Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

 

 

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

TEFAL PENTRU CONSUMATORI

“Club Tefal”

Perioada campaniei: 01.02.2023 — 31.01.2024

 

 

 

 

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

  • Organizatorul Campaniei „Club Tefal” (denumita in continuare „Campania”) este S.C. Groupe SEB România S.R.L. („Organizatorul”), societate comerciala din Romania, cu sediul in Bucuresti, Sector 1, Str. Ermil Pangratti, nr. 13, având CIF RO18288047, inregistrata in Registrul Comertului de pe lânga Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/482/2006. 
  • Campania se deruleaza prin intermediul agentiilor (i) Pure Media Solutions, cu sediul social in Sura Mare Nr. 1 Bl. 1A Sc. D Et. 6, Ap. 121, Sector 4 Bucuresti, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/4662/2014, avand CUI RO33066524, legal reprezentata de dna Ruxandra Vasile in calitate de Administrator (denumita in continuare „Pure Media”) si (ii) Digital Influencers S.R.L., cu sediul social in Bucuresti, Bulevardul Basarabia nr 256G, et 7, indicativ biroul nr 7.1.B. sector 3. , inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/11285/2019, avand CUI 40573686 Cont LEI RO83INGB0000999909552171 deschis la ING BANK legal reprezentata de Victor Ikechukwu Chukwumah in calitate de Administrator (denumita in continuare „Digital Influencers”).
  • Campania se va derula potrivit prevederile prezentului Regulament Oficial (denumit in cele ce urmeaza „Regulamentul”), care este obligatoriu pentru toti participantii.
  • Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, dar nu inainte de a anunta publicul cu cel putin 24 de ore inaintea intrarii in vigoare a modificarilor respective pe site-ul www.clubtefal.ro.

 

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

  • Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

  • Campania “Club Tefal” va fi organizata si se va desfasura exclusiv pe platforma web clubtefal.ro in perioada 01.02.2023, incepand cu ora 00:00:00 – 31.01.2024, pana la ora 23:59:59 inclusiv, in conditiile respectarii prevederilor prezentului Regulament.

 

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

  • Campania este deschisa participarii exclusiv persoanelor fizice cu varsta de minimum 18 ani (impliniti pana la data inceperii Campaniei) care achizitioneaza (i) produsele participante in Campanie, de la orice persoana juridica romana care opereaza orice magazin fizic situat pe teritoriul Romaniei sau orice magazin on-line ce opereaza pe teritoriul Romaniei, (ii) in perioada 01.01.2023 ora 00.00.00 – 31.12.2023 ora 23.59.59, inclusiv, ora Romaniei, potrivit datei inscrise pe bonul fiscal/factura fiscala si (iii) care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite in continuare „Participanti”). Se considera data achizitiei produselor participante, data inscrisa pe bonurile/facturile fiscale.
  • Nu sunt eligibile pentru a participa in Campanie persoanele juridice, asociatiile familiale, angajatii si colaboratorii Groupe SEB Romania SRL., ai agentiilor implicate in organizarea Campaniei, ai magazinelor participante si colaboratorii acestora, precum si sotii/sotiile si rudele si afinii acestora pana la gradul II inclusiv.

 

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

  • Este considerat Produs Participant in aceasta Campanie orice produs electrocasnic Tefal din categoriile: mic dejun, prepararea alimentelor si aparate de gatit, cum sunt descrise mai jos, precum si produsele Tefal din categoriile tigai (inclusiv specialitati, cum ar fi, dar fara a se limita la: tigai de clatite, tigai wok, tigai grill, cratite), oale (inclusiv seturi) si oale sub presiune, achizitionate de pe teritoriul Romaniei, din magazine fizice sau online apartinand persoanelor juridice romane, in perioada 1 ianuarie 2023, ora 00:00:00 – 31 decembrie 2023, ora 23:59:59, inclusiv:

Produse electrocasnice Tefal din categoria mic dejun:

  • Filtre de cafea
  • Fierbatoare electrice
  • Prajitoare de paine
  • Aparate de preparat sandwich-uri

Produse electrocasnice Tefal din categoria prepararea alimentelor:

  • Blendere
  • Storcatoare de fructe
  • Mixere verticale
  • Mixere de mana
  • Roboti de bucatarie
  • Masini de tocat
  • Razatori si mini-tocatoare electrice
  • Rasnita electrica
  • Cutite electrice

Aparate de gatit electrice Tefal:

  • Aparate de gatit cu abur
  • Aparate de gatit multifunctionale (multicooker), inclusiv oale sub presiune electrice
  • Gratare electrice
  • Masini de paine
  • Friteuze electrice
  • Cuptoare si plite electrice
  • Aparate electrice pentru desert
  • Aparate de vidat

 

 

SECTIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI

Participantii la prezenta Campanie trebuie:

     a. Sa achizitioneze cel putin un produs participant la campanie (conform sectiunii 5 a prezentului Regulament) in perioada 01.01.2023 – 31.12.2023, exclusiv din magazinele fizice si online apartinand persoanelor juridice romane si care isi desfasoara activitatea pe teritoriul Romaniei;

     b. Sa isi creeze un cont de utilizator pe platforma web clubtefal.ro, completand numele si prenumele sau, adresa de e-mail, parola dorita si telefonul, ca fiind solicitari obligatorii pentru participare. Participantul isi asuma responsabilitatea pentru corectitudinea datelor si, prin inscrierea lor, confirma ca sunt ale sale.

     c. Sa citeasca si sa bifeze, in mod obligatoriu informatiile referitoare la termeni si conditii dupa cum urmeaza:

    • Prin inregistrarea in campanie declar ca am citit si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al campaniei, Politica de confidentialitate a datelor, Termenii si Conditiile.
    • Confirm ca indeplinesc varsta minima legala pentru participare (18 ani).
    • Declar ca sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal in vederea participarii la campania ”Club Tefal” organizata de Groupe SEB Romania. Declar ca sunt de acord cu procesarea datelor cu caracter personal in vederea validarii eventualelor castiguri si sunt de acord sa fiu contactat(a) prin e-mail sau telefon de catre operator sau persoana imputernicita de operator in acest sens.
    • Sunt de acord ca datele inregistrate sa fie anonimizate si utilizate pentru statistici de profilare de catre organizator, in vederea imbunatatirii campaniilor promotionale viitoare. Am luat la cunostinta ca aceste date, odata anonimizate, nu mai sunt considerate date cu caracter personal si nu sunt identificabile. Ofer consimtamantul organizatorului sa pastreze datele anonimizate pe o perioada nedeterminata.

    d. Sa inscrie pana la data de 7.01.2024 inclusiv, numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale care atesta achizitia produsului participant in perioada campaniei astfel:

  • Participantii trebuie sa completeze formularul Inscrie Bon, cu toate informatiile solicitate: Numarul bonului fiscal, Data bonului fiscal, magazinul de unde a fost achizitionat produsul (selectie din meniu) si numarul de produse Tefal achizitionate pe bon. Optional, participantul poate inscrie codul promotional in sectiunea COD PROMOTIONAL, daca este aplicabil pentru inregistrarea facturii/bonului.
  • De asemenea, trebuie sa selecteze numele fiecarui produs Tefal si valoarea cu TVA a acestuia. Daca un consumator cumpara mai multe produse de acelasi fel, le va inregistra o singura data si va trece in sectiunea “Valoare Produs Tefal” valoarea totala, cu TVA, a acestor produse. Daca un consumator cumpara produse Tefal diferite, ele vor fi inregistrate pe rand, folosind butonul ADAUGA INCA UN PRODUS. Pentru fiecare se va selecta numele si se va trece valoarea acestuia cu TVA in sectiunea “Valoare Produs Tefal”.
  • Participantul va incarca o fotografie a bonului fiscal/facturii fiscale ce atesta achizitia, incluzand in fotografie zona din bon in care este vizibila achizitia produselor Tefal (minim brand si denumire produs), data achizitiei, numele furnizorului, data si numarul bonului/facturii, valoarea individuala a produselor Tefal, precum si valoarea totala a facturii. Fotografia bonului trebuie sa fie clara, in format .pdf, .jpg, .png sau .tiff, sa nu depaseasca dimensiunea maxima de 2 Mb, iar informatiile cuprinse sa fie lizibile.
  • Va bifa faptul ca aceste date sunt corecte, asumandu-si responsabilitatea pentru corectitudinea lor, inclusiv ca nu au facut retur sau anulat comanda de achizitie si faptul ca ii apartin (numele si prenumele titularului facturii trebuie sa fie aceleasi cu numele si prenumele detinatorului contului).
  • Dupa ce completeaza corect datele de mai sus, participantul va apasa butonul “Inscrie bon” si va primi urmatorul mesaj automat: “Ai inregistrat bonul. Urmeaza sa il validam si in maximum 35 de zile calendaristice poti vedea punctele in contul tau.

6.2. In urma inscrierii bonurilor/facturilor fiscale, participantii in Campanie vor acumula puncte in conturile lor create pe www.clubtefal.ro, in functie de valoarea produsului participant achizitionat in perioada campaniei. Numarul de puncte reprezinta 5% din valoarea cu TVA a produsului achizitionat, ce se regaseste pe bonul fiscal/factura fiscala inregistrata pe www.clubtefal.ro. De exemplu, daca un participant a inscris un produs participant a carui valoare cu TVA pe factura fiscala/bonul fiscal este de 200 de lei, participantul acumuleaza, in urma validarii inscrierii, 10 puncte in contul sau. Valoarea produsului reprezinta valoarea platita efectiv de participant pentru produsul inscris in campanie. Aceasta va include toate reducerile acordate pentru produsul respectiv, chiar daca pe factura/bon acestea au fost mentionate separat.

6.3.  Validarea bonurilor/facturilor fiscale se va face in termen de maximum 35 de zile calendaristice de la data inscrierii, de catre un reprezentant al Organizatorului. In urma validarii inscrierii, participantul va vedea in contul sau creat pe www.clubtefal.ro numarul de puncte acumulate in urma bonurilor/facturilor fiscale inscrise in campanie.

Numarul de puncte ce va rezulta in urma validarii, va fi intotdeauna numar intreg. In cazul in care, in urma inscrierii bonului/facturii, vor rezulta fractii, atunci numarul de puncte validat va fi rotunjit astfel:

  • Numarul de puncte cu fractii cuprinse intre ,00 si ,49, se va rotunji in minus. De exemplu, daca in urma inscrierii unui bon fiscal/facturi fiscale, au rezultat 14,49 de puncte, participantul va acumula 14 puncte in contul sau.
  • Numarul de puncte cu fractii cuprinse intre ,50 si ,99, se va rotunji in plus. De exemplu, daca in urma inscrierii unui bon fiscal/facturi fiscale, au rezultat 14,50 de puncte, participantul va acumula 15 puncte in contul sau.

6.4. Un participant poate inscrie mai multe bonuri/facturi diferite in campanie. Punctele colectate cu fiecare bon fiscal / factura fiscala inscris/a in campanie se vor cumula in contul participantului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a descalifica sau chiar bloca din platforma orice utilizator pentru care exista suspiciune rezonabila de frauda, inclusiv utilizatorii care vor inscrie bonuri apartinand altor persoane, cum ar fi, dar fara a se limita la inscrierea unei facturi care are ca nume client un alt nume decat cel al persoanei care a inscris factura respectiva sau, daca in urma verificarii cu retailerul de unde s-a facut achizitia, se constata ca produsele de pe factura respectiva au fost returnate sau refuzate la receptie.

6.5. Un bon fiscal/o factura fiscala poate fi inscris/inscrisa o singura data in cadrul prezentei Campanii. Bonurile fiscale/facturile fiscale care atesta achizitia produselor participante trebuie pastrate pentru validare in eventualitatea solicitarii schimbarii punctelor acumulate (partiale sau totale) cu produse din catalogul de produse aflat pe www.clubtefal.ro.

6.6. Pe baza inscrierilor valide in prezenta campanie, un participant va putea solicita schimbarea punctelor acumulate cu oricate produse din catalog doreste, cu conditia ca in momentul solicitarii unui produs din catalog, sa dispuna de numarul necesar de puncte. Participantii vor suporta costurile pentru fiecare inscriere in campanie (achizitia de produse participante si conexiunea la internet).

 

 

SECTIUNEA 7. VALIDAREA  INREGISTRARILOR

7.1 Pentru a putea fi declarate valide, inregistrarile in Campanie trebuie sa indeplineasca cumulativ, in mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

  • inscrierile sa se faca pe platforma web clubtefal.ro
  • inscrierile trebuie sa se faca in perioada 01.02.2023 ora 00.00.00 – 07.01.2024 ora 23.59.59, ora Romaniei.
  • participantul in campanie sa detina un cont activ pe clubtefal.ro, completand numele si prenumele sau, adresa de email, parola dorita si telefonul, ca fiind solicitari obligatorii pentru participare. Participantul isi asuma responsabilitatea pentru corectitudinea datelor si, prin inscrierea lor, confirma ca sunt ale sale.
  • inscrierile sa contina facturi/bonuri fiscale de achizitie a produselor participante in campanie, descrise in sectiunea 5 a prezentului regulament, din perioada 01.01.2023 – 31.12.2023, inclusiv.
  • participantul sa inscrie in campanie numai facturi/bonuri fiscale care ii apartin, adica numele detinatorului contului sa fie acelasi cu numele titularului facturii fiscale inscrise in campanie
  • participantul sa inscrie in campanie numai facturi/bonuri fiscale care sunt valide, adica nu au fost anulate ulterior prin returul sau refuzarea comenzii produselor inscrise in campanie,
  • participantul sa inscrie numarul si data bonului fiscal/facturii fiscale care atesta achizitia produsului participant in perioada campaniei, intocmai cum este descris in sectiunea 6.1 a prezentului Regulament.
  • Participantul sa incarce in platforma o copie a bonului fiscal / facturii fiscale inscris/a in campanie, iar informatiile continute, mentionate in sectiunea 6.1, sa fie vizibile si lizibile
  • bonul fiscal/factura fiscala sa nu existe in baza de date ca fiind inscris/inscrisa anterior.

7.2. Validarea inregistrarilor bonurilor/facturilor fiscale si acordarea punctelor se va face de Organizator in maximum 35 de zile calendaristice de la data inscrierii lor in Campanie.

In situatia in care Organizatorul valideaza inregistrarea, dar ulterior va constata ca produsele inscrise in Campanie nu mai apartin utilizatorului din diverse motive, cum ar fi, dar fara a se limita la, acestea au fost returnate magazinului din care au fost achizitionate, acesta are dreptul de a invalida inscrierea in Campanie si a retrage punctele acumulate cu inscrierea respectiva si implicit nu va expedia produsele revendicate din catalog pe baza acestor inscrieri, chiar daca revendicarea s-a efectuat in aceasta perioada. In situatia in care, produsele revendicate pe baza punctelor acumulate au fost deja expediate, participantul se obliga sa returneze pe cheltuiala sa produsul revendicat, in ambalajul original, fara deteriorari si urme de folosire, in maxim 3 zile lucratoare de la data informarii primite din partea Organizatorului (prin e-mail sau telefon).

7.3. In situatia in care o inregistrare nu este completa sau corecta pentru a putea fi validata (cum ar fi, dar fara a se limita la copia bonului/facturii fiscale nu este lizibila sau este incompleta), Organizatorul va incerca contactarea participantului printr-un e-mail (folosind adresa de e-mail [email protected]) ce va contine o solicitare de transmitere a informatiilor care lipsesc pentru ca inregistrarea sa poata fi validata. Daca participantul nu transmite informatiile solicitate in maximum 3 zile lucratoare de la data expedierii e-mailului, Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida inregistrarea si nu va acorda punctele.

7.4. Dupa validarea inregistrarii bonurilor/facturilor fiscale de catre Organizator, participantul va putea vedea in sectiunea Contul Tau numarul de puncte acumulate.

7.5. Participantii care detin deja puncte in Contul Tau in data de 01.02.2023, data de incepere a Campaniei, pot solicita schimbarea punctelor cu produse din catalog, cu conditia sa detina numarul necesar de puncte pentru a solicita produsul ales. In situatia in care numarul necesar de puncte nu este suficient pentru a solicita schimbarea cu produse din catalog, participantul poate continua inregistrarea de bonuri/facturi fiscale conform sectiunii 6 a prezentului Regulament, iar acestea se vor adauga la punctele deja existente in Contul Tau.

7.6. Daca la data de 31.01.2024, in sectiunea Contul Tau exista puncte acumulate pentru achizitiile efectuate pana la data de 31.12.2022, inclusiv, si si nefolosite pentru revendicarea produselor, atunci acestea se vor sterge automat dupa data de 01.02.2024.

 

 

SECTIUNEA 8. PRESCHIMBAREA PUNCTELOR IN VOUCHERE DE CUMPARATURI §I FOLOSIREA ACESTORA

8.1. Catalogul de produse care pot fi solicitate de catre participanti in schimbul punctelor acumulate in cadrul prezentei Campanii si punctele necesare pentru a  putea efectua schimbul pot fi vizualizate in tabelul urmator:

 

Numâr de puncte necesar

 

Denumire voucher

 

Valoare de piata (LEI, TVA inclus)

30 de puncte

Voucher 10 lei

10 LEI

60 de puncte

Voucher 20 lei

20 LEI

90 de puncte

Voucher 30 lei

30 LEI

120 de puncte

Voucher 40 lei

40 LEI

150 de puncte

Voucher 50 lei

50 LEI

180 de puncte

Voucher 60 lei

60 LEI

210 de puncte

Voucher 70 lei

70 LEI

240 de puncte

Voucher 80 lei

80 LEI

270 de puncte

Voucher 90 lei

90 LEI

300 de puncte

Voucher 100 lei

100 LEI

360 de puncte

Voucher 120 lei

120 LEI

450 de puncte

Voucher 150 lei

150 LEI

8.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (costul de achizitionare a produselor Tefal participante, descrise sectiunea 5 si costul conexiunii la internet).

8.3. Nu se poate acorda contravaloarea in bani a produselor din catalog achizitionate in schimbul punctelor acumulate in cadrul prezentei Campanii.

8.4. Participantii pot inregistra bonuri/facturi fiscale pânâ la data 07.01.2024, inclusiv, ora 23:59:59, cu conditia ca bonurile/facturile fiscale sâ respecte conditiiIe de participare mentionate in Sectiunea 6 a prezentului regulament i pot solicita schimbarea punctelor cu vouchere de cumparaturi, pâna la data de 31 ianuarie 2024, ora 23:59:59, inclusiv.

8.5. Dupa validarea inregistrarilor si acumularea de puncte necesare, un participant poate solicita, in schimbul punctelor, unul sau mai multe vouchere de cumpârâturi disponibile pe clubtefal.ro in functie de stocul disponibil de vouchere si de punctele disponibile in contul sau. Pentru a face acest lucru, participantul trebuie:

    • sa acceseze sectiunea Vouchere de cumpârâturi sau Convertor puncte din Contul Tau
    • sa selecteze voucherul dorit si sa apese butonul Revendica voucher

Odata selectat voucherul, va fi afisat numarul necesar de puncte pentru a putea fi revendicat. Daca nu este disponibil numarul necesar de puncte pentru a revendica voucherul respectiv, butonul Revendica voucher nu va fi activ.

8.6. Dupa apasarea butonului Revendica voucher, numarul de puncte va fi blocat i un mesaj ce va conti ne codul de voucher va fi afisat pe ecran. Codul de voucher se va regâsi in sectinea Vouchele mele din Contul Tau. Tot in aceasta sectiune va fi vizibil si statusul voucherului, daca a fost folosit sau este inca disponibil.

8.7. Voucherul odata emis nu va mai putea fi anulat, punctele folosite pentru revendicarea acestui voucher nu vor mai putea fi deblocate.

8.8. Codul de voucher se va folosi exclusiv pentru cumpârâturi pe shop.tefal.ro si se va adauga in cot, inainte de finalizarea comenzii, pentru a beneficia de o reducere egalâ cu valoarea lui. Reducerea se acorda doar la valoarea produselor, nu se aplicâ altor taxe, cum ar fi, dar fara a se limita la taxa de livrare. Codul de voucher nu se poate folosi impreunâ cu alte vouchere.

8.9. Valoarea cosuIui de cumparaturi poate fi mai mic, egal sau mai mare decât valoarea voucherului.

   8.9.1. Daca valoarea cosului este egala cu valoarea voucherului, nu va exista obligatie de plata a contravalorii produselor din cos

   8.9.2. Daca valoarea cosuIui este mai mica decât valoarea voucherului, nu va exista obligatie de plata a contravalorii produselor din cot, insâ voucherul se va considera a fi folosit

   8.9.3. Daca valoarea cosului este mai mare decât valoarea voucherului, se va plâti diferenta prin metodele de platâ existente pe shop.tefal.ro.

8.10. In situatia in care produsele achizitionate folosind un astfel de voucher se vor returna, nu se va putea reactiva voucherul, acesta va fi considerat folosit.

 

SECTIUNEA 9. BONURI / FACTURI FISCALE NECORESPUNZATOARE

9.1. Bonurile fiscale/facturile fiscale care sunt deteriorate, nelizibile, falsificate, inventate, apartinând altor persoane decât participantului, titular at contului pe www.clubtefal.ro, care se dovedesc, In urma verificârilor cu retailerii, câ au fost anulate printr-un retur ulterior, cât §i orice altâ imita\ie sunt considerate nule §i nu vor fi luate in considerare in cadrul Campaniei. Orice incercare de falsificare va fi pedepsitâ conform legisla\iei in vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum §i celelalte firme implicate in Campanie nu isi asuma nicio râspundere pentru bonurile/facturile fiscale necorespunzâtoare (deteriorate, nelizibile, falsificate, pierdute, instrâinate) sau pentru orice alti factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, si nici nu va fi obligat sâ acorde vouchere pe baza unor astfel de bonuri/facturi fiscale care nu intrunesc toate conditiile prevâzute in prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.

 9.2. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor/facturilor fiscale sau de instrainarea lor.

 

SECTIUNEA 10. RESPONSABILITATE

10. 1. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte in disputele referitoare la drepturile asupra facturilor inscrise in Campanie, precum si asupra punctelor acumulate in cadrul campaniei si implicit asupra voucherelor de cumparaturi solicitate in schimbul punctelor. Toate litigiile referitoare la aceste drepturi nu vor influenza aplicarea principiului conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda voucherele persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial.

10. 2. Organizatorul Campaniei va acorda vouchere de cumparaturi Participantilor care au luat parte la Campanie, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial. In cazul in care Organizatorul constata ca un participant nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, isi rezerva dreptul de a suspenda oricând drepturile si beneficiile ce revin participantului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului participant. In cazul in care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce voucherul a fost deja acordat, voucherul va fi anulat. In situatia in care voucherul a fost deja folosit, respectivul participant va restitui Organizatorului valoarea voucherului prin transfer bancar, in maximum 10 zile lucratoare de la data notificarii participantului de catre Organizator.

10. 3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si a interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi clasificata ca incercare de fraudare se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitivs a participantului in cauzs, Organizatorul nefiind obligat sa anunte aceasta decizie.

10. 4. Organizatorul nu are nici o obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior acordarii elective a voucherelor de cumparaturi oferite in cadrul acestei Campanii.

10. 5. Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

    • Pierderile, intârzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de internet, generate de retelele de telefonie mobila sau internet sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;
    • Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal/aceeasi factura fiscala; in acest caz va fi validat câstigator acel participant care face dovada bonului/facturii in original;
    • Situatiile in care participantii inscriu pe pagina web o adresa de email sau un numar de telefon incorect si din aceasta cauza castigatorul nu poate fi contactat pentru a fi validat;
    • Situatiile in care participantii achizitioneaza in perioada campaniei produse neparticipante la promotie;
    • Situatiile in care bonul fiscal/factura fiscala inscris/a in campanie este in afara perioadei campaniei;
    • Situatia in care e-mailul transmis catre participanti nu a fost vizualizat, a fost blocat sau primit intr-un folder de tip Spam;
    • Situatia in care data si ora de inscriere in Campanie difera de cea specificata de participant;

10. 6. Organizatorul are dreptul de a invalida inscrierile care contin informatii false ori vadit eronate si care nu indeplinesc conditiile de validare mentionate in prezentul Regulament.

10. 7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al campaniei.

10. 8. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Orice intentie de influentare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Incercarea de frauda, precum inscrierea aceleiasi facturi folosind nume si/sau adrese de e-mail diferite vor rezulta in descalificarea respectivului participant si implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi punctele corespunzatoare acelei inregistrâri. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat câstigarea de puncte, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECTIUNEA 11. CONFIDENTIALITATEA DATELOR — GDPR

11.1 Prin participarea la campania promotionala „ Club Tefal” confirma cunoasterea prevederilor Regulamentului oficial si isi exprima acordul in privinta acestora si cu privire la includerea datelor personale in baza de date a Groupe SEB România SRL.
Organizatorul, Groupe SEB România SRL., este operator, potrivit Regulamentului privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatiei a acestor date, iar Pure Media este imputernicitul Operatorului pentru a prelucra datele personale colectate in cadrul acestei campanii in scopurile mai sus declarate. Scopul acestei baze de date consta in acordarea punctelor si respectarea prevederilor legislatiei fiscale. Organizatorul va mentine activa platforma pe o perioada nedeterminata de timp. Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia companiilor implicate in organizarea si gestionarea campaniei.

11.2 Participarea la Campaniei nu este in niciun fel conditionata de acceptarea de câtre participanti asupra primirii de newsletter din partea Participantii pot oricând consimti sau retrage consimtamântul de la primirea de newsletter.

11.3 In cadrul Campaniei, Operatorul va prelucra de la Participanti urmâtoarele categorii de date cu caracter personal:

  1. nume
  2. prenume
  3. numar de telefon
  4. adresa e-mail
  5. data de nastere
  6. sexul
  7. datele rezultate din vizitarea site-ului Campaniei;

11.4 Scopul acestei prelucrari de date personale consta in organizarea si desfasurarea prezentei campanii si respectarea obligatiilor ce sunt in sarcina Operatorului. Pentru persoanele care accepta primirea de newsletter, scopul prelucrarii va fi si transmiterea de newsletter.

11.5 Temeiurile prelucrarii sunt:

  1. obligatii ce deriva din desfasurarea prezentei campanii;
  2. interesul legitim al operatorului de a se asigura de desfasurarea in bune conditii a campaniei in ceea ce priveste datele rezultate din vizitarea paginii de internet sau din efectuarea de verificari in vederea validarii inscrierilor;
  3. interesul legitim al operatorului de a dovedi inclusiv fata de autoritatile de control desfasurarea campaniei;
  4. consimtamantul persoanei vizate pentru datele prelucrate in situatia persoanelor abonate la newsletter.

11.6 Datele utilizatorilor platformei clubtefal.ro vor fi pastrate pe toata durata mentinerii contului in cadrul platformei, dar nu mai mult de 12 luni din momentul in care organizatorul decide inchiderea platformei, except e facând datele personale ale persoanelor care aleg sa schimbe punctele pentru vouchere de cumparaturi care vor fi pastrate in contabilitate potrivit normelor fiscale (dar acestea nu vor mai fi facute publice). Durata de prelucrare a datelor persoanelor abonate la newsletter se realizeaza pânâ la retragerea consimtamantului, in masura in care nu exista un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor in continuare.

11.7 Participantilor la campania promotionala le sunt garantate drepturile prevazute de Regulamentul privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special urmstoarele drepturi:

  • dreptul de informare potrivit caruia orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator la cerere si in mod gratuit confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de catre Operator si dreptul de acces la date;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul de a solicita stergerea datelor;
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  • dreptul la portabilitatea datelor
  • dreptul de opozitie prin care persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care se afla, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazului in care operatorul demonstreaza ca are motive legitime si imperioase care justifica prelucrarea si care prevaleaza asupra intereselor, drepturilor si libertatilor persoanei vizate sau ca scopul este constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta. Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatâ, inclusiv crearea de profiluri.
  • dreptul de a-si retrage consimtâmântul

11.8 Aceste drepturi pot fi exercitate prin trimiterea unui e-mail la adresa [email protected]. Dupa crearea contului pentru inscrierea in campanie, fiecare participant va primi pe adresa de e-mail mentionata in formularul de inscriere, un mesaj ce confine date unice de autentificare cu care poate verifica in orice moment si urmâtoarele informatii:

    • Date personale procesate de Operator;
    • Temeiurile prelucrarii
    • Scopurile procesarii;
    • Perioada procesarii;
    • Data la care datele personale vor fi terte automat.

11.9 In aceasta platforma, participantii au posibilitatea de a actualiza datele cu caracter personal care nu mai sunt de actualitate. Acestea se vor actualiza automat in baza de date si vor afecta toate inregistrarile in campanie.

11.10 In cazul in care participantii doresc stoparea procesarii datelor cu caracter personal inainte de data pentru care au furnizat acordul anterior, prin aceasta platforma se poate trimite o cerere de stopare a procesârii §i §tergerii definitive a datelor. Cererea se trimite prin email la adresa [email protected]. Aceste cereri vor fi solutionate in termenul de o luna. Imputernicitul Operatorului va trimite o notificare pe e-mail participantului in momentul in care cererea a fost solutionata.

11.11 Cererile scrise vor fi transmise la SC. Groupe SEB România S.R.L., Bucuresti, Str. Ermil Pangratti nr. 13, sector 1 si vor fi solutionate de catre Organizator, acesta având responsabilitatea de a colecta cererile privind exercitarea drepturilor garantate de Regulament privind protectia datelor personale venite din partea participantiIor pentru a le aduce la cunostinta ofiterului DPO. Organizatorul are de asemenea responsabilitatea de a trimite raspunsurile catre participantii care au formulat astfel de cereri.

11.12 Organizatorul se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia agentiilor de la 1.2., si a altor companii implicate in organizarea si gestionarea acestei campanii.

11.13 in plus, participând la aceasta campanie cu actualul regulament, declarati ca ati citit si ati luat la cunostinta si sunteti de acord cu Termenii, conditiile si Politica de confidentialitate a Groupe SEB România SRL.

11.14 Participând la actuala campanie sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul prezentei campanii, conform celor mentionate mai sus.

11.15 Operatorul si imputernicitul se obliga de asemenea sa respecte prevederile Regulamentului privind protectia datelor personale stocate.

 

SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI

12.1 Organizatorul poate decide incetarea campaniei in momentul inchiderii platformei clubtefal.ro, dar nu inainte de a anunta publicul cu cel putin 10 zile lucratoare inaintea intrarii in vigoare, pe site-ul www.clubtefal.ro. In acest termen de 10 zile lucratoare, participantii care au acumulat suficiente puncte in cont, pot revendica vouchere de cumparauri disponibile in acel moment. La finalul celor 10 zile lucratoare, toate punctele ramase nefolosite vor fi sterse automat, iar participantii nu vor mai putea solicita schimbarea lor cu vouchere de cumparaturi.

12.2 Prezenta Campanie poate inceta si in cazul apariti ei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua. *Forma Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora.

12.3 In intelesul prezentului Regulament pot constitui cazuri de forta majora urmatoarele evenimente:

    1. pierderea bazelor de date care contin inscrierile in campanie;
    2. avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a voucherelor de cumparaturi;
    3. tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
    4. orice reglementare care poate aparea ulterior intrârii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

12.4 Enumerarea de mai sus nu este limitativâ fiind utilizatâ numai in scop exemplificativ.

12.5 Daca o situatie de forta majora, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa, impiedica sau intârzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intârziata, conform art. 1634 alin. (1) — (3) Codul Civil. In cazul in care invoca forma majora, Organizatorul este obligat sa comunice existenta acestuia participantilor la Campanie, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la aparitia cazului de forma majora.

 

SECTIUNEA 13. LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din România.
Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite in termen de 2 saptamâni de la data terminarii campaniei pe urmatoarea adresa: S.C. Groupe SEB Romania S.R.L., societate comerciala cu sediul social in Bucuresti, Strada Ermil Pangratti 13, Sector 1. Dupa aceasta data Organizatorul si imputernicitul nu vor mai lua in considera tie nici o contestatie.


SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sâ respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant, pe site-ul www.clubtefal.ro, sau printr-o solicitare scrisa catre SC Groupe SEB Romania SRL, cu sediul in Bucuresti, Strada Ermil Pangratti 13, sector 1.

Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator; anuntul va fi facut pe site-ul www.clubtefal.ro.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare si a fost semnat intr-un exemplar original, astazi 23.01.2023.

 

 

 

Organizator,

SC. Groupe SEB Romania SRL

Administrator

Ivaylo Grozdanov

 

 

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi
Marketing
Statistica

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile