Regulament privind

Serviciul ”Retur in 14 zile” pentru cumparaturile din magazinele Flanco

 

 

1. ”Retur in 14 zile” este un serviciu oferit in mod gratuit de Flanco clientilor sai, cumparatori in calitate de persoane fizice. Flanco poate in orice moment sa modifice continutul, intinderea ori sa retraga acest serviciu de pe piata. Toate modificarile vor fi aduse la cunostinta clientilor in magazine si pe flanco.ro.

 

2. Produsele pot fi returnate in orice magazin Flanco, in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data cumpararii. Data cumpararii este dovedita de documentele fiscale care insotesc respectiva tranzactie (bon fiscal sau factura fiscala si/sau chitanta aferenta platii). Produsele se returneaza doar in magazin si numai de catre cumparatorii acestora, in mod direct.

 

3. Procedura de retur a produselor cumparate din magazinele Flanco presupune parcurgerea urmatorilor pasi:

 

Pasul 1: completarea si semnarea de catre client, in magazinul Flanco, a formularului ”Solicitare Retur”, insotit de documentele doveditoare ale cumparaturii (bon fiscal sau factura fiscala si/sau chitanta de plata),urmata de predarea efectiva a produsului sau produselor returnate;

 

Pasul 2: inspectarea si evaluarea de catre personalul din magazin a starii si functionalitatii produselor returnate;

 

Pasul 3: comunicarea de catre personalul din magazin a valorii finale a sumei datorate clientului pentru retur;

 

Pasul 4: emiterea de catre magazinul Flanco a unei facturi fiscale de stornare pentru suma respectiva; nu se va storna si nu se va returna eventuala taxa platita de client pentru transportul produsului sau produselor returnate;

 

Pasul 5: rambursarea sumei datorate pentru retur, astfel:

  • daca returul are loc in aceeasi zi cu data cumpararii: in numerar, daca clientul a platit in numerar sau prin anularea tranzactiei, daca clientul a platit prin intermediul unui card (debit sau credit);
  • daca returul are loc la o data ulterioara cumparaturii (dar nu mai tarziu de cea de-a 14-a zi): prin virament bancar, in contul comunicat de client prin formularul ”Solicitare Retur”.

 

4. Produsele returnate trebuie sa functioneze in parametri optimi si sa fie insotite de toate accesoriile si/sau componentele cu care au fost vandute initial, precum si de certificatul de garantie in original.

 

5. In cazul in care clientul a cumparat mai multe produse identice, returul se accepta doar daca un singur astfel de produs a fost desfacut sau desigilat din ambalajul original.

 

6. Urmatoarele categorii de produse pot fi returnate numai cu conditia sa nu fi fost utilizate, instalate sau activate:

a) Licente software;

b) Consumabile;

c) Produse de ingrijire personala;

d) Produse de ingrijire a locuintei;

e) Produse de ingrijire a tesaturilor;

f) Casti audio in-ear;

g) Produse IT din categoria servere;

h) Electrocasnice mari (de exemplu, masini de spalat, aparate frigorifice etc.);

i) Produse de climatizare din categoriile aparate de aer conditionat, boilere si centrale termice;

j) Produse de entertainment din categoriile filme, jocuri, muzica;

k) Electrocasnice de bucatarie destinate prepararii alimentelor sau bauturilor;

l) Garantia Extinsa cumparata impreuna cu produsul returnat.

 

7. Produsele aflate in una sau mai multe din situatiile urmatoare nu vor putea fi returnate:

a) Cumparatorul este o persoana juridica;

b) Reprezinta o comanda speciala; prin comanda speciala se intelege produsul care nu se afla in stocul obisnuit al magazinului Flanco si a fost adus la solicitarea expresa a clientului, pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans;

c) Sunt achizitionate prin credit;

d) Lipsa totala sau partiala a ambalajului original in care a fost vandut produsul;

e) Lipsa totala sau partiala a accesoriilor si/sau componentelor cu care a fost vandut produsul (de exemplu, telecomanda, cablu alimentare etc);

f) Lipsa ori deteriorarea etichetei cu seriile de identificare a produselor;

g) Imprimantele sau multifunctionalele ale caror consumabile au fost desigilate;

h) Echipamentele de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care acestea au fost vandute;

i) Produsele vandute de magazinele Flanco la un pret special din cauza unor imperfectiuni estetice ale acestora;

j) Produsele aflate in service in vederea remedierii unor defectiuni.

 

8. Nu se pot returna:

a) serviciile comercializate de Flanco (de exemplu, transport, instalare, intretinere etc.) a caror prestare a inceput sau a fost finalizata;

b) telefoanele mobile;

c) produsele marca Apple;

d) biletele la concertele si spectacolele oferite de iabilet.ro; acestea se returneaza direct catre iabilet.ro, potrivit regulilor prevazute la iabilet.ro/terms;

e) masinile de spalat rufe, aparatele de aer conditionat, frigiderele, combinele frigorifice, congelatoarele sau lazile frigorifice achizitionate cu vouchere acordate in cadrul programului ”Rabla pentru electrocasnice” (Programul national de inlocuire a echipamentelor electrice si electronice uzate cu unele mai performante din punct de vedere energetic, derulat de Administratia Fondului pentru Mediu si finantat din Fondul pentru mediu).

 

9. Produsele returnate vor fi intotdeauna inspectate si evaluate de catre personalul din magazin. In cazurile in care produsele returnate prezinta urme de utilizare excesiva sau improprie, Flanco isi rezerva dreptul fie de a refuza returul, fie de a retine o anumita suma din valoarea rambursata clientului.

 

10. In situatia unor solicitari de retururi repetate si succesive din partea aceluiasi client, Flanco isi rezerva dreptul sa refuze acceptarea retururilor de la respectivul client.

 

11. Plata in cont a sumelor reprezentand contravaloarea retururilor acceptate de Flanco se va face in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la finalizarea procedurii de retur.

 

12. In cazul articolelor si pachetelor promotionale, vor trebui returnate toate produsele si/sau serviciile incluse ori atasate acestora. Daca un serviciu inclus in promotie si/sau pachet a fost utilizat (de exemplu, un cod de acces) sau daca promotia si/sau pachetul include un articol si/sau serviciu care nu poate fi returnat potrivit prezentului regulament, din contravaloarea returului va fi scazuta valoarea integrala de vanzare a respectivului articol si/sau serviciu.

 

13. In cazul cumpararii unor produse vandute la un pret special la pachet, din contravaloarea returului va fi scazuta diferenta valorica dintre pretul pachetului si valoarea cumulata a pretului fiecarui produs individual din pachet, atunci cand clientul solicita returnarea unui sau unor produse din respectivul pachet.

 

14. In cazul solicitarii de retur pentru un produs cumparat prin aplicarea asupra pretului sau de vanzare a unei reduceri acordata pe factura, suma rambursata pentru retur nu poate depasi suma achitata efectiv de client in momentul achizitiei produsului.

 

15. Orice client care solicita returnarea unui produs cumparat dintr-un magazin Flanco se prezuma ca in prealabil a citit, a inteles si a acceptat prezentul regulament, in integralitatea acestuia.

 

Data ultimei actualizari

15/01/2019