Rezervare Online. Acum si cu livrare.

Uneori pur si simplu nu poti sa astepti cateva zile. Fiindca ai nevoie repede-repede de un anumit produs. Te-ai mutat la casa noua si iti trebuie un nou frigider. Vrei sa-ti surprinzi familia maine dimineata cu un miros imbietor de paine proaspat facuta. Iti doresti neaparat sa ”butonezi” ultimul model de telefon lansat de brandul tau favorit.
Pentru situatii de acest gen (dar si multe altele) exista serviciul Rezervare Online.

Cauti care *magazin din reteaua Flanco are produsul dorit pe stoc si il rezervi. Iar pentru a intra in posesia produsului iti oferim doua posibilitati:
   • serviciul ”Rezerva si ridica din magazin”; aceasta optiune este valabila pentru orice produs aflat in stocul oricarui magazin Flanco;
   • livrare la o adresa – serviciul ”Rezerva si iti livram acasa”; aceasta optiune este valabila pentru produsele aflate in stocul magazinului Flanco, situat in aceeasi localitate cu adresa la care doresti sa primesti produsul.  

Cum functioneaza rezervarea online cu ridicarea personala din magazin?

Din pagina de prezentare a oricarui produs poti sa vezi in care dintre magazinele din reteaua Flanco exista acesta in stoc, prin apasarea butonului ”Verifica disponibilitate in magazine”. Selectezi din lista judetul, apoi orasul si in final magazinul de unde ai prefera sa ridici produsul. Poti desigur sa faci aceasta verificare si pentru produsele deja adaugate in cos.

Lista afisata poate sa fie mai larga sau mai restransa, deoarece cuprinde numai magazinele unde respectivul produs se afla in stoc.

Daca ai gasit produsul in stocul unui magazin, trebuie sa te hotarasti rapid. In cazul in care doresti sa ridici personal produsul, apesi butonul ”Rezerva si ridica din magazin”.

Iar apoi vei finaliza rezervarea urmand exact aceiasi pasi ca in cazul plasarii unei comenzi. Cu singura diferenta ca butonul final pe care trebuie sa apesi se numeste ”Trimite rezervarea”.

 

Rezervarea ta este valabila pentru 48 ore din momentul plasarii. Este de la sine inteles, functionarea serviciului Rezervare Online este strans legata de programul magazinului Flanco unde ai plasat rezervarea.

Cum functioneaza rezervarea online cu livrarea la o adresa stabilita?

Pentru a putea alege si rezerva un produs, trebuie sa te conectezi in contul tau de pe flanco.ro.
Din pagina de prezentare a produsului dorit vei vedea in care magazin Flanco exista acesta in stoc, prin apasarea butonului ”Verifica disponibilitate in magazine”. Selecteaza apoi judetul, orasul si magazinul Flanco. Lista finala afisata va cuprinde doar magazinele unde respectivul produs se afla efectiv in stoc.

Prin apasarea butonului ”Rezerva si iti livram acasa”, iti exprimi dorinta de a cumpara produsul fara a te deplasa in magazin, prin livrarea acestuia unde doresti tu. Apoi nu ai decat sa urmezi aceeasi pasi ca in cazul plasarii unei comenzi obisnuite. Cu singura diferenta ca butonul final pe care trebuie sa apesi se numeste ”Trimite rezervarea”.

Dupa finalizarea cu succes a acestor pasi, vei primi un mesaj de confirmare a rezervarii tale la adresa de e-mail pe care ai completat-o in contul Flanco.

Este bine sa retii ca in cazul in care optezi pentru serviciul ”Rezerva si iti livram acasa”, adresa de livrare trebuie sa fie in aceeasi localitate cu magazinul nostru. 

Daca ai facut o rezervare pana la ora 16:00 (de luni pana vineri),magazinul Flanco iti va livra produsul in aceeasi zi, pana la ora 21:00.
Pentru rezervarile efectuate dupa ora 16:00 si pana la sfarsitul zilei respective, sau pentru rezervarile din zilele de sambata si duminica, magazinul Flanco iti va livra produsul in ziua urmatoare (sau in prima zi lucratoare, daca ziua urmatoare este nelucratoare).

Cum platesc pentru produsul rezervat?

Daca vrei sa ridici personal produsul din magazin, poti sa alegi plata online sau in magazin. Vei putea sa achiti produsul prin oricare din metodele de plata puse la dispozitie, atat in reteaua de magazine Flanco, cat si pe flanco.ro.

Daca doresti sa primesti produsul la adresa indicata de tine, va trebui mai intai sa alegi plata online, cu cardul tau de debit sau de credit.

Cum stiu ca produsul mi-a fost rezervat?

Dupa ce ai finalizat rezervarea, vei primi din partea noastra un mesaj de confirmare a rezevarii la adresa de email asociata contului tau Flanco. Daca ai ales sa ridici personal produsul din magazin, lasa-ne la dispozitie 60-90 de minute ca sa ti-l pregatim (in limitele programului magazinului). Apoi, vei fi anuntat printr-un SMS cand poti sa te prezinti la magazin pentru ridicarea produsului.



**Serviciul este disponibil in prezent doar in anumite magazine care sunt deschise pentru public. Aici poate fi consultat programul de functionare https://www.flanco.ro/magazine.

**Poti sa vezi in regulament lista actualizata a magazinelor care ofera aceasta optiune.