ACT ADIŢIONAL nr. 2
la Regulamentul “Beko 5 ani garantie”
autentificat sub numarul 66/26.01.2024 de catre notar public Niculescu Andreea-Maria si actul aditional nr. 1 autentificat sub numarul 391/25.04.2024 de catre acelasi notar
Organizatorul Campaniei Promotionale “Beko 5 ani garantie” este Societatea BEKO ROMANIA S.A. persoană juridică română, cu sediul social în localitatea Găești, strada 13 Decembrie numărul 210, județiul Dâmbovița, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Dâmbovița sub nr. J15/253/09.01.1991, având CUI RO933930 din data de 30.11.1992, reprezentată la autentificarea prezentului înscris de către Directorul General BÜYÜKERK ETEM-CUDI-MURAT, denumită în continuare “Organizator”,
Având in vedere:
- Regulamentul “Beko 5 ani garantie” (denumit in continuare “Regulamentul”);
- dispozitiile art.1 din cadrul Regulamentului “Beko 5 ani garantie”, respectiv “Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta desfăşurarea Campaniei, avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, precum si de a şi actualiza prezentul Regulament înainte de intrarea în vigoare a modificărilor. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de intrarea lor in vigoare";
- dispozitiile art. 8 din Regulament MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
- dispozitiile art. 7 din Regulament PRODUSE PARTICIPANTE
- dispozitiile art. 10 din Regulament RESPONSABILITATE
- Dispozitiile Anexei nr 1 la regulamentul campaniei Format formular inregistrare online pe website-ul https://extragarantie.beko.ro
- Dispozitiile Anexei nr 2 la regulamentul campaniei Format “Certificat garantie comerciala de durabilitate”
- Dispozitiile Anexei nr 3 la regulamentul campaniei Nota de informare privind înregistrarea produselor
- dispozitiile art.13, din Regulament, respectiv “Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica acest Regulament, prin act adiţional, si de a inceta prezenta Campanie in orice moment, aducand la cunostinta publicului modificarile operate, prin inserarea acestora in Regulamente si prin publicarea modificarilor in cauza pe website-ul https://extragarantie.beko.ro/”;
- faptul că Organizatorul doreşte modificarea Regulamentului în conformitate cu termenii şi condiţiile prevăzute în prezentul Act Adițional;
decide încheierea prezentului Act Aditional, prin care se aduc următoarele modificări ale clauzelor cuprinse în Regulament, după cum urmează:
Art. 1 Dispozitiile art. 8 „MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI” din Regulament se modifica si completeaza astfel cum sunt prezentate in continutul REGULAMENTUL CAMPANIEI “Beko 5 ani garantie”,
Art. 2. Dispozitiile art. 7 „PRODUSE PARTICIPANTE” din Regulament se modifica si completeaza astfel cum sunt prezentate in continutul REGULAMENTUL CAMPANIEI “Beko 5 ani garantie”,
Art.3. Dispozitiile art. 10 „RESPONSABILITATE” din Regulament se modifica si completeaza astfel cum sunt prezentate in continutul REGULAMENTUL CAMPANIEI “Beko 5 ani garantie”,
Art. 4 Anexa nr 1 Format formular inregistrare online pe website-ul https://extragarantie.beko.ro/ la regulamentul campaniei se modifica si completeaza , forma actualizata regasindu-se in REGULAMENTUL CAMPANIEI “Beko 5 ani garantie” – Anexa 1
Art. 5 Anexa nr 2 Format “Certificat garantie comerciala de durabilitate” la regulamentul campaniei se modifica si se completeaza, forma actualizata regasindu-se in REGULAMENTUL CAMPANIEI “Beko 5 ani garantie” - Anexa 2
Art. 6. Dispozitiile Anexei nr 3 Nota de informare privind înregistrarea produselor la regulamentul campaniei se modifica si se completeaza, forma actualizata regasindu-se in REGULAMENTUL CAMPANIEI “Beko 5 ani garantie” -Anexa 3
Art. 7 Prezentul Act Aditional este parte integranta din Regulamentul Campaniei “Beko 5 ani garantie”, autentificat sub numărul 66/26.01.2024 de notar public Niculescu Andreea-Maria, actul aditional nr. 1 autentificat sub numarul 391/25.04.2024 de catre acelasi notar care il completeaza in mod corespunzator.
Art. 8 Actualizarea Regulamentului Campaniei “Beko 5 ani garantie”, prin prezentul Act Aditional va produce efecte juridice incepand cu data de 30 septembrie 2024.
Art. 9 Prevederile Regulamentul actualizat, pot fi modificate de catre Organizator in conditiile legii, prin Act Aditional, sub conditia aducerii la cunostinta publica a modificarilor conform dispozitiilor art.1 si art.13 din Regulament.
Art. 10 Celelalte articole ale Regulamentului Campaniei Beko 5 ani garantie” raman neschimbate si vor produce efecte juridice intocmai cum Organizatorul le-a prevazut cu ocazia autentificarii documentului initial.
Ca urmare a modificărilor aduse prin prezentul act adiţional, se actualizează Regulamentul Campaniei „Beko 5 ani garantie”care va avea următorul conţinut:
„REGULAMENTUL CAMPANIEI
“Beko 5 ani garantie”
I. ORGANIZATORUL si REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
Organizatorul Campaniei Promotionale “Beko 5 ani garantie” este Societatea BEKO ROMANIA S.A., persoană juridică română, cu sediul social în localitatea Găești, strada 13 Decembrie numărul 210, județiul Dâmbovița, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Dâmbovița sub nr. J15/253/09.01.1991, având CUI RO933930 din data de 30.11.1992, reprezentată legal de Director General BÜYÜKERK ETEM-CUDI-MURAT, denumită in continuare “Organizator”,”.
Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament (denumit in continuare “Regulamentul”) obligatoriu pentru toti participantii.
Regulamentul este intocmit si va fi facut public conform legislatiei aplicabile din Romania prin publicarea pe site-ul https://extragarantie.beko.ro/, fiind disponibil in mod gratuit oricarui participant.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, precum şi dreptul de a suspenda şi/sau înceta desfăşurarea Campaniei, avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, precum si de a şi actualiza prezentul Regulament înainte de intrarea în vigoare a modificărilor. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 (douazecisipatru) de ore inainte de intrarea lor in vigoare.
II. ARIA DE DESFASURARE:
Campania este organizata si se va desfasura in retelele nationale de magazine, ce includ atat mediul offline, cat si mediul online, si care comercializeaza categoriile de produse electrocasnice marca Beko, precizate la art 7 din prezentul Regulament.
Beneficiile Campaniei se aplica exclusiv produselor care au fost comercializate de Organizator pentru piata din Romania.
III. OBIECTUL
Obiectul prezentului Regulament il constituie stabilirea conditiilor in care clientii finali beneficiaza de o perioada de 5 (cinci) ani garantie pentru produsele electrocasnice marca Beko, astfel cum acestea sunt identificate in art. 7 din Regulament.
IV. NOTIUNI SI TERMINOLOGIE
Conform prevederilor prezentului Regulament, notiunile de “garantie legala de conformitate” “garantie comerciala de durabilitate”, “extragarantie” si „5 ani garantie” vor avea urmatoarele intelesuri si vor cuprinde urmatoarele notiuni:
4.1. Garantia legala de conformitate semnifica protecţia juridică a consumatorului rezultată prin efectul legislatiei in vigoare în raport cu lipsa de conformitate, reprezentând obligaţia legală a vânzătorului faţă de consumator ca, fără solicitarea unor costuri suplimentare, să aducă produsul la conformitate, incluzând restituirea preţului plătit de consumator, repararea sau înlocuirea produsului, dacă acesta nu corespunde condiţiilor enunţate în declaraţiile referitoare la garanţie sau în publicitatea aferentă.
4.2. Garantia comerciala de durabilitate semnifica angajamentul asumat din partea producatorului fata de consumator, fara costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat in cazul in care acesta nu isi menţine funcţiile şi performanţa necesare în cursul utilizării normale.
4.3. Extragarantia semnifica intreaga perioada de timp acordata de catre Organizator cu titlu de garantie comerciala de durabilitate.
De asemenea, daca in cuprinsul prezentului Regulament sau in comunicarile privind prezenta Campanie, se va regasi termenul de “extragarantie”, acesta se va interpreta ca fiind echivalent cu notiunea de „garantie comerciala de durabilitate”, astfel cum aceasta din urma este definita in cadrul art.4.2. din prezentul document.
4.4 Notiunea „5 ani garantie” semnifica garantia legala de conformitate mentionata in certificatul de garantie al produsului de 2 (doi) ani la care se adauga o perioada de garantie comerciala de durabilitate de 3 (trei) ani garantandu-se astfel, conformitatea produselor Beko participante la campanie asa cum sunt mentionate in art.7, pentru o perioada de 5 (cinci) ani.
4.5 Vanzatorul semnifica persoana juridica de la care clientul achizitioneaza produsul participant la campanie.
4.6. Procesul verbal de negatie semnifica acordul de înlocuire/ rambursare pus la dispoziție clientului final de către reprezentantul Organizatorului in urma constatării efectuate asupra produsului aflat in termen de garanție care nu poate fi adus la conformitate prin reparație.
V. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI
5.1. Campania va începe la data de 01 Februarie 2024, ora 00:00:00 şi se va încheia la data de 31 Ianuarie 2025 ora 23:59:59, inclusiv. Oricarui produs electrocasnic marca Beko vandut dupa data de 31.01.2025, ora 24:00 nu i se va aplica prezentul Regulament si nu va fi luat in considerare de Organizator.
5.2. În situaţia în care Organizatorul decide să reducă sau să prelungească perioada Campaniei Promoţionale, acest fapt va fi adus la cunoştinţa participanţilor prin actualizarea prezentului Regulament inainte de intrarea in vigoare a modificarilor si prin publicarea informaţiei pe site-ul e https://extragarantie.beko.ro/.
VI. DREPTUL DE PARTICIPARE
Campania Promotionala „Beko 5 ani garantie” este adresata persoanelor fizice majore, cu domiciliul în România, si persoanelor juridice, cu sediul în România, consumatori finali, care achizitioneaza in scop casnic oricare dintre produsele participante la Campanie comercializate in retelele nationale de magazine, ce includ atat mediul offline, cat si mediul online.
In cazul persoanelor juridice, garantia si extragarantia nu sunt valabile in cazul utilizarii produselor electrocasnice in scopuri profesionale precum restaurante, bufete, pensiuni, cantine, insa fara a ne limita la acestea.
Participantii pot achizitiona unul sau mai multe produse participante la Campanie, conform art.7, neexistand o limitare a numarului de produse sau de participari.
VII. PRODUSE PARTICIPANTE
Prevederile prezentului Regulament sunt aplicabile urmatoarele categorii de produse electrocasnice marca Beko: aspiratoare, identificate prin codurile VCC6480T, VCM71605AP, aparate frigorifice (cu exceptia produselor electrocasnice din subcategoria mini-barurilor), masini de spalat rufe, masini de spalat rufe cu uscator, masini de spalat vase, uscatoare de rufe, plite si cuptoare incorporabile, aragaze electrice, mixte si pe gaz (prin aceasta din urma categorie intelegand aragazele care sunt formate atat din plita pe gaz, cat si din cuptor pe gaz), hotele identificate prin codurile BHCA66641BBHS, BHCB66641BBHS, BHCB96641BBHS, BHCB61622BXH, BHCA62422BBH, BHCP65422BBH BHCP65422BCH, BHCB66741BZGSH, BHCA62442BBH, BHCB67841BBHSI, BHCA67841BBHSI, BHCA69642WH si BHCA69642BH comercializate in perioada de valabilitate a Campaniei.
Prezentul Regulament nu se aplica articolelor consumabile ale produselor electrocasnice din categoria aspiratoarelor, participante la Campanie, precum dar fara a se limita la filtrele si accesoriile aspiratoarelor (perie pentru covor, perie dura pentru pardoseala, duza aspirare spatii inguste, duza aspirare perdele si suprafete delicate, perie aspirare tapiterie, perie turbo, furtun si tub telescopic etc) si din categoria hotelor, participante la Campanie, precum dar fara a se limita la filtrele antigrasime lavabile, filtrele de carbon ( daca sunt incluse), conector de perete (dacă este inclus), componenta de directionare a aerului (dacă este inclusa), adaptor conexiune evacuare aer (dacă este inclus).
Prezentul Regulament nu se aplica categoriei speciale de produse vandute ca resigilate, indiferent de categoria din care fac parte sau bunurilor cu elemente digitale, respectiv continutului digital sau a serviciului digital, care se supun unui termen diferit de garantie legala conform OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.
VIII. MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI
In vederea accesarii beneficiilor Campaniei “Beko 5 ani garantie”, clientul final trebuie sa achizitioneze cel putin un produs din categoriile de produse electrocasnice marca Beko aflate in Campanie, conform art. 7, din retelele nationale de magazine care comercializeaza aceste produse electrocasnice ce includ atat mediul offline, cat si mediul online. La achiziţionare, produsul electrocasnic marca Beko va fi însoţit de certificat de garanţie legala de conformitate, original, acordat pentru o perioadă de 2 (doi) ani.
In vederea obtinerii garantiei comerciale de durabilitate de 3 (trei) ani, clientul final al produsului electrocasnic marca Beko participant in Campanie, trebuie sa se inregistreze in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la data achizitiei printr-unul din urmatoarele mijloace:
- prin intermediul platformei online https://extragarantie.beko.ro/ prin completarea Formularului de inregistrare online https://register.beko.com/ro-ro (conform modelului prezentat in Anexa nr.1). Dupa completărea formularului de înregistrare, se transmite un cod de activare pe adresa de mail pentru confirmarea adresei , iar ulterior confirmarii se transmite pe adresa de email « Certificatul de garantie comerciala de durabilitate» (conform modelului prezentat în Anexa nr.2) care contine datele de inregistrare;
- prin telefon la Call Center, apeland numarul *9010 (tarif standard în reţelele naţionale), oferind informatiile solicitate de operator, informatii cuprinse in Formularul de inregistrare online, si anume: denumire produs, numar (cod) produs, serie fabricatie, numar si data factura/chitanta/bon, magazinul emitent al documentului fiscal de achizitie, numele si prenumele clientului, adresa de e-mail, adresa, telefon. Ulterior preluarii apelului telefonic si oferirii datelor solicitate operatorului Organizatorului, acesta din urma va introduce datele primite de la clientul final in cadrul platformei online https://extragarantie.beko.ro/, in modalitatea descrisa mai sus, urmand ca certificatul de garantie comerciala de durabilitate sa fie generat si transmis direct catre clientul final prin intermediul adresei de e-mail furnizate. In cazul in care clientul nu are adresa de e-mail atunci, certificatul de garantie comerciala de durabilitate va fi transmis prin posta (fara confirmare de primire) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la data inregistrarii produsului ;
- prin e-mail transmis către adresa service.ro@beko.com, cuprinzând următoarele date din Formularul de înregistrare online: denumire produs, numar (cod) produs, serie fabricaţie, număr şi dată factura/chitanta/bon, magazinul emitent al documentului fiscal de achizitie, numele şi prenumele cumpărătorului, adresa de e-mail, adresa, număr telefon Operatorul Organizatorului preia datele furnizate si procedeaza la inregistrarea produsului in platforma https://extragarantie.beko.ro/ , urmand ca certificatul de garantie comerciala de durabilitate sa fie generat si transmis catre clientul final prin intermediul adresei de e-mail furnizate;
In situatia in care, datele furnizate prin e-mail de catre clientul final nu sunt complete, sau sunt insuficiente, pentru generarea Certificatului de garantie comerciala de durabilitate, operatorul Organizatorului va proceda la contactarea acestuia din urma, solicitandu-i sa completeze datele lipsa. Ulterior completarii datelor lipsa, Operatorul Organizatorului va inregistra direct produsul in platforma https://extragarantie.beko.ro/ , in numele clientului, urmand ca certificatul de garantie comerciala de durabilitate sa fie generat si transmis direct clientului final prin intermediul adresei de e-mail furnizate.
Impreuna cu certificatul de garantie comerciala de durabilitate, se genereaza un cod de referinta unic care se transmite pe adresa de email de inregistrare, aplicabil doar consumatorilor care au furnizat adresa de email. Cu codul unic de inregistrare consumatorul are posibilitatea verificarii in platforma de inregistrare https://register.beko.com/ro-ro, a statusului inregistrarii aparatelor electrocasnice achizitionate si inregistrare.
In cazul in care, inregistrarea printr-unul din mijloacele precizate mai sus nu este posibila din cauza unor incoveniente de ordin tehnic determinate din culpa exclusiva a Organizatorului, precum, dar fara a se limita la: sistem nefunctional, website indisponibil temporar, clientul final al produsului electrocasnic marca Beko participant la Campanie are dreptul sa recurga la alegere, la una dintre celelalte doua modalitati ramase pentru inregistrarea produsului electrocasnic. In aceasta situatie, inregistrarea produsului Beko achizitionat prin una din modalitatile alternative oferite confera dreptul clientului final de a beneficia de garantia comerciala de durabilitate de 3 (trei) ani in conditiile Regulamentului.
Pentru evitarea oricarui dubiu, garantia comerciala de durabilitate de 3 (trei) ani este valabila si « certificatul de garantie comerciala de durabilitate» se va acorda de catre Organizator numai ulterior inregistrarii efectuate de catre clientul final al produsului electrocasnic marca Beko participant la Campanie prin vreuna dintre modalitatile mentionate mai sus.
Numarul de inregistrare consemnat pe certificatul de garantie comerciala de durabilitate reprezinta un cod unic de inregistrare (element de identificare) pentru garantia produsului Beko achizitionat.
In cazul in care pe perioada de acordare a garantiei comerciale de durabilitate, apar eventuale neconformitati ale produsului, la momentul sesizarii lor catre Organizator, de catre Client, acesta din urma are obligatia de a furniza numarul de inregistrare cuprins in Certificatul de garantie comerciala de durabilitate, in vederea identificarii sale in baza de date de catre operatorul Organizatorului.
Transmiterea “Certificatului de garantie comerciala de durabilitate” se va efectua de catre Organizator, in format electronic la adresa de e-mail sau prin posta (fara confirmare de primire), la adresa de domiciliu indicate de consumatorul final in informatiile furnizate, conform mijlocului de inregistrare ales, in cel mult 14 (paisprezece) zile lucratoare de la data inregistrarii produsului.
Ordinea remediilor posibile acordate Clientului in baza garantiei comerciale de durabilitate:
1) aducerea la conformitate a produsului defect prin repararea acestuia intr-un termen de 15 zile calendaristice de la data la care clientul, a adus la cunoştinţa Organizatorului lipsa de conformitate a produsului ;
2) daca repararea produsului este imposibila sau disproportionata, Organizatorul poate decide, in functie de Vanzatorul de la care clientul a achizitonat produsul, conform facturii, inlocuirea produsului sau rambursarea pretului de vanzare sau va emite un proces-verbal de negatie. Inlocuirea produsului sau rambursarea pretului de vanzare de catre Organizator se va realiza intr-un termen de 15 zile calendaristice de la data la care clientul a adus la cunostinta Organizatorului lipsa de conformitate a produsului. In cazul in care se emite proces verbal de negatie, clientul se va indrepta catre Vanzator, conform facturii de achizitie, in vederea inlocuirii produsului sau rambursarii pretului de vanzare intr-un termen de 15 zile calendaristice de la data la care clientul a adus la cunostinta Organizatorului lipsa de conformitate a produsului;
În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparaţie, perioada de timp prevăzută în garanţia comercială de durabilitate se prelungeşte cu timpul de nefuncţionare a bunului, din momentul la care a fost adusă la cunoştinţa garantului lipsa de conformitate până la predarea efectivă a bunului în stare de utilizare normală către consumator.
În cazul înlocuirii produsului electrocasnic participant la Campanie (care a beneficiat de extragarantie) cu unul nou sau cu unul asemănător (dacă acesta nu există pe stoc), ca urmare faptului ca masura reparatorie este imposibila sau disproportionata, perioada garanției comerciale de durabilitate începe să curgă din nou de la momentul la care produsul neconform a fost înlocuit. Prevederile sunt aplicabile tuturor regulamentelor campaniei «Beko 5 ani garantie».
Cu titlu de exceptie, in situatia inlocuirii produsului electrocasnic participant la Campanie cu un produs similar, dar de o clasa superioara (in situatia in care produsul initial nu mai exista pe stoc), modalitatea de acordare a garantiei comerciale de durabilitate a noului produs va fi limitata la repararea sau inlocuirea produsului cu alt produs similar.
In ipoteza in care clientul refuza acordarea garantiei comerciale de durabilitate prin vreuna din cele doua modalitati de aducere la conformitate prevazute mai sus (reparare sau inlocuire), aceasta se va limita la restituirea contravalorii produsului initial, in acest caz clientul nefiind indreptatit la restituirea contravalorii produsului de clasa superioara, ci i se va restitui suma prevazuta in factura de achizitie a produsului initial.
Produsul similar trebuie sa aiba caracteristici asemanatoare ca ale produsului initial si sunt avute in vedere caracteristici precum, insa, fara a se limita la: capacitate, dimensiune, tehnologie, clasa energetica.
In cazul neinregistrarii produsului in termenul sus mentionat, clientul final al produsului va pierde dreptul de a beneficia de garantia comerciala de durabilitate de 3 (trei) ani, insa va ramane valabila garantia legala de conformitate de 2 ani de la data achizitionarii produsului respectiv.
Toate conditiile aferente garantiei legale de conformitate de 2 (doi) ani, precum si respectarea instructiunilor de utilizare din manualul produsului sunt valabile si in cazul garantiei comerciale de durabilitate de 3 (trei) ani.
Pierderea documentului « Certificat garantie comerciala de durabilitate» transmis de catre Organizator, va determina pierderea dreptului la garantia comerciala de durabilitate de 3 (trei) ani.
Garantia comerciala de durabilitate de 3 (trei) ani este validata numai dupa indeplinirea tuturor conditiilor privind inregistrarea produsului, in baza facturii/bon/chitanta si a certificatului de garantie original al produsului. Pentru a beneficia de conditiile garantiei comerciale, clientul final trebuie sa pastreze certificatul de garantie original, ”Certificat de garantie comerciala de durabiliate” si documentul fiscal de achizitie a produsului pe toata perioada celor 5 (cinci) ani de garantie (2 ani garantie legala de conformitate + 3 ani garantie comerciala de durabilitate) pentru a servi ca dovada a achizitiei produsului in perioada Campaniei şi a înregistrării produsului în Campanie.
IX. CONDITII DE VALIDITATE
Pentru ca Organizatorul sa acorde garantia comerciala de durabilitate pentru produsul electrocasnic marca Beko achizitionat, clientul final trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii:
- sa indeplineasca conditiile prevazute la art. 6;
- participanţii persoane fizice trebuie să aibă varsta de 18 ani împliniţi şi să fie rezidenţi pe teritoriul României, iar persoanele juridice legal constituite sa aiba sediul in Romania;
- sa achizitioneze, in perioada prevazuta la art. 5, cel putin unul dintre produsele mentionate in cadrul art. 7;
- sa inregistreze produsul electrocasnic achizitionat, conform mecanismului precizat la art.8;
- sa pastreze Certificatul de garantie original al produsului si “Certificatul garantie comerciala de durabilitate” primit de la Organizator, precum si documentul fiscal de achizitie a produsului pe toata perioada de garantie (2 ani garantie legala de conformitate + 3 ani garantie comerciala de durabilitate= 5 ani garantie), pentru a dovedi achizitia produsului in perioada Campaniei si inregistrarea acestuia in Campanie;
- produsele achizitionate sa fie utilizate exclusiv in scopuri casnice. Garantia comerciala de durabilitate nu este valabila in cazul utilizarii produselor in scopuri profesionale in restaurante, bufete, pensiuni, cantine etc.;
- Pentru inlaturarea oricarui dubiu, prezentul Regulament nu se aplica produselor obtinute ca urmare a participarii la concursuri sau tombole.
In cazul in care nu sunt indeplinite toate conditiile de mai sus, garantia comerciala de durabilitate de 3 (trei) ani nu se va acorda clientului final.
X. RESPONSABILITATE
Organizatorul va acorda garantia comerciala de durabilitate de 3 (trei) ani in conformitate cu prevederile prezentului Regulament.
Prin participarea la Campania ”Beko 5 ani garantie”, participantii confirma cunoasterea, intelegerea, acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament si a „Notei de informare privind înregistrarea produselor”, prin unul din urmatoarele mecanisme:
- Inainte de a inregistra garantia in platforma online https://extragarantie.beko.ro/, participantul trebuie sa bifeze „Am citit si sunt de acord cu Termenii de utilizare ai platformei si cu Regulamentul campaniei„ si “ Nota de informare privind inregistrarea produselor”
- inainte de a intra in legatura cu operatorul call center apeland numarul *9010, participantul trebuie sa se asigure ca a citit „ Termenii de utilizare ai platformei”si „ Regulamentul campaniei„ si “ Nota de informare privind inregistrarea produselor”;
- Inainte de a transmite e-mail la adresa [email protected] participantul trebuie sa se asigure ca a citit „ Termenii de utilizare ai platformei”si „ Regulamentul campaniei„ si “ Nota de informare privind inregistrarea produselor”;
Organizatorul va fi exonerat de raspundere in urmatoarele cazuri:
- in cazul in care clientul final a efectuat achizitia altui produs electrocasnic marca Beko decat cele supuse prezentei Campanii;
- in cazul in care clientul final a efectuat achizitia intr-o alta perioada decat cea de desfasurare a prezentei Campanii;
- in cazul in care clientul final nu a efectuat inregistrarea produsului conform prezentului Regulament, inclusiv cu respectarea termenului de 30 de zile calendaristice de la achizitie;
-in cazul in care clientul final nu poate face dovada achizitiei produsului cu factura/chitanta/ bon fiscal certificat de garantie original si nu poate face dovada inregistrarii produsului in Campanie, prin detinerea “Certificatului de garantie comerciala de durabilitate”.
XI. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL:
11.1. Detalii cu privire la modul in care va sunt prelucrate datele cu caracter personal in scopul asigurarii managementului campaniei se regasesc in Nota de informare privind înregistrarea produselor (Anexa 3 la prezentul Regulament), accesand platforma online https://extragarantie.beko.ro/.
In plus, in cazul în care accesati site-ul nostru web pentru a participa la campanie va veti supune Politicilor site-ului prevazute in sectiunea ”Protectia datelor personale”, valabile la data demarării Campaniei şi orice modificare a acestor Politici poate atrage după sine şi modificarea prezentului Regulament.
11.2. Daca aveti intrebari referitoare la modul cum utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa urmati indicatiile prevazute in „Nota de informare privind înregistrarea produselor”, sectiunea “Cum sa ne contactati”.
XII. LITIGII
Eventualele litigii aparute intre Organizator si participantii la prezenta Campanie se vor solutiona pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, acestea vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
XIII. DIVERSE
Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica, prin act adiţional, acest Regulament si de a inceta prezenta Campanie in orice moment, aducand la cunostinta publicului modificarile operate, prin inserarea acestora in Regulamente si prin publicarea modificarilor in cauza pe website-ul https://extragarantie.beko.ro/.
Regulamentul acestei Campanii va fi disponibil gratuit pe website-ul https://extragarantie.beko.ro/.
Anexele 1-3 fac parte integrantă din prezentul Regulament.
Redactat şi autentificat la Biroul Notarial „LIBERTAS”, astăzi, data autentificării, într-un exemplar unic, păstrat în arhiva biroului notarial şi eliberat în 3 (trei) duplicate, din care 1 (unul) pentru arhiva biroului notarial şi 2 (două) pentru parte.
ORGANIZATOR
Societatea BEKO ROMANIA S.A.
prin Director General
BÜYÜKERK ETEM CUDI MURAT
ANEXA NR. 1
Format formular inregistrare online pe website-ul https://extragarantie.beko.ro/ in platforma de inregistrare https://register.beko.com/ro-ro
ANEXA NR. 2
Format “Certificat garantie comerciala de durabilitate”
ANEXA NR. 3
Nota de informare privind înregistrarea produselor
Bine ați venit la Beko. Această Notă de informare descrie modul în care colectăm, prelucrăm, utilizăm și partajăm datele dvs. cu caracter personal, în legătură cu înregistrarea dvs. și utilizarea Platformei noastre de înregistrare a produselor.
Vă recomandăm să citiți această Notă de informare în întregime pentru a vă asigura că sunteți pe deplin informat.
Vă rugăm să rețineți că produsele și serviciile noastre sunt destinate persoanelor cu vârsta de peste 18 ani. Dacă aveți sub 18 ani, va fi necesar ca un părinte/tutore să își dea consimțământul în numele dumneavoastră pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu prezenta Nota de informare. Dacă sunteți părintele/tutorele unui copil cu vârsta sub 18 ani, puteți consimți la prelucrarea datelor cu caracter personal ale copilului dvs. în conformitate cu prezenta Nota de informare.
Cine suntem
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de Beko România S.A. cu sediul social în Găești, str. 13 Decembrie, nr. 210, județul Dâmbovița, România. Acest lucru înseamnă că noi suntem responsabili pentru a decide modul în care deținem și utilizăm anumite informații despre dumneavoastră.
Aceste informații sunt prelucrate și de Arçelik A.Ș. (nume de marcă corporativă „Beko”), precum și de entitățile sale afiliate și, prin urmare, în prezenta Notă, atunci când ne referim la „Beko”, „noi” sau „ne”, ne referim la Beko România S.A. și la entitățile noastre afiliate implicate în prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.
Mai multe informații despre Arçelik A.S. pot fi găsite pe site-ul web al Arçelik aici.
Dacă aveți întrebări cu privire la operațiunile de prelucrare ale societății noastre mamă, Arçelik A.Ș., puteți consulta Politica lor privind prelucrarea datelor cu caracter personal aici.
Cum sa ne contactati
Dacă aveți întrebări cu privire la modul în care folosim datele dvs. personale sau cu privire la această Nota de informare în general, vă rugăm să ne contactați utilizând acest formular .
Când colectăm datele dvs. cu caracter personal
- Atunci când vă creați un cont la noi
- Atunci când vă înregistrați produsul
- Atunci când sunteți de acord să primiți comunicările noastre de marketing
Ce tipuri de date cu caracter personal colectăm
Atunci când vorbim despre „date cu caracter personal” în această Nota de informare, aceasta înseamnă orice informație care poate fi utilizată singură sau în combinație cu alte informații pentru a vă identifica.
Tipurile de informații pe care le colectăm sunt prezentate mai jos:
- Nume și prenume
- Detalii despre produs și informații despre achiziție (cum ar fi data și locul achiziției)
- Detalii privind garanția produsului
- Adresa de e-mail
- Număr de telefon
- Adresa
Pe ce temeiuri legale ne bazăm pentru prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal
Există mai multe motive diferite în temeiul legislației privind protecția datelor pentru care putem colecta și prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal. Acestea includ:
Consimțământ. Acest lucru se întâmplă atunci când ne-ați dat consimțământul să colectăm și să prelucrăm datele dumneavoastră într-un scop specificat. De exemplu, atunci când bifați o căsuță pentru a consimți să primiți comunicările noastre de marketing.
Îndeplinirea unui contract. Datele dvs. trebuie prelucrate pentru crearea sau executarea unui contract încheiat prin aprobarea de către dvs. a Termenilor de Utilizare sau a Regulilor unei campanii de marketing specifice.
Interes Legitim. Putem prelucra datele dvs. cu caracter personal atunci când este necesar pentru interesele noastre legitime sau pentru cele ale unei părți terțe, dar numai dacă interesele dvs. privind protecția datelor și drepturile fundamentale nu prevalează asupra acestora
Cum și de ce folosim datele dumneavoastră cu caracter personal
Această secțiune vă spune cum și de ce vom utiliza datele dvs. cu caracter personal și explică temeiul legal pe care ne bazăm în fiecare caz. Vă rugăm să rețineți că, dacă alegeți să nu ne comunicați datele dumneavoastră cu caracter personal, este posibil să nu vă putem furniza serviciile sau produsele pe care le-ați solicitat.
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele scopuri pe baza consimțământului dumneavoastră:
- pentru a trimite comunicări de marketing.
Vă rugăm să rețineți: Dacă ne-ați dat consimțământul dumneavoastră, îl puteți retrage ulterior în orice moment, contactându-ne folosind detaliile furnizate în „Cum să ne contactați”. Acest lucru nu va afecta capacitatea noastră de a ne baza pe consimțământul dumneavoastră pentru orice prelucrare care a avut loc pe această bază înainte ca dumneavoastră să vă retrageți consimțământul.
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele scopuri, pe baza obligațiilor noastre contractuale față de dumneavoastră:
- pentru a vă înscrie la platforma noastră de înregistrare a produselor.
Prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal în următoarele scopuri pe baza intereselor noastre legitime:
- pentru a detecta și proteja împotriva fraudelor;
- pentru a menține securitatea platformei;
- pentru a stabili, urmări și apăra împotriva revendicărilor legale;
- pentru a gestiona serviciile de marketing și post-vânzare ale produselor.
Cu cine partajam datele dvs. cu caracter personal
Uneori partajam datele dumneavoastră cu caracter personal cu terțe parti. Tipurile de terțe părți cu care partajăm date cu caracter personal sunt descrise mai jos:
Afiliații Noștri
Putem partaja datele dvs. cu caracter personal cu afiliații noștri, inclusiv cu societatea noastră mamă Arçelik A.S. din Turcia, care pot utiliza datele dvs. cu caracter personal pentru scopuri și într-un mod în concordanță cu informațiile stabilite în prezenta Nota de informare. În special, Arçelik A.S. va prelucra o parte din datele dvs. cu caracter personal în scopuri de analiză și raportare la nivel global, pe baza intereselor sale legitime în dezvoltarea activității noastre și în conformitate cu normele și reglementările locale. Arçelik A.S. poate divulga datele dumneavoastră cu caracter personal unor terți (cum ar fi furnizori de servicii, agenți și autorități și instituții publice) în cazul în care este necesar pentru ca Arçelik A.S. să își desfășoare în mod legal activitățile comerciale în conformitate cu scopurile stabilite mai sus și în conformitate cu cerințele și dispozițiile legale aplicabile.
Terțe părți, dacă acest lucru este impus de lege
Putem divulga datele dumneavoastră cu caracter personal unei părți terțe în cazul în care este necesar să respectăm o obligație legală sau decizia unei autorități judiciare, a unei autorități publice sau a unui organism guvernamental sau în cazul în care dezvăluirea este necesară pentru securitatea națională, aplicarea legii sau alte aspecte de interes public important.
Parteneri de afaceri
Putem partaja datele dvs. cu caracter personal cu partenerii noștri de afaceri în scopuri proprii dacă este necesar pentru a vă furniza produse și servicii.
De asemenea, putem transmite datele dumneavoastră cu caracter personal unor terți în scopuri de marketing direct, dar numai în cazul în care v-ați dat consimțământul în momentul în care ați furnizat datele dumneavoastră cu caracter personal.
Consultanți profesioniști
Putem divulga date cu caracter personal consultanților profesioniști, cum ar fi avocații, auditorii și asigurătorii, după cum este necesar în cursul serviciilor profesionale pe care aceștia ni le furnizează.
Transferurile internaționale ale datelor dvs. cu caracter personal
Atunci când partajăm datele dvs. cu caracter personal cu societățile noastre afiliate sau cu alte societăți cu care încheiem contracte (astfel cum este descris în „Cu cine partajăm datele dvs. cu caracter personal?”), aceste societăți pot fi situate în afara Spațiului Economic European („SEE”) sau a țării dvs. de reședință, după caz, în țări cu legi privind protecția datelor cu caracter personal diferite de legile din țara dvs. de reședință. În special, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi transferate către societățile grupului nostru situate în Turcia, inclusiv către Arçelik A.S.
În cazul în care transferăm datele dvs. cu caracter personal în afara SEE sau a țării dvs. de reședință, după caz, vom lua măsuri pentru a ne asigura că datele dvs. vor beneficia de același nivel de protecție ca și în cazul în care ar fi fost prelucrate în SEE sau în țara dvs. de reședință, după caz. De exemplu, putem include clauze contractuale standard adoptate de Comisia Europeană în contractele noastre cu terți sau cu societățile din grupul nostru, pentru a ne asigura că există garanții pentru protejarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Vă rugăm să ne contactați folosind detaliile din „Cum să ne contactați” pentru mai multe informații despre măsurile specifice pe care le-am luat.
Vă rugăm să rețineți că Arçelik A.S. poate transfera în continuare datele dvs. cu caracter personal către părți terțe situate în țări care nu oferă un nivel adecvat de protecție a datelor. Astfel de transferuri vor fi efectuate în conformitate cu legislația aplicabilă, inclusiv, după caz, cu cerințele contractuale prevăzute în clauzele contractuale standard.
Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Vom păstra datele dvs. cu caracter personal doar atât timp cât este necesar în mod rezonabil pentru scopurile stabilite în această Nota de informare și în conformitate cu legile aplicabile. Aceasta poate include satisfacerea oricăror cerințe legale, contabile sau de raportare.
Cum păstrăm datele dvs. cu caracter personal în siguranță?
Vom lua măsuri de precauție rezonabile pentru a vă proteja datele cu caracter personal împotriva pierderii, utilizării abuzive sau modificării. Printre alte măsuri, asigurăm securitatea datelor dumneavoastră cu caracter personal prin criptare, protecție prin parolă și prin restricționarea accesului la acestea.
Din păcate, transmiterea de informații prin internet nu este complet sigură. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja datele cu caracter personal în conformitate cu legea, nu putem garanta securitatea datelor dvs. cu caracter personal care ne sunt transmise prin mijloace nesecurizate; orice astfel de transmitere se face pe propriul dvs. risc.
De asemenea, trebuie să continuați să luați măsuri pentru a vă păstra datele cu caracter personal în siguranță, cum ar fi evitarea utilizării unor ID-uri de utilizator sau parole aparente sau previzibile, schimbarea parolelor la intervale regulate, asigurarea faptului că nu ați divulgat parola (parolele) nimănui altcuiva și că nu ați dat consimțământul unei părți terțe să aibă acces la contul dvs. de utilizator și la datele cu caracter personal.
Care sunt drepturile dumneavoastră cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal?
Aveți următoarele drepturi cu privire la datele dvs. cu caracter personal pe care le prelucrăm, sub rezerva condițiilor stabilite în legislația aplicabilă:
- să solicitați acces la datele dvs. cu caracter personal (cunoscută în mod obișnuit sub denumirea de „cerere de acces a persoanei vizate”) și la anumite informații suplimentare cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal de către noi, pe care această Nota de confidențialitate este menită să le abordeze,
- să solicitați corectarea oricăror date cu caracter personal inexacte sau incomplete,
- să solicitați ștergerea datelor dvs. cu caracter personal sau restricționarea prelucrării datelor dvs. cu caracter personal;
- să vă opuneți prelucrării de către noi a datelor dumneavoastră cu caracter personal;
- să retrageți orice consimțământ pe care l-ați dat;
- în anumite circumstanțe, de a solicita portabilitatea datelor;
- să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere a protecției datelor aplicabilă; și
- să contestați anumite decizii automatizate pe care le luăm cu privire la dumneavoastră și care au consecințe juridice sau alte consecințe similare semnificative. De obicei, nu luăm astfel de decizii automatizate, dar, dacă o facem, vom preciza în mod clar unde sunt luate astfel de decizii.
Colectăm, stocăm și înregistrăm datele cu caracter personal colectate în format digital sau electronic și în copii fizice. Accesul la informații este limitat la funcționarii și personalul autorizat în scopul angajamentului dvs. și prin intermediul tranzacțiilor dvs. cu noi.
Putem organiza sau consolida datele cu caracter personal enumerate mai sus pentru a ne permite să utilizăm datele în scopurile menționate anterior. De asemenea, putem prelua oricare dintre datele dvs. stocate în aceleași scopuri, precum și pentru a actualiza, modifica sau corecta datele dvs. din cererea dvs.
După stabilirea faptului că datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în scopurile stabilite în prezenta notă de confidențialitate, datele cu caracter personal pot fi eliminate într-un mod adecvat, care ar fi irecuperabil.
Pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact enumerate în „Cum să ne contactați”.
Autorități de Supraveghere
Autoritățile de supraveghere sunt autorități publice independente care supraveghează, prin competențe de investigare și corecție, aplicarea legislației privind protecția datelor. Acestea oferă consultanță de specialitate cu privire la aspectele legate de protecția datelor și tratează plângerile depuse împotriva încălcării legislației aplicabile în materie de protecție a datelor.
În general, principalul punct de contact pentru întrebări privind protecția datelor este autoritatea de supraveghere din țara în care își are sediul societatea/organizația în cauză. Cu toate acestea, în cazul în care respectiva societate/organizație prelucrează date în țări diferite sau face parte dintr-un grup de societăți stabilite în țări diferite, principalul punct de contact poate fi o autoritate de supraveghere din altă țară.
Pentru țările SEE (Spațiul Economic European), găsiți Autoritatea națională de supraveghere făcând clic aici.
Modificări ale acestei Note de informare
Putem modifica și actualiza periodic această Nota de informare. Orice modificare a Notei de informare va fi comunicata in regulamentele campaniilor si va fi publicata pe site-urile campaniilor de garantie extinsa.
Această Nota de informate a fost actualizată ultima dată la data de 25.09.2024