Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI KRUPS PENTRU CONSUMATORI

“Club Krups”

Perioada campaniei 10.05.2022  – 08.01.2023

 

 

 

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

  • Organizatorul Campaniei „Club Krups” (denumită în continuare „Campania”) este S.C. Groupe SEB România S.R.L. („Organizatorul”), societate comercială din România, cu sediul în București, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, având CIF RO18288047, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/482/2006.
  • Campania se derulează prin intermediul agenției LION COMMUNICATION SERVICES S.A., societate comercială cu sediul social in București, Str. Nicolae Iorga, nr. 13, Corp A, Etaj 3, Camera 4, Sector 1, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului de pe langă Tribunalul București sub nr. J40/8531/2009, cod unic de înregistrare RO25848554 (denumită în continuare “Lion Communication”).
  • Campania se va derula sub prevederile prezentului Regulament Oficial (denumit în cele ce urmează „Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toţi participanţii.
  • Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfășurării Campaniei, dar nu înainte de a anunța publicul cu cel puţin 24 de ore înaintea intrării în vigoare a modificărilor respective pe site-ul krups.ro/club.

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

  • Campania este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificările și completările ulterioare.

 

SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI

  • Campania “Club Krups” va fi organizată şi se va desfăşura exclusiv pe platforma web krups.ro/club în perioada 10.05.2022 (începând cu ora 08:00) – 08.01.2023 (până la ora 23:59:59 inclusiv), în condițiile respectării prevederilor prezentului Regulament.

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

  • Campania este deschisă participării exclusiv persoanelor fizice cu vârsta de minimum 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei) care achiziţionează (i) produsele participante în Campanie, de la orice persoană juridică română care fie operează orice magazin fizic situat pe teritoriul României, fie deține orice magazin on-line ce operează pe teritoriul României, (ii) în perioada 10.05.2022 ora 08:00:00 – 31.12.2022 ora 23:59:59, inclusiv, ora României, potrivit datei înscrise pe bonul fiscal/factura fiscală şi (iii) care respectă termenii şi condiţiile prezentului Regulament Oficial (denumite în continuare „Participanţi”). Se consideră data achiziției produselor participante, data înscrisă pe facturile fiscale.
  • Nu sunt eligibile pentru a participa în Campanie persoanele juridice, asociaţiile familiale, angajaţii și colaboratorii Groupe SEB România SRL., ai agenţiei implicate în organizarea Campaniei, ai magazinelor participante și colaboratorii acestora, precum şi soţii/soţiile şi rudele și afinii acestora până la gradul II inclusiv.

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

  • Este considerat Produs Participant în această Campanie orice espressor automat Krups achiziționat de pe teritoriul României, din magazine fizice sau online aparținând persoanelor juridice române, în perioada 10 mai 2022, ora 08:00:00 – 31 decembrie 2022, ora 23:59:59, inclusiv, având codurile:

Gamă

Cod

Descriere

INTUITION

EA875U10

Espressor automat Krups Intuition Preference+

EA875E10

Espressor automat Krups Intuition Preference+

EA873810

Espressor automat Krups Intuition Preference

EA872A10

Espressor automat Krups Intuition Preference

EA870810

Espressor automat Krups Intuition Essential

EVIDENCE

EA897B10

Espressor automat Krups Evidence Eco Design

EA895N10

 Espressor automat Krups Evidence One

EA895E10

Espressor automat Krups Evidence One

EA894T10

Espressor automat Krups Evidence

EA894810

Espressor automat Krups Evidence

EA891C10

Espressor automat Krups Evidence

EA891810

Espressor automat Krups Evidence

EA891110

Espressor automat Krups Evidence

EA890D10

Espressor automat Krups Evidence

EA890810

Espressor automat Krups Evidence

EA890110

Espressor automat Krups Evidence

LATT'ESPRESS

EA829810

Espressor automat Krups Latt'Espress

EA829U10

Espressor automat Krups Latt'Espress

ARABICA

EA819N10

Espressor automat Krups Arabica Latte

EA819E10

Espressor automat Krups Arabica Latte

EA817010

Espressor automat Krups Arabica

EA811810

Espressor automat Krups Arabica

EA811010

Espressor automat Krups Arabica

ESPRESSERIA

EA816B70

Espressor automat Krups Espresseria Automatic

EA816570

Espressor automat Krups Espresseria Automatic

EA816170

Espressor automat Krups Espresseria Automatic

EA815E70

Espressor automat Krups Espresseria Automatic

EA810B70

Espressor automat Krups Espresseria Manual

EA810870

Espressor automat Krups Espresseria Manual

EA810770

Espressor automat Krups Espresseria Manual

EA810570

Espressor automat Krups Espresseria Manual

 

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

 

6.1. Participanţii la prezenta Campanie trebuie:

  1. Să achiziţioneze cel puţin un produs participant la campanie (conform secţiunii 5 a prezentului Regulament) în perioada 10.05.2022 – 31.12.2022, exclusiv din magazinele fizice și online aparținând persoanelor juridice române și care își desfășoară activitatea pe teritoriul României;
  2. Să își creeze un cont de utilizator pe platforma web krups.ro/club, completând numele și prenumele său, adresa de e-mail, numărul de telefon și parola dorită pentru cont, ca fiind solicitări obligatorii pentru participare. Participantul își asumă responsabilitatea pentru corectitudinea datelor și, prin înscrierea lor, confirmă că sunt ale sale.
  3. Să citească și să bifeze, în mod obligatoriu informațiile referitoare la termeni și condiții după cum urmează:
    • Prin înregistrarea în campanie declar că am citit și sunt de acord cu Regulamentul Oficial al campaniei, Politica de confidențialitate a datelor, Termenii și Condițiile.
    • Confirm că îndeplinesc vârsta minimă legală pentru participare (18 ani).
    • Declar că sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal în vederea participării la campania ”Club Krups” organizată de Groupe SEB România. Declar că sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal în vederea validării eventualelor câștiguri și sunt de acord sa fiu contactat(ă) prin e-mail sau telefon de către operator sau persoana împuternicită de operator în acest sens.
    • Sunt de acord ca datele înregistrate să fie anonimizate și utilizate pentru statistici de profilare de către organizator, în vederea îmbunătățirii campaniilor promoționale viitoare. Am luat la cunoștință că aceste date, odată anonimizate, nu mai sunt considerate date cu caracter personal și nu sunt identificabile. Ofer consimțământul organizatorului să păstreze datele anonimizate pe o perioadă nedeterminată.

In cazul in care Participantii doresc sa se aboneze la Newsletter-ul KRUPS, trebuie sa bifeze si casuta optionala:

  • Doresc să primesc comunicări comerciale cu privire la produse, oferte, promoții, loterii promoționale, sondaje și chestionare și alte asemenea din partea Groupe SEB Romania.

 

  1. Să înscrie până la data de 08.01.2023 inclusiv, numărul și data bonului/facturii fiscale care atestă achiziția produsului participant în perioada campaniei astfel:
  • Participanţii trebuie să completeze formularul Înscrie Bon/Factura, cu toate informațiile solicitate: Numărul bonului/facturii fiscale, Data bonului/facturii fiscale, Codul produsului participant (selecție din meniu) și magazinul de unde a fost achiziționat produsul (selecție din meniu). Participanții care înscriu un produs participant din gamele Evidence și Intuition trebuie să completeze suplimentar câmpurile adresă, oraș, județ, ca fiind solicitări obligatorii pentru livrarea produselor ce fac parte din beneficii, după încheierea procesului de validare.
  • Participantul va încărca o fotografie a bonului/facturii fiscale ce atestă achiziția, incluzând în fotografie zona din bon/factură în care este vizibilă achiziția produselor Krups (minim brand și cod produs), data achiziției, numele magazinului, precum și data și numărul bonului/facturii. Fotografia bonului/facturii trebuie să fie clară, în format .pdf, .jpg, .png sau .tiff, să nu depășească dimensiunea maximă de 2 Mb, iar informațiile cuprinse să fie lizibile.
  • Va bifa faptul că aceste date sunt corecte, asumându-și responsabilitatea pentru corectitudinea lor, inclusiv că nu a făcut retur sau anulat comanda de achiziție și faptul că îi aparțin (numele și prenumele titularului bonului/facturii trebuie să fie aceleași cu numele și prenumele deținătorului contului).
  • După ce completează corect datele de mai sus, participantul va apăsa butonul “Înscrie factura” și va primi următorul mesaj automat: „Am primit cererea de înscriere a produsului tău Krups! Mulțumim! În maxim 35 de zile te vom anunța dacă înscrierea este validă, ca să te poți bucura de toate beneficiile”.

6.2. În urma validării bonurilor/facturilor fiscale, participanții în Campanie vor primi garantat beneficii în funcție de codul produsului participant achiziționat în perioada campaniei.

6.3. Validarea bonurilor/facturilor fiscale se va face în termen de maximum 35 de zile calendaristice de la data înscrierii, de către un reprezentant al Organizatorului. În urma validării înscrierii, participantul va vedea în contul său creat pe www.krups.ro/club beneficiile acumulate în urma bonurilor/facturilor fiscale înscrise în campanie.

6.4. Un participant poate înscrie mai multe bonuri/facturi diferite în campanie. Beneficiile colectate cu fiecare bon/factură fiscală înscrisă în campanie se vor cumula în contul participantului. Organizatorul își rezervă dreptul de a descalifica sau chiar bloca din platformă orice utilizator pentru care există suspiciune rezonabilă de fraudă, inclusiv utilizatorii care vor înscrie bonuri/facturi aparținând altor persoane, cum ar fi, dar fără a se limita la înscrierea unei facturi care are ca nume client un alt nume decât cel al persoanei care a înscris factura respectivă sau, dacă în urma verificării cu retailerul de unde s-a făcut achiziția, se constată că produsele de pe factura respectivă au fost returnate sau refuzate la recepție.

6.5. Un bon/O factură fiscală poate fi înscrisă o singură dată în cadrul prezentei Campanii. Bonurile/Facturile fiscale care atestă achiziția produselor participante trebuie păstrate pentru validare în eventualitatea solicitării beneficiilor rezultate în funcție de produsul participant.

6.6. Pe baza înscrierilor valide în prezenta campanie, un participant va putea solicita un număr de beneficii proporțional cu numărul de produse participante înscrise, cu condiția ca beneficiile solicitate să fie corespunzătoare codurilor produselor participante înscrise. Participanţii vor suporta costurile pentru fiecare înscriere în campanie (achiziția de produse participante și conexiunea la internet).

 

 

SECŢIUNEA 7. VALIDAREA  ÎNREGISTRĂRILOR

 

7.1 Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările în Campanie trebuie să îndeplinească cumulativ, în mod obligatoriu şi fără echivoc următoarele condiţii:

  • înscrierile să se facă pe platforma web krups.ro/club
  • înscrierile trebuie să se facă în perioada 10.05.2022 ora 08:00:00 – 08.01.2023 ora 23:59:59, ora României.
  • participantul în campanie să dețină un cont activ pe krups.ro/club, completând numele și prenumele său, adresa de email, numărul de telefon și parola dorită pentru cont, ca fiind solicitări obligatorii pentru participare. Participantul își asumă responsabilitatea pentru corectitudinea datelor și, prin înscrierea lor, confirmă că sunt ale sale.
  • Înscrierile să conțină exclusiv bonuri/facturi fiscale de achiziție a produselor participante în campanie, descrise în secțiunea 5 a prezentului regulament, din perioada 10.05.2022 – 31.12.2022, inclusiv.
  • participantul să înscrie în campanie numai bonuri/facturi fiscale care îi aparțin, adică numele deținătorului contului să fie același cu numele titularului facturii fiscale înscrise în campanie.
  • participantul să înscrie în campanie numai bonuri/facturi fiscale care sunt valide, adică nu au fost anulate ulterior prin returul sau refuzarea comenzii produselor înscrise în campanie.
  • participantul să înscrie numărul și data bonului/facturii fiscale care atestă achiziția produsului participant în perioada campaniei, întocmai cum este descris în secțiunea 6.1 a prezentului Regulament.
  • participantul să încarce în platformă o copie a bonului/facturii fiscale înscrisă în campanie, iar informațiile conținute, menționate în secțiunea 6.1, să fie vizibile și lizibile.
  • Bonul/factura fiscală să nu existe în baza de date ca fiind înscrisă anterior.

7.2. Validarea înregistrărilor bonurilor/facturilor fiscale și acordarea beneficiilor se va face de Organizator în maximum 35 de zile calendaristice de la data înscrierii lor în Campanie.

În situația în care Organizatorul validează înregistrarea, dar ulterior va constata că produsele înscrise în Campanie nu mai aparțin utilizatorului din motive precum, dar fără a se limita la, returnarea produselor magazinului din care au fost achiziționate, acesta are dreptul de a invalida înscrierea în Campanie și a retrage beneficiile acordate cu înscrierea respectivă. În situația în care, produsele fizice care fac parte din beneficiile acumulate au fost deja expediate, participantul se obligă să restituie Organizatorului contravaloarea acestora şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta, în maxim 10 zile lucrătoare de la data informării primite din partea Organizatorului (prin e-mail sau telefon).

7.3. În situația în care o înregistrare nu este completă sau corectă pentru a putea fi validată (cum ar fi, dar fără a se limita la copia bonului/facturii fiscale nu este lizibilă sau este incompletă), Organizatorul va încerca contactarea participantului printr-un e-mail (folosind adresa de [email protected]) ce va conține o solicitare de transmitere a informațiilor care lipsesc pentru ca înregistrarea să poată fi validată. Dacă participantul nu transmite informațiile solicitate în maximum 3 zile lucrătoare de la data expedierii e-mailului, Organizatorul își rezervă dreptul de a invalida înregistrarea și nu va acorda beneficiile.

7.4. După validarea înregistrării facturilor fiscale de către Organizator, participantul va putea vedea în secțiunea Contul Tău beneficiile acumulate pentru fiecare produs participant înscris în Campanie. Aceste beneficii vor fi diferite, în funcție de codul produsului participant în Campanie.

 

 

SECŢIUNEA 8. DESCRIEREA BENEFICIILOR

8.1. După validarea înregistrărilor, participanții pot accesa beneficii acordate în funcție de codul produsului înscris în Campanie, așa cum sunt descrise mai jos:

8.1.1. Pentru produsele participante din gama Intuition (având codurile EA875U10, EA875E10, EA873810, EA872A10 și EA870810), se vor acorda garantat următoarele beneficii:

  1. 1 pachet de cafea boabe Julius Meinl Premium Collection Caffe Crema de 1 kg, în valoare de 74,12 lei, TVA inclus.
  2. 1 kit de mentenanță pentru espressorul automat Krups format din: 1 filtru de apă Claris, 1 set cu 10 tablete de curățare și 2 plicuri de soluție anticalcar, în valoare de 164 lei, TVA inclus.
  3. Serviciul ”Service fără bătăi de cap” ce constă în:
  • Asistență telefonică pentru instalarea și configurarea espressorului. Pentru a beneficia de această asistență, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal.
  • Asistență telefonică pentru neclarități legate de funcționarea aparatului. Pentru a beneficia de această asistență, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal.
  • Posibilitatea de a trimite gratuit produsul către o unitate service autorizată Krups în cazul unui defect de fabricație și de a-l primi înapoi după reparație, prin curier, fără niciun cost. Pentru a beneficia de acest serviciu, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal. Participantul își asumă responsabilitatea în privința modului în care produsul a fost ambalat înainte de a fi predat curierului.

8.1.2. Pentru produsele participante din gama Evidence (având codurile EA897B10, EA895N10, EA895E10, EA894T10, EA894810, EA891C10, EA891810, EA891110, EA890D10, EA890810 și EA890110), se vor acorda garantat următoarele beneficii:

  1. 1 pachet de cafea boabe Julius Meinl Premium Collection Caffe Crema de 1 kg, în valoare de 74,12 lei, TVA inclus.
  2. 1 kit de mentenanță pentru espressorul automat Krups format din: 1 filtru de apă Claris și 1 set cu 10 tablete de curățare, în valoare de 143 lei, TVA inclus.
  3. Serviciul ”Service fără bătăi de cap” ce constă în:
  • Asistență telefonică pentru instalarea și configurarea espressorului. Pentru a beneficia de această asistență, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal.
  • Asistență telefonică pentru neclarități legate de funcționarea aparatului. Pentru a beneficia de această asistență, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal.
  • Posibilitatea de a trimite gratuit produsul către o unitate service autorizată Krups în cazul unui defect de fabricație și de a-l primi înapoi după reparație, prin curier, fără niciun cost. Pentru a beneficia de acest serviciu, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal. Participantul își asumă responsabilitatea în privința modului în care produsul a fost ambalat înainte de a fi predat curierului.

8.1.3. Pentru produsele participante din gamele Latt’Espress (având codurile EA829810 și EA829U10), Arabica (având codurile EA819N10, EA819E10, EA817010, EA811810 și EA811010) și Espresseria (având codurile EA816B70, EA816570, EA816170, EA815E70, EA811810, EA810B70, EA810870, EA810770 și EA810570), se vor acorda garantat următoarele beneficii:

  1. Serviciul ”Service fără bătăi de cap” ce constă în:
  • Asistență telefonică pentru instalarea și configurarea espressorului. Pentru a beneficia de această asistență, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal.
  • Asistență telefonică pentru neclarități legate de funcționarea aparatului. Pentru a beneficia de această asistență, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal.
  • Posibilitatea de a trimite gratuit produsul către o unitate service autorizată Krups în cazul unui defect de fabricație și de a-l primi înapoi după reparație, prin curier, fără niciun cost. Pentru a beneficia de acest serviciu, participanții trebuie să contacteze Serviciul pentru clienti Krups, apelând: +4021.316.87.84 (program luni-vineri, între orele 09:00 – 18:00), număr cu tarif normal. Participantul își asumă responsabilitatea în privința modului în care produsul a fost ambalat înainte de a fi predat curierului.

Prezentele beneficii vor fi acordate exclusiv în perioada 09.05.2022 – 31.12.2022, în limita stocului disponibil, cu condiția respectării prezentului Regulament. Serviciul ”Service fără bătăi de cap” este valabil timp de 2 ani de la data achiziției produsului participant, făcând dovada cu factura de achiziție și respectând condițiile comunicate în momentul contactării Serviciului pentru clienți Krups. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a înlocui produsele oferite drept beneficii pe parcursul desfășurării Campaniei, dar nu înainte de a anunța publicul cu cel puţin 3 zile lucrătoare înaintea intrării în vigoare a înlocuirilor respective pe site-ul www.krups.ro/club.

8.2. Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a produselor Krups participante, descrise secțiunea 5 şi costul conexiunii la internet).

8.3. Nu se poate acorda contravaloarea în bani a beneficiilor acordate în cadrul prezentei Campanii.

8.4. Imaginile produselor folosite pe materialele de promovare ale Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

8.5. Participanții pot înregistra bonuri/facturi fiscale până la data 08.01.2023, inclusiv, ora 23:59:59, cu condiția ca facturile fiscale să respecte condițiile de participare menționate în Secțiunea 6.

 

 

SECTIUNEA 9. LIVRAREA PRODUSELOR OFERITE DREPT BENEFICIU

9.1. După validarea înregistrărilor, beneficiile aferente codului produsului înscris în campanie se vor afișa în Secțiunea Contul meu.

 9.2. Produsele care fac parte din beneficiile oferite pentru gamele Intuition și Evidence, așa cum sunt descrise în secțiunea 8, vor fi expediate prin curier rapid, la adresa menționată de participant în momentul înscrierii facturii fiscale, în termen de maxim 60 de zile de la data validării înregistrării și se vor înmâna în baza semnării AWB-ului ce însoțește coletul. În momentul înmânării produsului, câștigătorul are obligația de a prezenta facturile fiscale înscrise în Campanie și validate de Organizator.

9.3. În situația în care, în urma validării, un produs oferit ca beneficiu nu mai este disponibil în stoc și nu poate fi expediat de Organizator în termenul descris în secțiunea 9.2, acesta va propune participantului un produs înlocuitor.

 

 

 

SECŢIUNEA 10. BONURI/FACTURI FISCALE NECORESPUNZĂTOARE

10.1. Bonurile/Facturile fiscale care sunt deteriorate, nelizibile, falsificate, inventate, aparținând altor persoane decât participantului, titular al contului pe www.krups.ro/club, care se dovedesc, în urma verificărilor cu retailerii, că au fost anulate printr-un retur ulterior, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte firme implicate în Campanie nu îşi asumă nicio răspundere pentru bonurile/facturile fiscale necorespunzătoare (deteriorate, nelizibile, falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie şi nici nu va fi obligat să acorde beneficii pe baza unor astfel de facturi fiscale care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

10.2. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor/facturilor fiscale sau de înstrăinarea lor.

 

 

SECŢIUNEA 11. RESPONSABILITATE

11.1 Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în disputele referitoare la drepturile asupra facturilor înscrise în Campanie, precum și asupra beneficiilor acordate în cadrul campaniei. Toate litigiile referitoare la aceste drepturi nu vor influenţa aplicarea principiului conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda beneficiile persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii beneficiilor sub formă de produse de către participant, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea şi calitatea acestora.

11.2 Organizatorul Campaniei va acorda beneficii Participanţilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi care fac dovada achiziţionării produselor participante la Campanie, prin factură fiscală în original, în momentul primirii beneficiilor. În cazul în care Organizatorul constată că un participant nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin participantului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului participant. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce beneficiile sub formă de produse au fost deja acordate, respectivul câştigător va restitui Organizatorului contravaloarea produselor şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.

11.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a investiga și a interpreta înscrierile în Campanie; orice neregulă ce poate fi clasificată ca încercare de fraudare se soldează cu blocarea și eliminarea definitivă a participantului în cauză, Organizatorul nefiind obligat să anunțe această decizie.

11.4. Organizatorul nu are nici o obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a beneficiilor oferite în cadrul acestei Campanii.

11.5. Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

  • Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de internet, generate de reţelele de telefonie mobilă sau internet sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului;   
  • Situaţiile în care mai multe persoane revendică aceeași factură fiscală; în acest caz va fi validat câştigător acel participant care face dovada facturii în original;
  • Situaţiile în care participanţii înscriu pe pagina web o adresă de email, o adresă de livrare sau un număr de telefon incorect şi din această cauză câştigătorul nu poate fi contactat pentru a fi validat și/sau pentru a i se livra beneficiile sub formă de produse;
  • Situaţiile în care participanții achiziţionează în perioada campaniei produse neparticipante la promoţie.
  • Situațiile în care factura fiscală înscrisă în campanie este în afara perioadei campaniei.
  • Situația în care e-mailul transmis către participanți nu a fost vizualizat, a fost blocat sau primit într-un folder de tip Spam.
  • Situația în care data și ora de înscriere în Campanie diferă de cea specificată de participant.
  • Situația în care beneficiile sub formă de produse au întârzieri la livrare sau nu se livrează  pentru că destinatarul nu a fost găsit la adresa de livrare sau refuză primirea coletului.

 

11.6. Organizatorul are dreptul de a invalida înscrierile care conţin informaţii false ori vădit eronate şi care nu îndeplinesc condiţiile de validare menţionate în prezentul Regulament.

11.7. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudă înscrierile respective vor fi anulate.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantă în campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei.

11.8. Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiaşi facturi folosind nume și/sau adrese de e-mail diferite vor rezulta în descalificarea respectivului participant şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi beneficiile rezultate în urma înscrierilor. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de puncte, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 

SECŢIUNEA 12. CONFIDENŢIALITATEA DATELOR – GDPR

12.1.  Prin participarea la campania promoțională „Club Krups” confirmă cunoașterea prevederilor Regulamentului oficial și își exprimă acordul în privința acestora și cu privire la includerea datelor personale în baza de date a Groupe SEB România SRL.

Organizatorul, Groupe SEB România SRL., este operator, potrivit Regulamentului privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, iar Lion Communication este împuternicitul Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate în cadrul acestei campanii în scopurile declarate mai jos. Scopul acestei baze de date constă în acordarea beneficiilor și respectarea prevederilor legislației fiscale. Organizatorul va menține activă platforma pe o perioadă nedeterminată de timp. Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția companiilor implicate în organizarea și gestionarea campaniei, firmele de curierat fiind incluse în această excepție.

12.2. Participarea la Campaniei nu este în niciun fel condiționată de acceptarea de către participanți asupra primirii de newsletter din partea Operatorului. Participanții pot oricând consimți sau retrage consimțământul de la primirea de newsletter.

12.3. În cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra de la Participanți următoarele categorii de date cu caracter personal:

 (i)           nume

(ii)           prenume

(iii)          număr de telefon

(iv)         adresa e-mail

(v)          domiciliu, reședința sau altă adresă de livrare;

(vi)         datele rezultate din vizitarea site-ului Campaniei.

 

12.4. Scopul acestei prelucrări de date personale constă în organizarea și desfășurarea prezentei campanii și respectarea obligațiilor ce sunt în sarcina Operatorului. Pentru persoanele care acceptă primirea de newsletter, scopul prelucrării va fi și transmiterea de newsletter.

12.5. Temeiurile prelucrării sunt:

  1. obligații ce derivă din desfășurarea prezentei campanii;
  2. interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfășurarea în bune condiții a campaniei în ceea ce privește datele rezultate din crearea contului, participarea la campanie, vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificări în vederea validării înscrierilor, precum și consimțământului persoanei viziate pentru datele oferite pentru crearea contului și participarea la campanie;
  3. interesul legitim al operatorului de a dovedi inclusiv față de autoritățile de control desfășurarea campaniei;
  4. consimțământul persoanei vizate pentru datele prelucrate în situația persoanelor abonate la newsletter.

12.6. Datele utilizatorilor platformei www.krups.ro/club vor fi păstrate pe toata durata menținerii contului în cadrul platformei, dar nu mai mult de 12 luni din momentul în care organizatorul decide închiderea platformei, excepție făcând datele personale ale participanților care primesc beneficii în urma validării înscrierilor în campanie. Durata de prelucrare a datelor persoanelor abonate la newsletter se realizează până la retragerea consimțământului, în măsura în care nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor în continuare.

12.7.Participanților la campania promoțională le sunt garantate drepturile prevăzute de Regulamentul privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, în special următoarele drepturi:

  • dreptul de informare potrivit căruia orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator la cerere și în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îl privesc sunt sau nu sunt prelucrate de către Operator și dreptul de acces la date;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul de a solicita ștergerea datelor;
  • dreptul la restricționarea prelucrării;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul de opoziție prin care persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care se află, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
  • dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a-și retrage consimțământul.

12.8. Aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unui email la adresa [email protected].

12.9. În această platformă, participanții au posibilitatea de a actualiza datele cu caracter personal care nu mai sunt de actualitate. Acestea se vor actualiza automat în baza de date și vor afecta toate înregistrările în campanie.

12.10. În cazul în care participanții doresc stoparea procesării datelor cu caracter personal înainte de data pentru care au furnizat acordul anterior, prin aceasta platforma se poate trimite o cerere de stopare a procesării și ștergerii definitive a datelor. Cererea se trimite în scris, către Groupe SEB Romania, în atenția departamentului CRM, pe adresa str. Ermil Pangratii, nr. 13, sector 1, București. Aceste cereri vor fi soluționate în termenul de o lună de la data primirii de către Operator. Operatorul va trimite o notificare pe e-mail participantului în momentul în care cererea a fost soluționată.

12.11. Cererile scrise vor fi transmise către S.C. Groupe SEB România S.R.L., București, Str. Ermil Pangratti nr. 13, sector 1 și vor fi soluționate de către Organizator, acesta având responsabilitatea de a colecta cererile privind exercitarea drepturilor garantate de Regulament privind protecția datelor personale venite din partea participanților pentru a le aduce la cunoștință ofițerului DPO. Organizatorul are de asemenea responsabilitatea de a trimite răspunsurile către participanții care au formulat astfel de cereri.

12.12. Organizatorul se obligă ca datele personale să nu fie difuzate către terți cu excepția agenției menționate în articolul 1.2., a curierilor, și a altor companiilor implicate în organizarea și gestionarea acestei campanii.

12.13. În plus, participând la această campanie cu actualul regulament, declarați că ați citit și ați luat la cunoștință și sunteți de acord cu Termenii, condițiile și Politica de confidențialitate  a Groupe SEB România SRL.

12.14. Participând la actuala campanie sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul prezentei campanii, conform celor menționate mai sus.

12.15. Operatorul și Împuternicitul se obligă de asemenea să respecte prevederile Regulamentului privind protecția datelor personale stocate.

 

 

SECŢIUNEA 13. ÎNCETAREA CAMPANIEI

13.1. Organizatorul poate decide încetarea campaniei în momentul închiderii platformei www.krups.ro/club, dar nu înainte de a anunța publicul cu cel puţin 10 zile lucrătoare înaintea intrării în vigoare a încetării, pe site-ul www.krups.ro/club.

13.2. Prezenta Campanie poate înceta și în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.

*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră.

13.3. În înțelesul prezentului Regulament pot constitui cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:

  1. a) pierderea bazelor de date care conţin înscrierile în campanie;
  2. b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor şi acordare a produselor din catalog;
  3. c) tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  4. d) orice reglementare care poate apărea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului şi care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

13.4. Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.

13.5. Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1634 alin. (1) – (3) Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

SECŢIUNEA 14. LITIGII

14.1. Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.

14.2. Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite în termen de 2 săptămâni de la data terminării campaniei pe următoarea adresă: S.C. Groupe SEB Romania S.R.L., societate comercială cu sediul social în București, Strada Ermil Pangratti nr. 13, Sector 1. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nici o contestaţie.

 

SECŢIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei este disponibil, în mod gratuit, oricărui solicitant, pe site-ul www.krups.ro/club, sau printr-o solicitare scrisă către SC Groupe SEB Romania SRL, cu sediul în București, Strada Ermil Pangratti 13, sector 1.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator; anunţul va fi făcut pe site-ul www.krups.ro/club.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificările și completările ulterioare şi a fost semnat într-un exemplar original, astăzi 9.05.2022.

 

 

 

Organizator,

  1. Groupe SEB Romania SRL

Administrator

Ivaylo Grozdanov

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi
Marketing
Statistica

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile