Retur gratuit 45 Zile

Retur gratuit 45 Zile si banii inapoi pe loc, in magazinele Flanco
Asa ca iti oferim prin serviciul Retur gratuit 45 Zile un termen de 45 zile calendaristice in care poti sa returnezi ce ai cumparat de la Flanco. Indiferent daca ai cumparat dintr-unul din magazinele noastre sau de pe flanco.ro, ai 45 zile sa te razgandesti. Sau altfel spus, ai peste 1,2 milioane de sanse ori tot atatea secunde sa te convingi ca a fost o idee strasnica sa cumperi de la noi.
Care sunt conditiile de retur?
Serviciul Retur gratuit 45 Zile este disponibil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru clientii persoane juridice. Insa doar titularul facturii sau a bonului fiscal Flanco poate initia returul.
Pentru cumparaturile din magazin, returul se accepta pe baza facturii sau a bonului fiscal si a dovezii de plata.Pentru cumparaturile de pe flanco.ro, returul se accepta pe baza unei cererii de retur asociata unei comenzi, direct in contul Flanco.Mai jos ai pasii necesari pentru crearea unei cereri de retur pe Flanco.ro
Pentru cumparaturile din magazin, returul se accepta pe baza facturii sau a bonului fiscal si a dovezii de plata.Pentru cumparaturile de pe flanco.ro, returul se accepta pe baza unei cererii de retur asociata unei comenzi, direct in contul Flanco.Mai jos ai pasii necesari pentru crearea unei cereri de retur pe Flanco.ro
PASUL 1: Acceseaza rubrica ‘’Retururile mele’’ din ‘’Contul meu’’

PASUL 2: Iti vor fi afisate comenzile disponibile pentru a crea cererea de retur. Din lista, selecteaza comanda pe care doresti sa o returnezi si accesezi butonul ‘’Retur’’ din partea dreapta.

PASUL 3: In formularul de retur va trebui selectata metoda returului: la EASYBOX, in MAGAZINE sau PRIN CURIER, dupa cum urmeaza:
IN MAGAZIN
Daca ai ales sa returnezi produsul in magazine va trebui sa selectezi Judetul, Orasul Si Magazinul Flanco in care doresti sa faci returul.

Selectezi Modalitatea de plata prin care vrei sa iti rambursam banii, intr-un cont bancar indicat de tine, sau Numerar in magazine.
Dacă iti doresti restituirea Numerar, primesti banii pe loc.

Dacă ai selectat sa primesti banii intr-un Cont bancar indicat de tine trebuie sa completezi IBAN-ul si Banca unde doresti sa primesti suma.

PRIN CURIER
Daca ai ales sa returnezi produsul prin curier, vei vedea data estimative pana la care va veni curierul sa ridice comanda, iar in campul urmator va trebui sa completezi adresa de ridicare la care va fi trimis curierul

Dupa ce ai ales metoda de retur si ai completat informatiile necesare, urmeaza sa selectezi modalitate de plata prin care noi iti vom returna banii. Daca ai achitat comanda cu cardul, va trebui sa selectezi ca banii sa fie rambursati pe acelasi card.

Daca plata comenzii s-a efectuat ramburs, la curier, va trebui sa optiunea Cont bancar indicat de tine si sa completezi IBAN-ul si Banca unde doresti sa primesti suma.
Vei primii banii pe cardul cu care ai facut plata sau in contul IBAN mentionat de tine, in 24 de ore de la ridicarea returului de la tine.


LA EASYBOX (LOCKER)
Poti returna la easybox doar produsele eligibile (in functie de dimensiuni dar și de tipul produsului). Ca sa verifici daca produsul este eligibil trebuie sa selectezi din formularul de retur produsul pe care doresti sa il returnezi. Daca optiunea de retur la easybox nu este afisata, inseamna ca produsul tau nu este eligibil pentru aceasta modalitate de retur.
Dupa ce ai ales metoda de retur si ai completat informatiile necesare, urmeaza sa selectezi modalitate de plata prin care noi iti vom returna banii. Pentru returul la easybox poti selecta doar returnarea banilor intr-un cont bancar.
Dupa ce ai lasat returul la easybox, vei primii banii pe cardul cu care ai facut plata sau in contul IBAN mentionat de tine, in 24 de ore.


Imediat ce ai completat formularul de retur, vei primi prin e-mail si SMS un cod PIN pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar. Acesta se introduce la easybox, pe chenarul acestuia.
PASUL 4: Selecteaza produsul pe care doresti sa il returnezi din comanda ta. Din rubrica Motiv Retur va trebui sa selectezi din lista motivul pentru care ai ales sa trimiti produsul inapoi la noi.

PASUL 5: Aici vei gasi zona unde ne poti scrie, daca este cazul, anumite observatii despre comanda ta sau despre produsul pe care ai ales sa il returnezi.

PASUL 6: Citesti si accepti politica de retur Flanco, dupa care apesi Trimite cererea de retur.

Cum se calculeaza termenul de retur?
Unde se pot returna produsele?
Cum trebuie sa se prezinte produsul returnat?
Este bine de stiut de asemenea ca produsul returnat nu trebuie sa fie protejat de parole, coduri sau mijloace biometrice de autentificare. Asadar, asigura-te ca ai sters orice setari personalizate si ca ai dezactivat orice eventuale conturi pe care le-ai definit, inainte de a returna produsul la magazin sau de a-l preda curierului.
Iar daca ai acceptat produsul dupa ce l-ai cumparat, desi acesta prezenta diverse neconformitati si ni-l vei returna in aceeasi conditie, vom presupune ca neconformitatile au fost cauzate de tine. Pentru produsele cumparate din magazin sau de pe flanco.ro care iti sunt livrate prin curier, iti oferim gratuit serviciul Verificare Colet tocmai pentru a evita astfel de neintelegeri. Apeleaza cu incredere la acesta.
Ce ai de facut cand vrei sa faci un retur?
Daca ai cumparat produsul din magazin:
Poti sa aduci personal produsul in orice magazin Flanco. Asigura-te doar ca vii cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri ale acestuia, inclusiv cu documentatia insotitoare (manuale de utilizare, certificate de garantie etc.). Trebuie sa ai la tine factura sau bonul fiscal de cumparare a produsului si dovada platii, ambele in original.
Iar daca doresti sa iti trimitem un curier sa ridice produsul de la tine, trebuie sa vii in magazin doar cu factura sau bonul fiscal si dovada platii. In acest caz, finalizarea returului se va face dupa receptionarea de catre magazin a produsului returnat.
In ambele cazuri, in vederea procesarii returului tau, este necesar sa completezi formularul ”Solicitare retur”, disponibil in magazin.
Poti sa aduci personal produsul in orice magazin Flanco. Asigura-te doar ca vii cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri ale acestuia, inclusiv cu documentatia insotitoare (manuale de utilizare, certificate de garantie etc.). Trebuie sa ai la tine factura sau bonul fiscal de cumparare a produsului si dovada platii, ambele in original.
Iar daca doresti sa iti trimitem un curier sa ridice produsul de la tine, trebuie sa vii in magazin doar cu factura sau bonul fiscal si dovada platii. In acest caz, finalizarea returului se va face dupa receptionarea de catre magazin a produsului returnat.
In ambele cazuri, in vederea procesarii returului tau, este necesar sa completezi formularul ”Solicitare retur”, disponibil in magazin.
Daca ai cumparat produsul de pe flanco.ro:
Te autentifici in contul tau Flanco si completezi o cerere de retur, disponibila la sectiunea ”Retururile mele”. In cererea de retur poti sa alegi modalitatea de returnare a produsului (in magazin sau prin curier), dar si sa optezi pentru una dintre modalitatile disponibile de rambursare a banilor.
Ce se intampla dupa preluarea produsului returnat?
In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii), vom putea decide in urma evaluarii acestora sa diminuam valoarea initiala a produsului, daca acesta a fost cumparat de pe flanco.ro. In aceasta situatie, iti vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs. Dar daca ai cumparat produsul din magazin si are neconformitati, asa cum sunt descrise mai sus, nu-l vom putea accepta la retur.
Cum se ramburseaza suma aferenta returului?
a. in numerar, pe loc, atunci cand faci returul in magazin si ai platit initial in numerar, in limita plafonului maximal stabilit prin lege;
b. prin transfer in cont bancar, in termen de 24 de ore de la ridicarea produselor, atunci cand ai platit prin ordin de plata, prin iTransfer, prin tichete cadou sau in numerar, la livrare, dar faci returul prin curier; tot prin transfer bancar se va face plata si in cazul unui retur in magazin cu o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar, precum si in cazul cumpararii de pe flanco.ro a unui produs cu mentiunea ”in stoc – exclusiv online”;
c. prin rambursare automata in contul de card, atunci cand ai platit prin card de debit sau card de credit;
d. prin anularea tranzactiei, in termen de 24 de ore de la ridicarea produselor, atunci cand ai platit prin credit obtinut in magazin sau online pe flanco.ro
e. prin card cadou Flanco (in format fizic sau electronic) cu valabilitate 365 zile la cumparaturi pe flanco.ro si in toate magazinele Flanco
Daca esti cumparator in calitate de persoana juridica, iti vom rambursa suma aferenta returului prin transfer in cont bancar in toate cazurile, mai putin in situatia in care ai platit prin card bancar (cand plata se va face prin rambursare automata in contul de card).
Termenul de plata este de cel mult 45 zile de la data cand ai initializat returul, fie prin prezentarea in magazin (in cazul produselor cumparate din magazin), fie prin completarea cererii de retur in contul Flanco (in cazul produselor cumparate de pe flanco.ro). Dar este bine sa stii ca termenul poate fi respectat doar cu conditia sa receptionam de la tine produsul returnat inainte de expirarea perioadei de 45 zile.
In situatia returului in magazin, daca optezi pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, iti vom rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs.
Exista cazuri de produse ce nu pot fi returnate?
Nu vor fi returnate sumele aferente serviciilor furnizate la livrarea produselor (de exemplu: transport, instalare, intretinere, livrare preferentiala, asigurare produs ,etc.), dupa prestarea acestora integrala sau dupa intrarea lor in vigoare
Credem ca oricine poate sa se razgandeasca in privinta cumparaturilor pe care le face. Dar nu credem in razgandirile nesfarsite. Vom refuza asadar returul in situatia unor practici abuzive, de solicitari consecutive si frecvente de retur.
Credem ca oricine poate sa se razgandeasca in privinta cumparaturilor pe care le face. Dar nu credem in razgandirile nesfarsite. Vom refuza asadar returul in situatia unor practici abuzive, de solicitari consecutive si frecvente de retur.