Serviciul de livrare la domiciliu iti aduce urmatoarele avantaje:
• Daca ai cumparat de pe www.flanco.ro: la cumparaturi de peste 200 de lei transportul costa 10.99 lei. Daca valoarea comenzii este mai mica de 200 de lei, costul transportului este de 14.99 lei.
• Daca ai cumparat din magazinele Flanco: transportul pana la usa casei tale este gratuit, daca achizitia are o valoarea mai mare de 800 de lei. Pentru cumparaturi cu o valoarea mai mica de 800 de lei, taxa de transport este de doar 10.99 lei.
• Termenul standard de livrare este de 4 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, daca nu se specifica un alt termen in cosul de cumparaturi. In perioada Sarbatorilor de Iarna si de Pasti sau a campaniei Black Friday, termenul de livrare a produselor comandate poate varia intre 5 - 10 zile lucratoare.
• In cazul in care transportatorul nu te gaseste la adresa mentionata in comanda, va livra coletul a-2-a zi fara costuri suplimentare.
• Flanco iti ofera GRATUIT posibilitatea deschiderii coletului si verificarii produsului comandat. Iti recomandam sa verifici INAINTE de a prelua coletul si de a semna pentru primirea acestuia. In cazul in care observi ca produsul prezinta semne de lovituri, indoiri, sparturi, zgarieturi, poti refuza coletul, iar noi iti vom expedia un alt produs.Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maximum 24 ore de la livrare.
Care este termenul de livrare?
Termenul standard de livrare este de 4 zile lucratoare de la data plasarii comenzii pentru produsele aflate in stocul Flanco. Termenul de livrare al produselor aflate la comanda este mentionat in pagina produsului si in cosul de cumparaturi.
Termenul de livrare se refera la comenzile pentru care ai ales plata ramburs sau card online.
Daca ai ales alta modalitate de plata: ordin de plata bancar sau plata in rate, termenul de livrare se calculeaza de la data efectuarii platii.
Care sunt termenii de transport/expediere?
In cazul in care transportatorul nu gaseste destinatarul la adresa mentionata pe colet in intervalul orar stabilit, va livra coletul a-2-a zi fara costuri suplimentare.
Daca un colet nu se poate livra in mod repetat, acesta se va returna la unul din magazinele Flanco.
La cererea clientului, Flanco va efectua o noua expediere, cu plata transportului la destinatar. In cazul in care si a-2-a tentativa esueaza din motive independente de Flanco sau transportator, clientul va trece in regim de plata in avans pentru urmatoarele comenzi.
In situatiile in care este necesara reprogramarea transportului sau acesta intarzie din cauze de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile, etc.),ne rezervam dreptul de a efectua transportul doar pana in zona practicabila.
Care sunt termenii desfacerii coletului?
Te rugam sa deschizi coletul in prezenta agentului de livrare. In cazul in care produsul nu se afla in stare perfecta poti refuza comanda, completand un Proces Verbal de constatare, pe care sa ni-l transmiti pe: suport@flanco.ro
Reclamatiile ulterioare privind integritatea produselor, in cazul in care nu s-au mentionat daune pe documentul de transport, nu vor fi acceptate.