Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

Regulament cu privire la oferirea serviciului

”RETUR 45 ZILE SI BANII INAPOI PE LOC IN MAGAZINELE FLANCO”

pentru cumparaturile din magazinele Flanco si de pe flanco.ro

 

 

 

”RETUR 45 ZILE SI BANII INAPOI PE LOC IN MAGAZINELE FLANCO” este un serviciu oferit in mod gratuit clientilor de Flanco Retail S.A., societate comerciala organizata potrivit legii romane, cu sediul social in Voluntari, Sos. Bucuresti Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, cladirea A (”Windsor”), etaj 5, judet Ilfov, cu numar de inregistrare fiscala RO27698631, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/513/2012.

Serviciul Retur gratuit in 45 de zile nu afecteaza dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comert la distanta, ci vine in completarea lui, in beneficiul clientilor nostri.

Extras din OUG nr 34/2014, Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Orice Cumparator care solicita returnarea unui produs se prezuma ca a citit in prealabil, a inteles si a acceptat prezentul regulament, in integralitatea acestuia.

 

      Beneficiari

Beneficiarii serviciului ”RETUR 45 ZILE SI BANII INAPOI PE LOC IN MAGAZINELE FLANCO” sunt clientii Flanco, Cumparatori in calitate de persoane fizice sau de persoane juridice.

Prin Cumparator Flanco, in acest context se intelege titularul facturii / bonului fiscal Flanco in cazul persoanelor fizice, respectiv un reprezentant al persoanei juridice titulare a facturii fiscale Flanco.

 

 

      Modalitati de retur

  1. Produsele pot fi returnate:
  • in orice magazin Flanco, prin predare personala de catre Client;
  • la EasyBox (locker), prin predare personala de catre Client;
  • prin preluare de catre un curier, din locatia indicata de Client respectand termenele si conditiile de livrare generale
  1. Produsele achizitionate prin intermediul cardurilor de prima didactica vor putea fi returnate doar în magazinul de unde au fost achizitionate si doar cu prezentarea chitantei de P.O.S in original.

   

  Termen de retur

Returul se poate face in termen de 45 zile calendaristice de la data cumpararii produsului, in cazul achizitiei din magazin, sau de la data livarii produsului, in cazul achizitiei de pe flanco.ro.

In cazul in care comanda de pe flanco.ro contine mai multe produse, termenul se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

 

      Conditii referitoare la produsul returnat in 45 de zile

  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care s-au livrat. Clientul trebuie sa se asigure ca produsele nu sunt protejate de parole, ca a sters eventualele conturi pe care le-a definit, astfel incat produsele sa nu contina nici o data cu caracter personal si sa poata fi adus la versiunea initiala de software.
  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea tuturor acestora, se accepta la retur doar un singur produs desigilat, celalalte produse trebuie sa aiba ambalajul sigilat.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Nu se accepta returul daca au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licente activate sau daca aceste licente au fost dezinstalate .
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
  • Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate din motive neimputabile Flanco).

               

Produse exceptate de la retur

Va fi exceptat de la retur orice produs cumparat din magazin sau de pe flanco.ro, care se afla in urmatoarele situatii:

  1. Produsele cumparate din magazinele Flanco, asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau de folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii;
  2. Produsele de ingrijire personala, care au fost desigilate si utilizate (epilatoare, aparate de ras, aparate de tuns, aparate de ingrijire a parului, aparate de ingrijire corporala, periute de dinti, dusuri bucale etc);
  3. Produsele de ingrijire personala din categoriile ingrijire ten, ingrijire corp, cosmetice si ingrijire personala, machiaj;
  4. Electrocasnicele mici daca au fost utilizate si nu sunt aduse curatate pentru retur (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea, etc.);
  5. Electrocasnicele mari daca au fost utilizate si nu sunt aduse curatate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gatit, masini de spalat, uscatoare rufe, hote, etc);
  6. Imprimante, multifunctionale si aparate de fax care sunt prezentate pentru retur cu cartusele sau tonerele desigilate;
  7. Consumabile de tipul cartuselor, tonerelor sau rezervelor care sunt prezentate desigilate pentru retur;
  8. Folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
  9. Casca (casti) audio care se introduce in ureche;
  10. Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente activate;
  11. Produse marca Apple (iPhone, iPad, iPod, MacBook etc.) al caror software a fost activat dupa cumparare;
  12. Inregistrari audio, inregistrari video si licente software care au fost vandute sigilate si care se prezinta desigilate pentru retur;
  13. Pachete care contin console si jocuri, daca jocurile au fost desigilate;
  14. Continut sau acces la continut digital care nu este livrat pe un suport material si care a fost accesat si folosit;
  15. Furnizarea de servicii, dupa prestarea lor integrala sau dupa intrarea lor in vigoare (de exemplu: transport, instalare, intretinere, livrare preferentiala, asigurare produs ,etc.); in cazul returnarii unui produs care are asociat serviciul Garantie Extinsa se accepta si returnarea Garantiei Extinse, cu conditia ca aceasta sa nu fi fost utilizata pana in momentul returnarii;
  16. Biletele la concerte si spectacole oferite de iabilet.ro. Acestea se returneaza direct catre iabilet.ro, potrivit regulilor prevazute la https://www.iabilet.ro;
  17. Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
  18. In cazul mai multor produse achizitionate printr-un contract de credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor;
  19. Nu se poate anula contractul de credit daca se depaseste perioada de 30 zile calendaristice de la intocmirea contractului de credit;
  20. Produsele care au fost acordate cadou ca urmare a unei achizitii din magazinele Flanco si/sau flanco.ro nu pot fi returnate decat impreuna cu produsul/produsele pentru care au fost acordate cadou;
  21. In cazul serviciului de Garantie Ultra All Inclusive, asiguratul are dreptul de a renunta la contractul de asigurare in termen de 20 (douazeci) de zile, calculat o singura data de la Data intrarii in vigoare a Asigurarii, fara plata vreunei penalitati si cu restituirea primelor de asigurare platite de Asigurat in acest interval de timp. Renuntarea la contractul de asigurare va interveni la data la care Asiguratul va depune in orice magazin Flanco o cerere in acest sens. Dupa expirarea termenului de 20 (douazeci) de zile, calculat de la Data intrarii in vigoare a asigurarii, asigurarea va putea fi denuntata unilateral de catre oricare dintre parti, cu respectarea termenului de preaviz prevazut de lege de 20 (douazeci) de zile (Asiguratorul isi rezerva dreptul de a renunta la termenul de preaviz) de catre Asigurat prin depunerea unei cereri de incetare a asigurarii, la orice magazin Flanco. Asiguratorul va restitui pro-rata temporis prima de asigurare achitata in avans, daca, pana la momentul denuntarii, nu s-au solicitat despagubiri pentru riscurile produse in perioada de acoperire prin asigurare;
  22. Cardurile de Asistenta Rutiera (CAR);
  23. Sistemele fotovoltaice;
  24. Produsele din categoriile organizare si arhivare (bibliorafturi, caiete, dosare, cutii arhivare, mape, servicete si clipboarduri, folii de plastic etc.) rechizite, hartie si papetarie, daca au fost desigilate.
  25. Produsele cumparate de pe flanco.ro marcate ca fiind “exclusiv online” nu fac obiectul campaniei Retur 45. Acestea pot fi returnate, daca se afla in stare conforma, in perioada de retur in 14 zile conform legislatiei in vigoare. Contravaloarea produselor nu este rambursabila pe loc in magazine. Aceasta va fi rambursata in functie de metoda de plata in termen de maxim 14 zile de la returnarea produsului. 

Important de retinut! Produsele cumparate de pe flanco.ro asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii vor fi acceptate la retur doar cu diminuarea valorii initiale din momentul cumpararii (valoarea de depreciere poate fi cuprinsa intre 10% si 95%), in conformitate cu prevederile OUG nr. 34 din 2014.

Produsele cumparate din magazinele Flanco, asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau de folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii nu vor fi acceptate la retur.

 

 

Procedura retur

I. Produs cumparat din magazin:

  1. Clientul trebuie sa se prezinte personal cu produsul in magazin, cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care acesta a fost insotit, inclusiv manuale si certificate de garantie. Este obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de factura / bon fiscal si de dovada platii.

In vederea procesarii unui retur, este necesara completarea formularului ”Solicitare retur” de catre Client, indiferent daca acesta se prezinta cu produsul in magazin sau solicita returul prin curier. In cazul in care clientul solicita returnarea produsului prin curier, trebuie sa se prezinte personal in magazin, cu factura / bonul fiscal si dovada platii, pentru initierea procedurii de retur sau sa contacteze telefonic Call center-ul Flanco la telefon 021/9344 sau 037/447.71.00 pentru a stabili motivul returului si pentru inregistrarea unei fise de retur.

Finalizarea procesului de retur se va face dupa receptionarea de catre Flanco a produsului returnat.

Nu se accepta retur in magazinele Flanco produsele de mari dimensiuni, care necesita conditii speciale de manevrare si depozitare, cum ar fi electrocasnice mari, incorporabilele, etc.

  1. Produsul achizitionat prin intermediul cardurilor de prima didactica poate fi returnat doar in magazinul din care a fost achizitionat si doar cu prezentarea chitantei de P.O.S in original.

 

II. Produs cumparat online de pe flanco.ro:

Clientul trebuie sa inregistreze o cerere de retur, disponibila direct din contul Flanco la sectiunea ”Retururile mele”.

In cererea de retur din contul Flanco, pe langa modalitatea de rambursare a banilor, Clientul poate alege sa faca returul:

  • intr-un magazin Flanco
  • prin curier, locatia fiind indicata de Client
  • la EasyBox 

     

Evaluare produs returnat

Dupa receptia oricarui retur, Flanco va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia.

Evaluarea produsului returnat personal de client in magazin se face pe loc, verificand functionalitatea produsului sau natura defectiunii, iar in cazul preluarii returului prin curier, dupa ce produsul ajunge in magazin sau in depozitul Flanco, dupa caz.

In ambele situatii, Flanco va comunica clientului rezultatul evaluarii astfel:

  • prin consultantul de vanzari, pe loc, in cazul returului in magazin;
  • prin intermediul serviciului Asistenta Clienti, dupa receptionarea produsului in magazin sau in depozitul Flanco, in cazul returului prin curier.

 

Modalitati de restituire

 Pentru produsele achizitionate in magazine si returnate in magazin restituirea se va face:

  1. In numerar, pe loc, pentru persoanele fizice, daca comanda initiala a fost achitata numerar, la livrare, sau Ordin de Plata, si suma de restituit este mai mica de 10.000 lei pe zi. Sumele ce depasesc acest plafon se restituie integral prin virament intr-un cont bancar comunicat de client. Pentru persoanele juridice sumele se restituie integral prin virament intr-un cont bancar comunicat de client. 
  2. Inapoi pe cardul de pe care s-a realizat plata sau prin anularea tranzactiei, in termen de 24 de ore lucratoare din momentul in care produsul a fost predat in magazin, pentru comenzile achitate cu cardul.
  3. Prin anularea contractului de credit, daca plata comenzii a fost facuta prin contract de credit sau prin utilizarea unui card Cetelem.

In situatia returului in magazin, pentru achizitiile realizate in magazine, daca clientul opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, Clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani).  Pentru achizitiile realizate online inlocuirea produsului nu se poate face in baza platii initiale. Este necesara o noua plata pentru produsul inlocuitor.

 

Pentru comenzile achizitionate online, restituirea se va face:

I. Pentru returul in magazine:

  1. In numerar, pe loc, pentru persoanele fizice, daca comanda initiala a fost achitata numerar, la livrare, sau Ordin de Plata, si suma de restituit este mai mica de 10.000 lei pe zi. Sumele ce depasesc acest plafon se restituie integral prin virament intr-un cont bancar comunicat de client.
  2. Inapoi pe cardul de pe care s-a realizat plata in termen de 24 de ore lucratoare din momentul in care produsul a fost lasat in magazine, pentru comenzile achitate online cu cardul. Pentru persoanele juridice restituirea se va face prin virament intr-un cont bancar comunicat de Client indiferent de metoda de plata pentru care a optat la momentul achizitiei.
  3. Prin anularea contractului de credit, daca plata comenzii a fost facuta prin contract de credit sau prin utilizarea unui card Cetelem.

 

II. Pentru returul la curier sau locker

  1. In cont bancar – in termen de 24 de ore lucratoare de la predarea produselor la curier sau de la ridicarea produselor din locker, pentru comenzile achitate numerar sau Ordin de Plata.
  2. Inapoi pe cardul de pe care s-a realizat plata: in termen de 24 de ore lucratoare de la predarea produselor la curier sau de la ridicarea produselor din locker, pentru comenzile achitate cu cardul online.
  3. Prin anularea contractului de credit, daca plata comenzii a fost facuta prin contract de credit sau prin utilizarea unui card Cetelem.

Pentru situatiile in care cererea de retur contine un produs, restituirea se face in termen de 24 de ore lucratoare de la ridicarea coletului de catre curier de la adresa comunicata de Client sau de la easybox. 

Pentru returnarea produselor cumparate de pe flanco.ro marcate ca fiind “exclusiv online”, restituirea se va efectua in 24 de ore lucratoare de la receptia returului in depozit, indiferent de numarul produselor din comanda.

Pentru situatiile in care cererea de retur contine mai mult de un produs, restituirea se va efectua in 24 de ore lucratoare de la receptia integrala a produselor in depozitul Flanco Retail S.A.

 

 

Termen de plata suma aferenta retur

Modalitatile de restituire a sumelor aferente retururilor in functie de canalul si modalitatea de achizitie:

Canal initial achizitie

Locatie returnare

Modalitatea initiala
de plata a achizitiei

Modalitatea de
  restituire

Termen de restituire

Produse achizitionate
 din magazin

Restituite
in magazin

Numerar

Numerar

pe loc

Card

Inapoi pe cardul de pe care s-a realizat plata

24 H lucratoare

Contract de credit

Anulare credit

Se anuleaza contractul de credit in termen de 30 de zile de la incheierea acestuia.

Card prima didactica

Card - suma achitata in prin intermediul Cardului de prima didactica. Numerar ori card diferenta achitata din fonduri proprii.

In functie de emitentul cardului pentru suma achitata prin intermediul acestui card.

Pe loc sau in 24 H lucratoare pentru suma achitata din fonduri proprii.

Restituite prin
curier sau locker

Numerar

Cont bancar comunicat de client

24 H de lucratoare de la ridicarea produselor de catre curier de la client sau din locker

Card

Inapoi pe cardul de pe care s-a realizat plata

24 H de lucratoare de la ridicarea produselor de catre curier de la client sau din locker

Contract de credit

Anulare credit

Se anuleaza contractual de credit in termen de 30 de zile de la incheierea acestuia

Produse achizitionate
online

Restituite
in magazin

Numerar

Cont bancar comunicat de client

24 H de lucratoare de la ridicarea produselor de catre curier de la client sau din locker

Card

Inapoi pe cardul de pe care s-a realizat plata

24 H lucratoare

Contract de credit

Anulare credit

Se anuleaza contractul de credit in termen de 30 de zile de la incheierea acestuia.

Restituite prin
curier sau locker

Numerar

Cont bancar comunicat de client

24 H de lucratoare de la ridicarea produselor de catre curier de la client sau din locker.

Card

Inapoi pe cardul de pe care s-a realizat plata.

24 H de lucratoare de la ridicarea produselor de catre curier de la client sau din locker.

Contract de credit

Anulare credit

Se anuleaza contractul de credit in termen de 30 de zile de la incheierea acestuia.

In cazul rambursarii in numerar pot exista situatii in care magazinul sa nu poata face plata pe loc datorita lipsei de numerar din casierie. In acest caz este necesara o programare pentru plata la o data ulterioara celei la care clientul a returnat produsul.

In cazul rambursarii in cont bancar furnizat de Client, restituirea este operata de Flanco catre institutia bancara sau procesatorul de plati in termen de 24 de ore lucratoare. Plata efectiva in contul Clientului va depinde de termenele si conditiile agreate intre Client si procesatorul de plati.

 

 

FLANCO RETAIL S.A.

Prin Dragos Sirbu

Director General

 

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi
Marketing
Statistica

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile