Retur Gratuit 45 de zile

Click pentru mai multe detalii

Garantie Extinsa

Flanco iti garanteaza 5 zile pentru repararea produsului

Solutii de plata

Cele mai eficiente solutii de plata

Credit Online

Credit online, simplu si rapid

Livrare Oriunde

Livram pana la usa casei tale. Atat de confortabil

Rezervare Online

Rezervi online si ridica produsul din cel mai apropiat magazin

Verificare Colet

La Flanco esti sigur ca primesti ce ai comandat

Regulament cu privire la oferirea serviciului ”Retur 45 zile”

pentru cumparaturile din magazinele Flanco si de pe flanco.ro

 

 

Retur 45 zile” este un serviciu oferit in mod gratuit clientilor de Flanco Retail S.A., societate comerciala organizata potrivit legii romane, cu sediul social in Voluntari, Sos. Bucuresti Nord nr. 15-25, Parcul de birouri Swan, cladirea A (”Windsor”), etaj 5, judet Ilfov, cu numar de inregistrare fiscala RO27698631, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/513/2012.

Serviciul Retur gratuit in 45 de zile nu afecteaza dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comert la distanta, ci vine in completarea lui, in beneficiul clientilor nostri.

Extras din OUG nr 34/2014, Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

 

Orice Cumparator care solicita returnarea unui produs se prezuma ca a citit in prealabil, a inteles si a acceptat prezentul regulament, in integralitatea acestuia.

 

      Beneficiari

Beneficiarii serviciului ”Retur 45 zile” sunt clientii Flanco, Cumparatori in calitate de persoane fizice sau de persoane juridice. Prin Cumparator Flanco, in acest context se intelege titularul facturii / bonului fiscal Flanco in cazul persoanelor fizice, respectiv un reprezentant al persoanei juridice titulare a facturii fiscale Flanco.

 

      Modalitati de retur

Produsele pot fi returnate:

  • in orice magazin Flanco, prin predare personala de catre Client;
  • la easybox ( locker), prin predare personala de catre Client;
  • prin preluare de catre un curier, din locatia la care a fost livrat produsul.

 

      Termen de retur

Returul se poate face in termen de 45 zile calendaristice  de la data cumpararii produsului, in cazul achizitiei din magazin, sau de la data livarii produsului, in cazul achizitiei de pe flanco.ro. In cazul in care comanda de pe flanco.ro contine mai multe produse, termenul se calculeaza de la data livrarii ultimului produs din comanda.

 

      Conditii referitoare la produsul returnat

  • Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care s-au livrat. Clientul trebuie sa se asigure ca produsele nu sunt protejate de parole, ca a sters eventualele conturi pe care le-a definit, astfel incat produsele sa nu contina nici o data cu caracter personala si sa poata fi adus la versiunea initiala de software.
  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licente activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 

      Produse exceptate de la retur

Va fi exceptat de la retur orice produs cumparat din magazin sau de pe flanco.ro, care se afla in urmatoarele situatii:

I. Produsele cumparate din magazinele Flanco, asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau de folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii;

II. produsele de ingrijire personala, care au fost desigilate si utilizate (epilatoare, aparate de ras, aparate de tuns, aparate de ingrijire a parului, aparate de ingrijire corporala, periute de dinti, dusuri bucale etc);

III. electrocasnicele mici daca au fost utilizate si nu sunt aduse curatate pentru retur (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea, etc.);

IV. electrocasnicele mari daca au fost utilizate si nu sunt aduse curatate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gatit, masini de spalat, uscatoare rufe, hote, etc);

V. imprimante, multifunctionale si aparate de fax care sunt prezentate pentru retur cu cartusele sau tonerele desigilate;

VI. consumabile de tipul cartuselor, tonerelor sau rezervelor care sunt prezentate desigilate pentru retur;

VII. folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;

VIII. casca (casti) audio care se introduce in ureche;

IX. produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente activate;

X. produse marca Apple (iPhone, iPad, iPod, MacBook etc.) al caror software a fost activat dupa cumparare;

XI. inregistrari audio, inregistrari video si licente software care au fost vandute sigilate si care se prezinta desigilate pentru retur;

XII. pachete care contin console si jocuri, daca jocurile au fost desigilate;

XIII. continut sau acces la continut digital care nu este livrat pe un suport material si care a fost accesat si folosit;

XIV. furnizarea de servicii, dupa prestarea lor integrala sau dupa intrarea lor in vigoare (de exemplu: transport, instalare, intretinere, livrare preferentiala, asigurare produs ,etc.); in cazul returnarii unui produs care are asociat serviciul Garantie Extinsa se accepta si returnarea Garantiei Extinse, cu conditia ca aceasta sa nu fi fost utilizata pana in momentul returnarii;

XV. biletele la concerte si spectacole oferite de iabilet.ro. Acestea se returneaza direct de catre iabilet.ro, potrivit regulilor prevazute la https://www.iabilet.ro;

XVI. daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

XVII. in cazul mai multor produse achizitionate printr-un contract de credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor. Nu se poate anula contractul de credit daca se depaseste perioada de 14 zile calendaristice de la intocmirea contractului de credit.

XVIII. produsele acordate ca si cadou achizitionate din magazinele Flanco si flanco.ro nu pot fi returnate.

XIX. in cazul serviciului de Garantie Ultra All Inclusive, asiguratul are dreptul de a renunta la contractul de asigurare in termen de 20 (douazeci) de zile, calculat o singura data de la Data intrarii in vigoare a Asigurarii, fara plata vreunei penalitati si cu restituirea primelor de asigurare platite de Asigurat in acest interval de timp. Renuntarea la contractul de asigurare va interveni la data la care Asiguratul va depune in orice magazin Flanco o cerere in acest sens. Dupa expirarea termenului de 20 (douazeci) de zile, calculat de la Data intrarii in vigoare a asigurarii, asigurarea va putea fi denuntata unilateral de catre oricare dintre parti, cu respectarea termenului de preaviz prevazut de lege de 20 (douazeci) de zile (Asiguratorul isi rezerva dreptul de a renunta la termenul de preaviz) de catre Asigurat prin depunerea unei cereri de incetare a asigurarii, la orice magazin Flanco. Asiguratorul va restitui pro-rata temporis (1-365) prima de asigurare achitata in avans, daca, pana la momentul denuntarii, nu s-au solicitat despagubiri pentru riscurile produse in perioada de acoperire prin asigurare.

 

Important de retinut! Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii vor fi acceptate la retur doar cu diminuarea valorii initiale din momentul cumpararii (valoarea de depreciere poate fi cuprinsa intre 10% si 95%), in conformitate cu prevederile OUG nr. 34 din 2014.

Produsele cumparate din magazinele Flanco, asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau de folosire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii nu vor fi acceptate la retur.

 

Procedura retur

I. Produs cumparat din magazin:

Clientul trebuie sa se prezinte personal cu produsul in magazin, cu toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care acesta a fost insotit, inclusiv manuale si certificate de garantie. Este obligatoriu ca produsul returnat sa fie insotit de factura / bon fiscal si de dovada platii.

In cazul in care clientul solicita returnarea produsului prin curier, trebuie sa se prezinte personal in magazin, cu factura / bonul fiscal si dovada platii, pentru initierea procedurii de retur sau sa contactele telefonic Call center-ul Flanco la telefon 021/9344 sau 037/447.71.00 pentru a stabili motivul returul si pentru inregistrarea unei fise de retur.Finalizarea procesului de retur se va face dupa receptionarea de Flanco  a produsului returnat.

In vederea procesarii unui retur, este necesara completarea formularului ”Solicitare retur” de catre Client, indiferent daca acesta se prezinta cu produsul in magazin sau solicita returul prin curier.

Nu se accepta retur in magazinele Flanco produsele de mari dimensiuni, care necesita conditii speciale de manevrare si depozitare, cum ar fi electrocasnice mari, incorporabilele, etc.

 

II. Produs cumparat de pe flanco.ro:

Clientul trebuie sa inregistreze o cerere de retur, disponibila direct din contul Flanco la sectiunea ”Retururile mele”. In cererea de retur din contul Flanco clientul poate alege:

  • sa faca returul intr-un magazin Flanco

sau

  • sa solicite un curier care sa ridice produsul din locatia unde se afla acesta

si

  • sa opteze pentru una din modalitatile disponibile de rambursare a banilor

sau

  • sa faca returul la easybox ( locker) intr-un din cele peste 2.000 de locatii

si

  • sa opteze pentru modalitatea disponibila de rambursare a banilor

Evaluare produs returnat

Dupa receptia oricarui retur, Flanco va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia.

Evaluarea produsului returnat personal de client in magazin se face pe loc, sau in termen de pana la 14 zile calendaristice, verificand functionalitatea produsului sau natura defectiunii, iar in cazul preluarii returului prin curier, dupa ce produsul ajunge in magazin sau in depozitul Flanco, dupa caz.

In ambele situatii, Flanco va comunica clientului rezultatul evaluarii astfel:

  • prin consultantul de vanzari, pe loc, in cazul returului in magazin;
  • prin intermediul serviciului Asistenta Clienti, dupa receptionarea produsului in magazin sau in depozitul Flanco, in cazul returului prin curier.

Flanco va emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii si va rambursa clientului suma respectiva de bani.

 

Modalitati de rambursare a sumei aferente returului

Suma aferenta returnarii, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului:

  • in numerar, atunci cand Clientul face returul in magazin si a platit initial in numerar, in limita plafonului maximal stabilit prin lege (5.000 lei/zi pentru persoane juridice si 10.000 lei/zi pentru persoane fizice). Odata cu eliberarea numerarului se va intocmi o dispozitie de plata catre persoane  fizice ce va fi semnata de catre client, completandu-se de catre angajatul Flanco toate campurile solicitate de document. Pentru returul cash catre persoane juridice se va solicita eliberarea unei chitante de catre persoana juridica beneficiara a returului;
  • prin transfer in cont bancar, atunci cand Clientul a platit prin ordin de plata, prin iTransfer, prin tichete cadou sau in numerar, la livrare, dar returul se face prin curier; tot prin transfer bancar se va face plata si in cazul unui retur in magazin sau la easybox. Pentru comenzile care depasesc o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar;
  • prin rambursare automata in contul de card, atunci cand clientul a platit prin card de debit sau card de credit, pentru comenzile online.

 

Prin exceptie, rambursarea se poate face doar prin transfer in cont bancar in urmatoarele situatii:

  • in cazul produselor cumparate de pe flanco.ro ce au mentiunea ”in stoc – exclusiv online”, indiferent daca returul se face in magazin sau prin curier;
  • in cazul in care Clientul este persoana juridica si a platit initial pentru produsul returnat prin orice alta metoda de plata in afara de card bancar (caz in care va fi rambursat automat contul de card).

 

In situatia returului in magazin, daca clientul opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, Clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani).

 

Termen de plata suma aferenta retur

Suma aferenta returului va fi platita de Flanco in termen de cel mult 14 zile de la momentul in care clientul s-a prezentat la magazin in vederea returnarii unui produs, respectiv de la introducerea cererii de retur in contul Flanco. Termenul se poate prelungi daca produsul a fost returnat prin curier si nu a ajuns in magazinul sau in depozitul Flanco.

In cazul rambursului in numerar pot exista situatii in care magazinul sa nu poata face plata pe loc, fiind necesara o programare pentru plata la o data ulterioara celei la care clientul a returnat produsul. In aceasta situatie, in functie si de momentul la care Flanco a intrat efectiv in posesia produsului returnat, este posibil ca termenul mentionat sa fie depasit.

 

 

 

FLANCO RETAIL S.A.

Prin Dragos Sirbu

Director General

 

Pentru imbunatatirea experientei tale pe site-ul nostru folosim fisiere de tip cookie. Unele sunt esentiale pentru ca site-ul sa functioneze. De asemenea, folosim cookies ne-esentiale pentru a colecta informatii ce ajuta la imbunatatirea site-ului. Cookies colecteaza informatii intr-o forma anonima. Anumite Cookies pot fi folosite in scop de promovare si sunt predefinite. Pentru a controla aceste fisiere poti utiliza campul „Personalizez”.
Sunt de acord Personalizez
Google
Facebook
Whiteimage