Retur Garantat

Fara indoiala ca e comod si confortabil sa cumperi de pe flanco.ro. Dar cumparaturile online sunt diferite de cele din magazine. Fie si numai pentru ca nu poti sa vezi produsele cu proprii tai ochi. Sa le atingi. Sa le incerci. Sa le probezi.

Este motivul pentru care ai la dispozitie 14 zile calendaristice sa te razgandesti. Altfel spus, ai peste 1,2 milioane de sanse sau tot atatea secunde sa te convingi ca a fost o decizie corecta sa cumperi de din magazinul online Flanco.

Care sunt conditiile de retur?

In primul rand, este bine sa stii ca doar produsele comandate si platite pe flanco.ro pot fi returnate in termenul de 14 zile de la cumparare. Nu se pot returna produse achizitionate din reteaua de magazine Flanco si nici produse pentru care ai apelat la serviciul Rezervare Online si pe care le-ai platit la ridicarea din magazin.

In al doilea rand, te poti razgandi doar cu conditia sa cumperi in calitate de persoana fizica. Asadar, in cazul in care faci achizitii pentru o persoana juridica si documentele ce insotesc comanda din magazinul online (de exemplu, factura fiscala, garantie, aviz de insotire etc.) sunt emise pe numele acestei persoane juridice, produsul respectiv nu va putea fi returnat.

Cum se calculeaza termenul de retur?

Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care ai intrat in posesia efectiva a produselor comandate. In cazul unei comenzi formate din mai multe produse care sunt livrate separat, de la data la care ti s-a livrat ultimul produs.

Ce trebuie sa fac cand vreau sa returnez un produs?

Gasesti in contul tau de pe flanco.ro formularul de retur. Il completezi cu toate datele necesare si ni-l trimiti direct din cont.

Te vom contacta pentru a stabili impreuna modalitatea concreta prin care poti sa returnezi produsul. Vei putea fie sa ni-l trimiti prin curier, fie sa ni-l aduci intr-unul din magazinele eligibile din reteaua Flanco, la alegerea ta.

Cum imi primesc banii inapoi?

Iti vom returna banii folosind aceeasi modalitate de plata ca aceea folosita de tine in tranzactia initiala, in cazul in care nu optezi sa-i primesti altfel (de exemplu, ai platit in numerar curierului, dar vrei banii in cont).

Termenul de plata este de cel mult 14 zile de la data cand ne-ai trimis formularul de retur. Dar este bine sa stii ca termenul poate fi respectat doar cu conditia sa receptionam de la tine produsul returnat inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Produsul returnat trebuie sa se afle in aceeasi stare in care ti-a fost livrat, in ambalajul original. Daca ai acceptat livrarea produsului desi prezenta diverse neconformitati si ni-l returnezi in aceeasi conditie, vom presupune ca neconformitatile au fost cauzate de tine. Iti oferim gratuit serviciul Verificare Colet tocmai pentru a evita astfel de neintelegeri, apeleaza cu incredere la el.

Produsul returnat va fi intotdeauna verificat dupa ce-l vom receptiona de la tine. In eventualitatea ca ai retunat un produs cu neconformitati, vom putea decide in urma evaluarii acestora sa retinem o suma din valoarea returului pentru a compensa diminuarea valorii produsului.

Exista cazuri de produse ce nu pot fi returnate?

In functie de natura ori specificul lor, anumite produse nu vor putea fi returnate. Vor fi asadar exceptate de la retur:

•produsele susceptibile de a se deteriora sau de a expira rapid;
•produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena, desigilate de tine dupa livrare;
•inregistrarile audio sau video sigilate, ori programele informatice sigilate, care au fost desigilate si utilizate de tine dupa livrare;
•continutul digital care nu iti este furnizat pe un suport material.

Credem ca oricine poate sa se razgandeasca in privinta unei comenzi. Dar nu credem in razgandirile nesfarsite. Vom refuza asadar returul in situatia unor practici abuzive, de solicitari repetate de retur.