Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

“5 ani garanție Toshiba – Tehnologia japoneză la tine acasă”

Perioada campaniei: 23 Ianuarie 2023 31 Ianuarie 2024

 

 

 

Art. 1. ORGANIZATORUL ŞI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

Campania promoțională “5 ani garanție Toshiba – Tehnologia japoneză la tine acasă” este organizată de SC Marelvi Impex SRL, cu sediul în Rădăuţi, Calea Cernăuţi nr 114, jud. Suceava, înregistrată în registrul comerțului sub numărul J33/393/1995, cod fiscal RO7282405, (denumită în continuare "Organizatorul").

Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament ("Regulamentul"), obligatoriu pentru toţi participanţii. Regulamentul promoţiei va fi publicat pe perioada desfăşurarii promoţiei la urmatoarea adresa URL: http://toshiba-home.ro.

Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica/completa şi/sau schimba Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta desfăşurarea campaniei, cu condiţia înştiinţării prealabile a participanţilor cu privire la orice modificare/completare a vreuneia din prevederile acestuia şi prin întocmirea unui Act Adiţional la prezentul regulament. Eventualele modificări vor intra în vigoare numai după ce vor fi aduse la cunoştinţa publicului la urmatoarea adresa URL: http://toshiba-home.ro.

 

Art. 2. PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

Campania începe la data de 23 Ianuarie 2023 și se va încheia la data de 31 Ianuarie 2024.

O zi de campanie va începe de la ora 00:00:00 și se va sfârsi la ora 23:59:59 (inclusiv).

 

Art.3.PERIOADA DE ACTIVARE A EXTRAGARANȚIEI

Clienții care au achiziționat poduse marca Toshiba, în perioada de desfășurare a campaniei menționată în cadrul art. 2, le pot înscrie la campanie în termen de maxim 15 zile calendaristice de la data achiziției acestora.

 

Art.4. ARIA DE DESFĂŞURARE A CAMPANIEI

Campania este organizată și se va desfășura în rețelele naționale de magazine, ce includ atât mediul offline, cât și mediul online, și care comercializează categoriile de produse electrocasnice marca Toshiba, precizate la Art. 7 din prezentul Regulament.

La această campanie participă produse marca Toshiba din următoarele categorii: aparate frigorifice, mașini de spălat rufe, mașini de spălat vase, purificatoare, cuptoare cu microunde, aspiratoare. Lista completă a produselor o puteți găsi în cadrul art. 7 al regulamentului.

 

 

Art. 5. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este adresată tuturor persoanelor fizice, care au împlinit vârsta de 18 ani până la data de 23 Ianuarie 2023. Aceste persoane vor fi denumite în continuare "Participant".

 

Art. 6. CONDIȚII DE VALIDARE A EXTRAGARANȚIEI

Pentru ca un client să beneficieze de extragaranția de 2 ani, trebuie:

  1. Să îndeplinească condițiile prevăzute în cadrul 5.
  2. Să achiziționeze în perioada de desfașurare a campaniei, menționată în cadrul art. 2, cel puțin un aparat electrocasnic marca Toshiba din lista produselor existente în cadrul 7.
  3. Să se înscrie în perioada menționată în 3, folosind metoda de înscriere, descrisă în cadrul art. 8 și să furnizeze următoarele date personale și date de identificare ale produsului: Model produs, Serie de fabricație, Numar factură/ bon/ chitanță, Emitent factură, Dată facturare, Nume, Prenume, Adresa, Localitate, Județ, E-mail, Telefon.

Participantul nu va beneficia de extragaranție în cazul în care:

  1. a achiziționat un produs electrocasnic marca Toshiba care nu se află în lista produselor existente în cadrul 7.
  2. a achiziționat un produs electrocasnic marca Toshiba în afara perioadei de desfașurare a campaniei, mentionată în 2.
  3. a achiziționat un produs electrocasnic marca Toshiba și nu-l înscrie în campanie în perioada

menționată în art. 3.

  1. datele furnizate nu sunt în conformitate cu 6 pct. c).

 

Art. 7. LISTĂ DE PRODUSE PARTICIPANTE LA CAMPANIE

Din această campanie vor face parte următoarele produse:

 

Purificatoare de aer

CAF-X33XPL

 

 

 

 

 

Cuptoare cu microunde

MV-TC25TBK

CAF-X83XPL

MW2-MG20PBK

 

 

 

Mașini de spălat vase

DW-10F2S

MW2-MM20PBK

DW-14F5S

MW-MG20PBK

DW-14F5W

MW-MG20PWH

DW-15B3

MW-MM20PBK

DW-15F3BS

MW-MM20PWH

 

 

 

 

 

 

 

Aparate frigorifice

GR-RB400WE-DMJ

MWP-MM20PBK

GR-RB500WE-PMJ

MWP-MM20PWH

GR-RF610WE-PMS

 

 

 

 

 

Mașini de spălat rufe

TW-BL100A4

GR-RF610WE-PMS(37)

TW-BL90A4

GR-RF692WE-PMJ

TW-BL80A2

GR-RF840WE-PMS

TW-BL70A2

GR-RS660WE-PMJ

TW-BL80A2SK

GR-RS780WE-PGJ

TW-BL80S2

GR-RT820PGJ-PGB

TW-BL90S2

GR-RT820PGJ-XK

TW-BL100S2

GR-RT820PMJ-BS

 

Aspiratoare

VC-BL070CK

 

VC-BL070CR

 

 

Art. 8. MECANISMUL DE DESFĂŞURARE AL CAMPANIEI

În perioada de desfășurare a campaniei, menționată în cadrul art. 2, produsele Toshiba participante la campanie vor beneficia de 5 ani garanție (3 ani garanție standard + 2 ani garanție extinsă).

Extragaranția va fi valabilă cu condiția activării acesteia în perioada de activare, menționată în cadrul art. 3.

Pentru activarea și înregistrarea garanției extinse trebuie să transmiteți urmatoarele informații (Model produs, Serie de fabricație, Numar factură/ bon/ chitanță, Emitent factură, Dată facturare, Nume, Prenume, Adresa, Localitate, Județ, E-mail, Telefon) completând formularul online disponibil la: http://toshiba-home.ro.

După completarea și trimiterea formularului online participantul va primi un e-mail de cofirmare.

În urma înregistrării se va furniza un număr de înregistrare care trebuie notat pe certificatul de garanție, în limba română, al produsului.

Neactivarea extragaranției până la ultima zi de activare a acesteia, menționată în cadrul art. 3, duce la pierderea ei iar, în acest caz, rămâne valabilă numai garanția standard de 3 ani.

Toate condițiile aferente garanției de 3 ani, precum și respectarea instrucțiunilor de utilizare din manualul de utilizare al produsului rămân valabile și în cazul garanției extinse.

Extragaranția este valabilă numai după înregistrare, pe baza facturii de achiziție și a certificatului de garanție. Pentru a beneficia de oferta de extragaranție, cumpărătorul trebuie să păstreze certificatul de garanție și documentul de achiziție al produsului (factura/bonul fiscal), în original, pe toată perioada celor 5 ani de garanție (3 ani garanție standard + 2 ani garanție extinsă), pentru a servi ca dovadă a achiziției în perioada promoției.

Extragaranția se acordă în conformitate cu termenii și condițiile specificate în certificatul de garanție al produsului înscris în campanie.

 

Art. 9. PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prin înscrierea la Campanie, Participanții confirmă ca au primit informații privind prelucrarea datelor lor cu caracter personal de către Organizator, astfel cum sunt prevazute în prezentul Regulament cât și cum sunt prezentate pe site-ul http://toshiba-home.ro la secțiunea politica de confidențialitate a datelor și sunt de acord cu prelucrarea lor.

Organizatorul, în calitate de Operator de date, se angajează să respecte confidențialitatea si securitatea datelor cu caracter personal a tuturor Participanților, conform principiilor și regulilor stabilite de Regulamentului (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor - GDPR).

În vedere desfășurării acestei Campanii și pentru a-și exercita și proteja drepturile care rezultă din Regulament, Organizatorul împreună cu subcontractanții acestuia prelucrează următoarele Date cu caracter personal ale Participanților: numele, prenumele, adresa fizică, adresa de e-mail, numărul de telefon, date privind achiziția produsului pentru care se dorește acordarea extragaranției (date din documentul de achiziție, date despre produs), având ca temei legal: îndeplinirea obligațiilor legale care îi revin operatorului (art. 6 (1) (c) conform GDPR), interesul legitim urmărit de operator sau de o parte terță (art. 6 (1) (f) conform GDPR) și consimțământul (art. 6 (1) (a) conform GDPR). În cazul în care consimțământul constituie temeiul pentru prelucrarea Datelor Personale, participantul are dreptul de a-și retrage consimțământul în orice moment.

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii sunt prelucrate în scopul: • a vă furniza o garanție extinsă pentru produsul pe care l-ați cumpărat; • a confirma validarea acordării extragaranției; • a vă repara, rambursa sau înlocui produsul pe care l-ați cumpărat, în cazul neconformității sale sau în cazul unor vicii ascunse în perioada de extragaranție; • a verifica documentele de garanție a produselor, verificarea condițiilor necesare acordării serviciilor de extragaranție; • a ține evidența activităților desfășurate și păstrarea evidențelor privind Participanții; • a îndeplini orice cerință de arhivare în conformitate cu prevederile legale; • pentru a îndeplini obligațiile legale care revin organizatorilor de campanii promoționale; • pentru a proteja drepturile în justiție și alte drepturi conform legilor aplicabile; • pentru a preveni și detecta comportamente ilegale și a ne proteja sau pune în executare drepturile noastre legale, de exemplu, apărarea societății în cazul litigiilor; și • a ne gestiona, promova și îmbunătăți activitatea și a ne gestiona riscurile.

Înscrierea la acestă campanie se face utilizând site-ul http://toshiba-home.ro. Site-ul nostru web poate colecta, de asemenea, în mod automat informații despre browser-ul sau dispozitivul mobil utilizat de dumneavoastră, în funcție de opțiunea bifată de dumneavoastră la intrarea pe site. Utilizăm cookie- uri, web beacons și tehnologii similare pentru a ne ajuta să înțelegem activitatea dumneavoastră pe site- ul nostru. Datele pe care le colectăm automat includ tipul de browser web sau dispozitiv mobil, sistemul dumneavoastră de operare, adresa dumneavoastră de IP, URL-ul paginii de destinație și site-ul web de referință, ora și data utilizării site-ului web și termenii de căutare utilizați de dumneavoastră pentru a ajunge la acest site web. Pentru mai multe informații despre cookie-urile și tehnologiile similare pe care le utilizăm pe acest site web, vă rugăm să consultați Politica noastră privind Cookieurile accesand http://toshiba-home.ro secțiunea Politica de Cookie-uri.

De asemenea, colectăm, utilizăm și distribuim date agregate precum datele statistice sau demografice în diferite scopuri. „Date agregate” se referă la informații care pot rezulta din Datele dumneavoastră cu Caracter Personal dar care nu vor dezvălui în mod direct sau indirect identitatea dumneavoastră, e.g., date agregate referitoare la toți vizitatorii site-ului nostru web.

Serverele pe care sunt stocate datele personale colectate prin intermediul site-ului nostru web sunt localizate în România, iar Furnizorul de servicii de găzduire asigură securitatea și protecția datelor cu caracter personal stocate, conform Regulamentului GDPR, analizează și îmbunătățește în mod constant măsurile adoptate pentru protecția datelor noastre împotriva oricărui acces neautorizat, pierdere accidentală, dezvăluire sau distrugere.

Datele cu caracter personal ale Participanților la promoție vor fi stocate doar pe perioada de timp necesară în mod rezonabil pentru atingerea scopurilor prevăzute mai sus, în conformitate cu legile aplicabile, inclusiv în scopul îndeplinirii oricăror cerințe legale, de reglementare, contabile, fiscal, de arhivare sau de raportare. Astfel, vom stoca datele dumneavoastră pe durata necesară organizării Campaniei, precum și ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care ii revin Organizatorului, inclusiv obligațiilor în materie fiscală și în materia arhivării: 10 ani începând cu anul imediat următor anului înscrierii în campanie (5 ani perioada de garanție și extragaranție + 5 ani prescripție fiscală).

Datele cu caracter personal prelucrate în această Campanie sunt destinate utilizării atât de către Marelvi, prin departamentele direct implicate (marketing, service, call center), cât și de către subcontractanții Marelvi pe partea de service, anume furnizorii de Servicii de Service și subcontractanții lor. Cu aceștia Organizatorul a semnat contracte cu clauze de confidențialitate și protecția datelor cu caracter personal și s-a asigurat de conformitatea lor cu Regulamentul GDPR. De asemenea, datele cu caracter personal prelucrate în această Campanie pot fi puse la dispoziția organelor judiciare și a altor instituții abilitate de lege să solicite aceste informații, la cererea expresă a acestora.

Pentru a facilita desfășurarea activităților în legătură cu scopurile prelucrării detaliate anterior, Datele Personale pot fi dezvăluite și către alți terți, de exemplu, către: (i) entitățile și/sau persoanele împuternicite de Părți (din România sau alte țări UE) implicate în livrarea de materiale de marketing; (ii) alte părți contractante și băncile acestora, în legătură cu orice tip de transfer de fonduri; (iii) furnizori de servicii operaționale, precum servicii de curierat, telecomunicații, IT, plăți, prelucrare, formare, stocare, arhivare, servicii de investigații aferente asistenței pentru clienți; (iv) orice partener de afaceri, investitor, cesionar (actual sau potențial) pentru a facilita tranzacțiile cu active comerciale (care pot include o fuziune, achiziție, datorie sau vânzare de bunuri); (v) consilieri profesioniști, precum auditori sau avocați; (vi) în scopul conformării cu orice obligație legală sau decizie a unei autorități judiciare, autorități publice sau organ guvernamental; sau (vi) dacă se cere sau se permite în alt mod conform legislație aplicabile.

Organizatorul se obligă ca datele personale ale Participanților să nu fie folosite în alte scopuri decât cele pentru care acestea au fost colectate. Datele cu caracter personal nu vor fi transferate în afara Spațiului Economic European decât dacă este strict necesar pentru derularea Contractului și doar cu respectarea prevederilor legale în vigoare, aplicând măsuri de protecție adecvate și cu notificare, atunci când este cazul.

Participanților la promoție le sunt garantate drepturile prevăzute de prevederile legale în vigoare, cum ar fi, dar fără a se limita la, Regulamentului (UE) 679/2016 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor), respectiv: • Dreptul de a solicita informații despre modul în care se vor utiliza datele personale; • Dreptul de a avea acces la datele personale colectate; • Dreptul de a rectifica datele personale colectate; • Dreptul de a șterge datele personale colectate; • Dreptul de a restricționa accesul la datele personale colectate; • Dreptul de postabilitate a datelor personale către alt operator; • Dreptul de opoziție; • Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și profilare; • Dreptul de a se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate (Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).

În vederea exercitării drepturilor sale, Persoana vizată trebuie să trimită către Operator o cerere întocmită în forma scrisă, datată și semnată, • la adresa: SC MARELVI IMPEX SRL, Str. Calea Cernăuți nr. 114, loc. Rădăuți, jud. Suceava; • scanată pe adresa de e-mail [email protected] sau pe numărul de fax +40 230 564 005; sau • poate să o depună personal la sediul Marelvi din Rădăuți, la adresa mai sus menționată.

În cazul în care nu sunteți de acord cu furnizarea Datelor dumneavoastră cu caracter personal solicitate în vederea prelucrării descrise în prezentul Regulament, nu veți putea participa la această Campanie și nu va fi posibilă acordarea extragaranției pentru produsul Toshiba achiziționat.

 

Art. 10. LITIGII

În cazul unor litigii apărute între Organizator şi participanţii cumpărători, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părţile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluţionare, instanţelor competente române de la sediul Organizatorului.

 

Organizator,

SC Marelvi Impex SRL

Acest site foloseste cookie-uri

Utilizam cookie-uri pentru a personaliza continutul si reclamele, pentru a oferi functii de social media si pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, impartasim informatii despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii nostri de social media, publicitate si analiza, care le pot combina cu alte informatii pe care le-ati furnizat sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor. Puteti afla mai multe aici.

Setari

Inapoi
Marketing
Statistica

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile