Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE

“Moto Care 3 ani”

25.02.2022 – 08.03.2022

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1      Organizatorul Campaniei “Moto Care 3 ani” (denumita in continuare „Campania”) este LENOVO TECHNOLOGY B.V. OLANDA AMSTERDAM - SUCURSALA BUCURESTI, Str. Cal. Floreasca, Nr. 169A, Bl. Cladirea B, Etaj 4 sectorul 1, inregistrata la registrul comertului sub nr. J40/5853/2005, CUI RO1741660 („Organizatorul”).

1.3      Campania se va derula potrivit prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in cele ce urmeaza “Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii.

 

SECTIUNEA 2. REGULAMENTUL CAMPANIEI

  • Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti Participantii si pentru toate entitatile implicate in derularea Campaniei si in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu toate modificarile si completarile ulterioare; prevederile legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice si prevederile Regulamentului european 679/2016 privind protectia persoanelor fizice, in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
  • Regulamentul este intocmit si facut public conform legislatiei aplicabile in Romania si este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant, pe pagina de Facebook Motorola Romania https://www.facebook.com/MotorolaRO sau printr-o solicitare adresata Organizatorului la adresa Cal. Floreasca, Nr. 169A, Bl. Cladirea B, Etaj 4 sectorul 1 sau in cadrul locatiilor participante. 
  • Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si/sau completa Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau inceta/intrerupe/prelungi Campania, cu conditia instiintarii prealabile a Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia. Orice modificari/completari aduse prevederilor acestui Regulament vor fi cuprinse in acte aditionale care vor fi comunicate catre public prin actualizarea Regulamentului si publicarea Regulamentului, in forma actualizata, pe pagina de Facebook Motorola Romania, https://www.facebook.com/MotorolaRO cu cel putin 24 ore, inainte ca acestea sa intre in vigoare.

 

 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE

3.1      Campania “Moto Care 3 ani” va fi organizata si se va desfasura pe teritoriul Romaniei, in magazinele fizice sau online in randul partenerilor autorizati, Altex, Flanco, eMAG, Orange si Digi („Locatiile participante”), in perioada 25.02.2022, ora 00:00:00, ora Romaniei – 08.03.2022, ora 23:59:59, ora Romaniei („Perioada Campaniei”), cu conditiile respectarii prevederilor prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

  • In Campanie se pot inscrie persoanele fizice, cetateni romani sau straini, rezidenti sau cu domiciliul sau resedinta, chiar si temporara, in Romania, care au implinit varsta de 18 ani la data achizitiei Produsului/lor Participant/e si care accepta termenii si conditiile prezentului Regulament.
  • Inscrierea in Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca a prevederilor prezentului Regulament. Înscrierea în campanie se realizeaza automat, pe baza IMEI-ului Produsului Participant, activat în cadrul periodei promoționale.
  • Nu au dreptul de a participa la aceasta Campanie urmatoarele categorii de persoane :
  • Persoanele care nu respecta Sectiunea 4.1;
  • Angajati ai Organizatorului, precum si ai societatilor afiliate Organizatorului;
  • Angajati ai Agentiilor sau angajati ai oricaror alte societati/entitati implicate in activitati legate de organizarea si desfasurarea Campaniei;
  • Rudele de gradul I si II (respectiv copii/parinti, frati/surori) si/sau sotul/sotia angajatilor mentionati la punctele (ii) si (iii) de mai sus.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie, precum si dreptul de a elimina din Campanie orice persoana din categoriile mentionate in art. 4.3.

 

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

  • Este considerat Produs Participant la aceasta Campanie telefonul mobil Motorola edge 30 pro, comercializat online si in locatiile participante de pe teritorul Romaniei.
  • Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorul nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nicio obligatie in legatura cu nicio circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualitatii ori continuarii Campaniei.
  • Produsele Participante sunt disponibile in limita stocului existent.

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

6.1      Participantii in prezenta Campanie trebuie:

  1. Sa aiba drept de participare conform Sectiunii 4 a prezentului Regulament;
  2. Sa achizitioneze cel putin un Produs Participant la Campanie (conform sectiunii 5 a prezentului Regulament) in Perioada Campaniei, comercializat in cadrul Locatiilor Participante si sa poata face dovada achizitiei prin intermediul unui bon fiscal/ factura fiscala emisa pe numele Participantului;
  3. Sa activeze (porneasca) telefonul in Perioada Campaniei;
  4. Sa pastreze bonul fiscal/factura fiscala in original, in stare buna si nedeteriorata.

 

SECTIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE

7.1      Premiile oferite in cadrul prezentei Campanii constau in Protecție împotriva deteriorărilor accidentale ale produselor 3 ani („ADP”), in valoare unitara de 499 lei (TVA inclus).

            Numarul total de premii oferite va fi egal cu cel al Produsele Participante achizitionate si activate în perioada Campaniei.

7.2      Specificatiile ADP:

  • Valabilitate: 3 ani din momentul activării Produsului Participant
  • Activarea ADP se va realiza dupa încheierea Perioadei Campaniei, nu mai devreme de data de 15 martie 2022
  • ADP 3 ani include si extinderea garanției standard cu încă 1 an (de la 24 de luni la 36 de luni)
  • Pentru utilizarea garantiei, Participantii trebuie sa apeleze la Serviciul Clienti, numarul de telefon: 0312295467
  • CE ESTE ACOPERIT: Motorola, va repara sau înlocui Produsul dacă acesta se confruntă cu defecțiuni legate de operarea lui sau defecțiuni structurale care afectează funcționalitatea Produsului, ce conduc la condiții improprii de funcționare și manipulare, din următoarele cauze: pătrunderea lichidelor (infiltrarea apei în dispozitiv), deteriorarea fizică neintenționată a Produsului, o supratensiune electrică care dăunează circuitelor Produsului sau defectarea ecranului LCD integrat, în limita a 2 solicitări pe parcursul de valabilitate a ADP
  • Termenii și condițiile complete ADP sunt disponibile pe https://www.motorola.com/ro/legal/accidental-damage-protection-agreement

7.3      Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitie a Produselor Participante etc.).

7.4      Castigatorii premiilor oferite in cadrul Campaniei nu au posibilitatea de a primi contravaloarea    premiilor in bani sau inlocuirea acestora cu alte bunuri si nici nu pot solicita schimbarea caracteristicilor/ parametrilor premiilor castigate.

7.5     In cadrul prezentei Campanii, un Participant poate castiga un singur premiu corespunzator unui Produs Participant achizitionat si oricate premii pe toata Perioada Campaniei, in concordanta cu numarul de Produse Participante achizitionate si exprimarea optiunii de achizitie a Extra Garantiei.

 

SECTIUNEA 8. BONURI / FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE

8.1      Bonurile fiscale/facturile fiscale care sunt deteriorate, falsificate, apartinând altor persoane decât Participantului, cât si orice alta imitatie sunt considerate nule si nu vor fi luate in considerare in cadrul Campaniei. Orice incercare de falsificare va fi pedepsita conform legislatiei in vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum nicio alta entitate implicata in Campanie nu isi asuma nici o raspundere pentru bonurile/facturile fiscale necorespunzatoare (deteriorate, falsificate, pierdute, instrainate, ilizibile) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de bonuri/facturi fiscale care nu intrunesc toate conditiile prevazute in prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

8.2      Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor/facturilor fiscale sau de instrainarea lor.

 

SECTIUNEA 9. RESPONSABILITATE

9.1      Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte in cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra Produselor Participante/premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a Produselor Participante/premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial.

9.2      Organizatorul Campaniei va acorda premiile Participantilor care au luat parte la Campanie, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial si care fac dovada achizitionarii Produselor Participante la Campanie, prin bon fiscal/factura fiscala.

9.3      In cazul in care Organizatorul constata ca un Participant nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, isi rezerva dreptul de a suspenda oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului Participant. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul Participant va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator in legatura cu aceasta.

9.4      Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si a interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea definitiva a Participantului in cauza.

9.6      Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

  • Pierderile, intârzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de internet, generate de retelele de telefonie mobila sau internet sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;
  • Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal/aceeasi factura fiscala; in acest caz va fi luat in considerare acel participant care face dovada bonului/facturii in original, pe numele caruia a fost emis documentul fiscal (daca este cazul);
  • Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada campaniei produse neparticipante la Campanie.
  • Situatiile in care bonul fiscal/factura fiscala este emisa in afara Perioadei Campaniei.

9.9      Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.

9.10    Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

9.11 Orice obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura in legatura cu premiul câstigat, revine exclusiv in sarcina câstigatorului. Organizatorul Campaniei este raspunzator pentru plata impozitului pe venit cu retinere la sursa, aplicabil veniturilor individuale provenite din premii, impozit pe care Organizatorul Campaniei este obligat sa il calculeze, sa il retina si sa il transfere la bugetul de stat conform prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, daca este cazul.

 

SECTIUNEA 10. INFORMATII CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

            In cadrul prezentei Campanii nu se vor prelucra date cu caracter personal.

           

SECTIUNEA 11. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA

  • Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
  • Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
  • Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei deciziii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Regulamentului.

 

SECTIUNEA 12. CONTESTATII SI LITIGII

12.1   Orice eventuala contestatie, inclusiv privind modul de validare a unui premiu, poate fi formulata in scris de catre participant si depusa personal sau expediata prin posta, in termen de o luna calendaristica de la data incheierii campaniei, la adresa Organizatorului. Contestatia se va solutiona, in termen de maximum 10 (zece) zile lucratoare de la primire.

12.2   Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti, cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei, se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente.

 

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi
Marketing
Statistica

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile