Garantii standard si service

Lucruri perfecte nu exista. Si nici produse care sa nu se strice niciodata. Indiferent daca sunt facute de oameni sau de masini. Ori chiar de roboti. Asa ca vrem sa te punem in tema, in caz ca se intampla pocinogul.

Ce reprezinta garantiile produselor?

Garantiile sunt angajamentul nostru ca iti vom repara, inlocui sau restitui pretul platit, fara niciun cost suplimentar pentru tine. In situatia in care un produs cumparat de la noi va avea o problema de functionare timp de 24 luni de la data achizitiei.

Ce fel de garantii au produsele?

Toate produsele pe care le comercializam beneficiaza in mod standard de o garantie de conformitate si de o garantie tehnica (sau comerciala).

Garantia de conformitate este cea care iti ofera siguranta ca produsul cumparat respecta specificatiile si caracteristicile tehnice ori functionale comunicate in momentul vanzarii. Potrivit dispozitiilor legale in vigoare, aceasta garantie nu poate avea o durata mai mica de 24 luni. Exceptie fac doar produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica decat atat. In acest caz, garantia de conformitate va fi redusa la acest termen.

Garantia tehnica este cea oferita in mod voluntar de producator si este comunicata in specificatiile produselor. Aceasta garantie nu are o durata minima prevazuta de lege, iar continutul ei este in intregime la decizia producatorilor. Unii dintre acestia pot alege sa ofere o durata de garantie unica pentru intregul produs, iar altii pot alege sa ofere durate de garantie diferite pentru diversele componente ale produsului (de exemplu, 6 luni pentru acumulator si 12 de luni pentru ecran, in cazul unui laptop). Insa in cele mai multe cazuri, durata garantiei tehnice va fi cel putin egala cu durata minima legala a garantiei de conformitate.

Doar pentru garantia tehnica se emite un certificat de garantie. Beneficiezi de garantia de conformitate numai pe baza declaratiei de conformitate, care uneori poate fi un document distinct sau alteori poate fi inclusa in certificatul de garantie.

Cum intru in posesia certificatului de garantie si a declaratiei de conformitate?

Pentru cumparaturile din reteaua de magazine Flanco, certificatul de garantie si declaratia de conformitate iti vor fi predate impreuna cu produsul si factura de achizitie.

In cazul cumparaturilor din magazinul online, vei regasi certificatul de garantie si declaratia de conformitate in colet sau in cutia produsului. In situatia in care acestea lipsesc, da-ne un semn la suport@flanco.ro ori telefonic la 021.9344 sau 037.447.71.00 (de luni pana sambata intre orele 08:00-21:00 si duminica intre orele 09:00-18:00) si vom remedia cu promptitudine situatia. Nu uita sa ne comunici sau sa ai la indemana si numarul comenzii din care face produsul primit fara certificat de garantie sau declaratie de conformitate.

Cum beneficiez de garantie?

In certificatul de garantie regasesti toate informatiile necesare cu privire la garantia produsului tau: termenul de garantie, conditiile de acordare, precum si unitatile de service autorizate pentru reparatii.

In cazul aparitiei unei defectiuni, anunta service-ul si informeaza-te despre optiunile disponibile pentru categoria din care face parte produsul tau. In functie de situatie, service-ul poate decide efectuarea reparatiei la locul utilizarii produsului (de exemplu, pentru electrocasnice mari sau pentru incorporabile),ori poate prelua printr-un curier produsul de la tine in vederea repararii.

Poti desigur sa vii si intr-unul din magazinele din reteaua Flanco cu produsul defect, daca face parte dintr-o categorie usor transportabila. Ne vom ocupa noi de trimiterea acestuia in service-ul autorizat, insa o data reparat, vei putea ridica produsul numai din acelasi magazin unde l-ai predat.

Suntem desigur bucurosi sa-ti oferim asistenta la datele de contact mentionate mai sus, in toate cazurile cand intampini probleme in contactarea service-ului.

Cum beneficiez de service?

Service-ul are obligatia sa iti repare produsul in termen de 15 zile calendaristice. Acest termen se socoteste fie de la momentul anuntarii service-ului, fie de la momentul predarii bunului catre curier sau magazinul Flanco, in functie de caz. Iar dupa efectuarea reparatiei, termenul de garantie al produsului tau va fi prelungit cu numarul de zile aferent perioadei cuprinse intre momentul cand a ajuns in service si momentul cand ti-a fost inapoiat reparat.

In cazul in care produsul nu poate fi reparat si service-ul confirma ca defectiunea acestuia nu este rezultatul unei folosiri contrare instructiunilor, manualului de utilizare sau conditiilor din certificatul de garantie, ti-l vom inlocui. Produsul de inlocuire va beneficia la randul sau de o garantie noua, distincta de cea a produsului inlocuit.

Daca nici inlocuirea produsului nu va fi posibila, atunci iti vom restitui contravaloarea acestuia.

Ce se intampla daca nu mai am factura produsului?

Angajamentul privind garantiile produselor pe care le comercializam poate fi sustinut doar pentru produsele cumparate din reteaua noastra de magazine sau de pe flanco.ro. Iar factura fiscala Flanco este documentul care atesta aceasta achizitie. Iata de ce, in momentul in care vei avea nevoie de service, va fi nevoie sa prezinti pe langa certificatul de garantie si factura de achizitie a produsului.

In cazul cumparaturilor din magazinul online, vei regasi oricand factura in contul tau.

Trebuie pastrat ambalajul produsului pentru a beneficia de garantie?

Nu. Insa ambalajul se poate dovedi util in situatia in care va fi necesara expedierea produsului in service.

Dar nu uita ca poti sa alegi oricand serviciul Garantie Extinsa, chiar si dupa ce ai cumparat produsul. Beneficiezi de reparea acestuia in doar 5 zile lucratoare, plus alte beneficii surprinzatoare.