Retur Garantat

Poate ca nu ti se potriveste culoarea. Sau nu ai ales din prima modelul care iti trebuie cu adevarat. Ori cine stie, ai gasit altceva mai bun. Conteaza mai putin ce motiv ai. Doar stii ca laitmotivul nostru este ca vrem sa-ti facem viata mai frumoasa si mai usoara.

Asa ca iti oferim prin serviciul Retur Garantat un termen de 14 zile calendaristice in care poti sa returnezi ce ai cumparat de la Flanco. Indiferent daca ai cumparat dintr-unul din magazinele noastre sau de pe flanco.ro, ai 14 zile sa te razgandesti. Sau altfel spus, ai peste 1,2 milioane de sanse ori tot atatea secunde sa te convingi ca a fost o idee strasnica sa cumperi de la noi.

Care sunt conditiile de retur?

Serviciul Retur Garantat este disponibil atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru clientii persoane juridice. Insa doar titularul facturii sau a bonului fiscal Flanco poate initia returul.

Pentru cumparaturile din magazin, returul se accepta pe baza facturii sau a bonului fiscal si a dovezii de plata. Pentru cumparaturile de pe flanco.ro, returul se accepta pe baza unei cererii de retur asociata unei comenzi, direct in contul Flanco.

Cum se calculeaza termenul de retur?

Cele 14 zile calendaristice se calculeaza de la data cumpararii produsului, in cazul achizitiei din magazin, sau de la data livariiprodusului, in cazul achizitiei de pe flanco.ro. In cazul in care comanda de pe flanco.ro contine mai multe produse, termenul se socoteste de la data livrarii ultimului produs din comanda.

Unde se pot returna produsele?

In orice magazin din reteaua Flanco, indiferent daca vorbim de un produs cumparat din magazin ori de un produs cumparat de pe flanco.ro. Sau daca iti este mai comod si mai simplu astfel, iti putem prelua returul printr-un curier rapid, din locatia unde se afla produsul.

Cum trebuie sa se prezinte produsul returnat?

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat si sa aiba toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care a fost insotit, inclusiv manuale de utilizare sau certificate de garantie. Gandeste-te ca daca nu a fost produsul potrivit pentru tine, va fi cu siguranta produsul perfect pentru altcineva. De ce sa-i strici bucuria?

Este bine de stiut de asemenea ca produsul returnat nu trebuie sa fie protejat de parole, coduri sau mijloace biometrice de autentificare. Asadar, asigura-te ca ai sters orice setari personalizate si ca ai dezactivat orice eventuale conturi pe care le-ai definit, inainte de a returna produsul la magazin sau de a-l preda curierului.

Iar daca ai acceptat produsul dupa ce l-ai cumparat, desi acesta prezenta diverse neconformitati si ni-l vei returna in aceeasi conditie, vom presupune ca neconformitatile au fost cauzate de tine. Pentru produsele cumparate din magazin sau de pe flanco.ro care iti sunt livrate prin curier, iti oferim gratuit serviciul Verificare Colettocmai pentru a evita astfel de neintelegeri. Apeleaza cu incredere la acesta.

Ce ai de facut cand vrei sa faci un retur?

Daca ai cumparat produsul din magazin:

Poti sa aduci personal produsul in orice magazin Flanco. Asigura-te doar ca vii cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri ale acestuia, inclusiv cu documentatia insotitoare (manuale de utilizare, certificate de garantie etc.). Trebuie sa ai la tine factura sau bonul fiscal de cumparare a produsului si dovada platii, ambele in original.
Iar daca doresti sa iti trimitem un curier sa ridice produsul de la tine, trebuie sa vii in magazin doar cu factura sau bonul fiscal si dovada platii. In acest caz, finalizarea returului se va face dupa receptionarea de catre magazin a produsului returnat. 

In ambele cazuri, in vederea procesarii returului tau, este necesar sa completezi formularul ”Solicitare retur”, disponibil in magazin.


Daca ai cumparat produsul de pe flanco.ro:

Te autentifici in contul tau Flanco si completezi o cerere de retur, disponibila la sectiunea ”Retururile mele”. In cererea de retur poti sa alegi modalitatea de returnare a produsului (in magazin sau prin curier),dar si sa optezi pentru una dintre modalitatile disponibile de rambursare a banilor.

Ce se intampla dupa preluarea produsului returnat?

Dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. Pe loc, in cazul returului in magazin sau imediat dupa receptie, in cazul in care produsul a fost returnat prin curier.

In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii),vom putea decide in urma evaluarii acestora sa diminuam valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, iti vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs.

Cum se ramburseaza suma aferenta returului?

Daca esti cumparator in calitate de persoana fizica, in functie de modul de retur ales si de modalitatea initiala de plata pentru produsul returnat, iti vom rambursa suma aferenta returului:

   a. in numerar, atunci cand faci returul in magazin si ai platit initial in numerar, in limita plafonului maximal stabilit prin lege;
   b. prin transfer in cont bancar, atunci cand ai platit prin ordin de plata, prin iTransfer, prin tichete cadou sau in numerar, la livrare, dar faci returul prin curier; tot prin transfer bancar se va face plata si in cazul unui retur in magazin cu o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar, precum si in cazul cumpararii de pe flanco.ro a unui produs cu mentiunea ”in stoc – exclusiv online”;
   c. prin rambursare automata in contul de card, atunci cand ai platit prin card de debit sau card de credit;
   d. prin anularea tranzactiei, atunci cand ai platit prin credit obtinut in magazin sau online pe flanco.ro
   e. prin card cadou Flanco (in format fizic sau electronic) cu valabilitate 365 zile la cumparaturi pe flanco.ro si in toate magazinele Flanco

Daca esti cumparator in calitate de persoana juridica, iti vom rambursa suma aferenta returului prin transfer in cont bancar in toate cazurile, mai putin in situatia in care ai platit prin card bancar (cand plata se va face prin rambursare automata in contul de card).

Termenul de plata este de cel mult 14 zile de la data cand ai initializat returul, fie prin prezentarea in magazin (in cazul produselor cumparate din magazin),fie prin completarea cererii de retur in contul Flanco (in cazul produselor cumparate de pe flanco.ro). Dar este bine sa stii ca termenul poate fi respectat doar cu conditia sa receptionam de la tine produsul returnat inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

In situatia returului in magazin, daca optezi pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, iti vom rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs.

Exista cazuri de produse ce nu pot fi returnate?

In functie de natura ori specificul lor, anumite produse nu vor putea fi returnate. Poti sa verifici aici cazurile produselor exceptate de la retur.

Credem ca oricine poate sa se razgandeasca in privinta cumparaturilor pe care le face. Dar nu credem in razgandirile nesfarsite. Vom refuza asadar returul in situatia unor practici abuzive, de solicitari consecutive si frecvente de retur.