
Asigurare produse.
Disponibila numai in magazinele Flanco, la achizitionarea oricarui produs din categoria telefon, laptop, monitor, tableta, televizor si electrocasnice mari.
Cine sunt partenerii nostri?
Cui se adreseaza asigurarea?
Ce riscuri acopera asigurarea?
1. distrugerile accidentale
Acestea pot fi provocate de tine sau de membri familiei tale (sot, sotie, partener(a) de viata, parinti, copii, frati sau surori etc.), cu care locuiesti la aceeasi adresa. Distrugerile sunt accidentale atunci cand se intampla brusc si neprevazut; de exemplu, iti scapa telefonul din mana deasupra unei suprafete dure sau versi lichid pe tastatura laptopului. Distrugerile intentionate sau defectiunile acoperite de garantia producatorului nu intra in aceasta categorie.
2. furtul in imprejurari grave
Atunci cand esti deposedat de produsul asigurat prin amenintari, prin violenta sau prin efractie (fortarea ori spargerea unei usi, geam, incuietori etc.) trebuie sa faci o plangere la Politie. Vor fi luate in considerare in vederea despagubirii numai incidentele declarate in termen de 48 ore, pe baza raportului Politiei si a numarului de referinta al plangerii. Pierderea dispozitivului sau disparitiile misterioase, fara sa se cunoasca imprejurarilor producerii acestora, nu intra in aceasta categorie.
Unde sunt acoperite riscurile de asigurare?
Pe ce durata de timp se poate incheia asigurarea?
Care sunt despagubirile in caz de eveniment?
Cum trebuie procedat in caz de eveniment?
Pasul 0
In caz de furt, faci plangere la Politie in termen de cel mult 48 de ore de la producerea sau descoperirea acestuia. Vei avea nevoie de un numar de referinta al plangerii si de o copie a raportului Politiei.
Pasul 1
Notifici Marsh Broker, in cazul producerii oricarui gen de eveniment acoperit de asigurare, in termen de 7 zile lucratoare de la producerea ori descoperirea acestuia, la telefon +40.372.77.77.68 sau la e-mail daune.gaiplus@marsh.com. In cazul incidentelor survenite in strainatate, termenul este de 2 zile lucratoare de la revenirea in Romania. In urma notificarii, Marsh Broker iti va transmite un formular tipizat pentru cererea de despagubire.
Pasul 2
Faci o solicitare de despagubire catre Marsh Broker care trebuie sa contina:
• formularul de cerere de despagubire, cu toate rubricile obligatorii completate si cu o descriere conforma cu realitatea a evenimentelor, cat mai precisa si mai detaliata;
• polita de asigurare si factura de achizitie a bunului, in original;
•raportul Politiei si numarul de referinta al plangerii, in cazul unei cereri de despagubiri pentru furt in imprejurari grave.
Cat timp dureaza procedura?
Poti sa afli aici toate detaliile despre Asigurarea produselor. Sau de la consultantii nostri de vanzari din orice magazin din reteaua Flanco.
Informarea precontractuala pentru incheierea asigurarii poate fi consultata aici. Iar aici, informarea preliminara, parte din contractul de asigurare.