Avantaje:
Livrare rapida
termenul standard de livrare este de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, daca nu se specifica un alt termen in cosul de cumparaturi; in perioada Sarbatorilor de Iarna, de Pasti, a campaniei Black Friday sau din cauze de forta majora (cai de acces inzapezite, impracticabile, inundatii etc.) termenul de livrare a produselor comandate poate varia intre 5 - 10 zile lucratoare
Deschiderea coletului la destinatie si verificarea produsului comandat
totul este GRATUIT, deoarece ne dorim sa ajunga la tine produsele in perfecta stare; iti recomandam sa verifici INAINTE de a semna pentru primirea acestuia si de a prelua coletul
in cazul in care observi ca produsul prezinta semne de lovituri, indoiri, sparturi, zgarieturi, poti refuza coletul, iar noi iti vom expedia un alt produs. daca, totusi, ai acceptat coletul, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maximum 24 ore de la livrare
Gratuitate si costuri minime de transport
daca ai cumparat de pe www.flanco.ro, la cumparaturi de peste 200 de lei, transportul costa doar 10.99 lei; daca valoarea comenzii tale este mai mica de 200 de lei, costul transportului este de 14.99 lei
daca ai cumparat din magazinele Flanco: transportul pana la usa casei tale este gratuit, daca achizitia ta are o valoarea mai mare de 800 de lei; pentru cumparaturi cu o valoarea mai mica de 800 de lei, taxa de transport este 10.99 lei

in cazul in care curierul nu te gaseste la adresa mentionata in comanda, va livra coletul a-2-a zi fara costuri suplimentare
Care este termenul de livrare?
termenul standard de livrare este de 2 zile lucratoare, de la data plasarii comenzii, pentru produsele aflate in stocul Flanco
termenul de livrare al produselor prin comanda este mentionat in pagina produsului si in cosul de cumparaturi
termenul de livrare standard se aplica la comenzile pentru care ai ales plata ramburs sau card online
daca ai ales alta modalitate de plata, ordin de plata bancar sau plata in rate, termenul de livrare se calculeaza de la data efectuarii platii
Care sunt termenii de transport/expediere?
in cazul in care curierul nu te gaseste la adresa mentionata pe colet, in intervalul orar stabilit, va livra coletul a-2-a zi, fara costuri suplimentare
daca un colet nu se poate livra in mod repetat, acesta va fi returnat la unul din magazinele Flanco si, la cererea clientului, vom efectua o noua expediere, cu plata transportului la destinatar
in cazul in care si a-2-a tentativa esueaza, din motive independente de Flanco sau curier, clientul va trece in regim de plata in avans pentru urmatoarele comenzi
in situatiile in care este necesara reprogramarea transportului sau acesta intarzie din cauze de forta majora (inundatii, cai de acces inzapezite, impracticabile, etc.) ne rezervam dreptul de a efectua transportul doar pana in zona practicabila
Care sunt termenii desfacerii coletului?
te rugam sa deschizi coletul in prezenta curierului; in cazul in care produsul nu se afla in stare perfecta poti refuza comanda, completand simplu si rapid un Proces Verbal de constatare, pe care sa ni-l transmiti pe: suport@flanco.ro
reclamatiile ulterioare privind integritatea produselor, in cazul in care nu s-au mentionat daune pe documentul de transport, nu vor fi acceptate