Garantie Extinsa
Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului
Solutii de plata
Cele mai eficiente solutii de plata
Credit Online
Credit online, simplu si rapid
Livrare Oriunde
Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil
Rezervare Online
Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin
Verificare Colet
La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat
Retur14
Click pentru mai multe detalii

 

„REGULAMENTUL CAMPANIEI ARCTIC

"45 de zile banii inapoi"

 

 

  1. 1.                        ORGANIZATORUL si REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Subscrisa ARCTIC S.A., cu sediul în Gaesti, str. 13 Decembrie nr.210, jud. Dambovita, înregistrată la Oficiul  Registrului Comerţului sub nr. J15/253/1991, CUI RO933930, reprezentata de Director General Büyükerk Etem Cudi Murat, denumita in continuare “Organizatorul”,

Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament (denumit in continuare “Regulamentul”) obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania prin publicarea pe website-ul https://www.arctic.ro/45zile/  fiind disponibil in mod gratuit oricarui participant .

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta desfăşurarea Campaniei, avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, precum si de a  actualiza prezentul Regulament înainte de intrarea în vigoare a modificărilor. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de intrarea lor in vigoare.

  1. 2.                       DENUMIRE. LOCUL DESFASURARII

Regulamentul poartă denumirea "45 de zile banii inapoi", Campania desfasurandu-se prin retelele nationale de magazine atat din mediul online cat si din cel offline, care comercializeaza produse electrocasnice marca Arctic.

  1. 3.                       OBIECTUL REGULAMENTULUI

Obiectul prezentului Regulament il constituie stabilirea conditiilor in care clientii finali, persoane fizice pot returna produsele electrocasnice marca Arctic participante la Campanie, ce sunt achizitionate in perioada 01 Februarie 2021  ora 00:00:00 – 31 Ianuarie 2022, ora 23:59:59, din reteaua nationala de magazine  care le comercializeaza la nivel national, ce includ atat mediul offline cat si mediul online, restituindu-li-se pretul achitat, conform documentului fiscal de achizitie

Oricarui produs electrocasnic marca Arctic  participant la Campanie si vandut dupa data de 31 Ianuarie 2022, ora  24:00 nu i se va aplica prezentul Regulament si cererea de restituire a pretului achitat nu va fi luata in considerare de Organizator.

  1. 4.                       DREPTUL SI CONDITIILE DE PARTICIPARE

La aceasta Campanie poate participa orice persoana fizica, cu domiciliul in Romania, cu varsta de peste 18 ani.

Produsele participante la Campanie  reprezinta toate produsele electrocasnice marca Arctic din categoriile participante: aparate frigorifice, masini de spalat rufe, masini de spalat rufe cu uscator, uscatoare de rufe, masini de spalat vase, plite si cuptoare incorporabile, aragaze si hote,  care au fost achizitionate din magazinele care comercializeaza aceste categorii de produse electrocasnice la nivel national  ce includ atat mediul offline, cat si mediul online.

Prezentul Regulament nu se adreseaza clientilor persoane juridice.

Prezentul Regulament nu se aplica categoriei speciale de produse vandute ca resigilate, indiferent de categoria din care fac parte.

Participarea la Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a acestui Regulament

  1. 5.                       MODUL DE DESFASURARE

5.1.                  Solicitarea de retur

Pentru a putea beneficia de returnarea produselor achizitionate, clientii finali trebuie sa solicite returul telefonic, apeland Serviciul Call Center la numarul de telefon scurt  *9010 (tarif standard în reţelele naţionale) in termen de cel mult 45 (patruzeci si cinci) de zile calendaristice de la data achizitionarii produsului, data ce se afla inscrisa pe factura/bonul de achizitie. Urmare a solicitarii de retur, clientul va primi un numar de inregistrare.

Inregistrarea solicitarii va contine informatii despre locul si data la care reprezentantul Organizatorului se va deplasa pentru inspectarea produsului supus solicitarii de retur. In cazul in care, potrivit informatiilor transmise telefonic solicitantul nu se afla la adresa comunicata, la data si ora stabilita, solicitarea nu se incadreaza in conditiile prevazute de prezentul Regulament, se va inregistra si comunica refuzul cererii de retur.

De asemenea, solicitarea de retur va fi refuzata daca,  beneficiarul produsului nu va prezenta documentul fiscal de achizitie la data inspectarii produsului de catre tehnicianul Organizatorului sau daca acesta din urma  va constata ca acest document nu respecta conditiile prevazute de prezentul Regulament (data facturarii este inexistenta sau ilizibila respectiv emitentul facturii nu poate fi stabilit, ori factura este deteriorata datorita pastrarii sale in conditii improprii). 

Solicitarea de retur va fi valabil formulata si susceptibila de a fi admisa in conditiile prezentului Regulament daca clientul prezinta tehnicianului o varianta scan lizibila a documentului de achizitie impreuna cu celelalte documente solicitate.

Returul se va face exclusiv pe baza solicitarii de retur aprobate clientului care a achizitionat produsul initial, in urma legitimarii acestuia, pe baza unui act de identitate valabil (carte de identitate, pasaport sau permis de conducere, permis de sedere), ori mandatarului conventional al acestuia. Mandatarul va trebui sa prezinte tehnicianului Organizatorului, pe langa actul sau de identitate valabil si imputernicirea notariala care sa ateste dreptul sau de a exercita drepturile clientului stabilite in baza prezentului Regulament. Aprobarea consta in verificarea si confirmarea data de tehnicianul Organizatorului la momentul deplasarii la clientul final.

Daca persoana care formuleaza solicitarea de retur nu coincide cu persoana mentionata pe documentul fiscal de achizitie, cererea de restituire va cuprinde si o declaratie pe propria raspundere a acestei persoane care atesta conditiile in care detine bunul respectiv, (conform Anexei nr.3). Daca clientul refuza sa mentioneze in cadrul solicitarii de retur modalitatea de dobandire a produsului, tehnicianul Organizatoruluiare dreptul sa refuze returul.

In situatia in care clientul care doreste restituirea contravalorii produsului completeaza si declaratia pe propria raspundere conform Anexei nr.3, Organizatorul poate admite cererea de retur in conditiile prezentului Regulament si in favoarea acestei persoane, declaratia formulata in conditiile de mai sus constituind cauza exoneratoare de raspundere pentru Organizator. Mai mult, in aceste conditii, daca aspectele declarate de clientul care formuleaza solicitarea (si declaratia) nu corespund adevarului, titularul dreptului la restituire are drept de regres strict impotriva persoanei care a formulat declaratia, pentru recuperarea sumei de bani achitate, in conditiile legii civile, neputandu-se indrepta impotriva Organizatorului.

In vederea ridicarii produsului, tehnicianul Organizatorului, se va prezenta la data si ora stabilite cu clientul final, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data inregistrarii solicitarii prin call Center, ocazie cu care va verifica detinerea de catre clientul final a documentul fiscal de achizitie al produsului, va certifica identitatea solicitantului, sau imputernicirea acestuia daca este cazul, si va verifica starea tehnica a produsului care face obiectul cererii de retur. In situatia in care va constata indeplinite conditiile prevazute de prezentul Regulament, cererea de restituire este admisa, iar tehnicianul Organizatorui va proceda la preluarea produsului aprobat ca retur de la clientul final, in baza unui Proces Verbal de predare-primire (formular de retur) si a cererii de restituire a contravalorii intocmita intre reprezentantul Organizatorului si clientul final, conform exemplarelor prevazute in cadrul Anexelor la acest Regulament.

 In cazul in care, clientul final nu poate prezenta documentul fiscal de achizitie al produsului, nu detine un act de identitate valabil, sau nu prezinta imputernicirea acordata, tehnicianul Organizatoruluiva incheia un proces-verbal in care va consemna aceste aspecte, precum si motivele refuzului de retur.

In cazul in care,  in urma verificarii starii tehnice a produsului, tehnicianul constata ca acesta este in stare neconforma, a suferit expuneri la radiatii solare, acizi, intemperii, socuri mecanice, campuri electromagnetice,  prezinta urme de zgarieturi, lovituri, ori alte urme de deteriorare estetica, este vorba de un bun achizitionat cu discount din cauza unor defecte, estetice, este achizitionat printr-un sistem de rate, a suferit reparatii, ii lipsesc accesoriile originale ce au insotit produsul la momentul achizitionarii, ori etichetele de identificare ori reprezinta produs resigilat, va consemna in cadrul procesului verbal refuzul sau de a valida solicitarea clientului final, precum si motivele pentru care a procedat in acest mod.

Categoriile de produse care nu constituie obiectul prezentei Campanii si nu pot fi returnate sunt următoarele:

  1. produsele care, chiar daca sunt sigilate, au suferit in urma expunerii la radiatii solare, acizi, intemperii, socuri mecanice, campuri electromagnetice etc.;
  2. produsele care prezinta urme de zgarieturi, lovituri. Produsele nu trebuie sa prezinte nicio urma de deteriorare estetica;
  3. produsele achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice;
  4. produsele care au fost achizitionate printr-un sistem de rate;
  5. produsele care au suferit reparatii;
  6. produsele carora le lipsesc accesoriile originale ce au însoţit produsul la momentul achizitionarii;
  7. lipsa etichetelor de identificare de pe produse atrage refuzul de returnare a produselor;
  8. produsele resigilate.

Documentele ce trebuie prezentate pentru a putea beneficia de avantajele prezentului Regulament:

a)  documentul fiscal de achizitie in original sau versiune scanata (bon fiscal/ factura fiscala/  chitanta);

b)  certificatul de garantie in original;

c)  in ipoteza in care se va solicita returnarea contravalorii produsului intr-un cont bancar, clientul final va trebui sa prezinte fie o adresa oficiala din partea bancii, fie un extras de cont, continand confirmarea codului IBAN, fara nicio alta informatie legata de solduri si tranzactii bancare;

d)  in situatia in care clientul ce solicita returnarea contravalorii produsului, nu detine un cont bancar, returnarea contravalorii se va face prin mandat postal la adresa indicata pe formularul de retur, certificand astfel domiciliul clientului;

e) in situatia in care clientul final nu detine un cont bancar si nici nu locuieste la adresa de domiciliu, avand insa mentiunea resedintei/locuintei secundare pe actul de identitate si solicita restituirea contravalorii la aceasta adresa, clientul final va trebui sa formuleze o declaratie pe propria raspundere conform Anexei nr.4 a prezentului Regulament, asupra faptului ca nu locuieste la adresa de domiciliu mentionata in actul sau de identitate ci la o alta adresa pe care o va mentiona in declaratie si ca solicita in mod expres ca mandatul postal continand contravaloarea produsului returnat sa fie transmis la adresa respectiva.

Transportul

Asigurarea transportului pentru returul aprobat şi costurile aferente acestuia, sunt în sarcina  Organizatorului. 

Limitari ale returnarii produselor

In baza prezentului Regulament,  aceeasi persoana fizica / beneficiar final are dreptul la cel mult 2 (doua) retururi pe perioada Campaniei.

5.2.                  Restituirea contravalorii

In cazul in care clientul final opteaza pentru restituirea contravalorii produsului si solicitarea de retur a fost aprobata pe baza conditiilor din prezentul Regulament, suma reprezentand contravaloarea produsului returnat (inscrisa pe documentul fiscal de achizitie) va fi disponibila in termen de maximum 15 (cincisprezece) zile lucratoare de prin transfer bancar de la data  confirmarii contului bancar sau in termen de  maximum 20 (douazeci) de zile lucratoare  de la data efectuarii returului,  prin mandat postal. Termenul de livrare reprezinta data la care Organizatorul a realizat transferul sau a depus contravaloarea produsului achizitionat,  in cont sau prin mandat postal, Organizatorul nefiind responsabil de programul si termenul de livrare a tertilor ( banca, Posta Romana).

In situatia in care se va solicita returnarea contravalorii produsului intr-un cont bancar, clientul va trebui sa prezinte fie o adresa oficiala din partea bancii, fie un extras de cont, continand confirmarea codului IBAN.

In situatia in care clientul final ce solicita returnarea contravalorii produsului, nu detine un cont bancar, returnarea contravalorii se va face prin mandat postal la adresa indicata pe formularul de retur,  certificand astfel domiciliul clientului.

In situatia in care clientul final nu detine cont bancar si nici nu locuieste la adresa de domiciliu, avand mentiunea resedintei/locuintei secundare pe actul de identitate si solicita returnarea contravalorii la aceasta adresa, clientul final va trebui sa formuleze o declaratie pe propria raspundere conform Anexei nr.4 a prezentului Regulament, asupra faptului ca nu locuieste la adresa de domiciliu mentionata in actul sau de identitate ci la o alta adresa pe care o va mentiona in declaratie si ca solicita in mod expres ca mandatul postal continand contravaloarea produsului returnat sa fie transmis la adresa respectiva.

  1. 6.  LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si clientii finali ai produselor ce constituie obiectul prezentei Campanii se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

          7 .    PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER  PERSONAL

      7.1. Detalii cu privire la modul in care va sunt prelucrate datele cu caracter personal in scopul asigurarii managementului campaniei se regasesc in Nota de informare anexata (Anexa 5 la prezentul Regulament).

7.2. In cazul în care  ne puneți la dispoziție informații personale despre terți (spre exemplu în situația în care solicitați restituirea unui produs ce aparține unui membru al familiei sau unui client), trebuie să vă asigurați că notificați respectiva terță persoană înainte de a ne comunica datele sale personale, indicându-i acesteia să consulte aceasta Nota de informare, explicându-i faptul că informațiile sale personale vor fi prelucrate conform politicii noastre de confidențialitate și să îi obțineți acordul, acolo unde este cazul.

7.3. Solicitarile/reclamatiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal se pot depune conform indicatiilor din Anexa 5.

  1. 8.      MODIFICAREA/ÎNTRERUPEREA APLICARII REGULAMENTULUI

Prezentul Regulament poate fi modificat si completat unilateral de catre Organizator, oricand pana la decizia de incetare a aplicarii. Orice modificare sau completare se va face de catre Organizator prin act aditional, modificarile sau completarile urmand a fi aduse la cunostinta publica in mod oficial, in termenul prevazut la art. 1 din Regulament.

  1. 9.                       DISPOZITII FINALE

Regulamentul acestei Campanii va fi disponibil pe website-ul https://www.arctic.ro/45zile/

Orice contestatie sau reclamatie având ca obiect acest Regulament precum si actele aditionale aferente poate fi formulata in scris la sediulOrganizatorului care are urmatoarea adresa: Gaesti, str. 13 Decembrie nr. 210, jud. Dambovita sau prin intermediul adresei de e-mail contact@arctic.ro, precum si in Call Center la numarul de telefon *9010.(tarif standard in retelele nationale).

Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare dintre condiţiile stabilite în prezentul regulament, precum si dreptul de a modifica prezenta oferta, în orice moment, cu publicarea modificarilor in cauza pe site-ul https://www.arctic.ro/45zile/.

Anexele 1-5 fac parte integrantă din prezentul Regulament.

Redactat conform modelului prezentat de parte şi autentificat de Societatea Profesională Notarială ANIMUS, cu sediul în Municipiul Bucureşti, Bulevardul Dimitrie Pompeiu numărul 8, etaj 4, sector 2 într-un exemplar original care rămâne în arhiva biroului şi 3 (trei) duplicate, din care 1 (unu) duplicat va rămâne în arhiva biroului notarial şi 2 (două) duplicate s-au eliberat părţii.

 

 

 

ORGANIZATOR

Societatea ARCTIC S.A.

      prin Director General

      S.S. BÜYÜKERK ETEM CUDI MURAT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anexa 1

                                                                                                           Semnata de parte

 

 

FORMULAR DE RESTIUIRE CONTRAVALOARE PRODUS CONFORM REGULAMENTULUI CAMPANIEI "45 de zile banii napoi"

 

  1. 1.       Date generale:

Nume si prenume: ………………………………………………………

Adresa :

Municipiul/oras/comuna……………………………. ,strada………………………………... Nr. …………, bloc  …., sc………….,ap…………Judet…………………………………….

Telefon: ………………………………………………………………………………………

Numar  inregistrare: ……………………………………………………………………………

Model produs/Serie: ………………………………………………………………………….

Factura/Data Factura: ………………………………………………………………………..

Alte mentiuni: ………………………………………………………………………………

 

Declar ca prin semnarea prezentului formular, am luat la cunostinta de Regulamentul Campaniei “45 de zile banii inapoi”, am inteles continutul si sunt de acord cu acesta, precum si cu modul de aplicare al acestora.

Declar de asemenea ca, am luat la cunostinta faptul ca simpla completarea acestui formular nu acopera prin ea insasi   restituirea contravalorii produsului.

Subsemnatul confirm ca datele de identificare puse la dispozitia Arctic in vederea restituirii sumei de bani conform prezentei cereri sunt corecte, complete, exacte si actuale, urmand a-mi asuma raspunderea in mod exclusiv pentru orice fel de comunicare eronata a acestor date catre Arctic;

De asemenea, declar sub sanctiunea prevazuta de art. 326 Cod penal faptul ca nu sunt persoana care a achizitionat initial produsul si mentionez ca l-am dobandit prin urmatoarea modalitate :……………………………………………………………………………………………….. precum si ca am solicitat restituirea contravalorii acestuia catre mine personal. (ESTE/NU ESTE CAZUL);

In acelasi timp, declar si inteleg faptul ca, in cazul existentei unei erori asupra acestor date comunicate, culpa imi apartine in mod exclusiv, iar Arctic este exonerata de orice fel de raspundere, comunicarile facute de acesta din urma urmand a fi considerate valabil efectuate la adresele declarate in cadrul prezentei Cereri de restituire contravaloare produs;

 

 

 

 

 


Anexa 2

                                                                                                           Semnata de parte

 

2. Proces verbal de predare-primire a produsului conform numarului de inregistrare ………………………….:

 

Subsemnatul……………………………………………………………………………….. domiciliat  in mun./oras/comuna…………………………………………………………... ,str…………………………………….nr….. , bl…… sc…… ap….. judet………………. predau reprezentantului Arctic S.A. :…………………………………………………, produsul………………………………………….. model…….……………………………., seria…………………………………………………….., in vederea restituirii contravalorii produsului, conform facturii nr. …………………………../…………………….., in valoare de ………………..………….(cu TVA inclus).

Aparatul prezinta/nu prezinta zgarieturi/lovituri exterioare; are/nu are toate documentele disponibile; are/nu are toate accesoriile care au insotit produsul.

 

 

Am predat,                                                                                           Am primit,

Nume si prenume:                                                                               Nume si prenume:

Semnatura:                                                                                          Semnatura si stampila:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Anexa 3

                                                                                                           Semnata de parte

 

 

 

3. Cerere restituire contravaloare produs:

 

Subsemnatul………………………………………………………………………..…………. domiciliat in mun./oras/comuna …………………………………………………………….,  str.   ………………………………. nr………, bl……… sc……ap …...   judet………………, solicit virarea sumei de……….……….………RON, reprezentand contravaloarea produsului..………………………………, produs pe care il returnez conform Regulamentului Campaniei “45 de zile banii inapoi ”, pe motivul …………………………… ………….…………………………………………………………………………………….., in contul IBAN nr. RO ……………………………..………………………………., deschis la banca…………………………………. Pe numele…………………………………………, urmand sa prezint fie o adresa oficiala din partea bancii, fie un extras de cont, continand confirmarea codului IBAN.

  • Subsemnatul, confirm ca datele de identificare puse la dispozitia Arctic in vederea restituirii sumei de bani conform prezentului Regulament sunt corecte, complete, exacte si actuale, urmand a-mi asuma raspunderea in mod exclusiv pentru orice fel de comunicare eronata a acestor date catre Arctic.
  • De asemenea, declar sub sanctiunea prevazuta de art. 326 Cod penal faptul ca nu sunt persoana care a achizitionat initial produsul si mentionez ca l-am dobandit prin urmatoarea modalitate :…………………………………………………………………………………….….. precum si ca am solicitat restituirea contravalorii acestuia in conditiile Regulamentului « 45 de zile banii inapoi »  catre mine personal.  (ESTE/NU ESTE CAZUL) 
  • In acelasi timp, declar si inteleg faptul ca, in cazul existentei unei erori asupra acestor date comunicate, culpa imi apartine in mod exclusiv, iar Arctic este exonerata de orice fel de raspundere, comunicarile facute de acesta din urma urmand a fi considerate valabil efectuate la adresele declarate in cadrul prezentei Cereri de restituire contravaloare produs.

 

Data:…………../…………./………………                                                Semnatura client:……………………………..

 

      Aprobat                                                                                                                Aprobat

Manager Service                                                                                           Director Financiar

 

 

 


Anexa 4

                                                                                                           Semnata de parte

 

 

 

 

4. Cerere restituire contravaloare produs prin mandat postal:

 

Subsemnatul………………………………………………………………………..…………. domiciliat in mun./oras/comuna …………………………………………………………….,  str.   ………………………………. nr………, bl……… sc……ap …...   judet………………, solicit virarea sumei de……….……….………RON, reprezentand contravaloarea produsului..………………………………, produs pe care il returnez conform Regulamentului Campaniei “45 de zile banii inapoi ”, pe motivul …………………………… ………….……………………………………………………………………………………..,, prin mandat postal la adresa de domiciliu mentionata mai sus :……………………………………………...……………….

 

  • Subsemnatul confirm ca datele de identificare puse la dispozitia Arctic in vederea restituirii sumei de bani conform prezentului Regulament sunt corecte, complete, exacte si actuale, urmand a-mi asuma raspunderea in mod exclusiv pentru orice fel de comunicare eronata a acestor date catre Arctic.
  • De asemenea, declar sub sanctiunea prevazuta de art. 326 Cod penal faptul ca nu sunt persoana care a achizitionat initial produsul si mentionez ca l-am dobandit prin urmatoarea modalitate  : …………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………. precum si ca am solicitat restituirea contravalorii acestuia in conditiile Regulamentului « 45 de zile banii inapoi »  catre mine personal.  (ESTE/NU ESTE CAZUL) 
  • In acelasi timp, declar si inteleg faptul ca, in cazul existentei unei erori asupra acestor date comunicate, culpa imi apartine in mod exclusiv, iar Arctic este exonerata de orice fel de raspundere, comunicarile facute de acesta din urma urmand a fi considerate valabil efectuate la adresele declarate in cadrul prezentei Cereri de restituire contravaloare produs.

 

Data:…………../…………./………………                                                Semnatura client:……………………………..

      Aprobat                                                                                                                Aprobat

Manager Service                                                                                           Director Financiar

 

 

 

 


 

Anexa 5

                                                                                                           Semnata de parte

 

Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

 

 

ARCTIC S.A. se angajeaza  sa  respecte confidențialitatea si securitatea datelor dumenavoastra cu caracter personal.

Prezenta Nota de informare descrie modul în care Organizatorul Arctic S.A. utilizeaza, distribuie, protejeaza și prelucreaza, în calitatea de Operator, Datele cu Caracter Personal (astfel cum sunt definite mai jos) pe care le poate colecta, fie direct, fie prin imputerniciti, în legătură cu dumneavoastră, prin participarea la Campania comunicata pe pagina https://www.arctic.ro/45zile/ ,

Prezenta Anexa a fost redactată ținând cont de Regulamentul General privind Protecția Datelor („GDPR”). Ne angajăm să respectăm GDPR în toate operațiunile de prelucrare a datelor în Spațiul Economic European și în orice alte cazuri în care se aplică.

 

Scopul și categoriile de date cu caracter personal prelucrate

Date cu Caracter Personal” se referă la orice informații care pot fi utilizate, singure sau în combinație cu alte informații, pentru a vă identifica. Putem colecta Date cu Caracter Personal care vă privesc pentru diferite scopuri:

  • Scopul: Atunci cand apelati serviciul nostru Call Center la numarul *9010 pentru a solicita returnarea produselor achizitionate conform conditiilor Regulamentului, vi se prelucreaza urmatoarele categorii de date cu caracter personal: denumire produs, cod produs, serie fabricatie, numar si data factura/chitanta/bon, magazinul emitent al documentului fiscal de achizitie,  numele si prenumele, adresa, adresa de e-mail, numar telefon, vocea, informatii de marketing (obisnuinte / preferinte / comportament, si alte date care rezulta din evaluarea clientului), precum si alte date cu caracter personal furnizate in mod voluntar în cadrul apelurilor către call center-ul nostru
  • Scopul: În vedere asigurării controlului calității, Arctic înregistrează convorbirile telefonice avute cu operatorul nostru call center la numarul *9010, ocuazie cu care prelucreaza vocea dumnevoastra
  • Scopul: Informațiile personale pe care le furnizați în timpul convorbirii cu operatorul nostru vor putea fi introduse în baza noastră de date și prelucrate conform intereselor noastre legitime, cum ar fi de a ne îmbunătăți produsele și serviciile, de a oferi răspunsuri la solicitările dumneavoastră și a păstra o evidența a convorbirilor cu dumneavoastră, ori pentru a respecta obligațiile legale ce ne revin, spre exemplu în domeniul siguranței produselor.
  • Scopul: In vederea inspectarii si ridicarii produsului produsului vi se prelucreaza datele cu caracter personal mentionate in documentul fiscal de achizitie (bon fiscal/ factura fiscala/  chitanta) si in celelalte documente solicitate: datele din actul de identitate solicitat in vederea legitimarii dumnevoastra (carte de identitate, pasaport sau permis de conducere, permis de sedere sau imputernicirea notariala); datele din certificatul de garantie (tip produs, cod produs, serie fabricatie, nume magazin, data facturare) , datele din cererea de restituire, declaratie pe propria raspundere, proces verbal de predare-primire, formular de retur (nume, prenume, adresa, semnatura, cod IBAN, detalii despre produs, motivul restiturii);
  • Scopul : In vederea restituirii contravalorii produsului intr-un cont bancar, vi se prelucreaza datele cu caracter personal mentionate in: adresa oficiala din partea bancii, extras de cont (codul IBAN, fara nicio alta informatie legata de solduri si tranzactii bancare);
  • Scopul: In vederea restituirii contravalorii produsului prin mandat postal, vi se prelucreaza datele cu caracter personal solicitate de serviciul postal;
  • Scop: Daca accesati site-ul nostru la adresa https://www.arctic.ro/45zile/ pentru a consulta Regulamentul Campaniei, site-ul web poate colecta, de asemenea, în mod automat informații despre browser-ul sau dispozitivul mobil utilizat de dumneavoastră. Este posibil să utilizăm cookie-uri, web beacons și tehnologii similare pentru a ne ajuta să înțelegem activitatea dumneavoastră pe site-ul nostru. Datele pe care le colectăm automat includ tipul de browser web sau dispozitiv mobil, sistemul dumneavoastră de operare, adresa dumneavoastră de IP, URL-ul paginii de destinație și site-ul web de referință, ora și data utilizării, termenii de căutare utilizați de dumneavoastră pentru a ajunge la acest site. Pentru mai multe informații despre cookie-urile și tehnologiile similare pe care le utilizăm pe site-ul web, vă rugăm să consultați Politica noastră privind Cookie-urile, disponibila in cadrul sectiunii “Protectia datelor personale”, accesand site-ul nostru la adresa https://www.arctic.ro.

Nu colectam si nu procesam “ Datele sensibile”, adica Datele Personale care fac referire la aspecte sensibile, cum ar fi: origine rasiala sau etnie; opinii politice; religie sau alte convingeri; sanatate sau conditie medicala; Date privind cazierul judiciar; Calitatea de membru al sindicatelor; orientare sexuala.

Va rugam sa nu ne trimiteti si sa nu dezvaluiti niciun fel de Date Sensibile prin ”Paginile oficiale ale Campaniei” sau prin alte modalitati.

Cum colectam datele personale

Va colectam datele personale in cazul in care contactati serviciul de relatii cu clientii,  ocazia inspectarii si preluarii produsului, precum si cu ocazia restituirii contravalorii produsului

Cum utilizăm Datele Dumneavoastră cu Caracter Personal

In masura permisa de lege, folosim Datele dumneavoastra cu Caracter Personal in urmatoarele scopuri si pe baza urmatoarelor temeiuri legale:

Necesitate contractuala: executarea unui contract la care sunteti parte sau pentru luarea unor masuri inaintea incheierii contractului.

Prelucrăm Datele dumneavoastră cu Caracter Personal pentru:

  • a va permite sa participati la Campania organizata in baza acestui  Regulament pentru inergistrarea cererii de retur;
  • a gestiona si mentine relatia noastra cu dumneavoastra, inclusiv pentru a raspunde la o cerere de informatii, o intrebare sau un comentariu facut de dumneavoastra si a va furniza alte servicii de asistenta pentru clienti;si
  • a ne exercita si proteja drepturile care rezulta din Regulament.

În cazul în care nu ne furnizați anumite Date cu Caracter Personal în vederea prelucrării descrise mai sus, este posibil să nu putem indeplini obligatiile asumate in calitate de Organizator.

Obligatie legala

Este posibil sa fim obligati prin lege sa colectam si sa prelucram anumite Date cu Caracter Personal despre dumneavoastra sau sa colectam Datele cu Caracter Personal pentru:

  • a va repara, rambursa sau inlocui produsul pe care l-ati cumparat, in cazul neconformitatii sale sau in cazul unor vicii ascunse sau exercitarii de catre Dumneavoastra a drepturilor pe care le aveti in calitatea de consumator;
  • a indeplini orice cerinte de arhivare in conformitate cu prevederile legale; si
  • a proteja drepturile in justitie si alte drepturi conform legilor aplicabile.

Interesele noastre legitime sau al tertului caruia ii sunt dezvaluite Datele cu Caracter Personal

Este posibil sa prelucram Datele dumneavoastra cu Caracter Personal in cazul in care acest lucru este necesar pentru interesele noastre legitime in calitate de societate, inclusiv pentru a ne gestiona, promova si imbunatati activitatea si a ne gestiona riscurile sau pentru realizarea unui interes legitim al tertului caruia ii sunt dezvaluite Datele cu Caracter Personal, cu conditia ca acest interes sa nu va prejudicieze interesele sau drepturile si libertatile fundamentale. De exemplu, este posibil sa prelucram Datele dumneavoastra cu Caracter Personal pentru:

  • a efectua analize si cercetari de piata care sa ne permita sa imbunatatim produsele si serviciile noastre si cele ale grupului Arcelik din care facem parte, e.g., contactandu-va pentru a primi feedback despre calitatea serviciului nostru de reparatii;
  • a va comunica notificari importante, precum informatii despre actualizarile serviciilor;
  • a preveni si detecta comportamente ilegale si a ne proteja sau pune in executare drepturile noastre legale, de exemplu, apararea societatii in cazul litigiilor; si
  • a oferi răspunsuri la solicitările dumneavoastră
  • a păstrara evidența convorbirilor cu dumneavoastră si a activitatilor desfasurate.

Consimtamantul: dumneavoastra

  • Arctic înregistrează convorbirile telefonice avute cu operatorul nostru call center la numarul *9010, numai în baza acordului dumneavoastră.
  • Putem solicita, de asemenea, in mod direct sau prin intermediul tertilor in care avem incredere, consimtamantul dumneavoastra separat pentru prelucrarea Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal, de exemplu, atunci cand alegeti sa primiti mesaje de marketing direct de la noi.

In cazul in care am solicitat consimtamantul dumneavoastra pentru prelucrarea Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal, puteti ulterior sa retrageti acest consimtamant in orice moment contactandu-ne la adresa prevazuta mai jos in sectiunea „Cum sa ne contactati”, fara a aduce atingere caracterului legal al prelucrarii bazate pe consimtamant inainte de retragerea acestuia.

Cat timp vom pastra Datele dumneavoastra cu Caracter Personal

Intentionam sa pastram Datele dvs Personale exacte si actualizate.

Arctic pastreaza convorbirea cu operatorul nostru call cetre pentru o perioada de 1 an. In plus, Arctic păstrează informațiile personale pe care le furnizati in timpul convorbirii atât cât este rezonabil necesar pentru scopurile descrise anterior, conform legilor aplicabile, inclusiv pentru a îndeplini orice cerințe legale, de reglementare, contabile sau de raportare.

Cine are acces la Datele dumneavoastra Personale?

Este posibil sa divulgam Datele dumneavoastra cu Caracter Personal in urmatoarele cazuri:

  • Este posibil sa distribuim Datele dumneavoastra cu Caracter Personal celorlalte societati care fac parte din grupul Arcelik, inclusiv societatii noastre mama Arcelik A.S. in Turcia, care poate utiliza Datele dumneavoastra cu Caracter personal in scopuri si intr-o maniera conforma cu informatiile prevazute in Politica noastra de Confidentialitate. Aplicația in care inregistram datele transmise este întreținută de echipa Arcelik Software & Solution de la sediul central și de imputernicitii Arcelik. Arcelik A.S. va prelucra unele dintre Datele dumneavoastra cu Caracter Personal in scopuri de analiza si raportare la nivel global pe baza intereselor sale legitime de a dezvolta activitatea grupului Arcelik si cu respectarea regulilor si reglementarilor locale. Arcelik A.S. poate divulga Datele dumneavoastra cu Caracter Personal unor terte parti (precum furnizorii de servicii, agentii si autoritatile si institutiile publice) in cazul in care acest lucru este necesar pentru Arcelik in vederea desfasurarii in mod legal a activitatilor sale in conformitate cu scopurile prevazute mai sus si astfel cum este impus si permis de legea aplicabila.
  • Furnizorilor de servicii. Este posibil sa divulgam Datele dumneavoastra cu Caracter Personal societatilor care presteaza servicii pentru noi si societatilor din grupul nostru, precum furnizorii de servicii de marketing, curierat, plata / bancare sau alte servicii. Furnizorii de servicii au obligatia sa pastreze confidentialitatea Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal si nu au dreptul sa utilizeze Datele dumneavoastra cu Caracter Personal in alt scop decat pentru a efectua serviciile pe care le presteaza pentru noi.
  • Tertelor parti daca acest lucru este impus de lege. Este posibil sa divulgam Datele dumneavoastra cu Caracter Personal unei terte parti daca acest lucru este necesar pentru respectarea unei obligatii legale sau a deciziei unei autoritati judiciare, a unei autoritati publice sau a unui organism guvernamental, sau in cazul in care divulgarea este necesara pentru securitatea nationala, aplicarea legii sau pentru alte chestiuni de importanta publica.
  • Partenerilor de afaceri. Este posibil sa divulgam Datele dumneavoastra cu Caracter Personal partenerilor nostri de afaceri daca acest lucru este necesar pentru a va furniza produse si servicii, precum serviciile post-vanzare.
  • Altor terte parti cu consimtamantul dumneavoastra. Este posibil, de asemenea, sa distribuim Datele dumneavoastra cu Caracter Personal unor alte terte parti in cazul in care sunteti de acord cu o astfel de distribuire.

Transferuri Internationale ale Datelor Dumneavoastra cu Caracter Personal

Atunci cand distribuim Datele dumneavoastra cu Caracter Personal societatilor noastre afiliate sau altor societati cu care incheiem contracte (astfel cum este descris in sectiunea de mai sus referitoare la Dezvaluirea Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal unor Terte Parti), respectivele societati pot fi situate in afara Spatiului Economic European („SEE”) in tari care au legi de protectie a Datelor cu Caracter Personal diferite de cele din tara dumneavoastra de resedinta.

Inainte de a transfera Datele dumneavoastra cu Caracter Personal in afara i SEE, vom lua masuri pentru a ne asigura ca respectivele date vor beneficia de acelasi nivel de protectie ca cel prevazut de legile aplicabile privind protectia datelor si, folosim, daca este cazul, garantiile aplicabile, inclusiv clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Europeana si va vom pune la dispozitie o copie la cerere.

 

Ce drepturi aveti in legatura cu datele dumneavoastra cu caracter personal:

Aveti urmatoarele drepturi cu privire la Datele dumneavoastra cu Caracter Personal pe care noi le prelucram, sub rezerva conditiilor prevazute in legile aplicabile:

•     Dreptul de acces. Aveti dreptul să obţineti, aflati de la noi, la cerere, fără intarziere şi in mod gratuit dreptul de a afla daca Datele dumneavoastra cu Caracter Personal sunt prelucrate de noi si de a solicita o copie a Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal si informatii referitoare la prelucrarea Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal, inclusiv scopurile prelucrarii si categoriile Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal, tertele parti carora le sunt divulgate Datele dumneavoastra cu Caracter Personal, informatii cu privire la consecintele juridice generate de prelucrarea Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal ;

•     Dreptul de interventie. Aveti dreptul de a solicita de la noi, in mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea oricaror Date cu Caracter Personal inexacte sau incomplete;

•     Aveti dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii in cazul in care: (i) considerati ca datele cu caracter personal prelucrate sunt inexacte, pentru o perioada care va permite operatorului sa verifice exactitatea datelor cu caracter personal; (ii) prelucrarea este ilegala, insa dumneavoastra nu doriti ca noi sa va stergem datele cu caracter personal, ci sa restrangem utilizarea acestor date; (iii) in cazul in care operatorul de date nu mai are nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal in scopurile mentionate mai sus, insa dumneavoastra solicitati datele pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau (iv) v-ati opus prelucrarii pentru intervalul de timp in care se verifica daca motivele legitime ale operatorului de date prevaleaza asupra celor ale persoanei vizate;

•     Dreptul de opozitie - dreptul de a va opune, in orice moment, in mod gratuit, prelucrarii de catre noi a Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal din motive intemeiate si legitime legate de situatia dumneavoastra particulara. Daca opozitia este justificata, prelucrarea efectuata de noi nu mai poate viza aceste date;

•     dreptul de a retrage orice consimtamant pe care l-ati acordat;

•     in anumite circumstante, dreptul de a solicita portabilitatea datelor;

•     dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere a protectiei datelor competenta; si

•     dreptul de a contesta anumite decizii automate pe care le luam in legatura cu dumneavoastra si care produc efecte juridice sau va afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa. Noi nu desfasuram in general un astfel de proces decizional automatizat dar, in cazul in care  vom face acest lucru, vom comunica clar cazurile in care sunt luate astfel de decizii.

Pentru a va exercita drepturile, va rugam sa ne contactati folosind datele de contact prevazute in Sectiunea de mai jos.

 

Masuri de Securitate luate pentru Datele Dumneavoastra cu Caracter Personal

Vom lua masuri de precautie rezonabile pentru a va proteja Datele cu Caracter Personal impotriva pierderii, utilizarii abuzive sau modificarii. Printre alte masuri, asiguram securitatea Datelor dumneavoastra cu Caracter Personal prin criptare, protejarea parolei si prin restrictionarea in alt mod a accesului la Datele dumneavoastra cu Caracter Personal.

Cum sa ne contactati

In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre operatiunile noastre de prelucrare si angajamentul nostru in legatura cu aceasta Politica de Confidentialitate, puteti sa ne scrieti la: ARCTIC S.A., Romania, judet Dambovita, Gaesti, str. 13 Decembrie, nr. 210 sau sa contactati Responsabilul nostru cu protectia datelor prin e-mail la privacy@arctic.ro.

Va informam ca adresa privacy@arctic.ro va fi folosita doar pentru comunicari/sesizari care au ca obiect protectia datelor cu caracter personal si nu pentru alte scopuri.

De asemenea, puteti consulta Politica noastra privind confidentialitatea datelor cu caracter personal, disponibila in cadrul sectiunii “Protectia datelor personale”, accesand site-ul nostru la adresa https://www.arctic.ro

Pentru imbunatatirea experientei tale pe site-ul nostru folosim fisiere de tip cookie. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite. Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.
Sunt de acord Personalizez
Google
Facebook
Whiteimage