Retur gratuit în 45 de zile pentru produsele livrate de Flanco Smart Discounter

Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE ALE PROMOȚIEI TCL CARE

 

Acești Termeni se aplică dispozitivelor electronice distribuite de TCL Netherlands B.V. și vândute ca parte a promoției TCL CARE".

Perioada promoției durează de la 01.04.2024. până la 30.06.2024.

Perioada de înregistrare în timpul căreia poate fi activat serviciul TCL CARE este de la 01.04.2024 la 30.07.2024.

Pentru a obține serviciul TCL CARE, clienții trebuie să se înregistreze online la adresa https://tcl-promotion.com/ro în termen de cel mult 30 de zile de la cumpărare. TCL CARE este oferit de un furnizor extern de servicii (Partum Usluged.o.o. ).

 

Semnificația unor concepte

Termenii din aceste Condiții generale au următoarele semnificații:

  • Partum Usluge o.o., denumit în continuare "Partum" - furnizor de garanție extinsă TCL CARE.
  • "Utilizator" - persoana care a achiziționat un dispozitiv electronic vândut în cadrul Promoției "Garanție extinsă".
  • "TCL CARE" - garanția extinsă pe care utilizatorii o primesc la achiziționarea unui echipament electronic TCL vândut în cadrul "Garanției extinse".

 

 

Articolul 1. Obiectul "TCL CARE

  1. Obiectul TCL CARE în aceste condiții

Orice dispozitiv electronic (denumit în continuare dispozitiv sau dispozitiv electronic) descris mai detaliat pe factură și accesoriile din ambalajul original achiziționate împreună cu dispozitivul respectiv pot face obiectul TCL CARE. TCL CARE T&C respectă legile țărilor la care se referă contractul.

  • Obiecte care nu sunt acoperite de TCL CARE:
    - hard disk-uri externe portabile;
    - auxiliare și consumabile definite de producător ca fiind consumabile; sau piese consumabile;
    - toate tipurile de unelte;
    - alte piese care, conform experienței, trebbie să fie înlocuite pe durata de viață a aparatului electronic al dispozitivelor electronice și, în orice caz, piese din cauciuc, rulmenți, garnituri radiale de etanșare a arborelui, încălzitoare;
    - accesorii achiziționate în mod privat;
    - toate tipurile de software;
    - dispozitive livrate cu un defect, precum și erori ale producătorului de serie;
    - accesorii sau echipamente suplimentare sau achiziționate

 

Articolul 2. Domeniul de aplicare al TCL CARE

  1. Durata TCL CARE - evenimente acoperite de TCL CARE

TCL va repara sau va înlocui și va garanta funcționarea corectă a dispozitivului electronic achiziționat de către utilizator și acoperit de TCL CARE numai în cazul unor defecțiuni sau interferențe imprevizibile și bruște pe instalația acoperită de TCL CARE. Daunele imprevizibile sunt cele pe care utilizatorul nu le-a putut prevedea în timp util sau pe care ar fi trebuit să le prevadă prin aplicarea diligenței obișnuite, cu excepția neglijenței grave, caz în care TCL își rezervă dreptul de a reține plata despăgubirilor pentru eveniment.

TCL va efectua o reparație sau o înlocuire și va garanta funcționarea corectă a dispozitivului electronic achiziționat de Utilizator și acoperit de TCL CARE în cazul în care acest dispozitiv suferă daune cauzate de unul sau mai multe dintre următoarele cazuri:

a) defecțiuni după expirarea garanției producătorului (garanție extinsă)

  1. Cazuri care nu intră în sfera de aplicare a TCL CARE TCL Care nu acoperă daunele cauzate de:
    - Acțiunea intenționată a utilizatorului;
    - război, război civil, revoluție, rebeliune, revoltă sau agitație;
    - energie nucleară, radiații nucleare sau substanțe radioactive;
    - cutremur;
    - terorism sau un act de terorism; Un act de terorism este orice act săvârșit de persoane sau grupuri de persoane în vederea atingerii unor obiective politice, religioase sau ideologice, de natură să provoace răspândirea fricii sau terorii în public sau în anumite părți ale publicului și, astfel, să influențeze un guvern sau instituții ale
    - utilizarea unui element cu o eroare, de care utilizatorul ar fi trebuit să aibă cunoștință din greșeală;
    - în măsura în care utilizatorul a trebuit să apeleze la o terță parte ca furnizor (producător sau comerciant) în cazul garanției legale, dacă utilizatorul nu poate prezenta o factură pentru repararea dispozitivului sau dacă reparația a fost efectuată fără aprobare prealabilă

 

  1. Ipoteze pentru valabilitatea TCL CARE - constrângeri:

- În ceea ce privește neglijența, este acoperită doar neglijența ușoară. În caz de neglijență gravă, expertul va evalua și va verifica cauza daunei și dispozitivul. Orice daună cauzată de o utilizare necorespunzătoare, deteriorare intenționată, intenție, manipulare necorespunzătoare, eliminare necorespunzătoare sau neprevăzută va fi considerată o încălcare a obligației de diligență asumată de utilizator prin achiziționarea dispozitivului și astfel de daune nu vor fi acoperite;
- Nu vor fi acoperite daunele sau costurile cauzate de o lipsă de materiale sau de proiectare în perioada de garanție a producătorului;
- Este exclusă sau precedată în cazul daunelor: garanțiile și/sau daunele bazate pe garanții, despăgubiri ale altor asigurători, garanții sau obligații contractuale ale unor terțe părți. Orice diferențe față de alte garanții (de exemplu, valoarea actuală în raport cu valoarea unui dispozitiv nou) sunt acoperite de acoperirea integrală pentru dispozitive electronice;
- daunele provocate de toate tipurile de software (inclusiv sisteme de operare, drivere, drivere, dispozitive auxiliare ) nu vor fi acoperite. Utilizatorul este personal responsabil pentru programele, driverele, datele și funcționalitatea acestora. Pierderea datelor și a programelor informatice din cauza cauzelor de deteriorare menționate mai sus nu poate face obiectul unei cereri de despăgubire. În plus, costurile de reparație nu vor fi rambursate în cazul problemelor legate de software, sisteme de operare, viruși, compatibilitate, recuperare de date, restaurare a sistemului, recoltare de date etc;
- Nu vor fi acoperite costurile suportate din cauza altor daune, altele decât cele cauzate de deteriorarea hardware-ului. Acest lucru se aplică, de asemenea, tuturor costurilor (taxe de procesare și analiză ) pentru analiza daunelor fără erori identificate pe hardware;
- Daunele cauzate de utilizarea dispozitivului acoperit de TCL CARE în scopuri contrare instrucțiunilor de utilizare și scopului specificat de producător, precum și daunele care nu afectează utilizarea dispozitivului prescrisă de producător (daune precum zgârieturi, zgârieturi nu vor fi acoperite;
- Nu se plătește nicio despăgubire pe baza răspunderii, a daunelor materiale indirecte și a daunelor Pagubele rezultate în urma evenimentelor de avarie nu sunt în niciun caz acoperite.


Pentru evaluare se iau în considerare doar daunele primare ale dispozitivului, adică cauza primară a daunelor, acoperite de domeniul de aplicare al TCL CARE;
- Scăderea valorii datorată uzurii, deteriorarea datorată efectului chimic sau termic de lungă durată asupra aparatului, deteriorarea cauzată de rugină, precum și orice costuri de întreținere, reglare și curățare nu fac obiectul despăgubirii. compensării, și nici o scădere treptată a performanțelor aparatului;
- Daunele cauzate de terți care au încercat să repare aparatul sau intervenții ale unor terți, sau persoane fără autorizație corespunzătoare, nu vor fi acoperite de TCL CARE. De asemenea, sunt excluse daunele cauzate de animale de companie, animale domestice sau sălbatice.
- Daunele rezultate din utilizarea unor accesorii externe defecte sau necorespunzătoare (de exemplu, elemente de fixare, carcase subterane ) nu vor fi acoperite;
- Pierderea dispozitivului, în sensul că acesta este pierdut, uitat, lăsat nesupravegheat sau dispărut în alt mod, nu va fi acoperit de TCL CARE. Găsirea ulterioară nu va fi luată în considerare și în niciun caz nu va implica acoperirea vreunui prejudiciu;
- Daunele care au fost raportate, dar care nu pot fi dovedite deoarece dispozitivul nu a fost furnizat, nu vor fi acoperite. Sunt excluse daunele cauzate de distrugerea completă a dispozitivului din cauza unui caz de forță majoră;
- Toate tipurile de daune cauzate de cântar sunt considerate utilizare necorespunzătoare a dispozitivului, adică uzură, și nu sunt acoperite;
- Deteriorările provocate de sau în timpul activităților sportive sau din cauza transpirației sau a condensului nu vor fi acoperite;
- Daunele care nu pot fi atribuite unui incident independent sunt considerate daune progresive (legate de mediu și/sau de utilizare) și nu vor fi acoperite, ceea ce exclude imperfecțiunile materialelor și ale designului după expirarea garanției producătorului.

 

 

Articolul 3. Locul de valabilitate TCL CARE

  1. Dispozitive staționare

Conform designului dispozitivelor staționare, spațiul utilizatorului va fi considerat o locație acoperită de TCL CARE în Europa din punct de vedere geografic.

 

  1. Dispozitive mobile

În conformitate cu proiectarea dispozitivelor mobile și a dispozitivelor care pot fi amplasate pe spații exterioare, Europa este considerată o zonă locală acoperită de TCL CARE în termeni geografici.

 

 

Articolul 4. Valoarea dispozitivului electronic acoperit de TCL CARE

Valoarea unui dispozitiv electronic acoperit de TCL CARE este prețul unui dispozitiv nou sau al unui dispozitiv cu aceeași valoare tehnică la data producerii daunelor ("Valoarea de Îngrijire").

 

Articolul 5. Costuri în afara domeniului de aplicare al TCL CARE

TCL va întreprinde toate activitățile necesare pentru repararea sau înlocuirea dispozitivelor electronice acoperite de TCL CARE. Utilizatorul nu este compensat pentru costurile activităților întreprinse de către utilizator în mod independent.

 

Articolul 6. Domeniul de aplicare a compensației

  1. Costurile de rambursare

În cazul unei daune, se face distincție între daune parțiale și pierdere totală. Prin daună parțială se înțelege costuri de reparație mai mici decât valoarea de întreținere a dispozitivului. Dacă costurile de reparație sunt mai mari, atunci este vorba de o pierdere totală, caz în care TCL va înlocui dispozitivul electronic acoperit de TCL CARE.

  1. Avarie parțială

În acest caz, TCL suportă costurile de reparație, inclusiv orele petrecute și piesele de schimb. TCL nu va suporta următoarele costuri:

  1. costurile de reparație sau alte măsuri care ar fi necesare indiferent de cazul acoperit de TCL CARE;
  2. costurile suplimentare suportate ca urmare a unor modificări sau îmbunătățiri care depășesc domeniul de aplicare al renovării;
  3. costurile reparațiilor autoorganizate;
  4. profiturile nerealizate datorate lucrărilor autoorganizate;
  5. costurile suplimentare cauzate de reparații temporare sau premature;
  6. costurile lucrărilor necesare pentru reparații, dar care nu au fost efectuate personal la un dispozitiv electronic acoperit de TCL CARE;
  7. despăgubiri pentru daune bazate pe răspundere, daune materiale indirecte și daune

Pierdere totală

- În caz de pierdere totală sau de reparație neprofitabilă, utilizatorul va primi un dispozitiv nou pentru a înlocui dispozitivul vechi, Caracteristicile tehnice ale noului dispozitiv trebuie să fie cel puțin egale sau mai bune decât cele ale vechiului dispozitiv. Ineficiență din punct de vedere al costurilor înseamnă că costurile de reparație depășesc Valoarea de îngrijire. În cazul în care sunt disponibile dispozitive egale, nu poate fi revendicat niciun drept la dispozitive superioare din punct de vedere tehnic, chiar dacă valoarea de achiziție este mai mică decât Valoarea de îngrijire inițială. Un dispozitiv nou poate fi solicitat exclusiv pentru o reparație neprofitabilă. Căutarea bazată pe durata reparației este exclusă.
- În cazul în care pierderea totală este acoperită, după înlocuirea aparatului, dispozitivul care face obiectul înlocuirii, inclusiv toate piesele accesorii originale (încărcătoare, echipamente de rețea, carduri de memorie, cabluri, compact discuri, manuale, cutii, șoareci etc.), va deveni proprietatea TCL, iar CARE TCL corespunzătoare pentru acel produs se va considera
- Utilizatorul va primi un dispozitiv de înlocuire numai după ce va livra toate piesele accesorii originale către TCL. Acest lucru este valabil și în cazul pieselor accesorii originale și securizate defecte (de exemplu, echipamente de rețea);
- În cazul în care utilizatorul nu furnizează piesele originale și piesele accesorii originale acoperite de TCL CARE care făceau parte din vechiul aparat la momentul achiziției, acestea vor fi calculate la prețurile pieței și deduse din costul stabilit pentru repararea sau înlocuirea aparatului acoperit de TCL
- Limitarea înlocuirii sau reparării pentru aparatul acoperit de TCL CARE
- Limita de înlocuire sau de reparație pentru un aparat în cadrul TCL CARE este Valoarea de îngrijire.

Răscumpărare

Daunele nu pot fi răscumpărate în bani, nici măcar în cazul unei pierderi complete.

 

Articolul 7. Înlocuirea dispozitivului electronic acoperit de TCL CARE

Pe baza dispozitivului de înlocuire adecvat, toate accesoriile vechiului dispozitiv care au fost instalate la momentul achiziției, vor fi considerate înlocuite, indiferent dacă accesoriile sunt conținute și în dispozitivul de înlocuire sau nu sunt datorită configurației actuale de înlocuire. dispozitiv. Accesoriile instalate ulterior în vechiul dispozitiv care nu au fost acoperite de garanție la momentul achiziției împreună cu dispozitivul nu vor fi eligibile pentru înlocuire.

 

Articolul 8. Începutul aplicării și termenul scadent TCL CARE

TCL CARE devine aplicabil în momentul plății prețului de achiziție la cumpărarea unui dispozitiv vândut în acțiune.

 

Articolul 9 Durata de aplicare a TCL CARE

TCL CARE pentru dispozitivele electronice începe după expirarea garanției din fabrică de 24 de luni și se încheie în orice caz la 60 de luni de la data facturării dispozitivului )TCL CARE trezoreria 36 de luni. Daunele raportate după data de expirare a TCL CARE nu vor fi acceptate.

Reziliere în caz de pierdere totală

În cazul în care dispozitivul a fost înlocuit sau înlocuirea dispozitivului acoperit de TCL CARE după o pierdere totală este respinsă (reparație rentabilă), garanția promoțională corespunzătoare în cadrul TCL CARE va fi considerată nulă. În astfel de cazuri, utilizatorul nu va avea dreptul la despăgubiri, în totalitate sau parțial.

 

Articolul 10 Procedura de exercitare a drepturilor utilizatorului din partea TCL CARE

  1. Declarație pentru exercitarea drepturilor de la TCL CARE

Utilizatorul este obligat să raporteze fără întârziere la tcl evenimentul menționat la articolul 2.1 din prezentele Condiții generale (în cazuri obișnuite, nu mai târziu de trei zile lucrătoare).

  1. Formularul de declarație pentru exercitarea drepturilor de la TCL CARE Formularul de declarație privind exercitarea drepturilor de la TCL CARE se completează pentru fiecaredeterior individual

Utilizatorul este obligat să precizeze cauza daunelor și să o înscrie în formularul de declarație. Acesta trebuie să conțină următoarele informații în mod exact și complet:

  • Cine a cauzat prejudiciul - o indicație a persoanei (inclusiv orice indicație stipulată de copil sau de animalul de companie)
  • Când și unde a avut loc prejudiciul - indicarea datei, orei, locului și țării
  • Cum sau ce a cauzat daunele - cu indicarea cauzei
  • Ce este deteriorat - cu indicarea denumirii dispozitivului și a tipului de deteriorare

Formularul Declarației privind drepturile TCL CARE se găsește în anexa 1, care face parte integrantă din prezentele norme.

TCL își rezervă dreptul de a solicita documentația suplimentară de la utilizator în scopul îndeplinirii obligațiilor din partea TCL CARE la cel mai înalt nivel de calitate și eficiență. În acest caz, documentația transmisă împreună cu declarația de drepturi tcl care reprezintă documentația completă și ordonată pentru inițierea procedurii de exercitare a drepturilor utilizatorului din partea TCL CARE.

Înștiințările orale sau informațiile furnizate de orice persoană nu pot fi luate în considerare. Informațiile eronate, inexacte sau incorecte cu bună știință indicate în declarația privind drepturile tcl care, precum și neprezentarea de către TCL a documentației solicitate pot duce la refuzul exercitării drepturilor tcl care, la o cerere de rambursare sau la înlocuirea dispozitivului de către TCL, până la consecințele prevăzute de codul penal.

  1. Activarea TCL CARE - despăgubiri pentru daunele cauzate

TCL va efectua o evaluare și o reparație a daunelor suferite cât mai curând posibil de la primirea documentației complete și corespunzătoare din partea utilizatorului. În cazul în care TCL primește o declarație completată corespunzător pentru realizarea exercitării drepturilor de la TCL CARE, cu toate documentele justificative necesare, TCL va emite un certificat temporar de despăgubire pentru daunele suferite. Reparația poate dura mai mult de 45 de zile. Căutarea unui nou dispozitiv pe baza timpului de reparație este dezactivată.

În cazul în care, în timpul acestei etape, se stabilește că evenimentul sau daunele rezultate nu sunt acoperite de articolul 2.1 din prezentele Condiții generale (de exemplu, că evenimentul rezultat este acoperit de garanția legală a producătorului/vânzătorului dispozitivului electronic), TCL va informa utilizatorul că a respins cererea sa și îl va instrui să își exercite drepturile în alt mod. Certificatul temporar eliberat de TCL și îi va instrui să își exercite drepturile în alt mod.

Certificatul temporar eliberat de TCL conține, printre altele, informații privind locul în care utilizatorul trebuie să prezinte dispozitivul acoperit de TCL CARE, care face obiectul unei despăgubiri sau al unei proceduri de exercitare a drepturilor prevăzute de TCL CARE.

Utilizatorul este obligat să predea dispozitivul în conformitate cu instrucțiunile la locul indicat, la locul de service etc. TCL va furniza utilizatorului un certificat temporar prin e-mail, fax sau poștă. După livrarea dispozitivului la locul de livrare indicat, TCL va începe procesarea dispozitivului acoperit de TCL CARE, începând cu punerea în aplicare a diagnosticării și verificării faptice necesare. După diagnosticarea și stabilirea faptelor dispozitivului care face obiectul TCL CARE, TCL va emite un certificat de despăgubire dacă starea de fapt a dispozitivului corespunde datelor furnizate de utilizator în declarația de exercitare a drepturilor din TCL CARE și dacă daunele sau evenimentele sunt acoperite de TCL CARE.

Dacă în această etapă se stabilește că evenimentul sau dauna rezultată nu este acoperită de articolul 2.1 din acești Termeni și condiții generale (de exemplu, că evenimentul este acoperit de o garanție legală a producătorului/vânzătorului dispozitivului electronic), TCL va informa utilizatorul că a respins cererea sa și îl va instrui să își exercite drepturile în alt mod.

TCL va livra Utilizatorului un certificat de despăgubire pentru daunele cauzate prin e-mail, fax sau poștă. TCL va plăti costurile de reparație direct la service sau va preda un dispozitiv nou în cazul pierderii complete.

  1. Certificat de autoritate de stat

Pentru toate daunele a căror existență este legată de procedura de constatare în fața organelor de stat (incendii, calamități naturale, spargeri și furturi etc.), utilizatorul este obligat să anexeze declarația de exercitare a drepturilor din partea TCL CARE cu un certificat/documentație adecvată furnizată de autoritățile de stat.

  1. Înlocuirea dispozitivului în timpul perioadei de acoperire

În cazul în care un dispozitiv acoperit de TCL CARE este înlocuit în timpul perioadei de garanție din fabrică, nu de către TCL (de exemplu, utilizarea unei garanții legale a producătorului), dovada corespunzătoare (certificat de livrare, certificat de înlocuire etc.) va fi furnizată și după depunerea unei declarații de exercitare a drepturilor în cadrul TCL CARE.

 

Articolul 11 Obligațiile utilizatorului

  1. Obligațiile anterioare oricărui eveniment acoperit de TCL CARE
    1. Înainte de începerea oricărui eveniment acoperit de TCL CARE, utilizatorul este obligat să respecte obligațiile asumate prin contract;
    2. În cazul în care utilizatorul încalcă oricare dintre obligațiile prevăzute în prezentul contract, TCL are dreptul de a anula unilateral TCL CARE. Rezilierea TCL CARE intră în vigoare la data primirii
  1. Obligațiile la apariția evenimentului acoperit de TCL CARE - Obligațiile de informare a utilizatorilor TCL

La apariția unui eveniment care acoperă TCL CARE, utilizatorul:

  1. aa) se va asigura că previne sau minimizează daunele, pe cât posibil
  2. ab) va raporta evenimentul în scris și fără întârziere, imediat ce a luat cunoștință de acesta; ac) va raporta fără întârziere la poliție daunele cauzate de infracțiuni împotriva proprietății; ad) va furniza fără întârziere TCL și poliției o listă a obiectelor pierdute;
  3. ae) va furniza tcl, fără întârziere, în măsura în care este posibil, toate informațiile - în scris, dacă se solicită - necesare pentru a determina evenimentul/daunele acoperite de TCL CARE; sau întinderea obligațiilor de despăgubire ale TCL, precum și pentru a permite orice verificare a cauzei și a întinderii daunelor și a întinderii obligației de despăgubire, prin repararea sau înlocuirea dispozitivului acoperit de TCL CARE;
  4. af) va furniza certificatele solicitate de TCL pe care TCL poate solicita în mod rezonabil să le

 

  1. b) Alte obligații
  2. Utilizatorul este responsabil pentru dispozitivul achiziționat și acoperit de TCL CARE. Aceasta include manipularea atentă și grijulie a aparatului, precum și eliminarea acestuia într-un loc sigur și protejat, inclusiv în timpul transportului sau atunci când este cărat.
  3. Un aparat destinat unor scopuri profesionale este considerat acoperit de TCL CARE numai dacă, în baza datelor furnizate de producător, este adecvat pentru o astfel de
  4. bd) Utilizatorul este obligat să raporteze daunele către TCL imediat ce a luat cunoștință de
  5. be) TCL CARE acoperă dispozitivele electronice în ceea ce privește starea lor relevantă după livrare, adică configurația de după livrare, fără modificări ulterioare, adică adaosuri în ambalajul lor original. În acest sens, dispozitivul, setul modular de aparate sau accesoriile originale sunt acoperite de TCL CARE numai dacă se află în ambalajul lor.
  1. Scutire de la obligația de a repara sau de a înlocui dispozitivul acoperit de TCL CARE în caz de încălcare a obligațiilor

Cu excepția cazului de încălcare rău intenționată a obligațiilor, TCL este obligată să repare sau să înlocuiască dispozitivul acoperit de TCL CARE în măsura în care încălcarea nu este cauza apariției sau determinării evenimentului acoperit de TCL CARE.

 

Articolul 12 Nu există obligația de a repara sau înlocui dispozitivul acoperit de TCL CARE din motive speciale

TCL nu este obligată să repare sau să înlocuiască dispozitivul acoperit de TCL CARE în cazul în care utilizatorul înșeală sau încearcă să înșele TCL cu privire la fapte esențiale pentru stabilirea bazei sau a cuantumului despăgubirii. În cazul în care frauda sau tentativa de înșelăciune este stabilită printr-o condamnare penală definitivă împotriva utilizatorului pentru fraudă sau tentativă de fraudă, ipotezele menționate la alineatul precedent se consideră dovedite.

 

Articolul 13 Transferul sau vânzarea de dispozitive acoperite de TCL CARE

Deoarece TCL CARE care acoperă dispozitivele electronice se referă la numărul de serie al dispozitivului, pe durata de valabilitate a TCL CARE dispozitivul poate fi transferat/vândut, iar TCL CARE va continua să se aplice până când noul proprietar (utilizator) acceptă drepturile și obligațiile prevăzute de TCL CARE.

 

Articolul 14 Notificări - formular de declarație de intenție

În măsura în care legea nu prevede o formă scrisă și în măsura în care prezentul contract nu prevede altfel, declarațiile și notificările specificate pentru TCL, referitoare la relația contractuală și care sunt comunicate direct către TCL, vor fi emise sub formă de text.

 

Articolul 15 TCL CARE

TCL CARE constă într-un formular TCL CARE completat în mod corespunzător, în prezentele condiții generale și într-o factură pentru: dispozitivul achiziționat acoperit de TCL CARE.

 

Articolul 16 Date de contact TCL CARE

Număr de telefon: 01 7777 491

Site web: https://tcl-promotion.com

REGULI DE ACȚIUNE Garanția extinsă TCL pana la 5 ani

Garanția extinsă TCL pana la 5 ani de la înregistrare se aplică modelelor enumerate mai jos, achiziționate in perioada 1.04.2024 până la 30.06.2024 în Romania și înregistrate de către client pe site-ul web tcl-promotion.com/ro în termen de 30 de zile de la cumpărare:

Model

Id produs

Titlu produs

43C635

179378

QLED ULTRA HD 4K SMART TV 108 CM TCL 43C635, G

43C645

209165

QLED ULTRA HD 4K SMART TV 108 CM TCL 43C645, G

50C645

209166

QLED ULTRA HD 4K ANDROID TV 127 CM TCL 50C645, G

50C805

212556

SMART TV MINI LED 4K 126 CM TCL 50C805

55C635

179379

SMART TV TCL 55C635 (2022) 55"-139CM Q

55C645

209167

QLED ULTRA HD 4K ANDROID TV 140 CM TCL 55C645, G

55C735

179380

SMART TV TCL 55C735 (2022) 55"-139CM Q

55C835

179381

ULTRA HD 4K MINI LED SMART TV 139 CM TCL 55C835, G

65C635

179383

QLED ULTRA HD 4K SMART TV TCL 164 CM 65C635, F

65C645

209168

QLED ULTRA HD 4K SMART TV TCL 164 CM 65C645, F

65C735

179384

SMART TV TCL 65C735 (2022) 65"-164CM Q

65C745

209172

QLED ULTRA HD 4K SMART TV TCL 164 CM65C745, G

65C835

179385

ULTRA HD 4K MINI LED SMART TV 164 CM TCL 65C835, G

65C935

179386

SMART TV TCL 65C935 (2022) 65"-164CM M

75C635

179388

ULTRA HD 4K SMART TV 189 CM TCL 75C635, F

75C645

209169

QLED ULTRA HD 4K SMART TV 189 CM TCL 75C645, G

75C735

179389

SMART TV TCL 75C735 (2022) 75" - 189CM

75C805

209171

ULTRA HD 4K MINI LED SMART TV 189 CM TCL 75C805, G

75C835

179390

ULTRA HD 4K MINI LED SMART TV 189 CM TCL 75C835, G

75C935

179391

SMART TV TCL 75C935 (2022) 75" - 189CM

85C645

209170

QLED ULTRA HD 4K SMART TV 216 CM TCL 85C645, G

85C735

179392

QLED ULTRA HD 4K SMART TV 216 CM TCL 85C735, G

98C735

179393

SMART TV TCL 98C735 (2022) 98"-250CM Q

Termenii și condițiile detaliate ale promoției sunt stabilite în Termenii și condițiile generale ale TCL CARE, care se găsesc la adresa tcl-promotion.com/ro.

Promotorul își rezervă dreptul de a scurta sau de a modifica Regulamentul promoției în cazul unei modificări a termenilor și condițiilor promoției și prin publicarea lor în scris pe site-ul tcl-promotion.com/ro.

Eficacitatea unor astfel de Reguli ale evenimentului vor intra în vigoare la momentul publicării pe site-ul web tclpromotion.com/ro.

Contact:

E-mail de contact: [email protected]

Site web de înregistrare: www.tcl-promotion.com/ro

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi
Marketing
Statistica

Politica Cookie

La Flanco dorim sa cream o viata cat mai usoara si mai frumoasa oamenilor prin intermediul noutatilor tehnologice. Iata de ce, pentru a-ti oferi o experienta placuta si personalizata, folosim cookies atunci cand navighezi pe site-ul flanco.ro. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite.Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.

Setari

Inapoi

Nu sunt cookie-uri disponibile