Asigurare dispozitive mobile. Pentru telefon, laptop sau tableta.

Uneori se intampla. Sau ti se intampla. Si o clipa de neatentie sau ceasul rau transforma in necaz bucuria de a folosi cele mai noi tehnologii. Daca Flanco ar avea bagheta magica, ar face in asa fel incat sa te fereasca de asemenea neplaceri. Dar pentru ca inca lucram la categoria ”Produse Magice”, iti oferim urmatorul cel mai bun lucru: asigurarea impotriva furtului si accidentelor.

Disponibila numai in magazinele Flanco, la achizitionarea oricarui produs din categoria telefon, laptop sau tableta.

Cine sunt partenerii nostri?

Partenerii Flanco pentru acest serviciu sunt compania de asigurari Uniqa Asigurari si Marsh Broker de Asigurare – Reasigurare.

Cui se adreseaza asigurarea?

Clientilor Flanco care au 18 ani impliniti si care doresc sa-si asigure telefonul, laptopul sau tableta in momentul achizitiei.

Ce riscuri acopera asigurarea?

Asigurarea pentru dispozitive mobile acopera doua mari categorii de riscuri la care pot fi expuse telefoanele, laptopurile sau tabletele:

1. distrugerile accidentale
Acestea pot fi provocate de tine sau de membri familiei tale (sot, sotie, partener(a) de viata, parinti, copii, frati sau surori etc.), cu care locuiesti la aceeasi adresa. Distrugerile sunt accidentale atunci cand se intampla brusc si neprevazut; de exemplu, iti scapa telefonul din mana deasupra unei suprafete dure sau versi lichid pe tastatura laptopului. Distrugerile intentionate sau defectiunile acoperite de garantia producatorului nu intra in aceasta categorie.

2. furtul in imprejurari grave
Atunci cand esti deposedat de telefon, laptop sau tableta prin amenintari, prin violenta sau prin efractie (fortarea ori spargerea unei usi, geam, incuietori etc.) trebuie sa faci o plangere la Politie. Vor fi luate in considerare in vederea despagubirii numai incidentele declarate in termen de 48 ore, pe baza raportului Politiei si a numarului de referinta al plangerii. Pierderea dispozitivului sau disparitiile misterioase, fara sa se cunoasca imprejurarilor producerii acestora, nu intra in aceasta categorie.

Unde sunt acoperite riscurile de asigurare?

Oriunde pe teritoriul Romaniei. Si oriunde calatoresti in lume, pentru cel mult 30 de zile consecutive de la plecarea din tara.

Pe ce durata de timp se poate incheia asigurarea?

Poti sa optezi pentru o asigurare de 12 sau de 24 luni pentru telefon, laptop sau tableta. Polita se va activa la ora 00:00 a zilei urmatoare semnarii contractului de asigurare si a platii primei de asigurare. Si va lua sfarsit la ora 24:00 a ultimei zile din perioada pentru care ai ales sa inchei asigurarea.

Care sunt despagubirile in caz de eveniment?

In situatia producerii unui incident acoperit de asigurare, dispozitivul asigurat iti va fi reparat sau inlocuit. In cazul inlocuirii, este bine sa stii ca nu intotdeauna poate fi posibila furnizarea aceleiasi culori sau acelorasi finisaje, iar valoarea bunului nou nu poate depasi pretul de achizitie al bunului asigurat. Tot in situatia inlocurii bunului, este obligatorie plata unei fransize de 10% din suma asigurata.

Cum trebuie procedat in caz de eveniment?

Iata care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi in cazul producerii unui eveniment acoperit de asigurarea pentru telefon, laptop sau tableta:

Pasul 0
In caz de furt, faci plangere la Politie in termen de cel mult 48 de ore de la producerea sau descoperirea acestuia. Vei avea nevoie de un numar de referinta al plangerii si de o copie a raportului Politiei.

Pasul 1
Notifici Marsh Broker, in cazul producerii oricarui gen de eveniment acoperit de asigurare, in termen de 7 zile lucratoare de la producerea ori descoperirea acestuia, la telefon +40.372.77.77.68 sau la e-mail daune.gaiplus@marsh.com. In cazul incidentelor survenite in strainatate, termenul este de 2 zile lucratoare de la revenirea in Romania. In urma notificarii, Marsh Broker iti va transmite un formular tipizat pentru cererea de despagubire.

Pasul 2
Faci o solicitare de despagubire catre Marsh Broker care trebuie sa contina:
formularul de cerere de despagubire, cu toate rubricile obligatorii completate si cu o descriere conforma cu realitatea a evenimentelor, cat mai precisa si mai detaliata;
polita de asigurare si factura de achizitie a bunului, in original;
raportul Politiei si numarul de referinta al plangerii, in cazul unei cereri de despagubiri pentru furt in imprejurari grave.

Cat timp dureaza procedura?

In situatia respectarii pasilor si termenelor mentionate, vei primi o decizie de preaprobare in termen de cel mult 2 zile lucratoare de la transmiterea unei documentatii corecte si complete. In cazul distrugerilor accidentale, vei primi aprobarea finala si decizia de reparare sau inlocuire in termen de 2 zile lucratoare de la predarea bunului. Daca decizia a fost una de reparare, e bine sa stii ca service-ul pentru un telefon, laptop sau tableta poate dura pana la 15 zile calendaristice, in functie de necesarul concret de componente care vor trebui inlocuite.

Poti sa afli aici toate detaliile despre Asigurarea dispozitivelor mobile. Sau de la consultantii nostri de vanzari din orice magazin din reteaua Flanco.

Informarea precontractuala pentru incheierea asigurarii poate fi consultata aici. Iar aici, informarea preliminara, parte din contractul de asigurare.