Scapi de orice griji daca telefonul tau mobil, laptopul sau tableta se sparge ... din cauza ta sau ramai fara el.
Alege sa iti asiguri telefonul, laptopul sau tableta in magazinele Flanco si ai urmatoarele beneficii:
asigurarea dispozitivului in caz de daune accidentale sau furt
repararea dispozitivului in doar 5 zile lucratoare din momentul trimiterii in service, pentru reparatiile acoperite de garantia oferita de producator
un numar de telefon dedicat (0372 77 77 68) la care poti suna pentru a beneficia de asigurare
pretul asigurarii in functie de valoarea dispozitivului tau

✔ CE ESTE ACOPERIT?
Daunele accidentale cauzate de tine sau persoane autorizate, inclusiv contactul accidental cu lichide
Daunele cauzate de terti, impotriva vointei tale
Furtul
Reparatii in limita sumei asigurate
Unde esti acoperit?
In Romania, dar si in afara tarii in limita a 30 de zile consecutive (per calatorie).
Alte conditii ale asigurarii
La inlocuirea bunului asigurat cu unul nou, valoarea celui nou nu poate depasi suma asigurata inscrisa in polita de asigurare.
Ce trebuie sa faci?
Nerespectarea acestor pasi poate duce la anularea solicitarii

transmiti o notificare catre Marsh Broker in termen de 7 zile lucratoare de la descoperirea incidentului la numarul de telefon 0372 77 77 68. In cazul incidentelor survenite in afara Romaniei, in termen de 2 zile lucratoare de la intoarcerea in Romania. In cazuri exceptionale, pot fi luate in considerare circumstante speciale care cauzeaza o intarziere in formularea cererii, doar in cazul in care nu exista pierderi suplimentare.
raportezi la politie, in termen de 48 de ore de la descoperirea incidentului.

Cererea de despagubire va contine:
formularul de cerere, completat;
certificatul de asigurare si factura in original;
raportul Politiei si numarul de referinta de la Politie, in cazul unei cereri de despagubire pentru furt

IMPORTANT:
Formularul de cerere trebuie completat personal, in cazul in care brokerul ti-a solicitat completarea acestuia sau nu ati notificat deja dauna telefonic),exact si conform cu realitatea si transmis prin e-mail.
Cererile de despagubire inregistrate care nu contin o descriere precisa si detaliata a evenimentului sau care au campuriobligatorii necompletate, nu vor fi procesate pana la clarificarea lor. Introducerea unor informatii, inexacte sau false in mod intentionat, in formularul de cerere sau in notificarea telefonica, poate duce la o respingere a solicitarii.

Asigura-te ca:
Ai luat toate masurile necesare pentru a limita pagubele.
In caz de dauna, utilizezi mai intai o asigurare existenta sau alta raspundere a unor terti. In aceste cazuri, pot fi protejate dispozitivele care fac obiectul cererii tale numai daca se face dovada utilizarii nereusite a solutionarii cererilor de despagubire.
Activarea politei de asigurare:
Uniqa
Start: la ora 00:00 a zilei urmatoare semnarii contractului de asigurare si platii primei de asigurare
Sfarsit: la ora 24:00 in ultima zi din perioada pentru care s-a incheiat asigurarea
Afla mai multe despre Asigurarea telefonului, laptopului sau tabletei tale de la consultantii nostri de vanzari din magazine sau AICI