Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

 REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI ALPHA SHOP


I. ORGANIZATOR

  1. Organizatorul programului Alpha Shop (denumit în continuare “PROGRAM”) este Alpha Bank România S.A., cu sediul în Bucureşti, Calea Dorobanţilor nr. 237B, sector 1, înregistrată sub Cod Unic de Înregistrare nr. 5062063, atribut fiscal RO, înregistrată cu nr. 601 în registrul de evidenţă a operatorilor de date cu caracter personal (denumită în continuare “Banca” sau „Organizatorul”).
  2. Programul este organizat pe baza prezentului regulament oficial (denumit în continuare „Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toţi Participanţii.
  3. Participarea la Programul Alpha Shop implică acceptarea de către Participanţi a prevederilor prezentului Regulament precum şi obligativitatea respectării acestora. Prin participarea la prezenta Campanie, Participanţii vor fi consideraţi a fi citit, înţeles şi acceptat integral prevederile prezentului Regulament. Regulamentul este completat de prevederile Contractului pentru emiterea si utilizarea cardurilor Alpha Bank Romania.
  4. Regulamentul programului este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit pe site-ul oficial al Organizatorului (www.alphacards.ro) şi, la cerere, în toate unităţile Alpha Bank România S.A. de pe teritoriul României, în timpul programului de lucru cu clienţii afişat.

 

II. LOCUL DESFĂŞURĂRII CAMPANIEI

  1. In etapa de acumulare de puncte, Programul se desfasoara in locatiile si site-urile de Internet ale tuturor comerciantilor care accepta plata cu carduri Visa/MasterCard de pe teritoriul Romaniei sau din strainatate.
  2. In etapa de utilizare a punctelor, Programul se desfasoara in locatiile comerciantilor participanti la Program (denumiti in continuare “Comercianti Parteneri”). Lista Comerciantilor Parteneri este disponibila pe site-ul www.alphacards.ro.

 

III. DURATA CAMPANIEI

  1. Programul are durata nedeterminata. Banca isi rezerva dreptul sa decida in orice moment incetarea Programului, decizie ce va fi comunicata cu cel putin 30 de zile inainte de data incetarii, iar anuntul va fi afisat pe site-ul www.alphacards.ro.

 

IV. DESCRIEREA CAMPANIEI ŞI CONDIŢII DE PARTICIPARE

1. PARTICIPANŢI SI CONDIŢII DE ELIGIBILITATE

1.1 Detinatorii cardurilor participante la Program (astfel cum acestea sunt definite in paragraful urmator), persoane fizice (denumiti in continuare “Clienti”) sunt inscrisi automat in Program in conditiile prevazute de prezentul Regulament, in masura in care nu si-au exprimat in mod expres refuzul de a fi inclusi in programe/ campanii de loialitate organizate de Banca pentru detinatorii de carduri.

La data intrarii in vigoare a acestui Regulament, cardurile participante la Program (denumite in continuare “Carduri Participante”) sunt toate cardurile cu functie de debit si cardurile cu functie de credit emise de Alpha Bank Romania pentru persoane fizice.

Nu participa la Program cardurile de credit Visa Gold in Euro.

1.2. Persoanele care îndeplinesc condiţiile descrise la punctul 1.1. de mai sus sunt denumite în continuare „Participanţi”

2. MECANISMUL PROGRAMULUI

Programul „ALPHA SHOP” consta in acumularea de puncte de recompensare (denumite in continuare “Puncte”) la efectuarea de tranzactii cu Carduri Participante. Punctele astfel dobandite pot fi ulterior folosite in locatiile Comerciantilor Parteneri. Punctele acumulate vor fi colectate intr-un cont comun de puncte pentru toate Cardurile Participante detinute de Client, inclusiv cardurile suplimentare.

3. ACUMULAREA PUNCTELOR DE RECOMPENSARE ALPHA SHOP

Clientii primesc Puncte pentru toate tranzactiile efectuate cu un Card Participant dupa cum urmeaza:

- 1 Punct pentru fiecare 1 Leu cheltuit cu un card de credit la orice comerciant care nu participa la Program, din tara sau din strainatate, inclusiv pentru tranzactii efectuate pe Internet si pentru toate tranzactiile efectuate pe internet pe site-urile Comerciantilor Parteneri;

- 2 Puncte pentru fiecare 1 Leu cheltuit cu un card de credit la Comerciantii Parteneri;

- 1 Punct pentru fiecare 1 Leu cheltuit cu un card de debit la Comerciantii Parteneri;

- 1 Punct pentru fiecare 1 Leu cheltuit cu un card de debit la orice comerciant din categoria supermarket din Romania; comerciantii de tip supermarket vor fi identificati de Banca conform codului MCC 5411, alocat acestei categorii in nomenclatorul organizatiilor de carduri (Visa si Mastercard);

- 50 de Puncte pentru prima tranzactie efectuata la unul din Comerciantii Parteneri;

- 100 de Puncte pentru prima tranzactie efectuata cu orice Card Participant Alpha Bank nou emis cu functie de debit;

- 200 de Puncte pentru prima tranzactie efectuata cu orice Card Participant Alpha Bank nou emis cu functie de credit;

- Puncte aditionale castigate prin intermediul unor oferte si campanii promotionale initiate de catre Banca sau de catre Comerciantii Parteneri.

Comerciantii Parteneri pot oferi, pe langa Puncte, recompense sub forma unei reduceri imediate sau pentru o tranzactie ulterioara, sub forma unui Cupon de reducere tiparit la terminalul POS sau electronic, stocat in sistemul de loializare.

Punctele sunt obtinute la Parteneri doar daca utilizarea Cardului Participant se face printr-un terminal POS al Bancii. Pentru tranzactiile efectuate cu un un card suplimentar se vor acumula Puncte in contul de Puncte al clientului detinator al cardului principal. Punctele castigate pe doua sau mai multe carduri diferite ale aceluiasi Client se cumuleaza in Contul de Puncte al acestuia si pot fi transferate in contul de Puncte al altui Client, in urma unei solicitari telefonice prin intermediul serviciul Call Center la unul din numerele de telefon 08008 25742/ 021 319 9350, in intervalul orar mentionat la Art. VIII, punctul 2, mai jos.

Numarul punctelor acordate de fiecare comerciant in parte si conditiile de acordare se vor stabili prin conventiile de aderare la Program semnate intre fiecare comerciant si Banca si se gasesc afisate pe site-ul www.alphacards.ro.

Clientii castiga Puncte si pentru tranzactiile efectuate la POS si impartite in rate egale la momentul efectuarii tranzactiei, dupa cum urmeaza:

- Punctele se acorda pentru valoarea intreaga a tranzactiei in cazul tranzactiilor efectuate la un POS Alpha Bank al Comerciantilor Parteneri;

- Punctele se acorda lunar pentru valoarea ratei respective, in cazul altor comercianti.

 

4. UTILIZAREA PUNCTELOR DE RECOMPENSARE ALPHA SHOP

Punctele disponibile pot fi utilizate doar prin intermediul Ofertelor de utilizare Puncte (denuminte in continuare Oferte”), accesibile doar in cadrul unei tranzacții comerciale de achiziție de bunuri si/sau servicii, altele decat cele care fac obiectul Ofertelor, cu o valoare de minim 1 leu, efectuate la un POS Alpha Bank, în locațiile Comercianților Parteneri.

In cazul Ofertelor care constau intr-o reducere in suma fixa (ex: 50 lei din suma totala), valoarea totala a tranzactiei trebuie sa fie mai mare decat reducerea care face obiectul Ofertei respective.

In cazul Ofertelor care constau in reduceri, nu este necesara achizitia unui alt bun si/sau serviciu.

Punctele pot fi rascumparate conform mecanismului descris in paragraful anterior, individual, pentru fiecare Oferta in parte. Pentru a beneficia de mai multe Oferte, Clientul trebuie sa reia pentru fiecare in parte procesul descris anterior.

Ofertele sunt disponibile in magazinele partenere doar daca balanta de puncte a Clientului este suficienta.

Ofertele nu se cumuleaza cu alte oferte/campanii/promotii disponibile in magazinele Comerciantilor Parteneri. Comerciantii Parteneri isi rezerva dreptul de a accepta sau nu procesarea Ofertelor in cadrul unei tranzactii care beneficiaza si din urma altoralte oferte/campanii/promotii/programe de loialitate disponibile in magazinele lor.

Ofertele de utilizare vor avea o perioada de valabilitate si se vor desfasura In limita stocului disponibil. Vor avea prioritate la utilizare Punctele cu o vechime mai mare. Punctele nu pot fi convertite in bani.

In urma efectuarii unei tranzactii care cuprinde si rascumparare de puncte, balanta de Puncte a Clientului va fi diminuata cu numarul de Puncte aferent Ofertei de rascumparare aleasa.

Punctele sunt disponibile pentru a fi utilizate dupa cum urmeaza:

- Imediat dupa efectuarea tranzactiei pentru toate tranzactiile efectuate la un POS Alpha Bank al Comerciantilor Parteneri;

- In momentul decontarii, in cazul tranzactiilor efectuate la alti comercianti, tranzactiilor efectuate pe Internet, tranzactiilor la un POS Alpha Bank pentru care, din orice motive tehnice, punctele nu s-au acordat la momentul tranzactiei,sau altor situatii in care acordarea de Puncte nu presupune utilizarea unui card la un POS Alpha Bank apartinand unui Comerciant Partener.

 

5. VALABILITATEA PUNCTELOR DE RECOMPENSARE ALPHA SHOP

Toate Punctele sunt valabile timp de doi ani de la sfarsitul trimestrului in care au fost castigate. In momentul expirarii, in cazul incetarii participarii la Program sau la inchiderea cardului, toate Punctele neutilizate vor fi pierdute si nu vor putea fi convertite in bani.

In cazul anularii din orice motiv a tranzactiei efectuate la POS, punctele acumulate ca urmare a tranzactiei respective se pierd.

6. CONSULTAREA SOLDULUI DE PUNCTE. EXTRASUL DE LOIALITATE ALPHA SHOP

Clientii au posibilitatea de a consulta soldul Punctelor acumulate prin urmatoarele modalitati:

- Pe chitanta tiparita la terminalele POS ale Comerciantilor Parteneri dupa fiecare tranzactie eligibila pentru Program

- Prin intermediul serviciului E-statements, in cazul in care acesta este activ

- Prin serviciul Call Center la unul din numerele de telefon 08008 25742/ 021 319 9350, in intervalul orar mentionat la punctul 9.3 de mai jos

- Prin Extrasul de loialitate ALPHA SHOP transmis o data la fiecare 3 luni Clientului

Extrasul de loialitate ALPHA SHOP va fi principala modalitate de comunicare a campaniilor de promovare si a Ofertelor de utilizare a Punctelor catre Clienti. Extrasul de loialitate ALPHA SHOP va contine totalul Punctelor acumulate in ultimele 3 luni, totalul Punctelor utilizate in ultimele 3 luni si balanta totala a Punctelor.

Extrasul de loialitate ALPHA SHOP va fi transmis Clientului care si-a dat acordul de prelucrare a datelor in scop de marketing privind includerea in comunicarile referitoare la programe de loialitate derulate de Banca, individual sau impreuna cu partenerii sai de marketing, prin e-mail sau posta, la adresa comunicata Bancii in cadrul documentatiei de deschidere cont curent.


V. TAXE SI IMPOZITE

Banca se obligă sa calculeze, sa reţină si să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către caştigători în conformitate cu Legea 227/2015, privind aprobarea Codului Fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, orice alte obligaţii de natură fiscală şi/ sau de orice altă natură, in legatură cu acestea, fiind în sarcina exclusivă a Participantilor carora le-au fost înmanate Premiile.


VI. PROTECŢIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. Datele cu caracter personal preluate in derularea prezentei campanii vor fi prelucrate in scopul derularii operatiunilor specifice, descrise in prezentul Regulament, in interesul legitim al Bancii si pentru indeplinirea obligatiilor legale de raportare si arhivare. Prelucrarea se deruleaza pentru perioada necesara indeplinirii scopurilor antementionate.
  2. In calitate de persoane vizate, conform prevederilor Regulamentului (UE) 2016/679, Participantii urmatoarele drepturi: dreptul la informare, dreptul la rectificare, dreptul la ştergere, dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supusi unei decizii individuale, dreptul de a depune o plangere in fata Autoritaţii Naţionale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) şi dreptul de a se adresa justiţiei.

Participanţii isi pot exercita aceste drepturi utilizand urmatoarele canale de comunicare: prin e-mail, la adresa: [email protected], pe site-ul www.alphabank.ro, secţiunea „Contact”, la ghiseele unitaţilor Alpha Bank Romania prin completarea formularului dedicat

sau a unei cereri in scris, la sediul central al Bancii, situat in Calea Dorobanţilor nr. 237B, sector 1, Bucuresti.

VII. LITIGII

  1. Eventualele litigii apărute între Bancă şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din Bucureşti.
  2. Orice reclamaţie legată de desfăşurarea Campaniei se va face în scris, în termen de 5 zile de la data la care s-a cunoscut sau trebuia să se cunoască evenimentul cauzator de prejudicii, dar nu mai târziu de 1 lună de zile de la momentul producerii evenimentului.

 

VIII. ALTE PREVEDERI ALE REGULAMENTULUI

  1. Banca isi rezerva dreptul sa suspende si/sau anuleze posibilitatea Clientului de a castiga Puncte si/sau de a utiliza Punctele deja acumulate in contul Clientului respectiv, si/sau sa anuleze toate Punctele acumulate, fara alte despagubiri sau plati, in cazul:

- nerespectarii de catre Client a obligatiilor asociate Cardului/Cardurilor ALPHA SHOP detinute, conform contractului/contractelor pentru emiterea acestor carduri;

- in care Clientul este suspect de activitati frauduloase sau neconforme legate de participarea la Program;

- clientul nu isi indeplineste orice alte obligatii asumate fata de Banca, in baza oricarui alt contract incheiat cu aceasta.

  1. Clientii pot solicita informatii in legatura cu Programul ALPHA SHOP in orice unitate Alpha Bank sau prin call center la numerele de telefon 08008 25742/ 021 319 935, in intervalul orar 09:00 – 17:00, de Luni pana Vineri, in afara sarbatorilor legale.

IX. DISPOZITII FINALE

  1. În cazul în care organizarea Campaniei este împiedicată de evenimente de forţă majoră, ori din motive independente de voinţa Bancii, aceasta îşi rezervă dreptul de a decide, după caz, încetarea sau prelungirea Campaniei. În acest caz, Banca nu mai are nici o obligaţie către Participanţi, cu privire la plata unei sume de bani cu titlul de despăgubire sau altel asemenea. Încetarea Campaniei înainte de termen urmează a fi adusă la cunostinţa publicului prin modalitaţile prevazute la art. I pct. 4.
  2. Banca îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul regulament de câte ori este necesar, cu informarea corespunzătoare a celor interesaţi.

 

ACT ADITIONAL nr. 1

la

REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI “ALPHA SHOP”

Organizatorul Programului “Alpha Shop” este Alpha Bank Romania S.A., cu sediul in Bucuresti, Calea Dorobantilor nr. 237B, sector 1, inregistrata sub Cod Unic de Inregistrare nr. 5062063, atribut fiscal RO, inregistrata cu nr. 601 in registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal, (denumita in continuare “Banca” sau „Organizatorul”) a convenit revizuirea si completarea Regulamentului Oficial al Programului “Alpha Shop”, dupa cum urmeaza:

Art. IV DESCRIEREA CAMPANIEI ŞI CONDIŢII DE PARTICIPARE va avea urmatorul continut:

  1. ACUMULAREA PUNCTELOR DE RECOMPENSARE ALPHA SHOP

Clientii primesc Puncte pentru tranzactiile efectuate cu un Card Participant dupa cum urmeaza:

- 1 Punct pentru fiecare 1 Leu cheltuit cu un card de debit la orice comerciant din categoria supermarket din tara si din strainatate; comerciantii vor fi identificati de Banca conform codului MCC 5411, alocat acestei categorii in nomenclatorul organizatiilor de carduri (Visa si Mastercard);

Clientii castiga Puncte si pentru tranzactiile efectuate la POS si impartite in rate egale la momentul efectuarii tranzactiei, dupa cum urmeaza:

- pentru tranzactiile in rate la alti comercianti se vor acorda initial Punctele calculate la valoarea tranzcatiei, iar ulterior, daca se solicita postarea in rate a tranzactiei , Punctele se vor anula urmand a se acorda lunar valoarea Punctelor pentru valoarea ratei respective.

Numarul maxim de Puncte care poate fi acumulat cu un Card Participant nu poate depasi 20.000 Puncte/luna.”

Celelalte prevederi ale Regulamentului raman valabile.


ACT ADITIONAL nr. 2

la

REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI “ALPHA SHOP”


Organizatorul Programului “Alpha Shop” este Alpha Bank Romania S.A., cu sediul in Bucuresti, Calea Dorobantilor nr. 237B, sector 1, inregistrata sub Cod Unic de Inregistrare nr. 5062063, atribut fiscal RO, inregistrata cu nr. 601 in registrul de evidenta a operatorilor de date cu caracter personal, (denumita in continuare “Banca” sau „Organizatorul”) a convenit revizuirea si completarea Regulamentului Oficial al Programului “Alpha Shop”, dupa cum urmeaza:

Art. IV DESCRIEREA CAMPANIEI ŞI CONDIŢII DE PARTICIPARE va avea urmatorul continut:

  1. ACUMULAREA PUNCTELOR DE RECOMPENSARE ALPHA SHOP

Tranzactiile inregistrate cu Cardul de credit la categoriile de comercianti “Institutii Financiare” incadrate conform metodologiei Visa si Mastercard sub codul MCC 6012, nu vor primi puncte Alpha Shop.

Celelalte prevederi ale Regulamentului raman valabile.


ACT ADITIONAL nr. 4

la

REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI “ALPHA SHOP”


Organizatorul Programului “Alpha Shop” este Alpha Bank Romania S.A., cu sediul in Bucuresti, Calea Dorobantilor nr. 237B, sector 1, inregistrata sub Cod Unic de Inregistrare nr. 5062063, atribut fiscal RO, (denumita in continuare “Banca” sau „Organizatorul”) a convenit revizuirea si completarea Regulamentului Oficial al Programului “Alpha Shop”, dupa cum urmeaza, celelalte clauze ramanand nemodificate:

SECTIUNEA 4: MECANISMUL PROGRAMULUI

4.1 ACUMULAREA PUNCTELOR DE RECOMPENSARE ALPHA SHOP

Clientii primesc Puncte pentru tranzactiile efectuate cu un Card Participant dupa cum urmeaza:
In perioada 1.07.2019 – 15.09.2019, 1 Punct pentru fiecare 1 Leu cheltuit cu un card de debit la orice benzinarie din tara sau din afara tarii; comerciantii vor fi identificati de Banca conform codurilor MCC: 5541, 5542, 5983, 5172, alocate acestor categorii in nomenclatorul organizatiilor de carduri (Visa si Mastercard).

 

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi
Marketing
Statistica

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile