Intrebari frecvente

Aici gasesti intrebarile pe care serviciul Asistenta Clienti le primeste cel mai des de la clientii Flanco. Oricand ai o nelamurire, iti recomandam sa consulti mai intai aceasta sectiune. Vom actualiza permanent contintul acesteia.

Trebuie sa am cont ca sa pot sa comand de pe flanco.ro?

Pentru a putea plasa o comanda pe flanco.ro este obligatorie existenta unui cont. Dar nu este necesara crearea unui cont Flanco cu e-mail si parola. Iti oferim facilitatea crearii contului Flanco prin intermediul unui cont Google sau Facebook pe care deja il detii.

Care sunt avantajele de a avea un cont Flanco?

Poti sa iti urmaresti traseul comenzii din cont, de la plasare si pana la livrare. Economisesti timp la plasarea unei comenzi, pentru ca toate datele necesare (mai putin cele de plata) sunt salvate in cont. Ai un istoric clar al tuturor comenzilor, cu facturile aferente acestora salvate in cont. Atunci cand navighezi pe flanco.ro poti sa salvezi in cont produsele care te intereseaza. Este foarte simplu sa faci returul produselor, in caz ca te razgandesti asupra cumpararii lor, fie ca alegi sa faci returul in magazin sau prin curier. Vezi intr-un singur loc toate review-urile pe care le-ai facut pe flanco.ro produselor cumparate

Cum comand de pe flanco.ro?

Adaugi un produs in cos. Finalizezi comanda si te autentifici in contul Flanco, daca nu erai deja autentificat. Selectezi metoda de plata dorita. Bifezi acceptarea termenilor si conditiilor Flanco. Apesi butonul ”Trimite comanda”.

Pot sa anulez o comanda plasata pe flanco.ro?

Absolut. Contacteaza cat mai rapid Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si transmite dorinta ta de anulare a comenzii.

Pot sa modific o comanda plasata pe flanco.ro?

Da, atata vreme cat nu ai primit de la noi mesajul de confirmare a comenzii, insotit de factura fiscala aferenta. Contacteaza Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si transmite dorinta ta de modificare a comenzii.

Pot sa refuz primirea unei comenzi plasate pe flanco.ro?

Daca este ceva in neregula cu produsele livrate de curier din punct de vedere al aspectului estetic, ori daca nu ti s-au livrat produsele comandate, bineinteles. Beneficiezi de serviciul de verificare a coletului pentru a preintampina exact aparitia acestui gen de probleme. Trebuie doar sa ii semnezi curierului un proces verbal de constatare a situatiei.

Care sunt metodele acceptate de plata pe flanco.ro?

Plata în numerar la livrare, plata prin card bancar MasterCard sau Visa de debit sau de credit, plata prin transfer bancar (inclusiv cu confirmare instantanee prin iTransfer), plata prin credit în rate fixe, plata prin carduri cadou Flanco.

Ce fac daca mi s-a livrat alt produs decat cel comandat?

Daca ai solicitat verificarea coletului la livrare, refuzi primirea coletului si ii semnezi curierului un proces verbal de constatare a situatiei. Daca nu ai solicitat verificarea coletului si ai observat abia dupa plecarea curierului ca ti-a fost livrat produsul gresit, contacteaza Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si semnaleaza aceasta situatie. Vom stabili impreuna cu tine cum este cel mai simplu sa o remediem.

Ce fac daca mi s-a livrat un produs cu defectiuni functionale?

Contacteaza in termen de cel mult 24 ore de la livrare Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si semnaleaza aceasta situatie. Solicitarile sosite dupa expirarea acestui termen nu vor putea fi solutionate pozitiv.

Ce fac daca mi s-a livrat un produs cu defectiuni estetice?

Daca ai constatat existenta unor defectiuni estetice (zgarieturi, lovituri, fisuri etc.) ale produsului in momentul verificarii coletului, este recomandat sa refuzi primirea acestuia. Daca nu ai solicitat verificarea coletului si ai observat abia ulterior respectivele defectiuni estetice la produs, contacteaza in termen de cel mult 48 ore de la livrare Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si semnaleaza aceasta situatie. Solicitarile sosite dupa expirarea acestui termen nu vor putea fi solutionate pozitiv.

Ce fac daca mi s-a livrat un produs incomplet?

Daca ai constatat lipsa unor componente sau accesorii ale produsului in momentul verificarii coletului, este recomandat sa refuzi primirea acestuia. Daca nu ai solicitat verificarea coletului si ai observat abia ulterior lipsa respectivelor componente sau accesorii ale produselor, contacteaza in termen de cel mult 48 ore de la livrare Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si semnaleaza aceasta situatie. Solicitarile sosite dupa expirarea acestui termen nu vor putea fi solutionate pozitiv.

Nu am primit certificatul de garantie, ce trebuie sa fac?

Contacteaza Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si semnaleaza aceasta situatie. Iti vom trimite un certificat de garantie in format electronic, prin e-mail.

Nu am primit factura fiscala, ce trebuie sa fac?

Facturile fiscale aferente tuturor comenzilor tale plasate pe flanco.ro se regasesc in contul Flanco, in sectiunea ”Comenzile mele”. Un clic pe butonul ”Detalii comanda” te duce in pagina comenzii, unde se regaseste butonul ”Descarcare factura”. Daca doresti totusi sa primesti factura prin e-mail, contacteaza Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici si solicita retrimiterea facturii. Este nevoie sa comunici doar numarul comenzii pentru care doresti factura fiscala.

Am solicitat emiterea facturii pe persoana juridica, dar am gresit datele de facturare. Ce se poate face?

Factura cu datele gresite este necesar sa fie stornata si trebuie emisa o noua factura fiscala, cu datele corecte. Operatiunile de stornare si de emitere a unei noi facturi fiscale se pot realiza doar in cursul aceleiasi luni fiscale si doar pentru facturile cu o valoare mai mare de 500 lei (inclusiv TVA). Daca sunt indeplinite ambele conditii, contacteaza Serviciul Asistenta Clienti Flanco prin oricare din modalitatile de contact mentionate aici, cu numarul comenzii pentru care soliciti noua factura si cu noile date de facturare.

M-am razgandit, vreau sa returnez produsul. Cum trebuie sa procedez?

Verifica mai intai aici ca produsul sa fie eligibil pentru retur. Daca produsul nu face parte dintr-o categorie exceptata, poti sa completezi o cerere de retur, direct din contul Flanco. In sectiunea ”Comenzile mele” regasesti lista tuturor comenzilor pe care le-ai plasat pe flanco.ro. In dreptul celor aflate in termenul de retur vei regasi butonul ”Cerere retur”. Completeaza cererea prin selectarea produselor din comanda pe care doresti sa le returnezi (inclusiv numarul de bucati, daca este cazul), alege modalitatea de returnare a produselor (intr-un magazin Flanco sau prin curier) si metoda prin care vrei sa iti rambursam contravaloarea returului.

Cand se livreaza comanda?

Poti sa vezi in permanenta termenul estimat de livrare pentru orice produs pe care doresti sa-l comanzi de pe flanco.ro atat in pagina de prezentare, cat si in cosul de cumparaturi, atunci cand l-ai adaugat. Dupa ce primim comanda ta si o prelucram, iti vom trimite un mesaj de confirmare a comenzii. Acest mesaj semnalizeaza ca ti-a fost pregatit coletul si ca am selectat curierul care ti-l va livra. Acesta a emis un AWB pentru colet si urmeaza sa se prezinte in locatia Flanco sa-l ridice. 9 din 10 clienti Flanco isi primesc coletele in termen de cel mult 48 ore de la ridicarea acestora de catre curier. Termenul obisnuit de livrare este de 2-4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Zilele lucratoare sunt de luni pana sambata inclusiv, cu exceptia sarbatorilor legale. Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data plasarii comenzii.

Produsul s-a defectat. Cum procedez cu service-ul?

Cauta in certificatul de garantie informatiile privind unitatile de service autorizate de producator pentru repararea defectiunilor aparute. Ia legatura cu service-ul si informeaza-te despre optiunile de reparare disponibile pentru categoria din care face parte produsul tau. In functie de situatie, service-ul poate decide efectuarea reparatiei la locul utilizarii produslui (de exemplu, in cazul electrocasnicelor mari, produseleor agabaritice sau incorporabile). Ori iti poate cere sa te prezinti cu produsul in vederea repararii acestuia la o anumita unitate de service. Daca produsul defect face parte dintr-o categorie usor transportabila, poti sa il aduci intr-unul din magazinele din reteaua Flanco. Ne vom ocupa noi de trimitirea acestuia in service-ul autorizat, insa o data reparat, il vei putea ridica numai din magazinul Flanco unde l-ai predat.

In cat timp va fi reparat produsul in service?

Orice produs acoperit de garantia standard (legala) sau de garantia comerciala oferita de producator trebuie reparat in termen de 15 zile calendaristice de la momentul cand produsul a ajuns in unitatea autorizata de service.

Am cumparat garantie extinsa impreuna cu produsul. Cum beneficiez de service in acest caz?

In cazul aparitiei unei defectiuni la un produs protejat de garantia extinsa Flanco, trebuie sa faci o sesizare direct catre partenerul nostru Depanero, telefonic la 0742.726.843 sau prin e-mail la gai@depanero.ro. Dupa inregistrarea sesizarii, Depanero va trimite un curier sa ridice produsul in vederea repararii sau va programa efectuarea reparatiei la locul unde se afla produsul. Termenul de reparatie nu va depasi 5 zile lucratoare.

Am facut online rezervarea unui produs dintr-un magazin Flanco. Cat timp imi va pastra magazinul produsul?

Produsele rezervate vor fi blocate de la vanzare timp de 48 ore de la momentul in care ai primit mesajul de confirmare a rezervarii. Dupa expirarea acestui interval de timp, rezervarea va fi automat anulata.

Produsele resigilate se pot returna?

Produsele resigilate au acelasi statut precum produsele noi. Regulile si procedurile de retur se aplica in mod egal si produselor resigilate.

In cat timp se ramburseaza banii de la un retur?

Termenul de rambursare a sumei aferente returului este de cel mult 14 zile de la data crearii cererii de retur. Conditia este receptionarea de catre Flanco a produsului returnat inainte de expirarea acestui termen.