REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI TEFAL PENTRU CONSUMATORI

“Club Tefal”

Perioada campaniei: 25.01.2021 – 31.12.2021

 

 

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1   Organizatorul Campaniei „Club Tefal” (denumita in continuare „Campania”) este S.C. Groupe SEB Romania S.R.L. („Organizatorul”),societate comerciala din Romania, cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, avand CIF RO18288047, inregistrata in Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/482/2006

1.2   Campania se deruleaza prin intermediul agentiilor (i) Pure Media Solutions, cu sediul social in  Str. Sura Mare Nr. 1 Bl. 1A Sc. D Et. 6, Ap. 121, Sector 4 Bucuresti, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/4662/2014, avand CUI RO33066524, legal reprezentata de dna Ruxandra Vasile in calitate de Administrator (denumita in continuare „Pure Media”),(ii) Woopy Media SRL, cu sediul social in Bucuresti, Sector 3, Str Invingatorilor nr 29, Bloc Stella, Et 2, ap 2.6, inregistrata la Registrul Comertului cu nr J40/9167/2012, CUI 30530475, reprezentata legal de Victor Ikechukwu Chukwumah, in calitate de Administrator (denumita in continuare „Woopy”) si (iii) SC Smart Business Solutions S.R.L., cu sediul social in Galati Str. Armata Poporului Nr. 22, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J17/1548/2006, avand CUI RO19054613, legal reprezentata de Pantus Cristian Florin in calitate de Administrator (denumita in continuare „NineSix”).

1.3   Campania se va derula sub prevederile prezentului Regulament Oficial (denumit in cele ce urmeaza „Regulamentul”),care este obligatoriu pentru toti participantii.

1.4   Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare a modificarilor respective pe site-ul www.clubtefal.ro

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

2.1. Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

2.1. Campania “Club Tefal” va fi organizata si se va desfasura exclusiv pe platforma web www.clubtefal.ro in perioada 25.01.2021, incepand cu ora 00:00:00 – 31.12.2021, pana la ora 23:59:59 inclusiv, in conditiile respectarii prevederilor prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1.  Campania este deschisa participarii exclusiv persoanelor fizice cu varsta de minimum 18 ani (impliniti pana la data inceperii Campaniei) care achizitioneaza produsele participante in Campanie, din orice magazin situat pe teritoriul Romaniei, persoana juridica romana, in perioada 01.01.2021 ora 00.00.00 – 31.12.2021 ora 23.59.59, inclusiv, ora Romaniei, potrivit datei inscrise pe bonul fiscal/factura fiscala si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite in continuare „Participanti”). Se considera data achizitiei produselor participante, data inscrisa pe bonurile/facturile fiscale.

4.2. Nu sunt eligibile pentru a participa in Campanie persoanele juridice, asociatiile familiale, angajatii si colaboratorii Groupe SEB Romania SRL., ai agentiilor implicate in organizarea Campaniei, ai magazinelor participante si colaboratorii acestora, precum si sotii/sotiile si rudele si afinii acestora pana la gradul II inclusiv.

 

 

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

5.1   Este considerat Produs Participant in aceasta Campanie orice produs  electrocasnic Tefal din categoriile: mic dejun, prepararea alimentelor si aparate de gatit, cum sunt descrise mai jos, precum si produsele Tefal din categoriile tigai (inclusiv specialitati, cum ar fi, dar fara a se limita la: tigai de clatite, tigai wok, tigai grill, cratite),oale (inclusiv seturi) si oale sub presiune, achizitionate de pe teritoriul Romaniei, din magazine fizice sau online apartinand persoanelor juridice romane, in perioada 1 ianuarie 2021, ora 00:00:00 – 31 decembrie 2021, ora 23:59:59, inclusiv:

Produse electrocasnice Tefal din categoria mic dejun:

  • Filtre de cafea
  • Fierbatoare electrice
  • Prajitoare de paine
  • Aparate de preparat sandwich-uri

Produse electrocasnice Tefal din categoria prepararea alimentelor:

  • Blendere
  • Storcatoare de fructe
  • Mixere verticale
  • Mixere de mana
  • Roboti de bucatarie
  • Masini de tocat
  • Razatori si mini-tocatoare electrice
  • Rasnita electrica
  • Cutite electrice

Aparate de gatit electrice Tefal:

  • Aparate de gatit cu abur
  • Aparate de gatit multifunctionale (multicooker)
  • Gratare electrice
  • Masini de paine
  • Friteuze electrice
  • Cuptoare si plite electrice
  • Aparate electrice pentru desert
  • Aparate de vidat

 

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

 

Participantii la prezenta Campanie trebuie:

a)       Sa achizitioneze cel putin un produs participant la campanie (conform sectiunii 5 a prezentului Regulament) in perioada 01.01.2021 – 31.12.2021, exclusiv din magazinele fizice si online apartinand persoanelor juridice romane si care isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei;

b)      Sa isi creeze un cont de utilizator pe platforma web www.clubtefal.ro, completand numele si prenumele sau, adresa de e-mail, parola dorita si telefonul, ca fiind solicitari obligatorii pentru participare. Participantul isi asuma responsabilitatea pentru corectitudinea datelor si, prin inscrierea lor, confirma ca sunt ale sale.

c)       Sa citeasca si sa bifeze, in mod obligatoriu informatiile referitoare la termeni si conditii dupa cum urmeaza:

-          Prin inregistrarea in campanie declar ca am citit si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al campaniei, Politica de confidentialitate a datelor, Termenii si Conditiile.

-          Confirm ca indeplinesc varsta minima legala pentru participare (18 ani).

-          Declar ca sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal in vederea participarii la campania ”Club Tefal” organizata de Groupe SEB Romania. Declar ca sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal in vederea validarii eventualelor castiguri si sunt de acord sa fiu contactat(a) prin e-mail sau telefon de catre operator sau persoana imputernicita de operator in acest sens.

-          Sunt de acord ca datele inregistrate sa fie anonimizate si utilizate pentru statistici de profilare de catre organizator, in vederea imbunatatirii campaniilor promotionale viitoare. Am luat la cunostinta ca aceste date, odata anonimizate, nu mai sunt considerate date cu caracter personal si nu sunt identificabile. Ofer consimtamantul organizatorului sa pastreze datele anonimizate pe o perioada nedeterminata.

d)      Sa inscrie numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale care atesta achizitia produsului participant in perioada campaniei astfel:

-          Participantii trebuie sa completeze formularul Inscrie Bon, cu toate informatiile solicitate: Numarul Bonului Fiscal, Data bonului fiscal, magazinul de unde a fost achizitionat produsul, numarul de produse Tefal achizitionate pe bon si adresa unde doreste livrarea produsului din catalog.

-          De asemenea, trebuie sa scrie numele fiecarui produs Tefal si valoarea totala, cu TVA a acestuia. Astfel, daca un consumator cumpara mai multe produse de acelasi fel, le va inregistra o singura data si va trece in sectiunea  “Valoare Produs Tefal” valoarea totala, cu TVA, a acestor produse. Daca un consumator cumpara produse Tefal diferite, ele vor fi inregistrate in casute separate.

-          Participantul va incarca o fotografie a bonului fiscal/facturii fiscale ce atesta achizitia, incluzand in fotografie zona din bon in care este vizibila achizitia produselor Tefal (minim brand si denumire produs),data achizitiei, numele furnizorului, data si numarul bonului/facturii, valoarea individuala a produselor Tefal, precum si valoarea totala a facturii. Fotografia bonului trebuie sa fie clara, in format .jpg, .png sau .tiff, sa nu depaseasca dimensiunea maxima de 2 Mb, iar informatiile cuprinse sa fie lizibile.

-          Va bifa faptul ca aceste date sunt corecte, asumandu-si responsabilitatea pentru corectitudinea lor, inclusiv ca nu au facut retur sau anulat comanda de achizitie si faptul ca ii apartin (numele si prenumele titularului facturii trebuie sa fie aceleasi cu numele si prenumele detinatorului contului).

-          Dupa ce completeaza corect datele de mai sus, participantul va apasa butonul “Inscrie bon” si va primi urmatorul mesaj automat: “Ai inregistrat bonul. Urmeaza sa il validam si in maximum 35 de zile calendaristice poti vedea punctele in contul tau.

6.2. In urma inscrierii bonurilor/facturilor fiscale, participantii in Campanie vor acumula puncte in conturile lor create pe www.clubtefal.ro, in functie de valoarea produsului participant achizitionat in perioada campaniei. Numarul de puncte reprezinta 5% din valoarea cu TVA a produsului achizitionat, ce se regaseste pe bonul fiscal/factura fiscala inregistrata pe www.clubtefal.ro. De exemplu, daca un participant a inscris un produs participant a carui valoare cu TVA pe factura fiscala/bonul fiscal este de 200 de lei, participantul acumuleaza, in urma validarii inscrierii, 10 puncte in contul sau. Valoarea produsului reprezinta valoarea platita efectiv de participant pentru produsul inscris in campanie. Aceasta va include toate reducerile acordate pentru produsul respectiv, chiar daca pe factura/bon acestea au fost mentionate separat.

6.3.  Validarea bonurilor/facturilor fiscale se va face in termen de maximum 35 de zile calendaristice de la data inscrierii, de catre un reprezentant al Organizatorului. In urma validarii inscrierii, participantul va vedea in contul sau creat pe www.clubtefal.ro numarul de puncte acumulate in urma bonurilor/facturilor fiscale inscrise in campanie.

Numarul de puncte ce va rezulta in urma validarii, va fi intotdeauna numar intreg. In cazul in care, in urma inscrierii bonului/facturii, vor rezulta fractii, atunci numarul de puncte validat va fi rotunjit astfel:

  • Numarul de puncte cu fractii cuprinse intre ,00 si ,49, se va rotunji in minus. De exemplu, daca in urma inscrierii unui bon fiscal/facturi fiscale, au rezultat 14,49 de puncte, participantul va acumula 14 puncte in contul sau.
  • Numarul de puncte cu fractii cuprinse intre ,50 si ,99, se va rotunji in plus. De exemplu, daca in urma inscrierii unui bon fiscal/facturi fiscale, au rezultat 14,50 de puncte, participantul va acumula 15 puncte in contul sau.

6.4. Un participant poate inscrie mai multe bonuri/facturi diferite in campanie. Punctele colectate cu fiecare bon fiscal / factura fiscala inscris/a in campanie se vor cumula in contul participantului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica sau chiar bloca din platforma orice utilizator pentru care exista suspiciune de frauda, inclusiv utilizatorii care vor inscrie bonuri apartinand altor persoane, cum ar fi, dar fara a se limita la inscrierea unei facturi care are ca nume client un alt nume decat cel al persoanei care a inscris factura respectiva sau, daca in urma verificarii cu retailerul de unde s-a facut achizitia, se constata ca produsele de pe factura respectiva au fost returnate sau refuzate la receptie.

6.5. Un bon fiscal/o factura fiscala poate fi inscris/inscrisa o singura data in cadrul prezentei Campanii. Bonurile fiscale/facturile fiscale care atesta achizitia produselor participante trebuie pastrate pentru validare in eventualitatea solicitarii schimbarii punctelor acumulate (partiale sau totale) cu produse din catalogul de produse aflat pe www.clubtefal.ro.

6.6. Pe baza inscrierilor valide in prezenta campanie, un participant va putea solicita schimbarea punctelor acumulate cu oricate produse din catalog doreste, cu conditia ca in momentul solicitarii unui produs din catalog, sa dispuna de numarul necesar de puncte. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare inscriere in campanie (achizitia de produse participante si conexiunea la internet).

 

 

SECTIUNEA 7. VALIDAREA  INREGISTRARILOR

 

7.1 Pentru a putea fi declarate valide, inregistrarile in Campanie trebuie sa indeplineasca cumulativ, in mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

  • inscrierile sa se faca pe platforma web www.clubtefal.ro 
  • inscrierile trebuie sa se faca in perioada desfasurarii Campaniei 25.01.2021 ora 00.00.00 – 9.01.2022 ora 23.59.59, ora Romaniei.
  • participantul in campanie sa detina un cont activ pe www.clubtefal.ro, completand numele si prenumele sau, adresa de email, parola dorita si telefonul, ca fiind solicitari obligatorii pentru participare. Participantul isi asuma responsabilitatea pentru corectitudinea datelor si, prin inscrierea lor, confirma ca sunt ale sale.
  • inscrierile sa contina facturi/bonuri fiscale de achizitie a produselor participante in campanie, descrise in sectiunea 5 a prezentului regulament, din perioada 01.01.2021 – 31.12.2021, inclusiv.
  • participantul sa inscrie in campanie numai facturi/bonuri fiscale care ii apartin, adica numele detinatorului contului sa fie acelasi cu numele titularului facturii fiscale inscrise in campanie
  • participantul sa inscrie in campanie numai facturi/bonuri fiscale care sunt valide, adica nu au fost anulate ulterior prin returul sau refuzarea comenzii produselor inscrise in campanie,
  • participantul sa inscrie numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale care atesta achizitia produsului participant in perioada campaniei, intocmai cum este descris in sectiunea 6.1 a prezentului Regulament.
  • informatiile continute de bonul fiscal/factura fiscala inscris/a in campanie, mentionate in sectiunea 6.1, sa fie vizibile si lizibile
  • bonul fiscal/factura fiscala sa nu existe in baza de date ca fiind inscris/inscrisa anterior.

7.2. Validarea inregistrarilor bonurilor/facturilor fiscale si acordarea punctelor se va face de Organizator in maximum 35 de zile calendaristice de la data inscrierii lor in Campanie.

In situatia in care Organizatorul valideaza inregistrarea, dar ulterior va constata ca produsele inscrise in Campanie nu mai apartin utilizatorului din diverse motive, cum ar fi, dar fara a se limita la, acestea au fost returnate magazinului din care au fost achizitionate, acesta are dreptul de a invalida inscrierea in Campanie si a retrage punctele acumulate cu inscrierea respectiva si implicit nu va expedia produsele revendicate din catalog pe baza acestor inscrieri, chiar daca revendicarea s-a efectuat in aceasta perioada. In situatia in care, produsele revendicate pe baza punctelor acumulate au fost deja expediate, participantul se obliga sa returneze pe cheltuiala sa produsul revendicat, in ambalajul original, fara deteriorari si urme de folosire, in maxim 3 zile lucratoare de la data informarii primite din partea Organizatorului (prin e-mail sau telefon).

7.3. In situatia in care o inregistrare nu este completa sau corecta pentru a putea fi validata (cum ar fi, dar fara a se limita la copia bonului/facturii fiscale nu este lizibila sau este incompleta),Organizatorul va incerca contactarea participantului printr-un e-mail (folosind adresa de e-mail clubtefal@puremedia.ro) ce va contine o solicitare de transmitere a informatiilor care lipsesc pentru ca inregistrarea sa poata fi validata. Daca participantul nu transmite informatiile solicitate in maximum 3 zile lucratoare de la data expedierii e-mailului, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida inregistrarea si nu va acorda punctele.

7.4. Dupa validarea inregistrarii bonurilor/facturilor fiscale de catre Organizator, participantul va putea vedea in sectiunea Contul Tau numarul de puncte acumulate.

7.5. Participantii care detin deja puncte in Contul Tau in data de 25.01.2021, data de incepere a Campaniei, pot solicita schimbarea punctelor cu produse din catalog, cu conditia sa detina numarul necesar de puncte pentru a solicita produsul ales. In situatia in care numarul necesar de puncte nu este suficient pentru a solicita schimbarea cu produse din catalog, participantul poate continua inregistrarea de bonuri/facturi fiscale conform sectiunii 6 a prezentului Regulament, iar acestea se vor adauga la punctele deja existente in Contul Tau.

7.6. Daca la data de 31.01.2022, in sectiunea Contul Tau exista puncte acumulate pentru achizitiile efectuate pana la data de 31.12.2019, inclusiv, si si nefolosite pentru revendicarea produselor, atunci acestea se vor sterge automat dupa data de 31.01.2022.

 

 

SECTIUNEA 8. CATALOGUL DE PRODUSE

8.1. Catalogul de produse care pot fi solicitate de catre participanti in schimbul punctelor acumulate in cadrul prezentei Campanii si punctele necesare pentru a  putea efectua schimbul pot fi vizualizate in tabelul urmator:

Numar de puncte necesar

Denumire produs

Cod Produs

Valoare de piata (TVA inclus)

Valoare individuala de piata (TVA inclus)

50 puncte

Set de 3 caserole Tefal, 50 p.

K3028912

RON 69.00

RON 69.00

Aparat pentru indepartarea scamelor Tefal, 50 p.

JB1011E0

RON 79.00

RON 79.00

Tigaie Tefal 26 cm, 50 p.

B5670553

RON 79.00

RON 79.00

75 puncte

Storcator de citrice Tefal, 75 p.

ZP300138

RON 109.00

RON 109.00

Set de 2 cutite din inox (bucatarului si universal)  Tefal, 75 p.

K2320214

RON 163.00

RON 109.00

K2320914

RON 54.00

Oala din inox Tefal, 75 p.

A7027985

RON 149.00

RON 149.00

100 puncte

Mixer vertical Tefal, 100 p.

HB641838

RON 239.00

RON 239.00

Rasnita electrica Tefal, 100 p.

GT110838

RON 129.00

RON 129.00

Aparat de calcat cu abur Tefal, 100 p.

DT3030E0

RON 249.00

RON 249.00

150 puncte

Plancha electrica Tefal, 150 p.

CB6A0830

RON 349.00

RON 349.00

Mixer de mana cu bol Tefal, 150 p.

HT615138

RON 329.00

RON 329.00

Set de 2 tigai + maner detasabil Tefal, 150 p.

L3349453

RON 329.00

RON 329.00

200 puncte

Fier de calcat Tefal, 200 p.

FV5695E1

RON 379.00

RON 379.00

Set 2 tigai (wok + grill) Tefal, 200 p.

G2551972

RON 433.00

RON 214.00

E2294074

RON 219.00

Cuptor cu convectie Tefal, 200 p.

OF444834

RON 429.00

RON 429.00

250 puncte

Friteuza cu aer cald Tefal, 250 p.

EY201815

RON 499.00

RON 499.00

Masina de paine Tefal, 250 p.

PF220838

RON 599.00

RON 599.00

Masina de tocat Tefal cu accesorii carnati si suc de rosii, 250 p.

NE113135

RON 469.00

RON 469.00

 

Prezentul catalog de produse este valabil in perioada 25.01.2021 – 31.12.2021, in limita stocului disponibil. Organizatorul isi rezerva dreptul de a inlocui produsele din catalog pe parcursul desfasurarii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul cu cel putin 3 zile lucratoare inaintea intrarii in vigoare a inlocuirilor respective pe site-ul www.clubtefal.ro.

8.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor Tefal participante, descrise sectiunea 5 si costul conexiunii la internet).

8.3. Nu se poate acorda contravaloarea in bani a produselor din catalog achizitionate in schimbul punctelor acumulate in cadrul prezentei Campanii.

8.4. Imaginile produselor din catalog folosite pe materialele de promovare ale Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

8.5. In situatia in care in urma solicitarii unui produs din catalog in schimbul punctelor acumulate, acesta nu este disponibil si nu poate fi livrat de organizator in perioada stabilita prin prezentul Regulament, Organizatorul se obliga sa il inlocuiasca cu un produs echivalent din punctul de vedere al caracteristicilor sau sa elibereze punctele folosite pentru solicitarea acestuia pentru a da posibilitatea participantului sa revendice alte produse din catalog.

8.6. Participantii pot inregistra bonuri/facturi fiscale pana la data 9.01.2022, inclusiv, ora 23:59:59, cu conditia ca bonurile/facturile fiscale sa respecte conditiile de participare mentionate in Sectiunea 6 a prezentului regulament si pot solicita schimbarea punctelor cu produse din catalogul valabil in acel moment, pana la data de 31 ianuarie 2022, inclusiv, ora 23:59:59.

 

 

SECTIUNEA 9. LIVRAREA PRODUSELOR DIN CATALOG

9.1. Dupa validarea inregistrarilor si acumularea de puncte necesare, un participant poate solicita produse din catalogul de produse disponibil pe www.clubtefal.ro, in schimbul punctelor. Pentru a face acest lucru, participantul trebuie:

  • sa acceseze sectiunea Catalog de Produse
  • sa selecteze produsul dorit si sa apese butonul Revendic din dreptul produsului
  • sa completeze toate campurile obligatorii pentru livrarea produsului
  • sa apese butonul Trimite

 9.2. Produsele vor fi expediate prin curier rapid, la adresa mentionata in momentul inscrierii bonului/facturii, in termen de maxim 60 de zile de la data solicitarii si se vor inmana in baza semnarii AWB-ului ce insoteste coletul. In momentul inmanarii produsului, castigatorul are obligatia de a prezenta bonurile fiscale/facturile fiscale inscrise in Campanie si validate de Organizator.

9.3. In situatia in care, in urma revendicarii unui produs, acesta nu mai este disponibil in stoc si comanda nu poate fi onorata de Organizator, acesta va propune participantului un produs inlocuitor sau anularea comenzii pentru a elibera punctele folosite pentru revendicarea respectiva, astfel incat participantul sa le poata folosi pentru revendicarea altor produse din catalog.

 

 

 

SECTIUNEA 10. BONURI / FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE

10.1. Bonurile fiscale/facturile fiscale care sunt deteriorate, nelizibile, falsificate, inventate, apartinand altor persoane decat participantului, titular al contului pe www.clubtefal.ro, care se dovedesc, in urma verificarilor cu retailerii, ca au fost anulate printr-un retur ulterior, cat si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare in cadrul Campaniei. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum si celelalte firme implicate in Campanie nu isi asuma nicio raspundere pentru bonurile/facturile fiscale necorespunzatoare (deteriorate, nelizibile, falsificate, pierdute, instrainate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde produse din catalog pe baza unor astfel de bonuri/facturi fiscale care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

10.2. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor/facturilor fiscale sau de instrainarea lor.

 

 

SECTIUNEA 11. RESPONSABILITATE

11.1 Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte in disputele referitoare la drepturile asupra facturilor inscrise in Campanie, precum si asupra punctelor acumulate in cadrul campaniei si implicit a produselor din catalog solicitate in schimbul punctelor. Toate litigiile referitoare la aceste drepturi nu vor influenta aplicarea principiului conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda produsele persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii produselor de catre participant, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

11.2 Organizatorul Campaniei va acorda produse din catalog Participantilor care au luat parte la Campanie, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii produselor participante la Campanie, prin bon fiscal/factura fiscala in original, in momentul primirii produsului. In cazul in care Organizatorul constata ca un participant nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin participantului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului participant. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce produsul din catalog a fost deja acordat, respectivul castigator va restitui Organizatorului valoarea produsului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu aceasta.

11.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si a interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a participantului in cauza, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.

11.4. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari necastigatoare ce apar ulterior acordarii efective a produselor din catalog oferite in cadrul acestei Campanii.

11.5. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

  • Pierderile, intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de internet, generate de retelele de telefonie mobila sau internet sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;   
  • Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal/aceeasi factura fiscala; in acest caz va fi validat castigator acel participant care face dovada bonului/facturii in original;
  • Situatiile in care participantii inscriu pe pagina web o adresa de email, o adresa de livrare sau un numar de telefon incorect si din aceasta cauza castigatorul nu poate fi contactat pentru a fi validat si/sau pentru a i se livra produsul solicitat in schimbul punctelor acumulate;
  • Situatiile in care participantii achizitioneaza in perioada campaniei produse neparticipante la promotie.
  • Situatiile in care bonul fiscal/factura fiscala inscris/a in campanie este in afara perioadei campaniei.
  • Situatia in care e-mailul transmis catre participanti nu a fost vizualizat, a fost blocat sau primit intr-un folder de tip Spam.
  • Situatia in care data si ora de inscriere in Campanie difera de cea specificata de participant.
  • Situatia in care produsele revendicate au intarzieri la livrare sau nu se livreaza din vina companiei de curierat sau pentru ca destinatarul nu a fost gasit la adresa de livrare sau refuza primirea coletului.

 

11.6. Organizatorul are dreptul de a invalida inscrierile care contin informatii false ori vadit eronate si care nu indeplinesc conditiile de validare mentionate in prezentul Regulament.

11.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al campaniei.

11.8. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Incercarea de frauda, precum inscrierea aceleiasi facturi folosind nume si/sau adrese de e-mail diferite vor rezulta in descalificarea respectivului participant si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi produsul solicitat. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de puncte, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

 

SECTIUNEA 12. CONFIDENTIALITATEA DATELOR – GDPR

12.1.  Prin participarea la campania promotionala „ Club Tefal” confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora si cu privire la includerea datelor personale in baza de date a Groupe SEB Romania SRL., Organizatorul, Groupe SEB Romania SRL., este, potrivit legii privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, operator iar Pure Media este imputernicitul Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate in cadrul acestei campanii in scopurile mai sus declarate. Scopul acestei baze de date consta in acordarea punctelor si respectarea prevederilor legislatiei fiscale. Organizatorul va mentine activa platforma pe o perioada nedeterminata de timp. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiilor implicate in organizarea si gestionarea campaniei, firmele de curierat fiind incluse in aceasta exceptie.

12.2. Participarea la Campaniei nu este in niciun fel conditionata de acceptarea de catre participanti asupra primirii de newsletter din partea Operatorului. Participantii pot oricand consimti sau retrage consimtamantul de la primirea de newsletter.

12.3. In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra de la Participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

 (i)           nume

(ii)           prenume

(iii)          numar de telefon

(iv)         Adresa e-mail

(v)          domiciliu, resedinta sau alta adresa de livrare;

(vi)        datele rezultate din vizitarea site-ului Campaniei;

12.4. Scopul acestei prelucrari de date personale consta in organizarea si desfasurarea prezentei campanii si respectarea obligatiilor ce sunt in sarcina Operatorului. Pentru persoanele care accepta primirea de newsletter, scopul prelucrarii va fi si transmiterea de newsletter.

12.5. Temeiurile prelucrarii sunt:

                a. obligatii ce deriva din desfasurarea prezentei campanii;

b. Interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfasurarea in bune conditii a campaniei in ceea ce priveste datele rezultate din vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificari in vederea validarii inscrierilor;

c. Interesul legitim al operatorului de a dovedi inclusiv fata de autoritatile de control desfasurarea campaniei;

d. Consimtamantul persoanei vizate pentru datele prelucrate in situatia persoanelor abonate la newsletter.

12.6. Datele utilizatorilor platformei www.clubtefal.ro vor fi pastate pe toata durata mentinerii contului in cadrul platformei, dar nu mai mult de 12 luni din momentul in care organizatorul decide inchiderea platformei, exceptie facand datele personale ale persoanelor care aleg sa schimbe punctele pentru produse din catalog care vor fi pastrate in contabilitate potrivit normelor fiscale (dar acestea nu vor mai fi facute publice). Durata de prelucrare a datelor persoanelor abonate la newsletter se realizeaza pana la retragerea consimtamantului, in masura in care nu exista un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor in continuare.

12.7.Participantilor la campania promotionala le sunt garantate drepturile prevazute de Regulamentul privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmatoarele drepturi:

-          dreptul de informare potrivit caruia orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Operator si dreptul de acces la date;

-          dreptul la rectificare;

-          dreptul de a solicita stergerea datelor;

-          dreptul la restrictionarea prelucrarii;

-          dreptul la portabilitatea datelor

-          dreptul de opozitie prin care persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care se afla, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazului in care operatorul demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

-            Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri.

-            Dreptul de a-si retrage consimtamantul

12.8. Aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unui email la adresa clubtefal@puremedia.roDupa crearea contului pentru inscrierea in campanie, fiecare participant va primi pe adresa de e-mail mentionata in formularul de inscriere,  un mesaj ce contine date unice de autentificare cu care poate verifica in orice moment si urmatoarele informatii:

  • Date personale procesate de Operator;
  • Temeiurile prelucrarii
  • Scopurile procesarii;
  • Perioada procesarii;
  • Data la care datele personale vor fi sterse automat.

12.9. In aceasta platforma, participantii au posibilitatea de a actualiza datele cu caracter personal care nu mai sunt de actualitate. Acestea se vor actualiza automat in baza de date si vor afecta toate inregistrarile in campanie.

12.10. In cazul in care participantii doresc stoparea procesarii datelor cu caracter personal inainte de data pentru care au furnizat acordul anterior, prin aceasta platforma se poate trimite o cerere de stopare a procesarii si stergerii definitive a datelor. Cererea se trimite prin email la adresa clubtefal@puremedia.ro. Aceste cereri vor fi solutionate in termenul de o luna. Imputernicitul Operatorului va trimite o notificare pe e-mail participantului in momentul in care cererea a fost solutionata.

12.11. Cererile scrise vor fi transmise la S.C. Groupe SEB Romania S.R.L., Bucuresti, Str. Ermil Pangratti nr. 13, sector 1 si vor fi solutionate de catre Organizator, acesta avand responsabilitatea de a colecta cererile privind exercitarea drepturilor garantate de Regulament privind protectia datelor personale venite din partea participantilor pentru a le aduce la cunostinta ofiterului DPO. Organizatorul are de asemenea responsabilitatea de a trimite raspunsurile catre participantii care au formulat astfel de cereri.

12.12. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiilor implicate in organizarea si gestionarea acestei campanii.

12.13. In plus, participand la aceasta campanie cu actualul regulament, declarati ca ati citit si ati luat la cunostinta si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate  a Groupe SEB Romania SRL.

12.14. Participand la actuala campanie sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul prezentei campanii, conform celor mentionate mai sus.

12.15. Operatorul si Imputernicitul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului privind protectia  datelor personale stocate.

 

 

SECTIUNEA 13. INCETAREA CAMPANIEI

13.1. Organizatorul poate decide incetarea campaniei in momentul inchiderii platformei www.clubtefal.ro, dar nu inainte de a anunta publicul cu cel putin 10 zile lucratoare inaintea intrarii in vigoare, pe site-ul www.clubtefal.ro. In acest termen de 10 zile lucratoare, participantii care au acumulat suficiente puncte in cont, pot revendica produse din catalogul valabil in acel moment. La finalul celor 10 zile lucratoare, toate punctele ramase nefolosite vor fi sterse automat, iar participantii nu vor mai putea solicita schimbarea lor cu produse din catalog.

13.2. Prezenta Campanie poate inceta si in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora.

13.3. In intelesul prezentului Regulament pot constitui cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:

a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile in campanie;

b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a produselor din catalog;

c) tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

d) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

13.4. Enumerarea de mai sus nu este limitativa fiind utilizata numai in scop exemplificativ.

13.5. Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1634 alin. (1) – (3) Codul Civil. In cazul in care invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.

 

SECTIUNEA 14. LITIGII

14.1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Romania.

14.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite in termen de 2 saptamani de la data terminarii campaniei pe urmatoarea adresa: S.C. Groupe SEB Romania S.R.L., societate comerciala cu sediul social in Bucuresti, Strada Ermil Pangratti nr. 13, Sector 1. Dupa aceasta data Organizatorul si imputernicitul nu vor mai lua in consideratie nici o contestatie.

 

SECTIUNEA 15. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant, pe site-ul www.clubtefal.ro, sau printr-o solicitare scrisa catre SC Groupe SEB Romania SRL, cu sediul in Bucuresti, Strada Ermil Pangratti 13, sector 1.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator; anuntul va fi facut pe site-ul www.clubtefal.ro.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare si a fost semnat intr-un exemplar original, astazi 22.01.2021.

 

 

 

Organizator,

SC. Groupe SEB Romania SRL

Administrator

Ivaylo Grozdanov