Regulament  Angajamentul
"Asteptarile tale sunt prioritatile noastre"

T E R M E N E  SI   C O N D I T I I  


I. Angajamentul “ Asteptarile tale sunt prioritatile noastre” (denumit în cele ce urmeaz─â „Angajamentul”) este valabil incepand cu data de 07.10.2013, pentru toti clientii din reteaua de magazine Flanco sau de pe www.flanco.ro.

II. Angajamentul consta in acordarea unui voucher (denumit in cele ce urmeaza „Voucher”) in valoare de 50 lei clientilor care nu au beneficiat de serviciile Flanco.
(i)     Voucher-ul este netransmisibil, contine un cod unic de identificare, este nominal si este valabil 30 de zile calendaristice de la emitere.
(ii)    Voucher-ul se va emite in maxim 48 de ore de la primirea cererii sau 72 de ore pentru articolul IV subpunctul 4.
(iii)    Voucher-ul poate fi utilizat fara restrictii (voucherul se cumuleaza cu alte promotii)

III. Pentru a beneficia de Voucher, toti aplicantii trebuie sa completeze datele de identificare. „Datele de identificare” cuprind: Nume, Prenume, Adresa, E-mail, Numar de Telefon.

IV. „Prioritatile noastre” reprezinta:

1.    Consultanta specializata -  Daca un client a fost intr-un magazin Flanco si nu a primit un raspuns relevant de la consultantii de vanzari la 3 intrebari legate de produse sau de serviciile Flanco, acestuia i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un „formular de sugestii”(denumit in cele ce urmeaza „Formular”) in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
        a.    Numele CV care nu a raspuns la cele 3 intrebari
        b.    Datele de identificare ale clientului
        c.    Cele 3 intrebari

2.    Transport pana in casa ta – Daca un client nu a beneficiat de serviciul „Livram pana in casa ta” conform regulamentului de pe pagina http://www.flanco.ro/servicii/livrare-la-domiciliu, acestuia i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
        a.    Numele transportatorului
        b.    Ora si data livrarii
        c.    Datele de identificare ale clientului
        d.    Produsele livrate

3.    Retur in 31 de zile – Daca un client nu a beneficiat de serviciul „Retur produse in 31 de zile” conform regulamentului de pe pagina http://www.flanco.ro/servicii/retur-produse-in-31-de-zile acestuia i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
        a.    Numele Consultantului de vanzari care a refuzat returul
        b.    Motivul pentru care returul a fost refuzat
        c.    Ora si data cererii
        d.    Datele de identificare ale clientului
        e.    Numarul Facturii initiale

4.    Initierea discutiei in 3 minute - Daca un client un client a fost intr-un magazin Flanco si nu a fost abordat de consultantii de vanzari in maxim 3 minute acestuia i se acorda un voucher in maxim 72 de ore de la trimiterea cererii, cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
        a.    Data vizitei
        b.    Magazinul Flanco
        c.    Ora vizitei
        d.    Datele de identificare ale clientului
Vom verifica camerele din interiorul magazinului la ora precizata si vom raspunde sesizarii in maxim 72 de ore.

5.    Credit pe loc in magazin – Daca un client a aplicat pentru un Credit si a intrunit conditiile necesare unui raspuns favorabil (are toate actele necesare/este eligibil pentru creditul dorit) si creditul nu i se acorda in 3 ore de la depunerea actelor, acestuia i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
        a.    Data si ora cererii
        b.    Magazinul in care s-a facut cererea
        c.    Datele de identificare ale clientului
        d.    Numele Consultantului de credit din magazinul Flanco
        e.    Motivul pentru care nu i s-a dat raspunsul pe loc
Raspunsuri pe loc posibile:
        I.    Cerere aprobata
        II.    Cerere in stand-by: Sunt necesare informatii/documente suplimentare
        III.    Cerere respunsa

6.    Garantia All Inclusive – Daca un client, in momentul in care a cumparat un produs din magazinele Flanco si nu a fost informat despre serviciul Garantia All Inclusive acestuia i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
        a.    Data si ora achizitiei
        b.    Datele de identificare ale clientului
        c.    Magazinul in care s-a facut achizitia
        d.    Numele Consultantului de Vanzari din magazinul Flanco

7.    Programul de fidelitate – Daca unui client, care a facut o achizite in orice magazin din reteaua Flanco sau de pe www.flanco.ro nu i se incarca punctele de fidelitate aferente achizitiei in contul personal acestuia sau, la o achizitie nu i se acorda reducerea aferenta punctelor de fidelitate utilizate i se acorda un Voucher cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
        a.    Data si ora achizitiei
        b.    Datele de identificare ale clientului
        c.    Magazinul in care s-a facut achizitia
        d.    Numarul facturii

8.    Call Center 7 zile din 7 – Daca un client a sunat la numarul de telefon: 021.203.81.70 in timpul orelor de program: 09:00-18:00 si nu i s-a raspuns, deci nu a beneficiat de serviciul „Call Center 7 zile din 7” i se acorda acestuia un Voucher, cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
        a.    Data si ora apelului
        b.    Numarul de telefon al clientului
        c.    Datele de identificare ale clientului


9.    Colectare deseuri electrocasnice – Daca un client a cerut sa i se ridice un deseu electrocasnic de la domiciliu la achizitia unui alt produs electrocasnic din aceiasi categorie (Electrocasnice Mari/Electrocasnice Mici/IT&C/Electronice) si nu a fost ridicat, i se acorda acestuia un Voucher, cu conditia sa trimita un e-mail pe adresa sesizari@flanco.ro sau sa completeze un Formular in magazin care sa contina urmatoarele detalii:
       a.    Datele de identificare ale clientului
       b.    Magazinul in care s-a facut achizitia
       c.    Numarul facturii


V. Flanco isi rezerva dreptul de a suspenda, modifica, prelungi sau intrerupe definitiv  in orice moment Angajamentul, dar nu inainte de a anunta publicul prin afisarea in magazine.


S.C. FLANCO RETAIL S.A.