Regulament privind

serviciul ”Rezervare Online” pentru cumparaturile

de pe flanco.ro

 

 

”Rezervare Online” este un serviciu oferit in mod gratuit clientilor Flanco Retail S.A. (denumita in continuare ”Flanco”),societate comerciala organizata potrivit legii romane, cu sediul social in Voluntari, Sos. Bucuresti Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, cladirea A (”Windsor”),etaj 5, judet Ilfov, cu numar de inregistrare fiscala RO27698631, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/513/2012.

Prin intermediul serviciului ”Rezervare Online” clientii Flanco pot rezerva, utilizand magazinul online flanco.ro, produse existente in stocul magazinelor din reteaua fizica Flanco*, in vederea cumpararii intr-un interval de 48 de ore.

Orice client care solicita acest serviciu se prezuma ca a citit in prealabil, a inteles si a acceptat prezentul regulament, in integralitatea acestuia.

*Serviciul Rezervare Online este disponibil in prezent doar in anumite magazine Flanco.

Beneficiari

Beneficiarii serviciului ”Rezervare Online” sunt clientii Flanco, persoana fizica in varsta de minimum 16 ani, sau persoana juridica.

La fel ca in cazul cumpararii din magazinul online flanco.ro si pentru utilizarea serviciului ”Rezervare Online” este necesara detinerea unui cont Flanco activ, potrivit regulilor din Termenii si conditiile flanco.ro.

Protectia datelor

Toate informatiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi gasite in https://www.flanco.ro/prelucrarea-datelor-personale

 

Ce produse pot fi rezervate?

Orice produs existent in stocul fizic al magazinului in care Clientul doreste sa faca rezervarea.

 

Cum se poate plati pentru produsul rezervat?

Pentru produsele rezervate, clientii Flanco pot sa opteze intre plata online, prin metodele de plata acceptate pe flanco.ro, sau pentru plata in magazin.

 

Cum functioneaza serviciul de Rezervare Online?

Pentru a putea alege si rezerva un produs, clientul Flanco trebuie sa se conecteze in contul sau de pe flanco.ro.

Din pagina de prezentare a oricarui produs se poate vedea in care magazin din reteaua Flanco exista acesta in stoc, prin apasarea butonului ”Verifica disponibilitate in magazine”. Se selecteaza apoi judetul, orasul si magazinul Flanco. Lista finala afisata va cuprinde doar magazinele unde respectivul produs se afla efectiv in stoc.

Prin apasarea butonului ”Rezerva in magazin”, clientul isi exprima dorinta de a cumara produsul si va finaliza procesul de rezervare urmand aceeasi pasi ca in cazul plasarii unei comezi. Apasarea butonului ”Trimite rezervarea” semnifica plasarea rezervarii produsului in magazinul Flanco ales de client.

Ce optiuni sunt oferite clientului pentru a intra in posesia produsului rezervat?

1. Ridicarea personala din magazin (Rezervare Standard)

Aceasta optiune este oferita in mod implicit, indiferent de produs si de magazinul Flanco unde acesta se afla in stoc.

Dupa finalizarea cu succes a rezervarii si primirea mesajului de confirmare a rezervarii la adresa de e-mail asociata contului Flanco, clientul va fi notificat intr-un interval de 60-90 minute printr-un SMS ca produsul rezervat poate fi ridicat din magazin.

Rezervarea produsului este valabila timp de 48 de ore de la plasare si va fi anulata daca clientul nu se prezinta la magazin in acest interval.

 

2. Livrare la adresa (Rezervare cu Livrare)

Aceasta optiune este oferita doar pentru produsele cu o valoare minima de 400 lei, aflate in stocul anumitor magazine Flanco.

Dupa finalizarea cu succes a rezervarii si primirea mesajului de confirmare a rezervarii la adresa de e-mail asociata contului Flanco, clientul va fi contactat telefonic intr-un interval de aproximativ 60 minute de catre magazin. Daca clientul doreste, produsul rezervat ii poate fi livrat la usa, cu conditia ca adresa de livrare sa se afle in aceeasi localitate cu magazinul. In caz afirmativ, reprezentantul magazinului va  prelua de la client toate informatiile necesare privind livrarea.

Magazinul va face o singura incercare de livrare. In cazul unei livrari nereusite, produsul se va intoarce in magazin, iar rezervarea va fi anulata automat in 48 ore.

 

Unde este disponibila in prezent optiunea Rezervare cu Livrare?

Magazin

Program luni-vineri

Program sambata

Program duminica

Localitate

Bucuresti Obor

09.00 - 18.00

09.00 - 14,00

inchis

Bucuresti

Bucuresti Pieptanari

09.00 - 18.00

09.00 - 14,00

inchis

Bucuresti

Ramnicu Valcea

09.00 - 18.00

09.00 - 14,00

inchis

Ramnicu Valcea

Ramnicu Valcea Kaufland

09.00 - 18.00

09.00 - 14,00

inchis

Ramnicu Valcea

Buzau Kaufland

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

Buzau

Pitesti

09.00 - 18.00

09.00 - 14,00

inchis

Pitesti

Pitesti Auchan Bradu

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

Pitesti

Pitesti Auchan Gavana

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

Pitesti

Iasi Kaufland Nicolina

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

Iasi

Galati

09.00 - 18.00

09.00 - 14,00

inchis

Galati

Galati Shopping City

10.00 - 18.00

10.00 - 18.00

10.00 - 18.00

Galati

Campina

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

09.00 - 18.00

Campina

Sibiu Carrefour

12:00-20:00

12:00-20:00

12:00-20:00

Selimbar

 

Cand se livreaza produsul in cazul optiunii Rezervare cu Livrare?

Pentru rezervarile plasate de client de luni pana vineri in intervalul orar 00:00 – 16:00, produsul va fi livrat in aceeasi zi, in intervalul orar 16:00 – 21:00.

Pentru rezervarile plasate de client dupa ora 16:00 si cele din zilele de sambata, duminica sau zile nelucratoare, produsul va fi livrat in prima zi lucratoare.