat) care este identic cu produsul asigurat sau, in cazul in care acesta nu mai este disponibil, orice produs nou cu aceleasi caracteristici tehnice si, in caz ca acest lucru nu este posibil, avand caracteristici tehnice cel putin similare (excluzand greutatea, marimea, culoarea sau design-ul). Valoarea produsului de inlocuire la data inlocuirii nu va depasi valoarea produsului asigurat la data achizitionarii acestuia.

Furt sau furat - Luarea de catre un tert a produsului asigurat cu intentia de a va deposeda in mod nelegal si permanent, impotriva vointei dumneavoastra, de produsul dumneavoastra asigurat.

Furt agravat - Orice furt comis de un tert prin folosirea fortei sau a violentei, sau prin atac sau efractie in incaperea unde se afla produsele dumneavoastra asigurate.

Atac – orice forma de violenta fizica exercitata de un tert, in vederea deposedarii dumneavoastra de produsele asigurate.

Tert - Oricare alta persoana in afara de dumneavoastra sau una dintre rudele directe ale dumneavoastra (predecesori sau urmasi directi).

Nesupravegherea - Cand nu aveti control vizual deplin asupra proprietatii dumneavoastra sau cand nu sunteti in masura sa preveniti luarea neautorizata a proprietatii dumneavoastra, mai putin in cazul in care este depozitata intr-o camera incuiata sau intr-un seif incuiat. Proprietatea lasata intr-un autovehicul este considerata a fi nesupravegheata, mai putin in cazul in care autovehiculul este incuiat, iar proprietatea nu poate fi vazuta, aflandu-se intr-un spatiu de depozitare inchis, intr-un portbagaj sau un alt spatiu pentru bagaje.

Noi/Noua/Al nostru - Cardif-Assurances Risques Divers S.A. Paris Sucursala Bucuresti.

Dumneavoastra/ Al/a dumneavoastra - Persoana specificata in certificatul de asigurare ca persoana asigurata/ beneficiar, care se bucura de drepturile si beneficiile acestei asigurari si care a cumparat produsul asigurat din magazinele Flanco. In cazul in care produsul asigurat a fost achizitionat de catre o persoana, dar persoana asigurata/ detinatorul asigurarii mentionat in certificatul de asigurare este o alta persoana, persoana care se va bucura de drepturile si beneficiile acestei asigurari va fi persoana desemnata ca asigurat/ beneficiar in certificatul de asigurare.

Flanco - Comerciant specializat in vanzarea aparatelor electrocasnice, produselor electrice si electronice, care actioneaza ca intermediar de asigurare neautorizat, in beneficiul nostru, si care este Contractantul Politei de Asigurare de Grup.

Data intrarii in vigoare a asigurarii - Data la care incepe acoperirea prin asigurare, dupa cum este mentionata in certificatul de asigurare care va fi emis de catre Flanco in numele nostru.

Data incetarii asigurarii - Data mentionata in certificatul de asigurare, la care acoperirea acestei asigurari va inceta.

Perioada de asigurare - Perioada de timp, incepand cu data intrarii in vigoare a asigurarii, care este de fapt, data achizitionarii produsului asigurat si terminandu-se la data incetarii asigurarii, astfel cum este precizata in certificatul de asigurare.

Perioada de asigurare este specificata in certificatul dumneavoastra de asigurare.

Depanero - Servskills International S.R.L., o societate cu sediul in Grand Shopping Center, Sos. Virtutii nr. 148, Bucuresti, 060787, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/8016/2012 din data de 11.07.2012, cod unic de identificare RO 27846339.

Depanero este societatea de reparatii autorizata a lui Flanco, si este de asemenea singura autorizata de noi pentru a desfasura reparatiile produselor asigurate.

Call Center-ul Depanero - Un call center disponibil prin apelarea numarului 0742726843 (Luni - Vineri 9:00 - 20:00, Sambata 10:00 - 14:00)

Sectiunea 1 – Riscul asigurat
Sub rezerva platii primei si sub rezerva termenilor, conditiilor si excluderilor descrise mai jos, noi vom repara sau inlocui, la alegerea noastra, produsul asigurat in caz de furt agravat sau dauna accidentala a produsului asigurat, ce ar putea surveni in timpul perioadei de asigurare.

Daca produsul asigurat este un smartphone, dumneavoastra veti suporta fransiza pentru fiecare despagubire (atat ca reparatie cat si ca inlocuire). Plata fransizei de catre dumneavoastra va fi o conditie prealabila a platii despagubirii de catre noi.

Sectiunea 2 - Excluderi
Aceasta asigurare nu va acoperi si dumneavoastra nu veti fi indreptatit la despagubire in urmatoarele cazuri:
(a)    Furtul agravat, in cazul in care produsul asigurat a fost lasat nesupravegheat.
(b)    Orice cerere de despagubire cauzata de faptul ca dumneavoastra sau o persoana autorizata de dumneavoastra sau care a primit produsul asigurat de la dumneavoastra a pierdut sau nu mai poate localiza produsul asigurat.
(c)    Orice furt care nu a fost comis cu utilizarea fortei sau a violentei sau printr-un atac sau in cazul in care nu exista nicio dovada de efractie.
(d)    Orice cerere de despagubire legata de pagube survenite pentru ca dumneavoastra nu ati utilizat produsul asigurat in concordanta cu instructiunile producatorului.
(e)    Defectarea produsului asigurat, insemnand defectarea unei componente a produsului asigurat rezultand dintr-o defectiune electrica sau mecanica proprie.
(f)    Costurile care sunt deja acoperite de o asigurare sau garantie oferita de orice producator, furnizor sau distribuitor al produsului asigurat si/sau orice costuri acoperite prin contractul de servicii extinse de asigurare furnizat de Flanco.
(g)    Daune aduse produsului asigurat, cauzate de: umiditate, umezeala, oxidare, patrunderea nisipului sau coroziune survenind in mod gradual; uzura; defect de fabricatie; decolorare, adancituri sau zgarieturi sau orice daune de ordin estetic care nu afecteaza functionarea produsului asigurat; alterari, ajustari sau intretinere, reparatii, instalare incorecta, sau orice proces de curatare sau de service a produsului asigurat.
(h)    Inlocuirea oricarei prize, sigurante, becuri, aplice, baterii, cabluri, filtre, atasamente sau curele care sunt proiectate pentru a fi inlocuite de catre utilizator.
(i)    Orice defectiune cauzata de conditii atmosferice sau conditii climatice, inclusiv expunerea la caldura sau frig excesiv.
(j)    Orice defectiune rezultand dintr-un virus al unui calculator, sau orice pana de curent, cadere sau crestere de putere, variatii de tensiune, tensiune sau curent electric neadecvate.
(k)    Deprecierea valorii, sau pierderea folosintei produsului asigurat; pierderea software-ului, a informatiei, a datelor personale, a pozelor, a aplicatiilor sau a altor date stocate pe produsul asigurat; sau orice pierderi indirecte sau survenite ca o consecinta a incidentului care a cauzat cererea dumneavoastra de despagubire, cu exceptia cazurilor in care asemenea pierderi sunt acoperite conform altor prevederi din aceasta asigurare.
(l)    Orice cerere de despagubire cauzata prin neglijenta, utilizare neadecvata, act intentionat sau abuz cu privire la produsul asigurat, de catre dumneavoastra sau de catre orice persoana care utilizeaza produsul asigurat cu permisiunea dumneavoastra.
(m)    Orice cereri de despagubire intervenite ca urmare a oricaror consecinte ale urmatoarelor situatii: razboi, invazie, acte ale inamicului strain, ostilitati (indiferent daca s-a declarat razboi sau nu),stare de urgenta, miscare civila, terorism, rebeliune, revolutie sau putere militara sau uzurpata, revolta, incendiu, explozii, reactie nucleara sau radiatii, furtuni, descarcari electrice, cutremure, inundatii, inghet, conditii atmosferice sau climatice, mucegai, ciuperci, rozatoare, insecte sau alti daunatori.
(n)    Costul oricarei cereri de despagubire pentru reparare, in cazul in care nu a fost niciun defect in ceea ce priveste produsul asigurat sau in cazul in care nu am aprobat costul reparatiei sau repararea produsului asigurat.
(o)    Orice cerere de despagubire pe care dumneavoastra o faceti, in cazul in care dumneavoastra sunteti intr-o baza de date oficiala a guvernului sau a politiei, cuprinzand teroristi suspectati sau efectivi, membri ai unor organizatii teroriste, traficanti de droguri sau furnizori ilegali de arme nucleare, chimice sau biologice.
(p)    Orice cerere de despagubire prin care dumneavoastra furnizati declaratii false, incomplete sau care induc in eroare, cu privire la aparitia unui eveniment sau modul in care a aparut un eveniment.
(q)    Orice cerere de despagubire cu privire la daunele aparute anterior datei intrarii in vigoare a asigurarii.
(r)    Orice cerere de despagubire cu privire la un produs asigurat care a fost utilizat in alte scopuri decat cele declarate la solicitarea adresata in vederea emiterii certificatului de asigurare.
(s)    Orice cerere de despagubire ce a fost raportata catre Depanero in termen mai mare de 5 zile de la producerea riscului asigurat.
(t)    Orice cerere de despagubire pentru furt agravat in cazul in care acesta nu a fost raportat la politie in termen de 48 de ore de la producerea sa.
(u)    Orice avarie accidentala care determina numarul de inregistrare sa fie ilizibil.
(v)    Orice costuri asociate cu inlocuirea accesoriilor, bateriilor, cardurilor de memorie si a altor consumabile.

Sectiunea 3 – Conditii Generale
Urmatoarele conditii se aplica tuturor sectiunilor acestei asigurari.

Limita Asigurarii
La alegerea noastra, noi putem alege fie sa reparam, fie sa inlocuim produsul dumneavoastra asigurat, intotdeauna cu conditia ca raspunderea noastra totala sa nu depaseasca cea mai mica valoare dintre: a) costul furnizarii unui produs de inlocuire catre dumneavoastra, sau b) pretul initial de achizitie platit de catre consumator pentru produsul asigurat.

Plata primei
Suma pe care dumneavoastra trebuie sa o platiti este evidentiata in certificatul de asigurare. Aceasta este scadenta integral la data intrarii in vigoare a asigurarii.

Obligatia dumneavoastra de ingrijire
Dumneavoastra veti lua toate masurile de precautie rezonabile pentru a proteja produsul asigurat impotriva furtului, furtului agravat sau daunelor accidentale si veti folosi si mentine produsul asigurat in conformitate cu instructiunile producatorului produsului asigurat.

Resedinta Dumneavoastra
Dumneavoastra aveti dreptul la beneficiile si drepturile incluse in aceasta asigurare numai daca locuiti si aveti resedinta in Romania.

Limite teritoriale
Asigurarea este furnizata in cazul furtului agravat sau a daunelor accidentale care apar oriunde in lume, insa cererile de despagubire trebuie facute cu respectarea termenilor asigurarii si reparatiile sau inlocuirile vor fi realizate in Romania. Costurile aducerii produsului asigurat in Romania, va apartin in totalitate dumneavoastra.

Produs(e) asigurat(e) recuperat(e)
In cazul in care vom inlocui orice produs asigurat, produsul asigurat initial devine proprietatea noastra. In cazul in care produsul asigurat initial este recuperat, dumneavoastra trebuie sa ni-l returnati. Acelasi principiu se aplica si cu privire la piesele de schimb inlocuite.

Nu ni se va solicita inlocuirea unui produs asigurat, care a suferit o dauna accidentala, cu exceptia cazului in care dumneavoastra ni-l returnati intai sau noi il ridicam de la dumneavoastra conform termenilor si conditiilor din prezentul document si sub rezerva optiunii noastre de a decide daca il vom repara sau il vom inlocui.

Alte asigurari
Daca aveti o alta polita de asigurare care acopera produsul asigurat in vigoare la data cand dumneavoastra faceti o cerere de despagubire in temeiul acestei asigurari, atunci suntem de acord sa va platim, indiferent si fara a tine seama de o astfel de asigurare. Cu toate acestea, aceasta alta asigurare nu va actiona in sensul agravarii raspunderii noastre sau majorarii oricarei sume pe care noi o vom plati in temeiul acestei asigurari.

Sectiunea 4 – Notificarea unei cereri de despagubire
In caz de dauna accidentala

Dumneavoastra trebuie sa raportati dauna accidentala a produsului asigurat catre Call Center-ul Depanero la 0742726843 (Luni - Vineri 9:00 - 20:00, Sambata 10:00 - 14:00) sau prin transmiterea unui e-mail la service@depanero.ro sau online la www.depanero.ro in termen de maximum 5 zile de la producerea daunei accidentale. Raportarea poate fi transmisa catre Depanero la adresa mentionata mai sus.
Daca va aflati in strainatate in momentul in care intervine cererea de despagubire, atunci trebuie sa raportati incidentul in termen de maximum 5 zile dupa intoarcerea dumneavoastra in Romania.

Depanero va va solicita informatii precum: numarul certificatului de asigurare, data achizitionarii produsului asigurat, circumstantele in care produsul asigurat a fost deteriorat si data deteriorarii.

Dumneavoastra trebuie sa evitati orice incercare de a repara produsul deteriorat, intrucat acest lucru poate determina invalidarea asigurarii. Reparatiile efectuate de alte entitati decat Depanero vor invalida cererea dumneavoastra de despagubire.
Daca aveti o asigurare valabila, puteti, la alegerea dumneavoastra, fie sa livrati personal produsul asigurat la Depanero fie sa contactati Depanero pentru a ridica produsul asigurat de la dumneavoastra in vederea determinarii cauzei si a valorii daunei precum si a costului de reparare. Depanero va poate contacta pentru a stabili o programare, in timpul orelor normale de lucru, pentru servicii de constatare sau reparatie prestate la domiciliu.

Dumneavoastra vi se va solicita sa depuneti la Depanero certificatul de asigurare, in copie, si factura de achizitie a produsului asigurat, in original. 

In cazul in care certificatul dumneavoastra de asigurare nu este valabil sau cererea de despagubire nu poate fi acceptata ca urmare a aplicarii conditiilor de asigurare, cererea dumneavoastra de despagubire va fi respinsa.

In cazul in care certificatul dumneavoastra de asigurare este valabil si ati furnizat toate informatiile necesare, noi vom decide:
- sa reparam produsul asigurat in cazul in care costul reparatiei nu depaseste valoarea de achizitie a produsului asigurat; sau
- sa inlocuim produsul asigurat in cazul in care costul reparatiei este mai mare decat valoarea de achizitie a produsului asigurat; sau
- sa respingem motivat solicitarea de despagubire, in baza termenilor si conditiilor prevazute in prezentul document.

Dumneavoastra veti fi notificat in legatura cu decizia noastra in termen de cel mult 5 zile de la momentul in care dumneavoastra ati furnizat toate informatiile necesare, in functie de decizia noastra, dupa cum urmeaza:
- Flanco va va informa cu privire la inlocuirea produsului dumneavoastra asigurat;
- Depanero va va informa cu privire la repararea produsului dumneavoastra asigurat;
- noi va vom informa pe dumneavoastra cu privire la respingerea cererii dumneavoastra de despagubire.

In cazul in care noi vom aproba repararea, Depanero va va contacta pe dumneavoastra pentru a aduce la cunostinta dumneavoastra procedura de reparare inclusiv cu privire la valoarea fransizei (daca este cazul). Veti fi informat de catre Depanero in legatura cu finalizarea reparatiilor si veti primi produsul asigurat reparat de la Depanero prin curier.

In cazul in care noi aprobam inlocuirea, dumneavoastra veti fi contactat de catre Flanco care va va informa cu privire la produsul de inlocuire, inclusiv tipul de produs de inlocuire, in limitele acestei asigurari, valoarea fransizei aplicabile care trebuie platita de dumneavoastra inainte de livrarea produsului de inlocuire, dupa caz, si termenul in care produsul de inlocuire va fi facut disponibil dumneavoastra, termen care nu va depasi 10 zile de la momentul la care dumneavoastra ati fost informat de catre Flanco cu privire la produsul de inlocuire. Produsul de inlocuire va putea fi ridicat de catre dumneavoastra de la magazinele Flanco sub conditia platii fransizei aferente, daca este cazul. Produsul inlocuit devine proprietatea noastra.

Va atentionam ca, convorbirile pe care dumneavoastra le aveti cu Depanero pot fi inregistrate si pot fi utilizate, conform legii, ca mijloace probatoare.

In caz de furt agravat.

Dumneavoastra trebuie sa raportati furtul agravat al produsului asigurat catre Call Center-ul Depanero la 0742726843 (Luni - Vineri 9:00 - 20:00, Sambata 10:00 - 14:00) sau prin transmiterea unui e-mail la service@depanero.ro sau online la www.depanero.ro in termen de maximum 5 zile de la producerea furtului agravat. Raportarea poate fi transmisa catre Depanero la adresa mentionata mai sus.

Daca va aflati in strainatate in momentul in care intervine evenimentul, atunci trebuie sa raportati evenimentul in termen de maximum 5 zile dupa intoarcerea dumneavoastra in Romania.

Dumneavoastra trebuie de asemenea sa raportati furtul agravat la unitatea de politie din raza careia s-a produs incidentul (indiferent daca acesta s-a produs in Romania sau in afara teritoriului Romaniei),in termen de maximum 48 de ore de la producerea lui, si trebuie sa obtineti documente justificative (ex. dovada inregistrarii plangerii sau numarul de inregistrare a infractiunii) care sa evidentieze ca ati actionat in acest sens. Raportul trebuie sa includa o descriere a circumstantelor furtului agravat precum si o descriere a produsului furat.

Dumneavoastra va trebui de asemenea sa furnizati intr-un termen maxim de 30 de zile de la momentul la care a survenit riscul asigurat:
•    formularul de notificare furt agravat, disponibil on-line la urmatoarele adrese: www.flanco.ro si respectiv http://romania.marsh.com;
•    copie dupa dovada inregistrarii plangerii sau alte documente emise de politie;
•    copie dupa certificatul de asigurare si originalul facturii de achizitie a produsului asigurat;
•    daca noi consideram necesar, va vor fi solicitate documente suplimentare in legatura cu avizarea daunei, necesare in mod rezonabil.

In baza documentelor primite si sub rezerva termenilor si conditiilor din prezentul document, noi putem decide fie sa aprobam cererea de despagubire, fie sa o respingem. Noi va vom informa asupra deciziei adoptate in termen de 5 zile de la primirea tuturor documentelor necesare.

In cazul in care noi acceptam sa va despagubim, Flanco va va contacta fie telefonic, fie pe email si va va informa in legatura cu pasii urmatori, inclusiv valoarea fransizei care trebuie platita de catre dumneavoastra inainte de primirea produsului de inlocuire.
Dumneavoastra veti fi contactat de catre Flanco cu privire la data si la magazinele unde produsul de inlocuire poate fi ridicat de dumneavoastra. Produsul inlocuit devine proprietatea noastra.

In orice caz, indiferent de riscul asigurat, toate costurile asociate obtinerii si transmiterii documentelor solicitate de noi cad in sarcina dumneavoastra. De asemenea, in caz de dubiu, obligatia de a demonstra ca respectivul risc asigurat a intervenit conform celor declarate va revine dumneavoastra. Dupa caz, noi, direct sau prin intermediul partenerilor nostri (spre exemplu Depanero) va putem solicita documente suplimentare necesare, in mod rezonabil, in legatura cu asigurarea dumneavoastra.

Sectiunea 5 – Cereri de despagubire
Reparatorul va incerca sa finalizeze reparatia in locuinta dumneavoastra si, daca acest lucru nu este posibil, optiunea dumneavoastra prezentata in Sectiunea 4 de mai sus cu privire la repararea produsului asigurat va deveni aplicabila.

Sectiunea 6 – Schimbari
Dumneavoastra trebuie sa ne aduceti la cunostinta orice modificari ale detaliilor dumneavoastra personale/detaliile personale ale persoanei asigurate/detinatorului asigurarii (daca este diferit(a) de persoana care achizitioneaza produsul asigurat),prin contactarea noastra, utilizand datele noastre de contact incluse in Sectiunea 10 de mai jos.

Sectiunea 7 – Inducere in eroare, frauda si utilizare ilegala
Aceasta asigurare va inceta cu efect imediat, la alegerea noastra, prin intermediul unei simple notificari transmise catre dumneavoastra fara a fi necesara respectarea altor formalitati, in cazul in care, dumneavoastra, in mod intentionat, nu ati spus adevarul in momentul achizitionarii produsului asigurat.
In cazul in care orice cerere de despagubire se dovedeste a fi frauduloasa, sau daca dumneavoastra dati informatii care induc in eroare sau care sunt incomplete sau false atunci cand faceti o cerere de despagubire, cererea de despagubire va fi refuzata si veti pierde toate drepturile si beneficiile in temeiul acestei asigurari si acoperirea va inceta in mod automat prin intermediul unei simple notificari transmise catre dumneavoastra, fara a fi necesar sa fie indeplinita/trimisa nicio alta formalitate sau notificare. In aceste circumstante nu va fi datorata nicio restituire de prima si noi avem dreptul de a informa politia sau alte organisme de reglementare.
De asemenea, aceasta asigurare va inceta automat, la alegerea noastra, prin intermediul unei simple notificari transmise catre dumneavoastra, fara a fi necesara nicio alta formalitate sau notificare, in cazul in care un produs asigurat, care altfel ar fi asigurat in termenii acestei asigurari, este utilizat in intregime sau partial in cursul activitatii infractionale sau pentru a facilita sau a permite desfasurarea oricarei activitati infractionale.

Sectiunea 8 – Durata asigurarii
Perioada de asigurare este mentionata in certificatul dumneavoastra de asigurare.
Asigurarea dumneavoastra incepe la data achizitionarii produsului asigurat mentionata in certificatul de asigurare, sub conditia ca prima sa fi fost platita integral la acel moment, si inceteaza la data prevazuta in certificatul de asigurare.
In toate cazurile, aceasta asigurare si orice acoperire a acesteia vor inceta atunci cand noi va oferim un produs de inlocuire.
De asemenea, aceasta asigurare va inceta atunci cand platile cumulate aferente daunelor pentru un produs asigurat ating suma asigurata (mentionata in Certificatul de Asigurare).

Sectiunea 9 – Denuntare
Dumneavoastra puteti denunta aceasta Asigurare in orice moment, fie prin semnarea in oricare magazin Flanco a unei cereri de denuntare disponibila in magazinele Flanco, fie prin transmiterea catre noi a cererii de denuntare a asigurarii dumneavoastra, iar noi va vom returna o parte din prima pe care ati platit-o, calculata pro-rata cu perioada de valabilitate ramasa din asigurare, in termen de 30 de zile de la depunerea de catre dumneavoastra a cererii de denuntare.
Sunteti indreptatit sa vi se returneze o parte din prima de asigurare conform algoritmului de mai jos:
-    Prima de returnat pentru 1 an de acoperire = (data de sfarsit a acoperirii-data de solicitare a incetarii asigurarii) x prima platita/365 zile;
-    Prima de returnat pentru 2 ani de acoperire = (data de sfarsit a acoperirii-data de solicitare a incetarii asigurarii) x prima platita/730 zile;
-    Prima de returnat pentru 3 ani de acoperire = (data de sfarsit a acoperirii-data de solicitare a incetarii asigurarii) x prima platita /1095 zile.
Daca doriti sa denuntati asigurarea dumneavoastra, va rugam sa contactati magazinele Flanco sau pe noi utilizand datele de contact mentionate in Sectiunea 10 de mai jos.

Sectiunea 10 – Reclamatii
Dorinta noastra este de a oferi in orice moment servicii de cea mai buna calitate. Astfel, daca dumneavoastra aveti orice plangere cu privire la standardul serviciilor pe care le-ati primit in temeiul asigurarii, urmatoarea procedura este disponibila pentru dumneavoastra pentru a rezolva situatia.

In primul rand, va rugam sa ne contactati la: ro-office@cardif.com, sau sa ne sunati la numarul de telefon 031.226.11.25 / sa ne transmiteti o scrisoare pe adresa: Str. Banul Antonache nr. 40-44, etaj 1, Partea B, Sector 1, Bucuresti, cod postal 011665, ori sa ne trimiteti un fax la numarul: 031.226.11.00.

In cazul in care sunteti in continuare nemultumit, aveti dreptul, suplimentar fata de drepturile dumneavoastra contractuale in temeiul acestei asigurari, de a sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sau Autoritatea de Supraveghere Financiara - sectorul asigurarii reasigurari  (http://asfromania.ro) sau instantele de judecata competente. Continutul acestei clauze nu afecteaza drepturile dumneavoastra prevazute de lege.

Sectiunea 11 – Informatii generale
Aceasta asigurare va fi guvernata de legea romana, (inclusiv Legea nr. 136/1995 privind asigurarile si reasigurarile in Romania, Codul Civil, Legea nr. 32/2000) si atat dumneavoastra, cat si noi suntem de acord ca orice litigiu care rezulta din sau este in legatura cu aceasta sa fie supus instantelor din Romania, in cazul in care neintelegerea nu a fost rezolvata in mod amiabil intre dumneavoastra si noi prin utilizarea procedurii prevazute in Sectiunea 10 din acest document.

Aceasta asigurare este subscrisa de catre Cardif-Assurances Risques Divers S.A. Paris Sucursala Bucuresti – societate de asigurare inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/17709/17.10.2008, CUI 24617128, cod de inregistrare in Registrul Asiguratorilor RX-782, cu sediul social in Str. Banul Antonache nr. 40-44, etaj 1, Partea B, Sector 1, Bucuresti, cod postal 011665, telefon: 031.226.11.11, fax: 031.226.11.00, e-mail: ro-office@cardif.com.

Valoarea de rascumparare - Aceasta nu este o asigurare cu posibilitate de rascumparare, asadar valoarea rascumpararii este 0 (zero) in orice moment.

Fond de garantare - Noi platim contributia necesara catre Fondul de Garantare creat de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara.

Deductibilitate fiscala - Aceasta asigurare este supusa dispozitiilor generale cuprinse in Codul Fiscal privitoare la deductibilitate.

Perioada de prescriere - Prescrierea dreptului la despagubire intervine in mod automat, conform legislatiei in vigoare, la 2 ani de la data producerii riscului asigurat.

Dreptul de regres - Drepturile dumneavoastra impotriva unei terte persoane responsabile pentru producerea riscului asigurat vor fi transferate catre noi ca efect al subrogarii, in urma platii despagubirii. Dumneavoastra aveti obligatia de a conserva aceste drepturi pentru exercitarea, de catre noi, a dreptului de regres.

Sectiunea 12 – Date cu Caracter Personal
Prin aderarea la Polita de Asigurare de Grup, dumneavoastra va exprimati in mod expres consimtamantul, in sensul Legii nr. 677/2001 cu privire la protectia persoanelor in ceea ce priveste operarea datelor cu caracter personal, cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale (inclusiv cele avand functie de identificare) de catre noi, care suntem operator de date cu caracter personal inregistrat la Comisia Nationala pentru Informatica si Libertati din Franta (Commission nationale de l’informatique et des libertés) cu nr. 1033389. 
De asemenea, confirmati ca ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, fiind recunoscut dreptul de acces si de interventie asupra datelor dumneavoastra cu caracter personal, precum si cel de opozitie asupra prelucrarii acestora, drepturi ce pot fi exercitate printr-o cerere scrisa transmisa la sediul nostru. Astfel, dumneavoastra va exprimati in mod expres consimtamantul ca datele dumneavoastra personale sa fie folosite in scopul incheierii si executarii asigurarii in baza Politei de Asigurare de Grup. De asemenea, dumneavoastra va dati consimtamantul ca noi sau un alt operator desemnat de catre noi sa va contacteze direct, prin posta, posta electronica, SMS sau alte mijloace de comunicare la distanta, in scopurile sus mentionate. De asemenea, va dati acordul si ne autorizati sa transmitem datele dumneavoastra personale catre alte entitati din cadrul grupului BNP Paribas din care facem parte, localizate in Romania/Uniunea Europeana sau catre partenerii nostri contractuali, in scopurile mentionate mai sus. Pentru mai multe detalii privind modul in care noi prelucram si utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa ne contactati in scris pe adresa noastra, prin fax sau email.