GARANTIE DE PROTECTIE A ECRANULUI

 

In plus fata de drepturile consumatorilor acordate de garantia legala si in conformitate cu conditiile publicate pe https://www.mi.com/global/service/warranty, urmatoarea garantie comerciala suplimentara si gratuita se va aplica tuturor consumatorilor de pe teritoriul Romaniei („Consumator”). Garantia comerciala este oferita de Xiaomi Technology Netherlands B.V. inregistrata la Prinses Beatrixlaan 582, Haga 2595BM, Olanda.

 

  1. Domeniul de aplicare

Consumatorii care achizitioneaza un Xiaomi Mi 11 („Produs”) intre 10 Martie 2021 si 9 Iunie 2022 de la orice partener autorizat de vanzare (online sau offline) al Xiaomi de pe Teritoriul Romaniei („Teritoriul”) si activeaza smartphone-ul pe teritoriul tarii, va fi eligibil pentru un serviciu unic de reparatii gratuite la Centrul de service local Xiaomi in primele douasprezece (12) luni de la cumparare, daca ecranul produsului mentionat mai sus este deteriorat sau avariat printr-o actiune neintentionata a consumatorului (de exemplu, cum ar fi caderea neintentionata a produsului).

 

O astfel de reparatie a ecranului va fi gratuita si include, daca este necesar si inlocuirea ecranului, de asemenea, gratuit.

 

Pentru a beneficia de aceasta garantie comerciala, consumatorii trebuie sa contacteze centrul de service autorizat Xiaomi. Consumatorilor ar putea sa li se solicite sa trimita factura de achizitie sau factura de livrare.

 

  1. Excluderi

Aceasta garantie comerciala nu se aplica sau nu acopera urmatoarele cazuri:

I. Deteriorarea ecranului cauzata intentionat sau cu neglijenta grava;

II. Daune care afecteaza numai suprafata ecranului, cum ar fi zgarieturi sau alt aspect estetic al ecranului;

III. Daune provocate de malware, software neautorizat sau aplicatii terte utilizate de Consumator.

 

In plus, nu puteti beneficia de garantia comerciala in niciunul dintre urmatoarele cazuri:

I. Consumatorul nu prezinta factura de cumparare sau factura de livrare;

II. Numarul de serie si / sau numarul IMEI este deteriorat, a fost eliminat sau modificat;

III. Produsul este contrafacut si nu a fost fabricat de catre Xiaomi;

IV. Defectul este cauzat de o utilizare neconforma sau contrara instructiunilor, manualelor sau ghidurilor Xioami sau ale vanzatorului;

V. Defectul se datoreaza reparatiei / manipularii proprii sau neautorizate a Consumatorului sau folosirea de piese de schimb, software sau componente neautorizate sau neoriginale.

 

Aceasta garantie comerciala nu se aplica Produselor care, din cauza pagubelor sau modificarii ecranului, trebuie inlocuite cu un Produs nou. O astfel de inlocuire va fi supusa standardelor legale de garantie.

 

Nimic din aceasta garantie comerciala nu va limita drepturile consumatorilor in conformitate cu legea aplicabila.

 

Centrul de service autorizat Xiaomi - ESD ROM SERVICE

1. Bld. Iuliu Maniu, nr.7 sector 6, Bucuresti

2. Bld. Decebal nr.14, Bloc S6, Tronson I, Mezanin, Sector 3, Bucuresti

 

Tel: +4 021 326 60 63

E-mail: service@esd-rom.ro

www.esdservice.ro/locatii-esd.php